Heel erg goed geholpen in de winkel bij het samenstellen van de badkamer!

Alle tijd werd er genomen om te combineren, computer annimatie te maken en deze in verschillende optie te laten zien! Tevens hebben zij een heel goed bedrijf op deze klus gezet! Materiaal wat over was kon zonder probleem terug. Nu 4 maanden later wilde ik radiator knoppen bijbestellen en dat was geen probleem werd zelf met koerier verstuurd!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat fijn om te horen dat onze service en aanpak, ook na aankoop, zo goed bevallen is! Dit zijn woorden waar we blij van woorden. Veel plezier van de aankoop Sandra en mocht je ons nog een keer nodig hebben, dan horen we het wel :) Team Jan van Sundert

Zeer vakkundige advisering en installatie van onze prachtige keuken.

Vriendelijke, betrokken en professionele advisering bij de aankoop van onze keuken door Jack Roovers. Ook de installatie door medewerkers van Jan van Sundert werd geroutineerd en vakkundig tot een goed einde gebracht. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Absoluut een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een prachtige keuken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over het eindresultaat van de keuken. Bedankt voor de mooie woorden over Jack, dit gaan wij zeker doorgeven. Goed om te lezen dat de ervaring met ons bedrijf zo positief is geweest. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Goed bedrijf

Goed geholpen en goed afgeleverd

Bedankt voor de positieve woorden Peter! Team Jan van Sundert

Netjes geholpen

De vloer die ik zocht is het geworden en communicatie was top levering ook

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Goed om te horen dat je de vloer die je zocht bij ons in de showroom hebt kunnen vinden. Veel plezier met de nieuwe vloer! Team Jan van Sundert

Goed product en denken mee

Personeel denkt mee en is flexibel. Alleen de levertijd viel een beetje tegen. Onze 2e sauna bij van Sundert en zeer tevreden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dankjewel voor je eerlijke review Eric en veel plezier met de sauna! Team Jan van Sundert

Alles prima geregeld.

Heel goed geregeld.

Bedankt voor de positieve review! Team Jan van Sundert

Goede service, klantvriendelijk en geen onderdeel van een gigantische keten! Fantastisch. Oog voor de klant, eerlijke prijs.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dankjewel Lenneke! We zijn blij met deze positieve woorden over ons bedrijf. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Team Jan van Sundert

Geweldig goed geholpen

Veel tijd en aandacht voor ons gehad, goed advies eerlijk en betrouwbaar

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de mooie woorden Jenny. Van woorden als eerlijk, betrouwbaar en goed advies worden wij blij! Team Jan van Sundert

Deskundig personeel en veel keus

Wij zijn erg goed geholpen en hebben precies de badkamer gekregen die we wilden. Veel keus in assortiment en prijs. Voor ieder wat wils.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de positieve review Diana. Veel plezier met de nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Meedenkend

Prima advies en dito medewerking toen de realiteit iets anders was dan gepland en we dingen extra moesten hebben of over hadden

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de mooie review! We zijn blij om te horen dat we ook goed hebben kunnen helpen toen de situatie iets anders bleek. Geniet van je aankoop! Team Jan van Sundert

Geweldig, het advies bij de aankoop, de levering en de montage.

Willemijn heeft me uitstekend geadviseerd bij de aankoop van mijn prachtige keuken. Alfred en Guido hebben de keuken geïnstalleerd op vakkundige wijze. Een groot compliment voor hen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Wat fijn om te horen dat Willemijn u goed geholpen heeft en de keuken op een vakkundige wijze geplaatst is, zo doen we het graag! Veel plezier met de nieuwe keuken en geniet ervan! Team Jan van Sundert

Alles precies zoals wij het wilden

Prima keuze geweest van sundert te kiezen voor onze nieuwe keuken

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Goed om te horen dat je Jan van Sundert als de juiste keuze hebt ervaren. Geniet van de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Er fijne winkel voor tegels

Helemaal tevreden met de hulp bij selecteren tegels en hun bemiddeling bij zoeken goede tegelzetter.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de positieve beoordeling Louis! Fijn dat we goed hebben kunnen helpen met het bemiddelen en adviseren rondom de tegels. Team Jan van Sundert

Prachtige kwaliteitsprodukten

We hebben een nieuwe inloopdouche op de begane grond gerealiseerd in een vrij kleine ruimte. Door goed uit te zoeken wat we wilden hebben we een fijne compacte inloopdouche gemaakt.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Leuk om te horen dat het gelukt is om in een vrij kleine ruimte een inloopdouche te realiseren. We adviseren graag bij dit soort vraagstukken om een passende optie te vinden. Veel plezier met de nieuwe douche! Team Jan van Sundert

Oprechte persoonlijke service

Goed geholpen door Stan

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de goede beoordeling! De complimenten brengen we over aan Stan. Team Jan van Sundert

Zoals altijd prima

Wederom prima begeleiding van Jack betreffende de keuken. Jammer alleen dat we na al onze aankopen voor 1 extra doosje tegeltjes voor inde badkamer moesten betalen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie, eerlijke review en de tip rondom het doosje tegeltjes! We nemen dit intern mee. Team Jan van Sundert

Netjes en goed

Dit is al mijn tweede keuken die ik bij Jan van Sundert heb gekocht ,ben heel tevreden zowel met de koop als het plaatsen van de keuken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wat leuk om te horen dat je al voor de tweede keer voor Jan van Sundert kiest Peter! Fijn om te horen dat je wederom tevreden bent, geniet van de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Heel goede service

Alles wat wij gekocht hebben is goed geleverd en geplaatst toppie

Bedankt voor de positieve review! Team Jan van Sundert

Slechte service

Bestrating van Buurman was bij het lossen omhooggekomen we Moeten zelf de schade voor bijna 90 procent betalen.

• Tevredenheid Personeel
  • Inrichting Showroom N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Alles werd netjes uit gelegt

Keuken netjes geplaats precies op de afgesproken tijd monteur was heel vriendelijk en mee denkend top

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij te horen dat de keuken netjes geplaatst is en je onze monteur als vriendelijk en meedenkend hebt ervaren. Geniet ervan! Team Jan van Sundert

Van oriëntatie gesprek tot after sales/nazorg in 1 woord: prima

Na een 1e gesprek waarbij tot onze verbazing geen reactie/voorstel uitkwam, hebben wij een nieuwe afspraak gemaakt. Het niet reageren besproken en daar is correct op gereageerd. Wij zijn er ook van uit gegaan, dat voor een familiebedrijf dat al zo lang bestaat met een prima reputatie dit een smetje is op de goede naam. Vervolgens voor keuken en badkamer/sanitair door 2 verschillende verkopers geholpen/geadviseerd. Offertes gehad en later aangepast.In overleg een datum gekozen voor de levering / plaatsing. Dit alles in goed overleg/ communicatie en de uitvoerende van Sundert medewerkers zeer correct/klantvriendelijk met ons omgegaan en uitgevoerd.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de eerlijke feedback en fijn dat we dit met elkaar hebben opgelost! Goed om te horen dat het verdere proces, van offerte tot plaatsing, goed verlopen is. Veel plezier met de nieuwe keuken en badkamer! Team Jan van Sundert

Uitmuntende kwaliteit en service!

Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom tot de levering en plaatsing van de keuken. Zeer netjes geholpen; uitmuntende kwaliteit; goede monteurs. Wij kunnen niets anders dan Jan van Sundert aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe keuken. Totaal niet opdringerig en ouderwets vaksmanschap!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie en uitgebreide beoordeling. We zijn erg blij dat het proces van A tot Z naar wens is verlopen. Team Jan van Sundert

Deskundigheid

Professionele en geduldige hulp bij het uitzoeken van de nieuwe keuken. Dit dank zij dhr. J. Roovers , waarvoor hartelijke dank.

• Tevredenheid Personeel N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten sturen we door naar Jack. Team Jan van Sundert

Uitstekende service, deskundige service

Wij zijn erg tevreden over het gehele traject van idee, uitwerking, passende oplossing voor budget tot inmeten, plaatsing en service achteraf. Na onze ervaring is ook onze neef naar Jan van Sundert gegaan en ook hij is er erg over te spreken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. En bedankt voor de referentie, dat waarderen we enorm. Veel plezier met de aankoop! Team Jan van Sundert

Fijn geholpen en goede adviezen ontvangen

Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert