Goed geholpen bij aankoop keuken

We zijn bij de aankoop van onze nieuwe keuken prettig en vriendelijk geholpen door Bram. Hij nam de tijd, stond open voor onze vragen, dacht mee en gaf bruikbare tips. Als de levering en montage net zo goed verlopen, zijn we dik tevreden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Zeer ruime sortering en veel keus

Hele goede ervaring met de sales en de installateur gehad. De after sales ( terugbrengen van materialen ) verliep niet prettig. Ineens kon een volle doos tegels niet ingenomen worden. Daarnaast was de spiegel bij levering gebroken en duurde erg lang voordat deze vervangen werd ( door van Sundert).

Mooie badkamer maar....

Goed geholpen bij aankoop. Op de vraag van de berekening van de tegeloppervlakte zei de verkoper dat het ruim was maar dat tegels die over waren altijd terug konden na de realisatie van de badkamer. We hadden dus ook best veel tegels over. En die mochten niet terug want speciaal voor u. Terwijl het gewoon een standaard tegel is. Dus toch een naar gevoel overgehouden aan onze wel mooi geworden badkamer.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Zeer deskundig en met veel goede ideeën geholpen.

Alles is perfect

Alleen maar complimenten super blij met de hulp om onze badkamer te verwezenlijken eerst door de verkoper wouter De aflevering van de spullen perfect geregeld Gregery van park tegelwerken die de badkamer heeft gezet en al het leidingwerk heeft geplaatst en vervangen zeer meedenkend en vriendelijk persoon om in je huis te hebben Zelf overgebleven tegels makkelijk terug te brengen

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Goed geholpen en goed advies

Badkamer en keuken gekocht waren wel eens problemen met installeren maar allemaal opgelost

Keurig werk geleverd

Zeer tevreden over de service en de persoonlijke benadering werden prima op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en afspraken werden prima nagekomen Van advies en aankoop tot montage en oplevering alles naar wens

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Snel en goed geholpen. Altijd vriendelijk . Goede service.

Ontzettende fijne service.

Wij hebben bij Jan van Sundert een keuken en een vloer besteld. Elke verkoper neemt de tijd voor je, adviseer, denkt mee en luistert vooral naar je wensen. Totaal geen opdringerig gedrag. Ook in de showroom kan je op je gemak kijken en als je hulp nodig hebt kan je iemand roepen of een afspraak maken voor adviesgesprek. Zowel de monteur van de keuken tot aan de meneer van het magazijn. Ze zijn allemaal trots op het bedrijf en dat merk je. In ieder geval hebben wij al het contact als zeer prettig ervaren!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Van verkoop tot after service helemaal perfect

We hebben hier onze keuken, vloer en badkamers gekocht en laten plaatsen. Alles is hierbij erg goed gegaan, het kan voorkomen dat tijdens werkzaamheden iets beschadigd, maar na contact wordt dit zsm hersteld. Kan het iedereen aanbevelen.

Prachtige keuken, uitstekende service

Onze ervaring begon al bij het oriënteren. Mooie zaak en war wij heel prettig vonden: Geen verkopers die als maar rond je heen blijven dartelen wanneer er bij binnenkomst gezegd worst dat je alleen even komt kijken. Heerlijk. Bij het uitkiezen van de keuken werd er alle tijd voor ons genomen, goede adviezen gegeven zonder te proberen dingen aan te smeren. De monteurs die de keuken kwamen plaatsen waren zeer deskundig en dachten mee in oplossingen bij kleinigheidjes die tijdens het plaatsen tegen zijn gekomen. De naservice voor wat restwerk was ook uitstekend.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Uitstekende montage door partner van ginneken

Badkamer naar volle tevredenheid geleverd

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goed advies met een super mooie badkamer als resultaat

Jeroen heeft ons goed geholpen en met ons mee gedacht. We kunnen het iedereen aan bevelen

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Heel tevreden over het hele proces!

Zowel het ontwerpproces, de keuze van de diverse produkten, de afspraken over levertijden en de levering zelf verliepen prima. Iets meer ruimte voor onderhandeling zou prettig zijn. Bij veel badkamerleveranciers zie je meer acties en kortingen. We kwamen bij jullie terecht door onze badkamermonteur die vertelde vaak met jullie te werken. Hebben daar absoluut geen spijt van! Badkamer is heel mooi en gebruiksvriendelijk geworden. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat! Mvg, Eric en Alda Oomens

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Prima en goede en duidelijke uitleg

Hele prettige ervaring gehad met de verkoper. Hij nam de tijd voor ons. Luisterde naar ons wensen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Leuk en een fijn contact

Was prima

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Jan van Sundert doet wat hij belooft

erg goede ervaring met JvS gehad; men doet wat men belooft en het hele traject ging erg soepel; we zijn vooral te spreken over de geweldige adviseur, die onze smaak perfect aanvoelde!

zeer goede service

zeer goede service en goede klant vriendelijk en ze gever ook goed advies bij de het samen stellen van mijn badkamer.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Een zeer fijne en betrouwbaar personeel en afwerking

De verkoop en aflevering zeer correct

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

vriendelijk en deskundig personeel en correcte levering

dus: tevreden

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Werden goed geholpen en ge adviseert

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

goed advies en goede service

De showroom is heel uitgebreid zodat je alle mogelijkheden goed kunt bekijken. De adviseur heeft ons hier goed bij geholpen. Ook het hele orderproces is zeer goed verlopen. Kortom een goede koopervaring!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bijna alles is vlekkeloos verlopen: super begeleiding in de winkel en de badkamer ziet er top uit.Het is elke dag weer een feestje om te gaan douchen . Gelukkig was mijn man erg alert, want toen het tegelen begon vroeg hij waar nou eigenlijk de inbouwkranen kwamen. Toen bleek dus dat degene die de badkamer kwam plaatsen niet de juiste (tweede, aangepaste) tekening had doorgekregen vanuit jullie. Wij hadden die door moeten sturen, maar hebben de eerste tekening ook niet doorgestuurd. Al met al is het goed gekomen en aangepast en zijn we superblij met het resultaat.

Super tevreden

Na een bezoek aan de mooie uitgebreide showroom hebben wij een afspraak ingepland met een van de medewerkers. Tijdens deze afspraak zijn wij heel goed geholpen. Levering op afroep (ivm nieuwbouw) zoals afgesproken netje afgeleverd. Artikelen die over waren makkelijk kunnen retouren.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Elke dag genieten van ons nieuwe toilet en badkamer! We zijn super geholpen in de winkel en ook zeer tevreden met de aannemer die het geplaatst heeft

Lokkerdreef 10

4879ND Etten-leur