Goed en duidelijk

Snel en duidelijk

Een duidelijk en eerlijk advies.

We werden snel geholpen, onze financiele situatie werd bekeken en er werd een duidelijk advies gegeven over het opnemen van een hypotheek. Alles wat we wilde weten konden we vragen. En er werd goed met ons meegedacht. Top service!

Concrete hulp geboden op een fijne manier

Ik had een vraag over de schade die ik had aan mijn schuur. Er werd mij direct en concreet gezegd wat ik moest doen om deze kosten in te dienen.

meedenkend betrouwbaar afspraak na komen

na een aanvraag voor een hypotheek zijn wij prima geholpen ze zijn betrouwbaar en met vragen kun je bij hun terecht ook telefonisch regelmatig contact zeer goed contact

geweldig

Theo heeft mij geweldig geholpen met zijn advies. Hij heeft zeer goed werk geleverd. Daarom ben ik dik tevreden

Fantastisch

Theo is fantastisch. Goed geholpen. Duidelijk overzicht.

een serieuze, snelle en eerlijke dienst!

Contact opnemen met jouw verzekering is meestal een gevolg van een onaangename ervaring. Dan heb je de verzekering nodig. Toen ik een tijd geleden contact opnam met Veldhuis verzekeringen als gevolg van een geannuleerde vlucht, was ik aangenaam verrast. de instructies waren duidelijk en nadat ik alles door heb gestuurd wat er gevraagd werd, zag ik hoe de behandelaar precies kon begrijpen waar de ergernis zat en hoe ik graag gecompenseerd wilde worden. Na een aantal mails met gegevens en analyse van de situatie, kreeg ik eerlijke compensatie voorde schade die ik liep. Ik vond de ervaring niet alleen compenserend voor de materiële schade maar ook gevoelsmatig voor mijn waarde gevoel. Bedankt!

Meedenken als basis voor een heldere uitleg aan mij als klant

Een goeie begeleiding van de heer Hanekamp bij de beslissing die ik financieel moest nemen. Wat ik zo waardeer is zijn begrijpelijke taal en met name het geduldig beantwoorden van mijn vele vragen. Met uiteindelijk een resultaat waar ik tevreden mee ben.

Super snelle schade afhandeling mbt autoschade in Frankrijk.

Goede Service, Snelle afhandeling. TOP!

Kort krachtig profesionele mensen

Goed geholpen bij het advies over hypotheek.

Prettig in de omgang en hebben mij goed geholpen bij de financiering voor mijn huis.

Het was helder en duidelijk.

We kwamen bij Veldhuis voor onze eerste hypotheek en ze hebben ons goed geholpen met onze wensen en mogelijkheden en zo zijn we samen tot een passende hypotheek gekomen. Verder was de communicatie goed zowel via de mail als telefonisch.

Uitstekende uitleg

Marcel nam ruim de tijd om ons wegwijs te maken in de ingewikkelde wereld van hypotheken. Ook super snelle reactie toen we eenmaal een bod gedaan hadden en financiering rond moest komen. Vervolgens nog een afsluitend financieel gesprek gehad en ook dit gesprek was zeer duidelijk en verhelderend. Wij zijn uitermate tevreden!

Waardeloos

Waardeloos, zaken niet op orde en doen doen niets met mijn klacht. Ze vinden de (nog) te incasseren premie van €3,72 belangrijk. De verzekerde zelf is voor hen niet van belang. Niet Wft waardig !!!! Ik vraag mij af in hoeverre alles wel klopt wat ze zeggen.

Naar aanleiding van deze telefonisch klacht hebben we contact gehad met B. Ze heeft aangegeven niet tevreden te zijn met onze betalingsherinneringen. We hebben toegegeven dat onze communicatie, zeker bij zo’n klein bedrag, beter kan. Hier zullen we dan ook intern naar kijken. Ook probeerden we met mevrouw mee te denken over andere betalingswijzen. Echter kunnen we niets veranderen aan het beleid van de verzekeraar dat de premie volledig moet worden voldaan om verzekeringsdekking te hebben. We bedanken B. voor haar feedback, hier kunnen we alleen maar van leren.

Klantgericht, betrouwbaar, toegankelijk

Theo zorgt ervoor dat alle financiële zaken rond koop en verkoop van een huis goed worden geregeld. Wij kregen een eerlijk en gedegen advies. Alles wordt duidelijk uitgelegd en als er vragen zijn krijgen we snel antwoord.

Snel, accuraat en klantvriendelijk.

Omdat een andere verzekeraar, ondanks toezegging, in gebreke was gebleven bij het afsluiten van een verzekering ben ik met deze mededeling naar Velhuis gegaan. Ik reed immers onverzekerd rond zonder het te weten. Werd per direct opgelost. Super!

We zijn zeer goed geholpen door de heer T. Hanekamp. Na een helder oriënterend gesprek voor de mogelijkheden wat betreft het afsluiten van een hypotheek besloten om gebruik te maken van de diensten van Veldhuis Advies en dankzij de flexibiliteit de vervolgafspraken op korte termijn kunnen inplannen met 1 vast contactpersoon. De adviesgesprekken waren duidelijk en verhelderend. De hypotheekaanvraag was snel en soepel geregeld.
  • Ervaring met: financieel advies

Wij konden altijd bij Theo terecht met al onze vragen. Er werd duidelijk en ook heel snel op gereageerd. Erg fijn! We zijn goed geholpen!
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: N.v.t

ik heb nog niet veel ervaring gehad ,maar die ik wel had is met uiterst veel aandacht en accuuratheid behandeld door de heer Ad den Hollander.Zeer aan te bevelen.zeer correct en meevoelend en denkend persoon die zijn woorden nakomt.daarom zou ik hem met een 10 willen beoordelen. nogmaals dank.
  • Ervaring met: schadeafwikkeling
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Niet van toepassing.

Hele positieve ervaring gehad met M. van den Belt, zeer duidelijk geinformeerd over een aanvraag van een hypotheek, goede en duidelijke maar ook zeer snelle reactie's via de email en telefoon, de hypotheek was zeer snel rond waardoor ik snel verder kon. In 1 woord, Fantastisch :) Een echte aanrader!
  • Ervaring met: financieel advies

Moest ivm opname in verzorgingshuis mijn moeder helpen met het aanpassen van verzekeringen/adressen etc. De medewerkers dachten mee voor de beste oplossingen en ook wezen ze mij spontaan op verzekeringen die we konden opzeggen. Dat bespaart mijn moeder geld terwijl Veldhuis er minder aan verdient, alleen om de klant goed te bedienen. Verder alles prima en vlot afgehandeld. Dat noem ik oprecht klantgericht!
  • Hoe snel we reageren
  • Onze deskundigheid N.v.t.
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen

Erg goed geholpen voor de overname van een deel van de hypotheek en financieel adveis. Ze hebben een mooie deal met lage rente voor mijn deel van de hypotheek geregeld. Ook word er ruim tijd voor je genomen, goed geluisterd en rustig en duidelijk uitleg gegeven van alle opties en scenario's.
  • Ervaring met: financieel advies

Duidelijk advies & snelle service!
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen

Uitstekend geholpen in meerdere situaties. Hier word gedacht in oplossingen! Als het aan Reinders in Apeldoorn had gelegen had ik mijn huis na een relatiebreuk moeten verkopen, dankzij Veldhuis erachter gekomen dat er toch oplossingen mogelijk zijn. Dit proces werd keurig begeleid, en nu, wat jaren later, hebben ze ons weer goed geholpen met alles wat er voor nodig was om mijn vriendin de helft van mijn woning over te laten nemen.
  • Ervaring met: financieel advies

Duidelijke uitleg en begeleiding bij de gehele financiële afwikkeling en zeer vriendelijke mensen, alsook professioneel.
  • Ervaring met: financieel advies
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: De hypotheekberekening bleek niet correct te zijn berekend. Echter, door goede inzet is deze negatieve ervaring later alsnog vergeven.

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 18.000 particulieren en 4.000 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.