Vakwerk

Ik ben zo blij met het tapijt op mijn dakterras. Ik het het met de man te doen, hij moest vele malen de hoge trap beklimmen om op de plaats van werkzaamheden te komen. Het is er gekomen en ligt prachtig. Ik kan niet wachten tot het voorjaar wordt.

perfecte service

Het product kwam op de afgesproken tijd en werd er snel ingelegd. Wij zijn zeer tevreden over het product en medewerker.

Mooi kleed en goede kwaliteit.

Goed advies en service.

Goede communicatie

Zeer prettig contact gehad. Wij hadden maanden van tevoren besteld en wisten toen niet wanneer de vloerbedekking kon worden gelegd i.v.m. beschikbaarheid van ons huis. Was geen enkel probleem. Netjes gelegd.

Goed contact

Goed meegedacht hoe het er het voordelig uit gehaald kon worden zonder veel afval

Mooi werk

Wij zijn er blij mee een mooi balkon

goede snelle reaktie op prijsaanvraag, vlot en deskundig geleverd.

goede kwaliteit, deskundig advies, prime zaak!

Super tevreden

Zeer goed,kwaliteit en prijs en super service.

Prima, vlot gewerkt.

Mooi resultaat, tevreden met dit tapijt in de serre.

Prettig contact, snel en goed geholpen.

Ik belde voor een kleine rode loper. Het contact was goed, de afwikkeling ging snel en het product is naar tevredenheid. Ga zo door!

Perfecte levering

2 matten kwalitatief boven verwachting en keurig op tijd binnen een paar dagen ne bestelling ontvangen. Prijs kwaliteit verhouding ontzettend goed. Volgende keer gaan we dus zeer zeker weer bij Adcio bestellen.

Flexibel , vriendelijk, kwaliteit

Ad is gewoon uitstekend.

Aanrader

Duidelijke communicatie, eerlijke afspraken. Snel geleverd en perfect afgewerkt. Zoek je buitentapijt moet je hier zijn.

Uitstekende service en vakmanschap

Opvallend ook snel gevoel van onderling vertrouwen, grote hulpvaardigheid

Goede kwaliteit voor zeer lage prijs

Via stalen die opgestuurd werden voor n katoen besouw kleed gekozen. Ze werken met restanten van de rol. Klein weeffouten maar daar is de prijs ook naar. Keurig op kleur afgewerkt en thuis bezorgt.

Ik ben heel tevreden en blij met mijn kleed van Besouw, gekocht bij Adcio

Afspraken zijn nagekomen en ben goed geholpen met een maken van een keuze

Mooi

Ziet er prachtig uit een verlenging van de huiskamer zeker aan te bevelen.

Topkwaliteit vriendelijk en snelle levering

Had stalen aangevraagd en die waren binnen 3 dagen geleverd met foto’s van projecten en uitleg over het kunstgras en zeer vriendelijk geholpen en keurig afgeleverd ben zeer tevreden

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

De online bestelling ging voorbeeldig en er werd vlot en adequaat gereageerd. Hierop volgde een snelle levering aan huis, helemaal volgens de afgegeven levertijd. Het op maat geleverde outdoor carpet kon meteen in gebruik worden genomen. Nu na enige gebruikstijd is duidelijk, dat het om een kwalitatief hoogstaand product gaat. Wij zijn zeer tevreden, de op de website beschreven eigenschappen kloppen helemaal.

Alles volgens verwachting en afspraal

Vriendelijk vakbekwaam en proffesioneel

Na overleg een prachtige oplossing gevonden voor ons terras van 20m2 . Mooi strak gemaakt na een deskundig kleur- en materiaaladvies.

Goed materiaal en goede communicatie

Tapijt besteld en contact gehad met Adcio en zij hadden goede ideeën en oplossingen Zeer tevreden!

uitstekende productvoorlichting en service

Wij waren op zoek naar een soort vloerbedekking voor onze balkons. In Moergestel hebben wij naar verschillende producten in verschillende prijsklassen kunnen kijken. daarbij hebben wij voorlichting gekregen over de gebruiksmogelijkheden. belangrijk was dat je er lekker op kunt lopen. De vloerbedekking is zorgvuldig gelegd en netjes afgewerkt . Wij zijn dik tevreden.

Gewoon goed!

Ook wij zijn zeer tevreden over het werk en materiaal wat door Adcio geleverd is. Je zou het kunnen noemen, vakwerk met zorg geleverd! Een aanrader voor hen die een buitentapijt zoeken! Hans en Bea.

Alles prima zoals was afgesproken

Mijn balkon is echt heel mooi geworden!