Ik ben erg goed geholpen.

Keurig begeleid en geholpen.

Top geregeld en zeer snel. Goede service

Fijne, snelle afhandeling

Mijn declaratie is zonder gedoe supersnel afgehandeld.

To the point professioneel zakelijk en vriendelijk

Zie samenvatting hier boven

Fijne en snelle afhandeling. Veldhuis ontzorgd zoals ik graag zie.

Fijne en duidelijke afhandeling van de schade aan mijn auto

Prettig om te mogen ervaren dat de mensen van Veldhuis Advies echt ontzorgen!

erg goed en erg snel afgehandeld.

erg goed en erg snel afgehandeld.

lovend over de hulp en afhandeling

Door een motorongeluk in Roemenie heb ik meerdere gebroken ribben en een schouderblad gebroken. Hierop de SOS ingeschakeld en dat verliep stroef (zacht uitgedrukt). Ik heb, de dagen volgend, enkele malen direct contact gehad met een dame Denise van Veldhuis adviesgroep die meeleefde met mijn misere en bij elke klacht over de SOS direct zelf actie ondernam en met resultaat!. De gehele begeleiding, en afhandeling, van mijn casus (die niet de geringste was) daar krijgt Veldhuis Adviesgroep een 10 voor en als dit hoger kon zijn had ik dit gegeven. Een groep (en dame) die adequaat reageren, professioneel handelen en die ik iedereen ook kan aanbevelen voor elk soort verzekering (in mijn geval reisverzekering en voertuigverzekering). Mijn dank is groot, en wederom, alle regards voor deze mensen. M.Tegelaers.

tevreden

tevreden en fijn geholpen

Snel en adequaat

Erg prettig. Ik was zelf niet zo snel met het aanleveren van de noodzakelijke documenten maar ik werd er keurig aan herinnerd en uiteindelijk was het super snel geregeld allemaal.

Prima geregeld.

Fijn contact met Veldhuis en schade geregeld en betaald zonder mijn verdere tussenkomst.

Helemaal top

word altijd heel correct en netjes geholpen Raad iedereen aan hier de verzekeringen af te sluiten Vriendelijke mensen

Hele snelle afhandeling.

Snelle en vlotte afhandeling

Na melden van de schade een offerte ingediend, binnen enkele dagen akkoord en de schade gelijk kunnen laten herstellen

Netjes geholpen en snelle reactie op mijn vragen

Nette en snelle afhandeling

Prima ondersteuning en service

Fijne directe benadering en het contact is laagdrempelig.

We dienen weinig, als we wat indienen word het netjes afgehandeld

Duidelijk en snel afgehandeld

Duidelijk en snel afgehandeld. Ook bij vragen werd ik duidelijk en begrijpelijk te woord gestaan

Prima afgehandeld

Geheel correct en met enige coulance afgehandeld

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Zeer snel en correct afgehandeld

Na een ,melding over de schade is er snel en adequaat gehandeld met als gevolg dat alles snel is geregeld.

Uitstekend!

Snelle afwikkeling van de schade.

Alles goed en snel geregeld

Bij een bedrijfbrand was ik al mijn persoonlijke spullen kwijtgeraakt. Dit bij de verzekering voorgelegd. Ik werd geholpen door Ad den Hollander die de schadeclaim goed en soepel afhandelen zodat ik snel al mijn spullen weer kon aanschaffen.

Alles top geregeld, zonder gedoe

Bij een schade heb je een hoop te regelen. Erg prettig dat Veldhuis Advies geen extra belemmeringen oplevert. Correct hoe ze dit afgehandeld hebben. Zo kan het dus ook.

Als je een keer schade hebt, dan is de service snel en prima.

Als je een keer schade hebt, dan is de service snel en prima.

Sportlaan 4 A

8181BE Heerde

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.