Super tevreden

Na een bezoek aan de mooie uitgebreide showroom hebben wij een afspraak ingepland met een van de medewerkers. Tijdens deze afspraak zijn wij heel goed geholpen. Levering op afroep (ivm nieuwbouw) zoals afgesproken netje afgeleverd. Artikelen die over waren makkelijk kunnen retouren.

Fantastisch

Elke dag genieten van ons nieuwe toilet en badkamer! We zijn super geholpen in de winkel en ook zeer tevreden met de aannemer die het geplaatst heeft

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Afspraak volledig na komen Bij wat voor gebreken dan ook, wordt het zo snel mogelijk .opgelost.vriendelijke medewerkers. Vakmensen in dienst die weten waar ze over praten.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wat fijn om te horen dat onze service als zo positief wordt ervaren. Dit is iets wat wij enorm belangrijk vinden! Dankjewel voor de mooie review en veel plezier van de aankoop gewenst. Team Jan van Sundert

Zeer goede ervaring.

Het is jammer dat Jan van Sundert de badkamer plaatsing niet in eigenbeheer heeft.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Dankjewel Harriët voor jou review. Veel plezier gewenst van de aankoop! Team Jan van Sundert

Mooie producten en de service is echt TOP

De showroom is heel divers en geeft veel inspiratie. Goede begeleiding bij de koop en een mooie 3D tekening. Na de koop is de service fantastisch. Alles wordt snel en goed opgelost. Onze wc bril bleek stuk te zijn na levering. Aan de servicebalie kregen we gelijk een nieuwe mee. We hadden profielen over en die konden we gewoon terug brengen. De verlichting achter onze spiegel was na een paar weken stuk gegaan. Binnen enkele dagen was dit gemaakt. We zijn ontzettend blij met onze prachtige badkamer!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Hoi Diana, Bedankt voor de mooie woorden! We hebben inderdaad een grote showroom en hopen hiermee genoeg te laten zien in iedere smaak. De service hebben wij heel hoog staan, goed om te horen dat je deze als top ervaart. Natuurlijk niet fijn om te horen dat er zoveel service nodig was, maar we lossen het heel graag op mocht er wat zijn! Nogmaals bedankt en we wensen jullie heel veel plezier van de nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

Tevredenheid

Prettige begeleiding richting aankoop, vlotte communicatie/snelle reactie op vragen/mankementen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Hi Julia, dankjewel voor de mooie review. Je noemt zeker dingen die wij erg belangrijk vinden! Veel plezier gewenst van de aankoop. Team Jan van Sundert

Zeer professioneel en kundig

Komen gemaakte afspraken altijd na

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt Sonny voor de positieve review! Dat zijn zeker waarden die wij belangrijk vinden. Team Jan van Sundert

Goed advies en prima plaatsing van de keuken.

Uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat wat we tijdens de ontwerpfase met de adviseur hebben bepaald.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het eindresultaat! Bedankt voor de aankoop en positieve review. We wensen jullie veel plezier van de nieuwe keuken. Team Jan van Sundert

Prima service en goed geplaatst.

Personeel prima en service zeer goed.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

We zijn blij om positieve woorden te krijgen over onze collega's en de service. Dit zijn dingen die wij belangrijk vinden. Bedankt hiervoor! Team Jan van Sundert

Er wordt goed naar je geluisterd en het personeel denkt met je mee.

Er wordt goed naar je geluisterd en het personeel denkt met je mee.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie woorden! We vinden dit erg belangrijk en zijn blij dat dit zo is overgekomen. Team Jan van Sundert

Ruim assortiment, goede service

Badkamer samengesteld uit ruim assortiment en daarbij prettig geholpen. Nemen alle tijd. Regelen ook de aannemer. Alles verliep vlot en met evt ongemak kun je rekenen op goede service.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Fijn dat het gehele proces zo goed is verlopen. Bedankt voor de mooie review en we gaan ervoor dat de goede service zo blijft doorlopen. Alvast heel veel plezier van de nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Alles perfect geregeld vanaf aankoop ,keuken , badkamer tot leveren

Zoals boven omschreven

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goed om te horen dat alles zo positief is bevallen. Het is ook ons streven om alles zorgeloos te laten verlopen voor onze klanten! Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer en keuken. Team Jan van Sundert

Zorgeloos naar een nieuwe badkamer

In de showroom zijn we snel en deskundig geholpen met het ontwerp en de prijsindicatie. Goede adviezen en tips. Wel tevoren een afspraak maken met de ontwerper/verkoper. Bij het 2e bezoek is meteen alles aangepast en definitief gemaakt. De montagefirma kwam daarna snel op bezoek voor een opname ter plaatse en legde meteen een montagedatum vast (2 maanden later). De montage verliep vlekkeloos. Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Dankjewel Johan voor deze mooie woorden! We zijn erg blij dat het gehele traject zo fijn verlopen is. Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop! Team Jan van Sundert

Goede communicatie, en duidelijke offerte.

Prettig

Bedankt voor de positieve review Rene! Team Jan van Sundert

Zeer tevreden!

Vandaag is onze nieuwe keuken geplaatst en wat is hij mooi! Wij zijn met het ontwerpen van de keuken erg goed geholpen door Karen. Zij heeft geluisterd naar onze wensen en ons kundig advies gegeven. Ook zijn wij zeer tevreden over de installateur Marcel. Hij heeft netjes gewerkt en de keuken zeer keurig geplaatst. Wij vinden Jan van Sundert zeker een aanrader!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Dankjewel voor deze prachtige review Vera! Ook wij zijn verliefd op het eindresultaat! We gaan de mooie woorden aan Karen doorgeven. Heel veel plezier van de keuken gewenst. Team Jan van Sundert

Zeer positief

We hebben recentelijk onze badkamer opnieuw laten betegelen en ingericht. Het advies van JvS, de assitentie voor, tijdens en na de klus hebben we als positief ervaren.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wat fijn dat de service zo goed is bevallen. Bedankt Peter voor deze mooie woorden! Wij wensen jou heel veel plezier van het eindresultaat. Team Jan van Sundert

Ik ben goed geholpen in mijn keuzes. Het enige wat jammer was was dat ik een tegel had uitgekozen waarvan de fabriek al enige tijd geen tegels meer leverde/failliet was. De vloertegel was nog wel te zien in de showroom

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Hoi Liesbeth, bedankt voor de mooie en eerlijke review! Wat betreft de tegels, daar gaan we zeker wat mee doen. Wel zijn we blij dat je zo goed bent geholpen. Team Jan van Sundert

Prima advies, heel goede begeleiding, en eindproduct van hoge kwaliteit

prima bedrijf met kundige medewerkers

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie woorden. Wij wensen je heel veel plezier van de aankoop! Team Jan van Sundert

SUPER

Goede kwaliteit en uitmuntende service

Dankjewel Martijn voor deze mooie review! :) Team Jan van Sundert

Ruime keuze, professioneel advies en persoonlijke betrokkenheid

Echt fijn om op op afspraak samen met een expert door de fantastische collectie badkamer 'spullen' te gaan, van tegelwerk tot sanitair, kasten en kranen. Voor mij was het reuzeleuk om te ervaren dat de adviseur zich verdiepte in mijn persoonlijke smaak. Het kostte wat meer tijd en die werd mij ook van harte gegund. Het hele proces werd zo een feestje. Ook de bemiddeling bij het vinden van het juiste bedrijf voor de 'klus' was een fijne service. Alles tegen een scherpe prijs. Ook op tijd en juist geleverd. Van Sundert liet mij niets te wensen over en ik geniet nu elke dag van mijn prachtige badkamer.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat fijn om te horen Vera dat én het eindresultaat én het aankoopproces zo positief zijn uitgevallen! Leuk dat de adviseur zo meedacht in jouw smaak. Wij wensen jou heel veel plezier van jouw prachtige badkamer :) Team Jan van Sundert

Goede service, ook aankoop en plaatsing!

Goede service, ook aankoop en plaatsing!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de positieve woorden Roy. Veel plezier van de aankoop! Team Jan van Sundert

Heel erg goed geholpen in de winkel bij het samenstellen van de badkamer!

Alle tijd werd er genomen om te combineren, computer annimatie te maken en deze in verschillende optie te laten zien! Tevens hebben zij een heel goed bedrijf op deze klus gezet! Materiaal wat over was kon zonder probleem terug. Nu 4 maanden later wilde ik radiator knoppen bijbestellen en dat was geen probleem werd zelf met koerier verstuurd!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat fijn om te horen dat onze service en aanpak, ook na aankoop, zo goed bevallen is! Dit zijn woorden waar we blij van woorden. Veel plezier van de aankoop Sandra en mocht je ons nog een keer nodig hebben, dan horen we het wel :) Team Jan van Sundert

Zeer vakkundige advisering en installatie van onze prachtige keuken.

Vriendelijke, betrokken en professionele advisering bij de aankoop van onze keuken door Jack Roovers. Ook de installatie door medewerkers van Jan van Sundert werd geroutineerd en vakkundig tot een goed einde gebracht. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Absoluut een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een prachtige keuken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over het eindresultaat van de keuken. Bedankt voor de mooie woorden over Jack, dit gaan wij zeker doorgeven. Goed om te lezen dat de ervaring met ons bedrijf zo positief is geweest. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Goed bedrijf

Goed geholpen en goed afgeleverd

Bedankt voor de positieve woorden Peter! Team Jan van Sundert

Netjes geholpen

De vloer die ik zocht is het geworden en communicatie was top levering ook

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Goed om te horen dat je de vloer die je zocht bij ons in de showroom hebt kunnen vinden. Veel plezier met de nieuwe vloer! Team Jan van Sundert

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.