Filters

1

***

Maandelijks incasso en afspraken inplannen zonder de klant te informeren. Dan komen ze langs en hebben ze, terwijl je niet thuis bent, op papier onderhoud verricht. Maw ** euro betaald in 5 jaar. En 0 keer werkelijk onderhoud gepleegd. En een klantenservice van niks.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed werk, prima service!

Airco (2020) en ketel (2019) via Van Slooten. Goede en snelle service, montage ging netjes door correcte monteurs. Nu een jaar verder met de airco en 2 met de ketel, alles werkt naar behoren en inmiddels heeft de hele straat airco van dit bedrijf. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkelijk prima

Gewoon uitstekend werk geleverd, voor een goede prijs en binnen 2,5 uur waar een andere leverancier bij de buren voor dezelfde ketel er een hele dag over deed. Wij kunnen Van Slooten een ieder aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel, compleet en vakkundig

Na schade snel en vakkundig een nieuw systeem geinstalleerd, dankjewel van Slooten :-)

  • Aanbevelen? Ja
3

Als er iets mis gaat, geven ze geen antwoord meer.

Op 1 april een nieuwe mechanische ventilatie en een nieuwe ketel laten plaatsen. Tevens de kanalen van de mechanische ventilatie laten reinigen. Het installeren ging goed. De mechanische ventilatie stopte er binnen 1,5 week mee. Bleek dat we een afstandsbediening nodig hebben. Hadden ze ons van te voren niet verteld. ** euro extra. Toen ik de wasmachine aangezet had, kreeg ik lekkage. De hele overloop en kast stond blank. Het laminaat heeft nu allemaal opstaande randjes. Bleek dat de slang van de ketel de afvoer van de wasmachine afsloot waardoor al het water erover heen gekomen is. Ik had ondertussen de rekening betaald. Wij hebben twee mails gestuurd. En nu horen wij helemaal niets meer. Slechte service

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service

Vandaag een airco laten plaatsen door Technisch Bureau van Slooten. Keurig bedrijf en een eerlijke offerte. De monteurs waren vriendelijk, werken hard en niets is teveel gevraagd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en klaar voor de zomer!

  • Aanbevelen? Ja
1

Na onderhoud zeer veel lawaai

Na onderhoud begon mijn extreem veel lawaai te maken. De monteur deed alsof er niets aan de hand was en vertrok. Lawaai bleef aanhouden dus ik belde dezelfde dag nogmaals. De volgende dag kwam er een nieuwe monteur die vertelde dat hij er niets aan kon doen. Iemand van het hoofdkantoor zou contact met mij opnemen. Na dagen niets gehoord te hebben belde ik zelf. Aan de telefoon werd aangegeven dat ze het zouden uitzoeken en ik zou terugkoppeling krijgen. We zijn nu 3 weken verder en ze blijven stil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Tot in perfectie doorgevoerde sevice

Onze ca 1jaar oude cv ketel maakte al enkele dagen een vreemd(slupend ) geluid dat zich meerdere malen per uur herhaalde. Na contact opgenomen te hebben met van Slooten,stond er al spoedig een vriendelijke monteur voor de deur.Hoewel het geluid zich tijdens zijn aanwezigheid niet voordeed wist hij de storing toch professioneel op te lossen.Omdat ik mij wel wat opgelaten voelde ,omdat er op dat moment niets te horen was,stelde hij mij op mijn gemak.Het is net als met kiespijn,als je bij de tandarts aankomt lijkt de pijn verdwenen.Tot nu toe is dat ook zo met de geluidsstoring.Ik hoor niets meer.Op basis van de gegeven informatie heeft de betreffende monteur de storing dus perfect opgelost.Klasse. Dank aan van Slooten en zijn personeel, daar weten ze nog wat service betekent.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles op alles gezet om ons tóch te helpen tijdens drukte

In eerste instantie leek het erop dat we de kerstdagen in de kou moesten doorbrengen. Wel 10 bedrijven gebeld en niemand had plek of kon wat beteken voor ons. Mark van Technisch bureau van Slooten heeft toch nog gekeken wat er misschien mogelijk was. En dat was top, want na een dag in koud huis, kruip ik in de verwarming nu en de kids staan onder een warme douche! Dank!

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal perfect, zeg uitstekend.

Vandaag twee monteurs in huis gehad. Ze hebben vanaf de 1e minuut tot de laatste minuut dat ze bij ons gewerkt hebben, Naar mijn mening uitstekend werk verricht. Ze hebben keurig netjes gewerkt, al het afval meegenomen en als ik iets vroeg om te doen dan hadden ze het al gezien, Ook konden ze het goed met elkaar vinden, ik zou zeggen een Gouden koppel. Ik wilde de beide monteurs Rick en Eric. deze zeer goede review / of veer geven. Met vriendelijke groet, Robert Groeneveld ALMERE.

  • Aanbevelen? Ja
1

ondanks service overeenkomst geen service

Mijn ketel geeft een storingsmelding die ik met een reset niet weg krijg. Ondanks mijn service overeenkomst al ruim 7 jaar -waar ik nog nooit gebruik van heb gemaakt (!)- geen service. Storingsdienst begin van de middag gebeld en nadat ik nog een keer had gebeld, belllen ze terug. Ik snap dat je in het weekend wat minder bezet bent en dat ernstige storingen (gas lekkage) voor gaan. Maar niets van je laten horen ... dat kan dus niet! De ene ster is omdat het echt niet lager kan. En hoe weet ik nou of ze morgen komen zoals de monteur riep, hij heeft mijn adres niet. Geen beste beurt! Dit is geen aanbeveling en dat terwijl het ruim 7 jaar geleden zo mooi begon ... snel een storing opgelost (toen ik nog geen service overeenkomst had) bij ons net gekochte huis ...

  • Aanbevelen? Nee
10

Heer Rinus Geweldig

Cv ketel zat geen ww op aangesloten, toen die geplaatst werd. later wel als nog door andere loodgieter. maar er kwam geen ww uit. dus bellen, wel heel veel. MAAR kreeg heer Rinus aan de telefoon, en via heel veel instructies, van hem is het gelukt, was nog niet ingesteld qua levering 60 graden ww. geweldig deze heer...… en hij bleef rustig, ook klasse, misschien wat opslag???????????

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slechte ervaring

In maart 2018 nieuw ketel aangeschaft bij de fa. van Slooten. Op hun advies een Vaillant ketel. Al direct problemen met het warme water. De fa. van Slooten is in 2018 een aantal malen geweest en ook de mensen van Vaillant zijn in 2018 een paar maal geweest. Dit alles loste niets op. In 2019 van het zelfde laken en pak. Begin 2020 nog maar eens contact opgenomen met de fa. van Slooten maar die heeft tot 6 Augustus 2020 niets van zich laten horen. Tot vandaag 7 augustus er een brief van de fa. van Slooten in de bus lag. maar helaas, of ik maar even wilde betalen voor jaarlijks onderhoud. Tja, welk onderhoud zou men bedoelen. Ik heb onder Protest de rekening betaald maar de fa. van Slooten hoeft bij mij niet meer te komen. Ik ga wel een echte onderhoudsmonteur zoeken of desnoods een nieuwe ketel aanschaffen maar niet meer bij de fa. van Slooten en ook geen Vaillant meer. Daar ben ik helemaal klaar mee, Om dit te kunnen versturen moet ik een cijfer geven, ik heb daarom een 1 gegeven maar dat is eigenlijk nog teveel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en klantvriendelijk

Fijne jongens, die snel en schoon werkten. Haalden de spullen weg om erbij te komen en zetten ze ook weer terug. Toen ze het ventilatiekanaal gereinigd hadden, meldden ze gelijk mijn dubbele afstandsbediening goed aan. Toppers in mijn ogen. Met net wat extra service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van Slooten handelde snel en adequaat.

Binnen twee dagen na de melding van een storing was de nieuwe ketel geplaatst. Het hele proces verliep naar volle tevredenheid en de ketel doet het geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Ik heb Van Slooten gevraagd een offerte uit te brengen voor het plaatsen van een nieuwe cv-ketel. De monteur had eerst een lekke band (kan gebeuren) en kwam 2 dagen later opnieuw. Na inspectie van de zolder en de locatie zou ik binnen enkele dagen een offerte ontvangen. Toen die er na een week niet was heb ik gebeld. Hij was onderweg. Een week later weer gebeld: niemand weet ervan. Geen enkele monteur is bij mij op zolder geweest, men kan de afspraak niet terugvinden en geeft aan dat ik wellicht verkeerd heb. Na een telefoontje wordt er gewoon opgehangen

  • Aanbevelen? Nee
10

Professionele monteurs die netjes werken

Zeer tevreden over het telefonische contact met 1 van de medewerkers over aanschaf van een airco. Monteurs werkten netjes en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en efficiënte service, van begin tot eind

Goede telefonische bereikbaarheid en meedenken bij inplannen afspraak snel en deskundig onderhoud/reparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed en erg netjes gewerkt!

De opdracht was een CV ketel en een airco installeren. Ze hebben vakkundig gewerkt en goed meegedacht bij het installeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige meedenkende vakmensen

Hr ketel geplaatst in een heel krap ruimte ,heel blij met aangeraden apparaat en vakkundig werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

(nog) geen klant en toch attente service

Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en daar komt een luchtwarmtepomp installatie in van Van Slooten. Op dit moment is er nog weinig info voorhanden vanuit de bouwer, dus contact gezocht met hen. Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en via de mail al flink wat interessante documentatie gekregen. Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en helder

Technisch Bureau Van Slooten is duidelijk in de communicatie, korte lijntjes, medewerkers zijn vriendelijk en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Adekwaat

Deskundig

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend

Betrokken, correcte omgang met klanten en een goede prijs product

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogeweg 77

3816BM Amersfoort

033-4720033

[email protected]

Over Technisch Bureau Van Slooten

Van Slooten BV Al meer dan 80 jaar dé verwarmingsspecialist uit de regio! Door onze jarenlange ervaring kunnen we jou van een passend advies voorzien. Ons professionele team staat voor je klaar. We leveren en onderhouden A-merken zoals Vaillant, Intergas, ATAG, Mitsubishi en Nefit. We maken hoogwaardige producten voor iedereen bereikbaar. Van Slooten bv is gevestigd in het centraal gelegen Amersfoort. Heb je vragen bij het uitzoeken van de juiste cv-ketel, warmtepomp of airco? Je kunt onze showroom in Amersfoort bezoeken. Daar zullen we je alles vertellen over onze producten. Je krijgt een passend advies van onze experts.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.