ad heb je het formulier al klaar ik hoorwel gr
Onze relatie heeft een schade doordat hij op de fiets is aangereden. Als service hebben wij het verhaal van de schade op ons genomen. Onze relaties is zeer tevreden over het werk van de schadebehandelaar. Helaas heeft het lang geduurd voordat de verzekeraar van de tegenpartij de letselschade heeft afgehandeld.
Vanmorgen gemaild inzake een schade en binnen een uur reactie terug dat het geld is overgemaakt. Dat is nog eens snel!
Goed advies, snelle afhandeling/beantwoording
Wat gisteren een tegenvaller leek te worden, is echt top opgepakt en opgelost! Met het telefoontje van net ben ik ontzettend blij. Hartelijk dank voor het meedenken en alle mogelijke opties bekijken. Ik ben zeer tevreden met de goede service die jullie verlenen en de snelheid waarmee jullie reageren. Keep up the good work! :)
Super snelle en correcte afhandeling. Aan te bevelen.
Al jarenlang adequaat beheer van onze financiele producten. Nu, bij wetswijziging ten aanzien van lijfrenteproducten, wederom snelle, en op klant gerichte handelswijze.
Fijn om nu bij jullie aangesloten te zijn. Voelt heel prettig en persoonlijk. Dank jullie wel.
Zowel de schade aan onze laptop, als de wisseling van ziektekostenverzekeraar voorbeeldig behandeld, zeer veel dank!
Fijne en betrouwbare partner, afspraak = afspraak, geen woorden maar daden! Zorgeloos ondernemen is dankzij jullie als partner mogelijk! Hans & Aalt zijn voor ons de meest bekende gezichten, gewoon fijne gasten! Ga zo door!
Prima belangbehartiging, zowel met prive als bedrijfsmatige verzekeringen. Snelle schadeafhandeling met directe communicatie.
Snel, deskundig, volgens afspraak
Goede reactie op de mail vragen
We hebben over het algemeen prettige ervaringen met Veldhuis Adviesgroep. Ook nu weer, nu de laptop van onze dochter door een lekkende beker onbruikbaar is geworden.
altijd snel en vriendelijk geholpen
De hypotheek geregeld via Leen Quartel, Leen heeft ons heel goed geholpen omdat er ook nog wat zaken speelde met mijn vorige hypotheek. Ook zijn de andere verzekeringen onder de loep genomen en hebben wij een goed advies gekregen.
Klantvriendelijke ontvangst. We kennen elkaar nog maar net. Mijn verwachting is dat ik de verdere uitwerking en mogelijke contacten in de toekomst met vertrouwen tegemoet kan zien.
De heer Hanekamp heeft ons geholpen met onze hypotheek. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en het serieus genomen. Inmiddels hebben wij de hypotheek zoals we hem willen hebben.
Wij zijn met al onze verzekeringen bij Veldhuis en kan daar heel kort over zijn in 1 woord "Perfect" zowel prive als zakelijk ,als je ze nodig hebt zijn ze ,je kan er op vertrouwen dat het goed komt ,met zeer vriendelijk en vakkundig personeel, vr gr Evert Remmerts
Super
De hypotheekaanvraag was erg snel geregeld.
Sportlaan 4 A
8181BE Heerde
Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.