Zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt!

Mijn partner & ik, zijn via familie in contact gekomen met Veldhuis advies. De Heer T. Hanenkamp hebben wij een zeer prettige ervaring mee. Van het goed doorvragen tot duidelijke doelstelling maken, en tussentijdse updates maakt de communicatie zeer professioneel. Wij danken dan ook voor de hulp en werkzaamheden wat er is verzet. Veldhuis advies zal ons niet verliezen als klant!

Zeer goed!

Alles is snel en goed geregeld! Ik kan iedereen aanraden om Veldhuis als assurantie kantoor te gebruiken je hebt altijd een vast aanspreekpunt en het is persoonlijk wat tegenwoordig ook niet veel meer gebeurd of voorkomt. Kortom een goed assurantiekantoor, met fijne mensen.

Goede uitleg

ik kreeg een goede uitleg van de deskundige en we kwamen er samen goed uit

werkelijke echte proactieve dienstverlening

Door een forse lekkage van mijn dak liep niet alleen boven maar ook mijn kantoor onder water. Omdat ik daar ook mijn dossiers/ archief etc. bewaar, en dat is nogal veel, en ik door reuma beperkt ben, meldde ik mij bij Denise Broekhuisen dat ik toch maar afzag van het hele traject van kantoor leeg ruimen e.a. aangezien ik met pensioen ben dacht ik het maar te laten. Denise sprak mij moed in en ze gaaf aan dat er ook in dit soort gevallen hulp mogelijk was. Met behulp van Rick Meijer Schilderwerken in Hoorn is de klus aangepakt en nu keurig opgelost. Ik ben blij met de geboden hulp, en het duwtje de goede richting op. veel dank Denise! Jan Reneman Hoorn

Correcte afhandeling van mijn schade.

Na een ongeval met een buitenlandse chauffeur heeft Veldhuis Advies de schade correct afgehandeld, dit had niet beter gekund.

Maximale inzet voor het beste resultaat

Ontzettend fijn geholpen door de mensen die er werken met Marcel in het bijzonder. Ze hebben zich maximaal ingezet om het maximale te halen.

GEweldig advies!

Wij hebben een fantastisch advies op maat gekregen van Marcel van den Belt voor een overlijdensrisicoverzekering. Hij kwam met een voorstel waar we zelf niet aan gedacht hadden, fantastisch!

Een compleet advies en heldere uitleg van de hypotheek materie. Advies sluit goed aan bij onze wensen.

Geduld en begrip!

Het geduld en begrip voor onze situatie vanuit Veldhuis Advies/contactpersoon is noemenswaardig te noemen en de uiteindelijke oplossing sloot naadloos aan op onze behoefte!

Bij Veldhuis Advies heeft men kennis en kunde en je wordt goed geholpen.

Ik ben al jaren klant bij Veldhuis Advies. Omdat men de kennis en kunde in huis heeft. Ook met het afhandelen van mijn hypotheek heeft Veldhuis Advies mij de nodige adviezen gegeven bij het afhandelen. Als klant ben ik dik tevreden bij Veldhuis Advies.

Uitstekende klantgebondenheid

In het verleden bij een motorongeval in Frankrijk uitstekend geholpen en afwikkeling van de schade. Recent bij een glasbreuk opnieuw aan de verwachtingen voldaan. Dank aan Ad den Hollander. Zal Veldhuis Advies zeker aan bevelen bij vragen naar een verzekeringsadvies.

probleemloze afwikkeling van de schade

Goed ontvangen informatie Eenvoudige aanmelding en prima (eind) rapportage

Efficient, effectief en succesvol!

Heb met Veldhuis Advies, Marcel van den Belt gewerkt iz afwikkeling financiën echtelijke scheiding alsmede hypotheek aanvraag en afwikkeling daarvan tbv aankoop van een appartement in Amsterdam. Beide trajecten efficient, effectief en succesvol verlopen en afgerond. In een hele plezierige, professionele en constructieve sfeer.

Fantastische hulp bij de hypotheekaanvraag

Theo Hanekamp heeft ons vanaf moment één geweldig geholpen bij onze hypotheekaanvraag. De aanvraag is supersnel geregeld en we kunnen met een gerust hard toewerken naar de sleuteloverdracht. Bedankt voor alles!

Waardeloze service bedrijfsverzekeringen

Slechte communicatie, geen tijdige terugkoppeling, zogenaamd niet verzekerbaar. Bij andere tussenpersoon met precies dezelfde uitgangspunten 3 aanbiedingen ! Voor AOV pakket (andere afdeling) is dit veel beter. Adviseur doet echt z’n best voor je.

Beste Karin, Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw ontvangen dienstverlening rondom bedrijfsverzekeringen. We gaan graag met u in gesprek om uw ervaring verder te bespreken en te kijken hoe we het voor u kunnen oplossen zodat u net zo tevreden bent als over de AOV-dienstverlening. Met vriendelijke groet, Veldhuis Advies

Wij zijn zeer tevreden met Marcel van den Belt over onze hypotheekaanvraag

Op een uitstekende manier heeft Marcel van den Belt ons geholpen met een hypotheekaanvragen.Veel hulp en duidelijkheid. Wij zijn zeer tevreden.

Super afhandeling, snel en zonder poespas

Schade is altijd vervelend. Als je dan wat overkomt dan moet dat ook snel en doeltreffend worden afgehandeld. Gisteren schade gemeld en vandaag (binnen 48 uur!) het volledige bedrag al op de rekening. Helemaal top!

ik heb de hulp van mijn hypotheek adviseur als zeer goed en prettig ervaren.

Zonder Theo Hanekamp had ik de overbruggingshypotheek nooit alleen voor elkaar gekregen.Hij heeft mij erg goed en snel geholpen. legde alles duidelijk uit en het was zo voorelkaar. echt een aanrader ik ben al jaren bij Veldhuis dus het voelde gelijk prettig en veilig .Hoop noch jaren klant bij hun te blijven.

Uitmuntende service

Wij zijn al jaren aan Veldhuis Advies gelieerd. Zeer recent werden onze verwachtingen overtroffen toen bleek dat Marcel van den Belt zelfs op zijn vrije dag ons een helder advies gaf mbt een vraag over een nieuwe hypotheek. Simpel, omdat Marcel als geen ander weet hoe grillig de woningmarkt is, iedere dag telt en een woning al weggekaapt kan zijn voordat je een bezichtiging hebt. Marcel snapte helemaal ons belang voor een spoedig advies en gaf dat prioriteit boven zijn vrije dag. Dat mag tot uitdrukking komen in onze waardering voor hem.

Perfecte service!

Onze hypotheek aanvraag is super snel geregeld. Theo Hanekamp heeft ons goed begeleid bij het hele traject. Een duidelijke uitleg van alle mogelijkheden en alle hulp bij het aanleveren van de benodigde gegevens. We hadden snel financiële zekerheid. Transparant, betrokken, behulpzaam en vakbekwaam. Veldhuis Advies is een echte aanrader!

Jammer

2 Weken geleden mailde ik naar jullie met een vraag over onze hypotheekrente. Zoals al vaker gebeurde: desbetreffende medewerker bleek niet meer bij jullie werkzaam waardoor mail niet bezorgd kon worden. Vervolgens moest ik deze dus zelf doorsturen naar jullie algemene adres en waren we inmiddels n paar dagen verder. Daarna heb ik een tijd heen en weer gemaild met de desbetreffende medewerker. Uiteraard werkt die ook volgens het huidige beleid, het geen wij niet als service- of klantgericht ervaren. Inmiddels ben ik, zijn wij 20 jaar klant bij jullie. Het huidige Veldhuis herkennen wij niet in 't Geretz waar wij indertijd bewust voor kozen

Uiteraard vinden we het erg vervelend dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. De hypotheekbranche werd in 2013 geconfronteerd met een provisieverbod, waardoor we tegenwoordig genoodzaakt zijn onze adviesuren rechtstreeks bij onze klanten in rekening te brengen. Uiteraard beantwoorden wij uw vragen en proberen we u verder te helpen. Maar als de vraag complexer is of meer tijd vergt, moeten wij dit doorberekenen. Hier proberen we dan al in een vroeg stadium duidelijk over te zijn, zodat u niet voor verassingen komt te staan. Dit 'nieuwe beleid', zoals u het noemt, wijkt inderdaad af van wat u destijds gewend was toen er nog wel provisie ontvangen werd. En ja, ook wij hebben in 20 jaar tijd te maken gehad met diverse personele wisselingen. We houden de persoonlijke mailboxen daarbij een ruime periode beschikbaar, maar na verloop van tijd sluiten we die ook af. Uiteraard vinden we het jammer dat u daardoor niet direct geholpen bent. Een telefonisch contact kan dan sneller zijn, maar helaas kregen we u na verschillende pogingen niet te pakken. We gaan zeker kijken hoe we deze processen kunnen verbeteren, aan de hand van uw feedback. Dank daarvoor.

Middels deskundig advies de hypotheek omgezet

Vier jaar geleden hadden wij al eens samen met Theo Hanekamp naar omzetting van onze Beleggingshypotheek gekeken, omdat deze te slecht rendeerde en dus een blok aan ons been was. Helaas was de boete toen te hoog. Enkele maanden geleden gingen wij voor poging 2, nu de rente nog gunstiger was dan in 2016. Theo heeft het wederom prima opgepakt en kwam met een mooie oplossing (omzetten van belegging naar lineair alvorens over te sluiten) om zo de boete nog eens met zo'n € 8.000,00 te verlagen, waardoor het oversluiten van de hypotheek nu wel haalbaar was. Zelfs de notaris sprak zijn bewondering uit over deze oplossing. Dat had hij nog niet eerder gezien. Dit was voor ons het bewijs dat Theo meer dan zijn best heeft gedaan om voor ons het beste resultaat eruit te halen. Gedurende het gehele traject is er duidelijk en snel gecommuniceerd, geen verrassingen en valkuilen. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat! Ook hebben wij ons verzekeringspakket (Combi Zeker Plan) bij Veldhuis Advies ondergebracht, eveneens tot volle tevredenheid.

Perfect !

Ik eindigde mijn schriftelijke afzegging met een laatste zin: "Dank voor het prettige gesprek, dat ik met u gehad heb." Wij hadden heel simpel naar een verhoging van onze hypotheek gekeken om een vakantiehuis te kopen en ons op dat moment niet gerealiseerd, dat er ook onderhoud aan gepleegd moet worden en wij (ook) ouder worden. Gezien onze leeftijd, beiden 74 jaar, zijn we uiteindelijk tot de slotsom gekomen, dat we beter iets tijdelijk kunnen huren. Sorry, dat dit inzicht pas later kwam.

Fantastisch geholpen met hypotheek verstrekking .

Wij waren bekent met Veldhuis Advies met onze verzekeringen en nu ook weer met onze nieuwe hypotheek . Theo Hanekamp heeft ons helder uitgelegd wat de mogelijkheden waren en welke hypotheek vorm het beste bij ons paste . Wat is het toch fijn om in informele zin samen en snel er uit te komen ! Theo nogmaals dank ! P.S. De koffie was ook lekker !

uitstekend

We zijn keurig en netjes geholpen om onze hypotheek aan te passen. Onze adviseur THeo Hanekamp heeft ons daarin heel goed advies gegeven en ons altijd keurig op de hoogte gehouden doormiddel van direct contact als dat nodig was. Ook toen het wat langer zou gaan duren. Daarna heeft hij gelijk weer de draad opgepakt tot een goed resultaat. Onze complimenten daarvoor. We raden zeker jullie kantoor aan als zich dit voordoet.

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 70 medewerkers. We mogen 18.000 particulieren en 4.000 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.