Snelle reactie op vraag om advies.
Ontzettend goede ervaring met Ronny Lasche als mijn contactpersoon voor zowel prive als zakelijke afhandelingen na mijn recentelijk motor ongeval haalt hij echt alles uit de kast om te helpen zelfs op een dag als vandaag (hemelvaartsdag) beantwoord hij nog mijn vragen via de app! Geweldig!
Het geheel is positief. De direktie, de medewerkers en de service.
snelheid van reageren is prima
nog geen grote ervaring, dus niet positief/negatief
Na het aangeven van mijn wensen heb ik een positief voorstel ontvangen. Veldhuis Advies ( Dick Vos) is op mijn stoel gaan zitten en heeft een passend, open en betaalbaar voorstel aangeboden waar ik dankbaar gebruik van ga maken. Ook voor financiele oplossingen kan ik Veldhuis Advies aanbevelen!
Ik heb in het verleden geregeld te maken gehad met Johan de Vries. Goed mee samengewerkt. Zakelijk, ik ben belastingadviseur.
Vriendelijk, adequaat, snel. Zeer tevreden.
Te maken gehad met mw Petra Postma. Zeer goede begeleiding. Mijn complimenten.
snelle en correcte afwikkeling van inboedel schade.
Na melding van de schade (lekkage) is mij direct een schadeformulier toegezonden. Na invulling daarvan is telefonisch meegedeeld dat er een schadeexpert langs zou komen. Voor mij een nieuwe ervaring, maar de man in kwestie was een vriendelijke en vakkundige man met praktische tips en was het eens met de offerte van de aannemer die wij inmiddels hadden. Kortom; alles is zakelijk, snel en in prettige sfeer afgehandeld zonder dat wij er zelf veel aan hebben hoeven doen.
Prima bedrijf :)
Bij het melden aan de balie,wordt je meteen geholpen! En wordt het ''probleem''opgelost...prima dus!
we hebben onze hypotheek om laten zetten en we hebben zelf weinig hoeven te doen. alles werd netjes door veldhuis geregeld.
Veldhuis Groep geeft een prima follow-up na gemaakte afspraken. Daarnaast is de klantbenadering vriendelijk en verlopen de gesprekken in een aangename sfeer.
Altijd heel goede ervaringen gehad met Ronnie Lassche. Hij luistert naar wat wij nodig hebben en probeert voor ons oplossingen te vinden.
Inmiddels heeft onze adviseur de klant bezocht en haar klacht doorgenomen. De betreffende binnendienstmedewerker heeft veel moeite gedaan om duidelijkheid over de vergoedingen te krijgen, maar heeft van de maatschappij niet de juiste informatie doorgekregen. Ze heeft de klant gebeld om alles toe te lichten. Toen ze de klant niet te pakken kreeg, heeft ze besloten niet de voice mail in te spreken, maar alle informatie via de mail naar de klant te sturen.
Wij zijn via v 't Zand bij u gekomen, communicatie verloopt zoals we gewend waren. Heb het gevoel dat het gestruktureerder verloopt. Geen ervaring met afhandeling van schade en dat is natuurlijk het belangrijkste
Afdeling financieel advies gesproken met de vraag hoe ga ik om met de mogelijkheden door het aflopen van mijn lijfrente verzekering. Andwoord Veldhuis advies was: Het advies en uitzoeken van de mogelijkheden hiervoor zijn op voorhand kosten aan verbonden. Ik dacht dat ik eerst voor een gesprek zou worden uitgenodigd maar dat was niet zo, terwijl ik al mijn verzekeringen bij Veldhuis heb ondergebracht, Laat Dick Vos mij even bellen! mvg Henk Mulder 0153180019
Maandag 4 maart heeft Dick Vos contact opgenomen met de heer Mulder. Dick heeft uitgelegd dat Veldhuis Advies altijd bereid is om kosteloos een eerste gesprek met de klant aan te gaan om zo de wensen van klant aan te horen en globaal de mogelijkheden van een bepaald product aan te geven. In deze kwestie is er sprake van miscommunicatie. De heer Mulder wil graag spreken over de mogelijkheden van een polis die niet via Veldhuis Advies loopt. De medewerker heeft duidelijk willen zijn in het feit dat voor een goed advies rechtstreeks betaald moet worden. Dick Vos heeft voor deze week een afspraak met de heer Mulder gemaakt om de mogelijkheden te bespreken. Hiermee is de kritiek van de heer Mulder op juiste wijze en naar teverdenheid opgepakt.
Ik ben nu 1 jaar klant van de Veldhuis Groep. Overgegaan van v't Zand naar uw bedrijf. Het oogt groot en je bent bang daar in te verzanden. Het tegendeel is waar. De doorverwijzing naar de juiste persoon geeft snel en duidelijk antwoord en afwikkeling van de zaak.
Evenals bovengenoemde positieve ervaringen betreffende particuliere verzekeringen hebben we ook dezelfde ervaringen met schadeafwikkeling en financieel advies. Dank.
Sportlaan 4 A
8181BE Heerde
Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.