Zeer goede ervaringen
Bedankt voor de goede beoordeling.
Prima zoals het hoort.
Heel erg bedankt voor de goed review!
Klantgericht.
Bedankt voor de beoordeling!
We hebben het geduld van de medewerkers aardig op de proef gesteld, maar nooit hebben ze ons teleurgesteld. Ik raad Van Sundert iedereen aan!
Hi Robin. Bedankt voor je goede beoordeling. Daar zijn we blij mee.
Omdat wij eerder al een goede ervaring hadden met een badkamer bij Jan van Sundert, hebben wij hier ook onze nieuwe keuken besteld en gekocht. Advisering bij aankoop was vrij goed. Wij waren het echter niet eens met de geadviseerde apparatuur (Pelgrim) en hebben gekozen voor Miele. Er is alle tijd genomen om de (on)mogelijkheden met ons te bespreken, en de keuken samen te stellen. Van Sundert heeft een zeer uitgebreid assortiment en veel zaken ook in de showroom, zodat het makkelijker is om te bepalen wat je wilt. Aan de hand van een 3D model konden we al een virtuele indruk krijgen van de te maken keuken. Minder goed was de communicatie met de verkoper (TvA), na het plaatsen van de bestelling. Op e-mails werd gewoon niet-, of pas na aandringen gereageerd. Soms was het antwoord ook niet volledig. Dit is jammer. Ook al heeft een verkoper het druk of weet hij het antwoord niet, is het beter om dat met de klant af te stemmen dan helemaal niet of half te reageren. Hieraan wijt ik ook de discussies die uiteindelijk ontstonden over het moment van plaatsing met de afdeling Planning. Uiteindelijk zijn we daar wel uit gekomen, maar dat was geheel onnodig. Levering van de materialen was netjes op tijd en compleet. Plaatsing van de keuken is geheel naar wens afgerond. Hele nette en handige monteurs die de klus in een kleine 2 dagen hebben afgerond. Zij zijn pas vertrokken nadat alles getest was op juiste werking. Er bleek 1 wandplaat te klein besteld te zijn, maar ook dat is netjes opgelost na 8 weken. Dat dit zo lang heeft geduurd vinden wij jammer. We hebben er begrip voor dat bij het bestellen van zoveel materialen bij allerlei verschillende leveranciers, er wel eens iets fout kan gaan. Het is alleen jammer dat Van Sundert niet meer druk op de leverancier heeft gezet voor het sneller leveren van de juiste wandplaat. Dat had volgens ons sneller gekund. Kortom: Jan van Sundert is een goed en betrouwbaar adres voor een nieuwe keuken (en badkamer).
Beste Fam. van Exel, allereerst hartelijk dank voor de mooie eindscore en uw uitgebreide beoordeling. Fijn om te horen dat het eindresultaat naar wens is geworden en onze monteurs een mooi stukje werk hebben geleverd. De verbeterpunten nemen we naar de verkoper mee, goed contact met de klant is erg belangrijk en kan zoals u aan geeft het verschil maken tussen 100% tevreden of zoals nu een kleine kanttekening die niet nodig was geweest. Veel kookplezier in uw nieuwe keuken !!
Mijn ervaring is goed
Beste Toine, dankjewel voor de mooie beoordeling, fijn om te horen dat uw ervaring naar wens is verlopen.
Het is niet makkelijk om goede afspraken met hun te maken en goedkoop zijn ze ook niet. Bovendien hebben ze meeste apparatuur die ze je willen verkopen niet in de showroom En moet je afgaan op onduidelijke foto’s van de fabrikant.
Goedemorgen M. Vermunt, Bedankt voor uw feedback, jammer dat we lager scoren dan we zouden moeten doen. Zou u ons wat gedetailleerder kunnen informeren over de punten die u als feedback gegeven heeft? Wij zijn namelijk erg benieuwd wat we beter moeten doen, uit ons hebben we bij u een mooie nieuwe keuken geplaatst zonder opleverpunten namelijk. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
Komt afspraken na.
Dankjewel voor dit mooie rapportcijfer, hier zijn we blij mee !! Veel plezier van uw aankoop.
Alles wat besteld was volgens offerte en de werkzaamheden daarna zijn vakkundig gedaan en volgens afspraak.
Bedankt voor de 8, hier zijn we blij mee, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, veel plezier van uw aankoop.
Zeer goed geholpen tijdens het samenstellen en uitzoeken van onze keuken en vloer. Ook het plaatsen en leggen van de tegels is heel erg professioneel gedaan. Aanrader.
Hoi N, Bedankt voor deze positieve feedback. We zullen de complimenten aan de collega's overbengen. Veel plezier met uw aankoop. Groet team Jan van Sundert
We zijn verrast met allemaal prachtige apparatuur, maar de details en de werking ervan zijn niet op voorhand duidelijk. De afdeling service is zeer meelevend en tracht ons zo goed mogelijk te helpen, maar Jan van Sundert is een grote zaak, waar je wel je weg moet vinden. We zijn nog in gesprek en hopen er het beste van.
Beste Martin, Bedankt voor uw beoordeling. De afdeling service is ingelicht en zal nogmaals met u contact opnemen om het geen er nog speelt door te nemen. Groet Team Jan van Sundert
Onze ervaring met Jan Van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas in een zin , is met bouwen of verbouwen een uitstekend goed begin.
Hoi Peter, Bedankt voor deze mooie woorden. Bedankt voor het vertrouwen. Team Jan van Sundert
Prachtige keuken. Goede montage. Afspraak is afspraak. Top!
Heel erg bedankt voor deze goede review Ron.
Vanaf het bezoek in de showroom tot en met de installatie van de badkamer, toilet, de vloer en de keuken alles perfect verlopen. Vakkundig advies, goede planning. Wij hebben het als zeer prettig ervaren bij de inrichting van onze nieuwe woning.
Bedankt Piet voor de top beoordeling!
De aankoop van de badkamer was geen enkel probleem, deze ontstonden pas na de montage. Er ontbraken 2 grepen van de kast en de schakelaar van de spiegel werkte niet, inmiddels wastafelstop werkt niet meer en schroef uit douchekraan gevallen. Een douchewand klopte niet qua maat en zou omgeruild kunnen worden na langdurig overleg. Inmiddels 3 maanden verder nog geen douchewand, geen grepen, geen oplossing wastafelstop, geen oplossing schroefje. Na bezoek voor niets aan de winkel zouden de grepen opgestuurd worden . Nooit gezien, week 20 zou de wand komen maar nu week 22 en nooit iets gehoord of gezien . Jammer dat je nooit een reactie terugkrijgt.
Bedankt voor uw review, jammer dat het niet helemaal naar wens is verlopen. We hebben u inmiddels gesproken en hopelijk heeft u ervaren dat we er alles aan doen om het op te lossen. De grepen en de wastafelstop en de douchewand zijn inmiddels binnen. Het heeft inderdaad wat langer heeft geduurd dan dat dit zou moeten, excuses daarvoor.
Het eerste contact met sales verliep prima. er werd meegedacht aan meubels en stangen op maat. de uiteindelijke prijs was binnen budget. de plaatsing werd zelfs 1 maand vervroegd. toen de (op maat gemaakte) meubels geplaatst moesten worden, bleken deze nog niet klaar. Van Sundert heef toen een noodmeubel geplaatst zodat we de badkamer konden gebruiken totdat de uiteindelijke meubels klaar waren. Wij hadden ook 4 pakken à 4 stuks dure wand/vloertegels over die niet terug konden worden genomen (want het is "GV" geen voorraad op de order- wisten wij niet) maar hebben daar de helft van vergoed gekregen. Ook nog wat kleine probleempjes in badkamer zelf zijn daarna naar teverdenheid opgelost. Deze prima after-service is mogelijk gemaakt door perfect hulp van van Sundert medewerker Ricardo, die al onze problem na oplevering opgelost heeft.
Hallo Patrick, Bedankt voor de feedback. Jammer dat het cijfer en de ervaring beneden onze maatstaven is. Betreffende de langere levertijd van het wastafel meubel: Dit heeft meerdere oorzaken gehad, de plaatsing van uw badkamer is vervroegd door onze installateur, Dit is erg fijn maar zorgt ook meteen dat de levertijd van de spullen onder druk komt te staan dat in combinatie met een calamiteit bij de fabrikant heeft er voor gezorgd dat het anders is gelopen dan gehoopt. We hopen wel dat u de plaatsing van het tijdelijke wastafel meubel heeft kunnen waarderen. Betreffende de tegels die over waren: het is op voorhand erg lastig om tot op de tegel nauwkeurig uit te rekenen hoeveel er in de praktijk nodig zijn. Door de jaren lange ervaring zijn we hier bedreven in maar soms zitten dingen de praktijk nu eenmaal mee of tegen. Bij u heeft het erg meegezeten, er was niet veel snijafval waardoor er inderdaad tegels over zijn. Uiteindelijk is dit beter dan dat er tegels te kort zouden zijn. Maar ook begrijpen we dat u er liever geen over had gehouden. De tegels zijn speciaal voor u besteld en omdat iedere zending tegels zijn eigen kleur code heeft kunnen wij met de tegels die u over heeft gehouden niet veel doen. Daarnaast adviseren wij altijd om ook wat tegels achter de hand te houden voor de toekomst, mocht er ooit een aanpassing in de badkamer nodig zijn of mochten er werkzaamheden gedaan moeten worden dan heeft u in elk geval nog dezelfde tegels ter beschikking. Mocht u erop staan om toch een deel te retourneren dan willen wij met u een passende oplossing zoeken die voor u en voor ons goed voelt. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
Originele beoordeling
de eerste contact met sales verliep prima. er werd meegedacht aan meubels en stangen op maat. de uiteindelijke prijs was binnen budget. de plaatsing werd zelfs 1 maand vervroegd. echter toen alleen de meubels geplaatst moesten worden, bleken deze nog niet vervaardigt. "een sterfgeval" bij de meubelmaker, volgens dan Sundert waar wij allereerst zelf achter moesten komen (een paar dagen voor opleverin) wel plaatste v. Sunder een tijdelijke wasbak. ook bleven wij zitten met 4 pakken à 4 stuks dure wand/vloertegels, die v. Sundert niet terug wilde nemen. want het is "GV" geen voorraad. maar eigenlijk gewoon te veel besteld door verkeerde berekening.
Hallo Patrick, Bedankt voor de feedback. Jammer dat het cijfer en de ervaring beneden onze maatstaven is. Betreffende de langere levertijd van het wastafel meubel: Dit heeft meerdere oorzaken gehad, de plaatsing van uw badkamer is vervroegd door onze installateur, Dit is erg fijn maar zorgt ook meteen dat de levertijd van de spullen onder druk komt te staan dat in combinatie met een calamiteit bij de fabrikant heeft er voor gezorgd dat het anders is gelopen dan gehoopt. We hopen wel dat u de plaatsing van het tijdelijke wastafel meubel heeft kunnen waarderen. Betreffende de tegels die over waren: het is op voorhand erg lastig om tot op de tegel nauwkeurig uit te rekenen hoeveel er in de praktijk nodig zijn. Door de jaren lange ervaring zijn we hier bedreven in maar soms zitten dingen de praktijk nu eenmaal mee of tegen. Bij u heeft het erg meegezeten, er was niet veel snijafval waardoor er inderdaad tegels over zijn. Uiteindelijk is dit beter dan dat er tegels te kort zouden zijn. Maar ook begrijpen we dat u er liever geen over had gehouden. De tegels zijn speciaal voor u besteld en omdat iedere zending tegels zijn eigen kleur code heeft kunnen wij met de tegels die u over heeft gehouden niet veel doen. Daarnaast adviseren wij altijd om ook wat tegels achter de hand te houden voor de toekomst, mocht er ooit een aanpassing in de badkamer nodig zijn of mochten er werkzaamheden gedaan moeten worden dan heeft u in elk geval nog dezelfde tegels ter beschikking. Mocht u erop staan om toch een deel te retourneren dan willen wij met u een passende oplossing zoeken die voor u en voor ons goed voelt. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
Goede voorlichting van Martijn Kokke en perfecte nazorg.
Prima meegedacht en gekeken wat mogelijk was om binnen de korte tijd te leveren.
Hoi Gert, Bedankt voor de super mooie beoordeling. Veel plezier met uw aankoop Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
zeer klantvriendelijk bij aanschaf van de keuken, handige tips gekregen plaatsing keuken is goed geregeld service = uitstekend
Hallo fam Bruijnincx, Bedankt voor de leuke beoordeling, fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel kook plezier in uw keuken. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
positief!!
Bedankt voor het mooie cijfer. Groet, team Jan van Sundert
Wij hebben onze badkamer toilet en keuken bij Jan van sundert gekocht. Zijn geholpen door Leon en Machiel, deze hebben geholpen alles op de juiste maat te ontwerpen en geheel naar onze eigen wens. Omdat het erg druk is moesten wij wel een tijd wachten tot de badkamer en wc gemonteerd kon worden. Hierbij waren waar problemen rondom de tegels maar dit werd direct correct opgelost.
Mijn ervaring is prima, uitstekende vakman gehad. mooie badkamer geworden.
Beste Wilma Hartelijk dank voor de mooie review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
Goede service en begeleiding.
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!
Ze nemen tijd voor je en denken mee. Alles OK en op rijd geleverd. Komen afspraken na. Super!
Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert
Ik vind dat we hier onwijs goed geholpen zijn. Martijn heeft veel geduld met ons moeten hebben omdat we boven ons budget kwamen. Hierdoor weer andere badkamerspullen moeten zoeken. Hij nam de tijd voor ons. Afspraak over de levering liep niet helemaal vlekkeloos maar is goed opgelost. Ook het bedrijf wat bij ons de badkamer heeft geplaatst heeft heel goed werk verricht. Na het plaatsen vond ik ineens een scheurtje in een voeg en deze kwamen ze zonder morren repareren. Al met al heb ik een goede ervaring met de zaak gehad.
Hartelijk dan voor de mooie en uitgebreide review. We gaan de complimenten overbrengen naar onze collega Martijn. Veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, team Jan van Sudert
Lokkerdreef 10
4879ND Etten-leur
Keukens | Badkamers | Tegels | Sauna’s • 55 jaar ervaring • Gratis 3D-ontwerp • 94% beveelt ons aan • Grootste showroom van de Benelux
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.