Goede informatie en nemen de tijd voor de kant

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Fijn te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Geweldig advies. Zeer geduldig en klantvriendelijk

Goede verkoopadviseurs en de installatie van onze keuken was ook top!

top!!

prima service en goed geholpen door deskundig personeel

Tevreden

Bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert.

Goed advies, prettig contact en goede kwaliteit.

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sunder

Prima service, goed contact en perfect geplaatste keuken

Aankoop nieuwe keuken: tekeningen gemaakt tot wij tevreden maken was geen enkele moeite. Goede voorlichting over apparaten. Levering en plaatsing zeer netjes gedaan!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Vriendelijk personeel, dat meedenkt bij de aankoop en uitstekende service en kwaliteit

De goede service nadat er een onderdeeltje miste en vriendelijk en meedenkend personeel bij de aankoop.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Behulpzaam en een uitstekende service.

Wij werden uitstekend geholpen.

Zeer goede service.

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Goede professionele service. Een aanrader voor iedereen.

Goede professionele service. Een aanrader voor iedereen.

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Super geholpen, correcte levering, goede service bij het terug brengen wat over is.

Top bedrijf

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

goed service en goed uitleg

zeer goed geholpen en afspraken zijn goed na gekomen.

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

goede ervaring en advies, door ruime keuze

Wij hebben de hulp van de verkoper bij het samenstellen van onze badkamer als erg positief ervaren. We hebben niet veel ruimte, maar toch al onze wensen hebben met wat gepuzzel toch geresulteerd in een mooie badkamer opstelling. Vooral het samenstellen van het sanitair meubilair was flink zoeken, maar bij de verschillende onderdelen kregen we goed advies over wat wel en niet mogelijk was. De visuele voorstelling was ook erg handig, en ook de uitleg over waarom sommige dingen niet handig waren.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Super bedankt voor de goede review. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Echt top!

Wat een prettige ervaring om hier geholpen te worden. De medewerkers nemen echt de tijd. Denken goed mee en komen met goede ideeën. Je hebt de tijd om thuis alles goed te overwegen. Krijgt de offerte, tekeningen, 3D animatie gewoon mee naar huis. Geen gepush of gedram, maar echte interesse in de klant. En echt niet duurder dan bij anderen! Plaatsing in 1 dag. Prachtig afgewerkt. Wij zijn echt heel blij met deze keuken. (tegels voor de vloer hebben we daar trouwens ook gekocht, passen mooi bij het blad)! Het is echt zo mooi geworden!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie review! En wat goed om te horen dat het zo mooi is geworden. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Service

Meer dan goede service! Snel opnieuw geleverd van ontbrekende onderdelen. Ook tegels kunnen omruilen welke kapot waren tijdens transport.

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

goed advies en vriendelijk personeel.

alles vakkundig en netjes gemaakt.

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

prima product met prima installatie en betrouwbare garantieafhandeling.

sauna gekocht, volgens planning prima en betrouwbaar geïnstalleerd. later bij een kleine onvolkomenheid perfect verholpen volgens planning en goed resultaat.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen u veel plezier van de nieuwe sauna. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

vriendelijk personeel

goede prijs, kwalieit

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Vriendelijk en kundig geholpen door Merijn bij het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. De bezorging verliep vlot, vriendelijke behulpzame chauffeur. De kleine dingetjes die er waren (beschadigde kast, verkeerd geleverd materiaal) werden snel en goed opgelost. Kortom zeer tevreden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de goede review! Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Klantvriendelijk, scherpe prijs en goede kwaliteit.

Tijdens het aankoopproces goed en vriendelijk begeleid door kundige verkoper. Door meerdere malen goed te checken, wist de verkoper zeker dat de keuken aan zou sluiten bij onze wensen. Maar the proof of de pudding is in the eating: bij levering was de keuken helemaal compleet en de monteurs dachten even klantgericht mee als de verkoper.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Van verkoop tot montage en afhandeling service alles waargemaakt.

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Toch altijd benieuwd of het net zo overkomt als op de computerweergave. Tijdens de inkoop vele plezierige meters gelopen met Leon om alle varianten te zien van producten die we wilden. Het eindresultaat staat er en wij vinden: “nog beter dan op de computer”. Een paar kleine opleveringspuntjes zijn tot nu toe goed opgepakt door de service afdeling.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goed advies in showroom, slordige aflevering...

Merijn heeft ons geholpen en deed dat correct, luisterde goed naar onze wensen en nam alle tijd om de opties door te nemen. Hij wist daarbij altijd goed de balans te houden tussen professionaliteit en amicaliteit. Daardoor verliep het proces van overleggen en afwegen op een heel natuurlijke en vanzelfsprekende manier. Merijn zouden we dan ook als adviseur aanbevelen als u overweegt sanitair te kopen bij Jan van Sundert. De aflevering van de spullen was onvolledig. De bezorgers waren vriendelijk en verzekerde ons dat we de stukslijst niet hoefde na te lopen. Zou er iets ontbreken dan zou dat direct worden nageleverd. Er ontbrak inderdaad iets zo bleek tijden de badkamerrenovatie. Gelukkig hadden we dit nog tijdig kunnen vaststellen en werd er zo als beloofd dezelfde dag nog een nalevering gedaan want de pallet stond nog in het magazijn..op zich nog geen probleem. Maar de manier waarop de serviceafdeling reageerde vonden wij opmerkelijk. Er werd gesteld dat dit gewoon niet waar kon zijn. Ze geloofden ons niet en we kregen het gevoel niet serieus genomen te worden...inmiddels zijn we ruim drie weken verder. De badkamer is zo goed als af, echter de douchecabine is zonder afsluitende magneetstrip geleverd....

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Beste Wim, Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u niet tevreden bent geweest over de manier waarop onze serviceafdeling met deze situatie is omgegaan. We hebben dit opgenomen met de betreffende afdeling. Hiervoor nogmaals onze excuses. Vanmorgen (25-6-2019) hebben we contact met u gehad en kregen we gelukkig te horen dat inmiddels alles naar wens is opgelost en dat u kunt gaan genieten van uw badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Goed geholpen en zeer goede service

Ze denken met je mee en geven goede adviezen. We zouden zo weer onze spullen daar halen.

Bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Alles keurig en goed geregeld op een prettige manier

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar alles is uitstekend geregeld. Vamaf het eerste moment dat wij binnenkwamen tot en met het terugbrengen van de materialen die wij over hadden (tegels) of niet nodig hadden ( deel verlichting). Alle bestelde artikelen werden op tijd en compleet geleverd. Omdat ik de badkamer zelf geinstalleerd heb kreeg ik nog een aantal tips van de verkoper (machiel) waaruit bleek dat de verkopers echt verstand van badkamers heeft. Mooi bedrijf en wij hebben nu een mooie badkamer.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Hartstikke bedankt voor de mooie review! Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert