professioneel gewerkt

Aandachtspunten: Het personeel mag meer respect tonen voor de persoonlijke eigendommen van de klant. Ze leggen materiaal en gereedschap op de schone sprei van het bed op de grote slaapkamer. Op het bureau van de kleine slaapkamer is een kitspuit neergelegd tegen een staande lamp waardoor restanten van de kit zijn achtergebleven en was moeilijk schoon te maken. Tevens zijn niet alle slooprestanten uit de tuin opgeruimd. E.e.a. constateer je pas als het personeel vertrokken is.

Geachte heer van Son, Bedankt voor uw beoordeling. Ook zijn we blij met de aandachtspunten, daar gaan we in het vervolg beter op letten. Ik zal sowieso nog even contact met u opnemen. Mvrgr, KKS T v Veghel

Topbedrijf

Afspraken netjes nagekomen, supermooie kozijnen en netjes geplaatst, 1n 1 woord geweldig

Vakkundig en klantvriendelijk

Het gehele traject heb ik als zeer prettig ervaren. Vakkundig personeel. Denkt met je mee. En geeft goede tips. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

Uitstekend werk, mooie afwerking

Er is professioneel vakwerk geleverd door prima vaklui, die alles netjes opgeleverd hebben

Er is maar 1 bedrijf waar naar toe moet voor kunststof topkwaliteit!

Wij hebben deze week een paar nieuwe buitendeuren laten plaatsen en zijn enorm tevreden over het resultaat, een echte upgrade van ons huis! Kunststof Kozijnen Schijndel is voor ons daarom de partij als je op zoek bent naar kwaliteit; zowel in de producten als in de service en de montage. Transparante en goede informatie over de producten, goed advies, inzichtelijke offertes en geen verrassingen achteraf. De communicatie over de offerte en de levering verloopt zeer soepel, ze zijn altijd bereikbaar. De montagespecialisten die bij je thuiskomen werken ontzettend zorgvuldig, netjes en zijn echte vakmensen. De plaatsing van je producten verloopt nauwkeurig en ze ruimen alles netjes op. Kortom, een echte aanrader!

Zeer te vrede

Ik ben zeer te vrede met de service en zijn klant vriendelijk en het werk dat ze maken is goed .

Uitstekend werk geleverd

Ik ben goed geholpen, ze zijn erg klantvriendelijk en komen de afspraken goed na. Alles wordt in de puntjes afgewerkt en we zijn voor 100% tevreden met het resultaat.

Goede kwaliteit en vakkundige plaatsing

Onlangs zijn een aantal kozijnen in onze woning vervangen. Vanaf het begin goeie afspraken. Prima kwaliteit kozijnen en vakkundige en prettige montage ploeg. Prima bedrijf om mee zaken te doen.

Goed.

De kunststof kozijnen zijn afgelopen week geplaatst. En ik moet zeggen e.e.a. is perfect gegaan! • Afspraken worden nagekomen. • Goed en beschaafd personeel. Meedenkers en bereid tot overleg. (Goed resultaat staat voorop). • Perfecte afwerking. Alles past precies. Geen slordigheden te vinden. • Bouwplaats wordt zowel binnen als buiten netjes achter gelaten. (Ook eventueel verwaaid restmateriaal (zaagsel) dat bij de buren terecht kwam.) Kortom wij zijn er zeer tevreden over en kunnen met een gerust hart deze firma bij anderen aanbevelen. Dus: “Hoort, zegt ’t voort”!

Super fijn bedrijf!!

Super fijne ervaring gehad met Kunststof Kozijnen Schijndel!! Afspraken worden perfect nagekomen en de mensen z'n zeer klantvriendelijk. Voor kunstof Kozijnen zit je goed bij Kunststof Kozijnen Schijndel!!!

Top bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

Zowel de offerte als de uitvoering heb ik als zeer prettig ervaren. Gerben en Sander zijn echte vaklieden die puik werk afleveren. Alleen de lange levertijd vond ik wat minder, maar ook daar zijn ze ook eerlijk over. De lange levertijd is duidelijk het gevolg van de goede naamsbekendheid in de regio.

fijn afspraken mee te maken en komen die ook na .

werken netjes en komen afspraken goed na

Super geregeld.

Wij hebben voor ons nieuwe huis een schuifpui gekocht en deze is naar 100% tevredenheid geleverd. Dit bedrijf kan ik zeker aanraden.

Netjes en correct

Netjes volgens afspraak, keurig geplaatst en alles netjes achter gelaten. Vriendelijke medewerkers en vakkundig, Goede prijs kwaliteit verhouding.

Kundig en perfect

Kunststof kozijnen Schijndel hebben verstand van zaken zijn kundig, en betrokken bij hun klanten. Van A tot Z super geregeld. Contact verliep vlekkeloos.

Tot in de puntjes verzorgd

Wij hebben bij kunstof kozijnen schijndel (KKS) een bestelling geplaats voor een nieuwe achterpui, ramen keuken en nieuw kozijn aan de voorzijde. KKS en een andere partij kwamen naar voren nadat ik eerst uitgebreid reviews heb bekeken. o.a. op deze pagina. Hierna bij beide partijen een gesprek gehad en een offerte opgevraagd. KKS kwam hierbij als winnaar naar voren. Dit vanwege het familie gevoel, het fijne gesprek in de showroom waarin duidelijk aangegeven werd waarom een bepaalde indeling meer stevigheid gaf, maar ook omdat ze alles in eigen beheer doen. Ze plaatsen de kozijnen zelf en huren hier geen externe voor in. Zodat ze kwaliteit kunnen borgen. Er waren bouwtechnische aanpassingen nodig. Onze achterpui was voorzien van een deur met raam en vesterbank. Het nieuwe kozijn loopt tot de grond. Hierdoor moest er een vensterbank en muurtje worden uitgebroken. In de keuken moest een deur opgemetseld worden zodat daar een volledig raam in kon. Dit is door KKS geregeld en uitbesteed aan Gehabro. Een aannemer waar ze al sinds jaar en dag mee werken. KKS heeft geregeld dat de bouwwerkzaamheden aansloten op de plaatsing van de kozijnen. Hierdoor hadden wij er geen omkijken naar, en dat geeft rust. De kozijnen zijn netjes geplaatst en subliem afgewerkt. Het ziet er puik uit. En dit gaf ons nogmaals de bevestiging dat we een juiste keuze gemaakt hadden. Ik kan deze partij zonder voorbehoud aan iedereen aanraden.

Goed!

Vriendelijke ontvangst bij bespreken eerste aanvraag. Nette communicatie rondom offerte. Prima planning. En vriendelijk en vakkundig personeel bij plaatsen kozijnen. Alles netjes achtergelaten Zeer blij met mijn nieuwe kozijnen. BEDANKT!!

Prima kozijnen, vakkundige fabricage en plaatsing

Erg goede ervaring, alles goed geregeld en gemonteerd. Ondanks het weer (sneeuw) vakkundig geplaatst door uiterst vriendelijke monteurs.

Komen afspraken na

Mooie voordeur besteld Netjes geleverd en geplaatst volgens afspraak. Werkplek netjes achter gelaten door monteurs Oude deur afgevoerd Telefonisch goed bereikbaar

Persoonlijke service

Bij Kunststof Kozijnen Schijndel werken mensen die met je meedenken! Mijn (spoed)opdracht is snel en flexibel ingepland. De medewerkers zijn meer dan vriendelijk, werken efficient en netjes. Bovenal heb ik nu een prachtig nieuw kozijn dat als twee druppels water lijkt op de ''zus'' van hout.

Topkwaliteit, vakmanschap en betrouwbaar

Kks heeft onze woning geheel voorzien van nieuwe deuren en kozijnen. Wij zijn zeer tevreden over de communicatie en het plaatsen. Er wordt keurig netjes gewerkt en alle afspraken worden perfect nagekomen. Super blij met het resultaat! Zeker aan te raden.

volgens afspraak,netjes behandeld

Geweldig bedrijf

Je word er super geholpen,goede info En geweldige medewerkers, Aanbevelen aan iedereen

Snel, vakkundig en werken met mooie en duurzame materialen.

'N eerlijk bedrijf, geen gladde praatjes maar doen wat ze beloven. Snel, netjes en vakkundig werken en afleveren. Ze werken met mooie en duurzame materialen. Met de nieuwe kozijnen en raamdorpels ziet het huis er weer tip top uit. :)

Hallo Wilma, Nogmaals bedankt voor de zéér bruikbare tips en suggesties. Veel plezier met jullie nieuwe kozijnen en alvast fijne kerstdagen gewenst! Het gehele KKS team

Vriendelijk vakkundig geplaatst

Mooie kozijnen, pui en voordeur. Keurige afspraken. Klein probleempje werd naderhand prima opgelost. Fijn dat de showroomafspraak op zaterdag kon.

Over Kunststof Kozijnen Schijndel

Kunststof Kozijnen Schijndel is sinds 2006 producent en leverancier van kunststof kozijnen, geproduceerd uit kunststof kozijnprofielen uit de Gealan S9000 NL profielserie.