We kwamen bij Veldhuis voor onze eerste hypotheek en ze hebben ons goed geholpen met onze wensen en mogelijkheden en zo zijn we samen tot een passende hypotheek gekomen. Verder was de communicatie goed zowel via de mail als telefonisch.
Marcel nam ruim de tijd om ons wegwijs te maken in de ingewikkelde wereld van hypotheken. Ook super snelle reactie toen we eenmaal een bod gedaan hadden en financiering rond moest komen. Vervolgens nog een afsluitend financieel gesprek gehad en ook dit gesprek was zeer duidelijk en verhelderend. Wij zijn uitermate tevreden!
Waardeloos, zaken niet op orde en doen doen niets met mijn klacht. Ze vinden de (nog) te incasseren premie van €3,72 belangrijk. De verzekerde zelf is voor hen niet van belang. Niet Wft waardig !!!! Ik vraag mij af in hoeverre alles wel klopt wat ze zeggen.
Naar aanleiding van deze telefonisch klacht hebben we contact gehad met B. Ze heeft aangegeven niet tevreden te zijn met onze betalingsherinneringen. We hebben toegegeven dat onze communicatie, zeker bij zo’n klein bedrag, beter kan. Hier zullen we dan ook intern naar kijken. Ook probeerden we met mevrouw mee te denken over andere betalingswijzen. Echter kunnen we niets veranderen aan het beleid van de verzekeraar dat de premie volledig moet worden voldaan om verzekeringsdekking te hebben. We bedanken B. voor haar feedback, hier kunnen we alleen maar van leren.
Theo zorgt ervoor dat alle financiële zaken rond koop en verkoop van een huis goed worden geregeld. Wij kregen een eerlijk en gedegen advies. Alles wordt duidelijk uitgelegd en als er vragen zijn krijgen we snel antwoord.
Omdat een andere verzekeraar, ondanks toezegging, in gebreke was gebleven bij het afsluiten van een verzekering ben ik met deze mededeling naar Velhuis gegaan. Ik reed immers onverzekerd rond zonder het te weten. Werd per direct opgelost. Super!
We zijn zeer goed geholpen door de heer T. Hanekamp. Na een helder oriënterend gesprek voor de mogelijkheden wat betreft het afsluiten van een hypotheek besloten om gebruik te maken van de diensten van Veldhuis Advies en dankzij de flexibiliteit de vervolgafspraken op korte termijn kunnen inplannen met 1 vast contactpersoon. De adviesgesprekken waren duidelijk en verhelderend. De hypotheekaanvraag was snel en soepel geregeld.
Wij konden altijd bij Theo terecht met al onze vragen. Er werd duidelijk en ook heel snel op gereageerd. Erg fijn! We zijn goed geholpen!
ik heb nog niet veel ervaring gehad ,maar die ik wel had is met uiterst veel aandacht en accuuratheid behandeld door de heer Ad den Hollander.Zeer aan te bevelen.zeer correct en meevoelend en denkend persoon die zijn woorden nakomt.daarom zou ik hem met een 10 willen beoordelen. nogmaals dank.
Hele positieve ervaring gehad met M. van den Belt, zeer duidelijk geinformeerd over een aanvraag van een hypotheek, goede en duidelijke maar ook zeer snelle reactie's via de email en telefoon, de hypotheek was zeer snel rond waardoor ik snel verder kon. In 1 woord, Fantastisch :) Een echte aanrader!
Moest ivm opname in verzorgingshuis mijn moeder helpen met het aanpassen van verzekeringen/adressen etc. De medewerkers dachten mee voor de beste oplossingen en ook wezen ze mij spontaan op verzekeringen die we konden opzeggen. Dat bespaart mijn moeder geld terwijl Veldhuis er minder aan verdient, alleen om de klant goed te bedienen. Verder alles prima en vlot afgehandeld. Dat noem ik oprecht klantgericht!
Erg goed geholpen voor de overname van een deel van de hypotheek en financieel adveis. Ze hebben een mooie deal met lage rente voor mijn deel van de hypotheek geregeld. Ook word er ruim tijd voor je genomen, goed geluisterd en rustig en duidelijk uitleg gegeven van alle opties en scenario's.
Duidelijk advies & snelle service!
Uitstekend geholpen in meerdere situaties. Hier word gedacht in oplossingen! Als het aan Reinders in Apeldoorn had gelegen had ik mijn huis na een relatiebreuk moeten verkopen, dankzij Veldhuis erachter gekomen dat er toch oplossingen mogelijk zijn. Dit proces werd keurig begeleid, en nu, wat jaren later, hebben ze ons weer goed geholpen met alles wat er voor nodig was om mijn vriendin de helft van mijn woning over te laten nemen.
Duidelijke uitleg en begeleiding bij de gehele financiële afwikkeling en zeer vriendelijke mensen, alsook professioneel.
Opnieuw accuraat, deskundig en zeer klantvriendelijk geholpen. Veldhuis geeft goed advies en goede service. Een meerwaarde als tussenpersoon naar verzekeraar of hypotheekverstrekker. Bij Veldhuis zijn uw zaken in goede handen, veilig en vertrouwd. Dank weer Bert voor alle hulp!
Een prettig gesprek met aandacht voor onze wensen en een duidelijk, gedegen advies.
Onderstaand bericht hebben wij naar Theo Hanekamp. Dank je wel voor je tijd vanmorgen, wij zijn zeer tevreden naar buiten gelopen met het advies en het daarbij behorende goede gevoel dat wij ons voor de toekomst geen zorgen hoeven te maken over onze hypotheekvorm. Ontzettend bedankt dat jullie hier geen rekening voor sturen, dan vind ik nog eens klantenservice! Uiteraard gaan wij jou een goede beoordeling geven via de website, dat heb je dubbel en dwars verdient.
De wetenschap dat de financieel specialisten van Veldhuis Advies mij op elk moment in mijn leven het beste advies geven in mijn (gewijzigde) financiële situatie, geeft mij en mijn gezin de zekerheid die ik zoek. Daardoor kan ik mij elke dag richten op de zaken waarin ik expertise heb.
Goede contact en uitleg met adviseur, Luistert goed naar de klant en helpt overal mee ben zeer tevreden over veldhuis advies
Op een prettige en correcte manier zijn we geholpen bij de voor ons lastige materie !
Snelheid van afhandelen
Velthuis advies vraagt na 3 maanden waarom mijn motor dubbel verzekerd is (Huh??) Blijkt dat 'ze' een mailtje met scan van het vrijwarigsbewijs en opzegging kwijt zijn geraakt. O.K. kan gebeuren. Maar verder geen 'O sorry voor het ongemak' of zo. Dus van mij een mager zesje vanwege de slordigheid en desintresse. Opletten dus, niet alleen in het verkeer.
Naar aanleiding van deze feedback op onze dienstverlening hebben we telefonisch contact gehad met Vincent. Een van onze kernwaarden is ‘eerlijk’ en dat wil ook zeggen: toegeven wanneer we fout zijn. In dit geval hebben we door een menselijke fout de originele mail van Vincent per abuis niet in behandeling genomen. Toen dit bij ons bekend werd, hebben we direct de situatie opgelost door met terugwerkende kracht aan zijn verzoek te voldoen. Wij zijn teveel gericht geweest op het snel oplossen van de fout en hebben daarbij verzuimd excuses te maken. Dit was zeker op zijn plaats geweest. We hebben Vincent bedankt voor de moeite die hij heeft willen nemen om ons op onze fout te wijzen én voor het open gesprek dat we daarna hebben gevoerd. We gaan zeker kijken hoe we ons hierin kunnen verbeteren.
Sinds mijn polissen van Reinders zijn overgegaan naar veldhuis heb ik niets dan ellende. Geen vaste aanspreekpartner, afspraken over betalingen kunnen niet worden gemaakt daar ben ik 3 jaar mee aan het vechten geweest, hoe moeilijk kan het zijn één datum per jaar af te spreken voor het betalen van alle polissen. Door het ontbreken van een vaste aanspreekpartner is onderverzekering ontstaan waardoor ik schade heb geleden in een situatie die ik juist verzekerd wilde hebben. Dit heeft mij naast 15 jaar premie betalen voor niets een extra schadelast opgeleverd van €3000.- door een beroving. Bij navraag bij werknemers blijkt Veldhuis meer belang bij verzekeringsmaatschappijen te leggen dan bij haar klanten. Het nut van assurantie door Veldhuis valt te bezien. Bij het overgaan naar een ander assurantiekantoor heb ik groots mogelijke moeite moeten doen om Veldhuis aan de wettelijke verplichtingen te moeten laten voldoen. Noodzakelijke gegevens werden niet vrij gegeven om de overstap naar een andere assurantiekantoor mogelijk te maken.
Naar aanleiding van deze klacht hebben we telefonisch contact gehad met Hendrik. Hij heeft ons aangegeven niet tevreden te zijn geweest met onze dienstverlening omdat hij niet door één, maar meerdere personen geholpen is. Dit kan soms gebeuren omdat medewerkers bij ons verschillende functies bekleden: een adviseur regelt bij ons geen schades en omgekeerd evenmin. Daar hebben wij goede redenen voor, maar dit kan vervolgens wel leiden tot het beeld bij Hendrik dat iedereen ‘maar wat doet’ en dat hoort natuurlijk niet zo te zijn, hetgeen wij oprecht betreuren. Daarnaast is Hendrik teleurgesteld omdat de verzekering die hij destijds via een andere tussenpersoon gesloten heeft, qua polisvoorwaarden niet voldeed aan zijn verwachtingen. Hierdoor bleek hij voor een schade niet verzekerd te zijn. Wij hebben hier samen een goed gesprek over gevoerd, maar helaas nogmaals moeten vaststellen dat de verzekeraar geen uitkering wenst te verrichten.
Na al onze verzekeringen nu ook voor het hypotheekadvies voor ons volgende huis bij Veldhuis. We zijn heel goed en vakkundig geholpen door Theo Hanekamp. Heldere en duidelijk uitleg en handelt snel. Kortom, zeer tevreden!
Sportlaan 4 A
8181BE Heerde
Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.