Goede accurate service, fijne samenwerking!

Fijne mensen om mee werken, goed contact en snelle service.

Prima kwaliteit en heel mooi geplaatst.

Wij zijn heel blij met onze nieuwe kunststof ramen en balkondeur. Deskundig advies gekregen en heel vriendelijk geholpen in de showroom en via de mail. De wachttijd om te leveren en plaatsen is helaas wel lang, bijna een half jaar, maar dat was voor ons geen probleem. Het vervangen van de oude kozijnen door de nieuwe is heel soepel gegaan. Heel erg netjes en alle rommel opruimen. En de kwaliteit is geweldig. Is zeker aan te raden.

Goede servie en netjes gewerkt!

Netjes gewerkt en goede producten

Service en product uitstekend

Wij hebben afgelopen juni op de eerste verdieping onze oude houten/aluminium kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen door KKS. Wij hebben het van begin tot oplevering als zeer goed ervaren.

Prima gewerkt en alles volgens afspraak en goede kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring Nee

Hallo Jeanne, We zijn vanwege de drukte en omdat er e.e.a. veranderd is bij klanten vertellen (en op onze eigen website), wat langer niet heel actief geweest met klanten beoordelingen. Daarom hebben we deze reactie in eerste instantie over het hoofd gezien (waarvoor excuses) Inmiddels is de afspraak gemaakt en staan de werkzaamheden gepland. Je hebt je e-mail adres op de site vermeldt. Dat is fijn maar wellicht kun je deze beter even weghalen? We hebben het goed in ons systeem staan nu. Groeten en fijne dagen alvast!

Keurige eigenaar en personeel. Goede communicatie, zowel telefonisch als via mail.

Prima werk voor redelijke prijs

Een drukke onderneming. Jullie leveren mooie kozijnen, prijzen zijn vergelijkbaar met concollega's. Als ik 1 puntje van kritiek mag noemen is de lange wachttijd voor een offerte.

Heel tevreden

Wij hebben een fijne ervaring met jullie zeer netjes en op tijd

Vakmanschap en pure degelijkheid

Jullie hebben kennis van zaken en leveren kwaliteit! Prettige mannen! Nette afwerking!

Goede kwaliteit met een prima service

Vanaf de bestelling verliep het contact steeds prima en werd de raambekleding op het juiste moment geleverd.

Super kwaliteit en service

In ons huis zijn alle kozijnen volledig vervangen door KKS Gerben en Sander. Mannen die weten hoe ze kwaliteit moeten leveren. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en de service die geleverd is.

Super goede service, meedenken en flexibel

Goede service, flexibel en goede kwaliteit

Hele goede service en advies!

Super tevreden over dit bedrijf, niets op aan te merken en niets is tegen gevallen.

Komen afspraken goed na. Fijn bedrijf

Geweldige goede service

Van het begin tot aan de montage, top vakmanschap

Voorbereiding Carly: zeer goed. Gerben en Thomas: afwerking keurig.

Zoals ik al heb laten weten (mondeling en schriftelijk) ben ik zeer tevreden over deze deur en de plaatsing ervan. Graag nog jullie aandacht voor een klein probleem. Als ik de sleutel 1x volledig draai (360 graden) buiten de deur dan is uitstekende schootlengte 1,5 cm. Met een tweede volledige draai buiten de deur is de uitstekende schootlengte 2 cm. Als ik de deur sluit kan ik slechts 1 volledige draai maken. Als ik een tweede draai probeer te maken dan stuit ik met de schoot op kunststof. M.i. moet de diepte van het schootgat met 0,5 cm verlengd worden. Kunnen jullie dit probleem verhelpen?

Goede service, vriendelijk en ervaren personeel, afspraken komen ze na

positief

Fijn en goed advies vooraf, zeer vriendelijk personeel en flexibel in de planning!

We hebben de samenwerking vanaf het begin af aan als prettig ervaren!

Goede service, vriendelijk en vakbekwaam personeel

Alles volgens afspraak netjes en vakkundig gemonteerd En alles opgeruimd,

Zeer tevreden, deskundig personeel zowel verkoop als montage.

• Verbeterpunten: Bloemen

Nadat we tien jaar geleden een nieuwe keukendeur en kozijn lieten plaatsen wilden we nu onze aluminium schuifpui met achterhaald dubbelglas uit de jaren tachtig en onze voordeur met enkel glas laten vernieuwen uit oogpunt van comfort (betere isolatie!) en gemak (nooit meer schilderen). Zowel het eerste contact via email als later het persoonlijk contact op de zaak verliep in een positieve en open sfeer. De plaatsing van de beide onderdelen, deur en kozijn werd vakkundig uitgevoerd met ook hier weer prettig contact met de heren vaklui. We zijn erg tevreden met het resultaat!

• Ik ben: vaste klant
  • Verbeterpunten: nvt

• Ik ben: eerste keer klant

Altijd welkom. Zoeken naar een oplossing. Vakkundig gemaakt.

• Ik ben: vaste klant
  • Verbeterpunten: Technische tekening erbij nemen voor de exacte maten.

• Ik ben: eerste keer klant

Hele goede service en heel goed advies gekregen. Echt een aanrader.

• Verbeterpunten: Geen

Industrieweg 10 5482TE Schijndel

Over Kunststof Kozijnen Schijndel

Kunststof Kozijnen Schijndel is sinds 2006 producent en leverancier van kunststof kozijnen, geproduceerd uit kunststof kozijnprofielen uit de Gealan S9000 NL profielserie.