9

Goed advies, snelle service

Onze hypotheek laten beoordelen en advies gehad om de rente aan te laten passen. Dit is door Marcel van den Belt snel en goed geregeld. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk gerichte service en kwaliteit !

Na onlangs een gezinsuitbreiding is het verzekeringspakket in een handomdraai aangepast aan de nieuwe situatie. Direct een nieuwe offerte op de dag van aanvraag, meedenken in het opzeggen van diverse andere partijen, uitstekende service en als klap op de vuurpijl een geweldig attent cadeau n.a.v. geboorte van onze zoon ! In één woord: UITSTEKEND ! Dank jullie wel voor de goede service. Met vriendelijke groet, Dhr. K. Westra

  • Aanbevelen? Ja
3

Bijzondere ervaring

Tweemaal in 10 jaar goed geholpen bij 2 kleine incidenten. In deze zomer op vakantie schade gehad aan de auto. Noodnummer gebeld, maar noodnummer kon mij niet goed helpen door onduidelijkheid hoe ik verzekerd was. Veldhuis stond voor mij klaar en fijn contact gehad, maar moest wel zelf alles afhandelen met het noodnummer (liep via Unigarant), en Unigarant was een drama. Zeer slechte ervaring gehad dus ondanks de vriendelijkheid van Veldhuis advies. In 3 dagen 50 telefoontjes en stress op vakantie. Ondanks dat de relatie tussen ons een deukje heeft toch al mijn verzekeringen voor mijn nieuwe woning af willen sluiten bij Veldhuis gezien de recensie's. Op mijn vrije dag erheen met het idee de tijd te nemen en wat af te sluiten. Kwam binnen en in het gesprek werd in een noodgang alles besproken. Adviseur had wat witte A4tjes die met de hand werden in gevuld en ik wilde serieus meer verzekeringen nemen, maar dit werd me niet gevraagd. Stond met 10 minuten met de jas aan weer bij de hoofd ingang. Ik vroeg nog informatie over arbeidsongeschiktheid. Adviseur gaf aan dat ik dan moest bellen omdat dit voor een andere afdeling was. Om mij heen zaten twee mensen achter de computer bij de receptie en een adviseur. Ik had mijn tas met spullen bij me met informatie van mij nwerk en mij werd het advies gegeven weer naar huis te gaan om te bellen. Ik heb geen enkel bedrag gezien wat de kosten zouden worden. Dit zou via de mail wel binnen komen, een offerte. Heb nog niets ontvangen, en vraag me ook af of dit wel komt gezien mijn naam twee maal fout geschreven werd, dus mijn email misschien ook? Bijzonder ervaring al met al, ben een dag later (vandaag) naar een andere verzekeringsmaatschappij geweest en werd uitgebreid geholpen en bij thuiskomst had ik de mail met de offerte al. Zonde, had het Veldhuis ergens wel gegund gezien het tijdelijke intensieve contact in de vakantie. Maar kan niet anders dan een onvoldoende geven en ook mijn auto ergens anders heen brengen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Maikel, Dank voor je review. We vinden het erg vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad. Ook hebben we inmiddels telefonisch contact gehad waarin wij onze werkwijze hebben toegelicht. Wij verzamelen in een gesprek eerst alle benodigde informatie. Op basis daarvan gaan wij vergelijken en zoeken wij het best mogelijke product voor je uit. Aangezien wij hier de tijd voor wille nemen, doen wij dit nooit ter plekke. Een offerte met advies voor jouw specifieke situatie wordt dan zo snel mogelijk per mail verstuurd. Wij hebben hiervan wel geleerd. In het vervolg zullen wij duidelijk aangeven wat onze werkwijze is en vragen wij of de klant zich hierin kan vinden. Wij willen je onze excuses aanbieden en wensen wij je veel geluk in je nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Team Veldhuis Advies

9

Wederom alles top en snel geregeld

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo wil je behandeld worden!

Ik ben bij Veldhuis terecht gekomen vanwege zijn goede polissen tegen een goede prijs. Helaas heb ik schade opgelopen en op alle fronten is die uitstekend afgewerkt. Vlot, deskundig, zonder gezeur, met vertrouwen. Ik voel me serieus genomen. Zo wil je dus als klant behandeld worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Ouderwetse goede service

Goed, altijd vakkundig en probleemloos geholpen zonder uren aan de telefoon te hangen. Kortom, super service waar de klant koning is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Attent, behulpzaam, compleet, bekwaam, vlot

De algemene ervaringen met de meest recente schade afhandeling: Attent, behulpzaam, compleet, bekwaam, vlot

  • Aanbevelen? Ja
9

Van A tot Z ontzorgd

Het is fijn om een betrouwbare en onafhankelijke partij te kennen die persoonlijk en professioneel advies levert bij de meest belangrijke en bepalende keuzes in het leven. Veldhuis Advies stelt ons in dat opzicht nooit teleur. Altijd flexibel en geen vraag blijft onbeantwoord. We zijn al jaren naar volle tevredenheid klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en duidelijk

Snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Een duidelijk en eerlijk advies.

We werden snel geholpen, onze financiele situatie werd bekeken en er werd een duidelijk advies gegeven over het opnemen van een hypotheek. Alles wat we wilde weten konden we vragen. En er werd goed met ons meegedacht. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Concrete hulp geboden op een fijne manier

Ik had een vraag over de schade die ik had aan mijn schuur. Er werd mij direct en concreet gezegd wat ik moest doen om deze kosten in te dienen.

  • Aanbevelen? Ja
9

meedenkend betrouwbaar afspraak na komen

na een aanvraag voor een hypotheek zijn wij prima geholpen ze zijn betrouwbaar en met vragen kun je bij hun terecht ook telefonisch regelmatig contact zeer goed contact

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

Theo heeft mij geweldig geholpen met zijn advies. Hij heeft zeer goed werk geleverd. Daarom ben ik dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Theo is fantastisch. Goed geholpen. Duidelijk overzicht.

  • Aanbevelen? Ja
9

een serieuze, snelle en eerlijke dienst!

Contact opnemen met jouw verzekering is meestal een gevolg van een onaangename ervaring. Dan heb je de verzekering nodig. Toen ik een tijd geleden contact opnam met Veldhuis verzekeringen als gevolg van een geannuleerde vlucht, was ik aangenaam verrast. de instructies waren duidelijk en nadat ik alles door heb gestuurd wat er gevraagd werd, zag ik hoe de behandelaar precies kon begrijpen waar de ergernis zat en hoe ik graag gecompenseerd wilde worden. Na een aantal mails met gegevens en analyse van de situatie, kreeg ik eerlijke compensatie voorde schade die ik liep. Ik vond de ervaring niet alleen compenserend voor de materiële schade maar ook gevoelsmatig voor mijn waarde gevoel. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenken als basis voor een heldere uitleg aan mij als klant

Een goeie begeleiding van de heer Hanekamp bij de beslissing die ik financieel moest nemen. Wat ik zo waardeer is zijn begrijpelijke taal en met name het geduldig beantwoorden van mijn vele vragen. Met uiteindelijk een resultaat waar ik tevreden mee ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle schade afhandeling mbt autoschade in Frankrijk.

Goede Service, Snelle afhandeling. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Kort krachtig profesionele mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen bij het advies over hypotheek.

Prettig in de omgang en hebben mij goed geholpen bij de financiering voor mijn huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was helder en duidelijk.

We kwamen bij Veldhuis voor onze eerste hypotheek en ze hebben ons goed geholpen met onze wensen en mogelijkheden en zo zijn we samen tot een passende hypotheek gekomen. Verder was de communicatie goed zowel via de mail als telefonisch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende uitleg

Marcel nam ruim de tijd om ons wegwijs te maken in de ingewikkelde wereld van hypotheken. Ook super snelle reactie toen we eenmaal een bod gedaan hadden en financiering rond moest komen. Vervolgens nog een afsluitend financieel gesprek gehad en ook dit gesprek was zeer duidelijk en verhelderend. Wij zijn uitermate tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Waardeloos, zaken niet op orde en doen doen niets met mijn klacht. Ze vinden de (nog) te incasseren premie van €3,72 belangrijk. De verzekerde zelf is voor hen niet van belang. Niet Wft waardig !!!! Ik vraag mij af in hoeverre alles wel klopt wat ze zeggen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Naar aanleiding van deze telefonisch klacht hebben we contact gehad met B. Ze heeft aangegeven niet tevreden te zijn met onze betalingsherinneringen. We hebben toegegeven dat onze communicatie, zeker bij zo’n klein bedrag, beter kan. Hier zullen we dan ook intern naar kijken. Ook probeerden we met mevrouw mee te denken over andere betalingswijzen. Echter kunnen we niets veranderen aan het beleid van de verzekeraar dat de premie volledig moet worden voldaan om verzekeringsdekking te hebben. We bedanken B. voor haar feedback, hier kunnen we alleen maar van leren.

9

Klantgericht, betrouwbaar, toegankelijk

Theo zorgt ervoor dat alle financiële zaken rond koop en verkoop van een huis goed worden geregeld. Wij kregen een eerlijk en gedegen advies. Alles wordt duidelijk uitgelegd en als er vragen zijn krijgen we snel antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, accuraat en klantvriendelijk.

Omdat een andere verzekeraar, ondanks toezegging, in gebreke was gebleven bij het afsluiten van een verzekering ben ik met deze mededeling naar Velhuis gegaan. Ik reed immers onverzekerd rond zonder het te weten. Werd per direct opgelost. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn zeer goed geholpen door de heer T. Hanekamp. Na een helder oriënterend gesprek voor de mogelijkheden wat betreft het afsluiten van een hypotheek besloten om gebruik te maken van de diensten van Veldhuis Advies en dankzij de flexibiliteit de vervolgafspraken op korte termijn kunnen inplannen met 1 vast contactpersoon. De adviesgesprekken waren duidelijk en verhelderend. De hypotheekaanvraag was snel en soepel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Onze bereikbaarheid (telefoon/e-mail)
  • Onze klantvriendelijkheid
  • Hoe we ons inzetten voor uw belangen
  • Hoe snel we reageren
  • Onze deskundigheid
  • Onze openheid/duidelijkheid
  • Onze aandacht voor uw wensen en vragen
  • Nakomen van afspraken
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Ervaring met: financieel advies

Filter op taal

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 18.000 particulieren en 4.000 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina