Goede service en heel betrouwbaar

Al diverse malen goede ervaring met Van Sundert

Dank u wel voor de mooie review en het vertrouwen. Team Jan van Sundert

Kwaliteit, volop keuze en een hard werkend team.

Met een doordachte keuze en een plan, samen met Tom de keuken compleet/perfect gemaakt. De bestelling gaf onvoorziene problemen, maar door alle zeilen bij te zetten toch nog kunnen leveren wat besteld was en slechts enkele weken vertraging ipv maanden. De plaatsing door Alfred en Wouter was deskundig en netjes. En vervolgens de complete afwerking 5 maanden na order door Mario. Een leuk gesprek met Katinka gaf een leuke blog binnen kijken... Nu genieten van onze mooie landelijke keuken met moderne afwerking en het comfort van 2020.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dank voor de mooie woorden Mirjam, we gaan de complimenten zeker doorgeven. Team Jan van Sundert

Vakkundig advies en plaatsing

In dialoog tot een vakkundig advies gekomen mbt vernieuwing van de badkamer. Vervolgofferte en levering van de juiste materialen volgens afspraak. De onderaannemers hebben de werkzaamheden correct uitgevoerd met een mooi resultaat als gevolg.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Veel plezier van uw aankoop! Team Jan van Sundert

alles compleet, restanten retour

bij de levering was alles op tijd en compleet. alles wat over was, kon compleet retour en werd netjes op mijn rekening terug gestort.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Dank voor de positieve beoordeling en veel plezier van uw aankoop! Team Jan van Sundert

Goede service en kwaliteit

Badkamer en toilet gerenoveerd, we werden perfect geholpen, levering conform afspraak. Goede service als we iets te kort kwamen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dank voor de positieve review, fijn te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop! Team Jan van Sundert

Fantastisch personeel en spullen.

Vanaf het eerste moment voelde ik mezelf thuis bij Jan van Sundert. Dit kwam door het fijne advies gegeven door Jeffrey van Nijnatten. Hij dacht geheel vrijblijvend mee bij het kiezen van een nieuwe keuken. Chapeau Jeffrey. Ook het contact met Bas Nouws verliep fijn. En niet te vergeten zijn de monteurs Alfred en Guido. Het was een lust hen bezig te zien met het plaatsen van de nieuwe keuken. Al bij al een goede keuze geweest om een keuken te kopen bij Van Sundert. Echt voor iedereen een aanrader. Leo van Dooren

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dank voor de mooie woorden Leo, daar doen we het voor! We zullen de complimenten zeker doorgeven en wensen u nog veel plezier van de keuken. Team Jan van Sundert

Ruim opgegezette showroom met zeer veel keuze

Onze keuze was snel bepaald wat voor badkamer en toilet we wilde. Alles compleet: van plafond, verlichting, tegels enz. Door de 3d tekening werd ook meteen inzichtelijk gemaakt hoe de combinaties er uit kwamen te zien. Inmiddels zijn de verbouwing van de badkamer en toiletruimte gerealiseerd. Nog iedere dag zijn we blij met de keuzes die we gemaakt hebben!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Wat fijn om te lezen dat u nog steeds blij bent met uw keuze. Goed te horen dat we u op weg hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw badkamer! Team Jan van Sundert

Slechte ervaring en verkeerd voorgelicht zodoende onnodige extra kosten

Doordat we verkeerd zijn voorgelicht en dachten alles te hebben besproken liepen we tijdens de verbouwing en vervangen van onze badkamer, tegen nogal wat punten en daarbij komende kosten. Van de betreffende verkoper taal noch teken en collega liet wanneer nodig ook niets meer terug horen. De bezorger was keurig netjes en behulpzaam en dacht wel mee! De monteurs verdienen een dikke 10+.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Dag, We betreuren uw review want we streven naar 100% klanttevredenheid. Als het goed is neemt uw adviseur spoedig contact met u op. U kunt ons ook mailen via om@janvansundert.nl. We zullen uw feedback meenemen en gaan uw complimenten overbrengen aan de bezorger en monteurs. Alsnog veel plezier van uw nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

nette prijs, goede vakkennis bij zowel verkopers als installateurs.

geen absurde kortingen of tijdelijke acties maar gewoon een nette behandeling en nette prijs zonder enige vorm van druk zoals bij veel van de bekende concurrenten. Echte vakmensen die graag een praktische en mooie badkamer en keuken wilde leveren.... en dat hebben ze gedaan.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Fijn te horen dat u naar wens bent geholpen! Heel veel plezier van uw nieuwe badkamer en dank voor het vertrouwen. Team Jan van Sundert

klantvriendelijk bedrijf en goede service

goed geholpen door de verkoper

Dank voor de positieve feedback. Team Jan van Sundert

Dank voor de positieve feedback! Team Jan van Sundert

prima kwaliteit geleverd.

goed/snel en netjes gewerkt

Dank voor de positieve beoordeling en het vertrouwen. Team Jan van Sundert

Geen problemen als er enige tegels gebroken waren, kregen we anderen

Tegels over konden zo terug gegeven worden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Fijn te horen dat u naar wens geholpen bent. Bedankt voor de positieve beoordeling! Team Jan van Sundert

Goed geholpen en mooie tegels uitgezocht. Perfect tot en met de levering toe.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier van uw aankoop! Team Jan van Sundert

Bedankt voor de mooie review! Team Jan van Sundert

Goed advies en mooi eindresultaat

Maximale benutting van beperkte ruimte voor sauna op maat. Advies gesprek en voorbereiding uitstekend. Er wordt meegedacht over de mogelijkheden binnen budget. Plaatsing netjes en met veel zorg uitgevoerd. En als afsluiter een after sales call. Een aanrader voor als je een sauna wilt.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat we u naar wens hebben kunnen helpen. Heel veel plezier van uw sauna! Team Jan van Sundert

Goed advies, betrouwbaar, service gericht, snelle communicatie

Gewoon top.

Dank voor de positieve beoordeling, daar doen we het voor! Team Jan van Sundert

Goed!

Goede en vlotte service. Ik zou er weer kopen!

Bedankt voor de mooie review. Team Jan van Sundert

Fijne winkel, goed geholpen.

We zijn goed geholpen in de winkel. Levering van de spullen verliep soepel. Ondanks dat er de eerste keer de verkeerde tegels waren besteld en geleverd werd dit snel opgelost en hadden we binnen twee dagen alsnog de goede tegels in huis. Ook wat kleinere problemen na installatie werden snel opgelost.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat jammer dat u tegen problemen bent aangelopen, onze excuses hiervoor. Fijn te lezen dat deze naar wens zijn opgelost. We wensen u veel plezier van uw aankoop en bedanken u voor de positieve review! Team Jan van Sundert

Blije badkamergebruikers!

Na goede ervaringen met een door Jan van Sundert geplaatste keuken wilden wij ook de badkamer laten renoveren. Gezien onze leeftijd geen ligbad meer maar een douche. Na een goed opgesteld plan door planner Joshua Zwegers, die alle tijd nam om alles goed door te nemen en de modellen in de showroom te laten zien, is het in juli 2020 uitgevoerd. De uitvoerder Rien van Hooijdonk (Oudenbosch) en loodgieter Pascal hebben het plan perfect uitgevoerd! Het is een hele mooie badkamer geworden, waar wij Ciska en Richard erg blij mee zijn en hopen er lang gebruik van te mogen maken!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wat een mooie review! We zullen de complimenten uiteraard doorzetten en wensen jullie veel plezier van de badkamer (en keuken)! Team Jan van Sundert

Zeer professioneel en vriendelijk

Zeer goed een dikke 10

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dank voor de positieve review, fijn te horen dat u goed bent geholpen! Team Jan van Sundert

Zeer goed geholpen met keuken en tegels

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dankjewel voor de mooie review, daar doen we het voor! Alvast veel plezier van uw aankoop. Team Jan van Sundert

Een perfecte badkamer die aan alle wensen voldoet.

Na een goede ervaring met de aankoop en de plaatsing in 2013 van de keuken nu weer naar Jan van Sundert gegaan en tegen de verkoper gezegd wat we wilden en dat we niet naar huis gingen voordat alles geregeld was. Na een rondgang door de showroom en een non-nonsens verhaal door de verkoper hebben wij voor ons de perfecte seniorenbadkamer uitgezocht en werden daarin voortreffelijk gesteund door de verkoper. Hulde!. Jammer dat we ruim 8 maanden moesten wachten tot de installateur tijd voor ons had maar het resultaat mag er wezen. Na installatie was de badkamer nog mooier dan in het ontwerp al te zien was. Ook de nazorg verdient een pluim.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor deze mooie woorden! We begrijpen dat de levertijd tegenvalt, we kunnen er helaas niets aan doen op dit moment en hopen dat het snel terugloopt. Het feit dat u zo tevreden bent maakt het hopelijk goed en daar doen we het graag voor! Veel plezier van uw aankoop. Team Jan van Sundert

Alles verliep vlot volgens afspraak

Wij zijn tevreden over de samenwerking. Alle afspraken werden nagekomen. Aanpassingen wat betreft bestelde materiaal verliep zonder problemen. Zeer vriendelijk personeel.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de positieve review, veel plezier van uw aankoop! Team Jan van Sundert

fantastisch

goed service op maat, vriendelijk, goed prijs, goede service, en goede nazorg

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de positieve review en het vertrouwen. Veel plezier van uw aankoop! Team Jan van Sundert