Goede hulp, netjes te woord gestaan

Prima te woord gestaan bij de voorbereiding. Een paar min puntjes: Er was een verkeerde aansluitset geleverd bij de designradiator. Deze moesten we omruilen. En het aantal tegels was heel ruim besteld. Veel over en deze michten we niet terugbrengen omdat het geen voorraadmodel was. Beetje jammer. Verder heel tevreden.

Kennis van zaken.

Uitermate deskundig advies.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goede kwaliteit bekwaam personeel riendelijk goede service

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

goed advies, kennis van zaken, veel geduld

We werden goed geholpen bij het maken van een keuze, alle opties zijn goed in kaart gebracht. Wij zijn zeer tevreden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Goede service Zowel van peter als bij de plaatsing Alles wordt netjes afgehandeld Je weet gewoon dat komt goed

prima goed geholpen

goede service, vriendelijk en goed geholpen

Goeie service uitstekend geholpen

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

In 1 woord fantastisch. Uitstekend personeel, klantvriendelijk, meedenkend en geweldige service!

Prima voorlichting. Uitstekend contact waar nodig. Monteurs zeer vriendelijk en vakmensen. Prima service.

een top bedrijf

de jongens die onze keuken kwamen zetten zijn echte vakmannen en ze hebben het heel netjes gedaan top

uitstekend

nemen de tijd voor de klant

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende, Overige

Beste Frank. Uiteraard nemen wij ruimschoots de tijd om onze klanten goed te voorzien van een gedegen advies. Alles om uiteindelijk tot een fantastisch eindresultaat te komen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Goed en betrouwbaar.

Nadat we eerder een badkamer hadden gekocht bij Jan van Sundert onlangs een nieuwe keuken laten plaatsen. Dat we weer voor Jan van Sundert kozen was omdat we zeer tevreden waren over het totale traject van koop tot aflevering en montage. De ontvangst in de showroom is gemoedelijk, men denkt mee en geeft goede tips. De uiteindelijke levering en montage is zonder problemen verlopen en we kunnen nu lekker genieten van onze nieuwe aanwinst. Bij Jan van Sundert kan men kiezen uit een groot assortiment en prijsklassen maar vooral de kwaliteit staat voorop.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goedemiddag. Super bedankt voor deze mooie review! Fijn te horen dat alle trajecten met succes zijn doorlopen! Middels deze weg nogmaals veel plezier van uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Goed advies

Materialen konden beoordeeld worden in showroom. Tekening gaf duidelijk beeld wat het moest worden. Alles op tijd geleverd. Jammer dat tijd tussen bestellen en monteren van badkamer lang is, waardoor ik zelf naar een bedrijf heb gezocht.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Goedemiddag. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Het lange wachten wordt gelukkig wel beloond. Veel plezier van uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert.

super keuken

er is bij ons een super mooie keuken, door een goede vakman in gezellige sfeer gezet

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goedemiddag! Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel plezier van uw keuken toe. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Zeer correcte en een prettig contact naar aanleiding aankoop badkamer.

Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van onze badkamer. Er werd met ons meegedacht. Nette aflevering. Wij zijn heel tevreden met onze badkamer.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

Wij vonden het geweldig.

Wij zijn goed ontvangen in de winkel met een lekker broodje en soep. Service was zeer goed. Het plaatsen is door Piet van den bergh gedaan. En dat is allemaal heel goed en netjes gedaan. Een echte vakman!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Beste René, Bedankt voor de review. Wij gaan de complimenten overbrengen naar onze collega's. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert

alles perfect geregeld

alles goed verlopen ook het renoveren van de badkamer perfect gedaan gewoon vakwerk

Helemaal tevreden

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Het is helemaal geworden zoals wij het graag wilden hebben. De medewerkers in de winkel hebben ons heel goed geholpen met al onze wensen . De keuken monteur heeft onze keuken heel professioneel en met zorg in elkaar gezet. Wij zijn zeer tevreden.

Top geholpen en service

Erg fijn personeel. We komen graag terug voor het volgende project.

Geweldig!

In eerste instantie goed voorgelicht en bij plaatsing keurig netjes gewerkt. Tot de boel netjes achter laten. Ga zo door!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Ja wij zijn zeer goed te spreken

Prettig bedrijf.zeer behulpzaam

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Klantvriendelijk, service met een glimlach, professioneel!

Wij zijn zeer content op de wijze hoe de heren Ricardo Klink en Peter Hock met ons (keuken)probleem zijn omgegaan, maar deze op een kordate wijze hebben opgelost. Afgelopen is onze nieuwe keuken door twee enthousiaste medewerkers op een zeer vakkundige geplaatst. Kortom Jan van Sundert, chapeau!!!!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie review. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert.

Geweldig!!

We zijn door de heer Merijn van den Dobbelsteen op een zeer professionele wijze geïnformeerd bij de aankoop van onze badkamer. De afmeting van de badkamer is niet groot, maar toch is er een wastafelmeubel, een inloopdouche en een sanibroyeur geplaatst. We zijn erg te spreken over de kwaliteit van de geplaatste badkamer. Het ziet er allemaal tip top uit! Het resultaat van de badkamer komt overeen met het voorgestelde plan. Ook de vooraf gegeven indicatie van de kosten van de badkamer was reëel. De renovatie van de badkamer is uitgevoerd door het aanbevolen montagebedrijf Kees van den Berg die de renovatie op een zeer professionele wijze heeft uitgevoerd. We zijn dus erg te spreken over Jan van Sundert en raden iedereen aan om bij Jan van Sundert langs te gaan als je een nieuw badkamer nodig hebt.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie beoordeling. We zullen de complimenten overbrengen naar Merijn. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert.

Zeer correct en goed tot op dit moment.

Tot op dit moment zeer goed en prettig.Moeten nog diverse leveringen plaatsvinden. Dus eindoordeel kunnen wij nog niet doen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, team Jan van Sundert.

Goede begeleiding door bedrijfsleider Merrijn en tot overeenstemming gekomen.

Bij eerste bezoek heeft het veel te wensen over gelaten. Receptie aangemeld die ons gewoon heeft laten zitten was ons vergeten aan een verkoper aan te bieden. De eerste verkoper/ vertegenwoordiger was totaal geen toegevoegde waarde in tegendeel dat we haast besloten om verder te zoeken. Daarna een afspraak gemaakt en zijn we in kontakt gekomen met Merijn. Deze heeft ons correct en netjes behandeld en voorgelicht en zijn toen door zijn vertrouwen overgaan om klant te worden. Bij de levering waren er 2 pallets met tegels beschadigd waardoor we in de badkamer verschil hebben gehad. Dit is gelukkig opgelost door de tegelzetter. Heb daar wel zelf voor de kosten mogen opdraaien. Bij montage wel aardig wat schade op muren en deuren opgelopen en vermeld aan monteur. Die reageert er niet op en dit moet door een schilder alles nog behandeld worden. Verder zijn we met het geheel wat we hebben besteld en hoe het ons is gebracht zeer tevreden met het resultaat zoals we het ook hebben gewild. Het resultaat mag er zijn en alle waarde naar zijn geld.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Beste heer/mevrouw Valkenburg, Bedankt voor uw eerlijke terugkoppeling. Fijn dat u ondanks de niet al te beste eerste indruk toch bij ons bent teruggekomen en de order heeft geplaatst. Met betrekking tot de sauna zie ik geen opmerkingen. Uiteraard spijtig te horen dat omtrent de badkamer niet alles is verlopen zoals u had gehoopt, wij komen hierover dan ook graag in contact met u om samen te kijken of we dit alsnog goed voor u op kunnen lossen. U kunt hierover direct contact opnemen met Merijn of per mail via om@janvansundert.nl ! Met vriendelijke groet, Team Jan van Sundert