Fantastisch!

Betaald en dezelfde dag nog geleverd!

de verzendkosten zijn alleen relatief hoog, maar uw medewerker is TOP

Vakwerk en perfect op afspraak!

Op afgesproken tijd aanwezig en snel en vakkundig ondertapijt en tapijt op maat verwerkt en geplaatst. Geen poespas maar gewoon degelijk werk en tijd voor kopje koffie achteraf.

uitstekende service

vakkundige geplaatst , overleg en voorstel voor de meest esthetische oplossing.

Mooi resultaat

Vanaf eerste contact tot en met oplevering bijzonder tevreden. Iedere dag genieten van ons mooie balkon.

Uitstekende service.

Buitentapijt..... eerst proefstaaltjes gekregen, daarna onze keuze gemaakt en een offerte ontvangen. In de offerte waren er 2 mogelijkheden beschreven want een iets andere afmeting zou goedkoper zijn. Uiteindelijk voor de duurdere variant gekozen, maar zeer attent dat Adcio zelf met een andere oplossing kwam. De communicatie was vriendelijk en behulpzaam en snel. De levering volgens afspraak.

Zeer goed.

Prachtig product ( antraciet remix) in de boot al enkele jaren en nu in de tuinkamer. Zeker aan te bevelen. Snelle levering. Netjes geregeld weer.

Mooi materiaal, keurig op afspraak geleverd.

Blij met ons buitentapijt op balkons, in de kleur van parketvloer. Snel geleverd en professioneel gelegd. Goede service.

S u p e r !

Ad, een toffe kerel. 200 % aan te bevelen.

Buitentapijt: goed en mooi materiaal. Relatief snel geleverd.

Buitentapijt Teak besteld voor onze tuinkamer en genieten er inmiddels al enige tijd van. Mooie uitstraling en voor ons kruipende kleinkind veel prettiger dan een vlondervloer. UV- en waterbestendig, waardoor het bij ongelukjes eenvoudig met water te reinigen is, maar ook met de stofzuiger (omdat het redelijk laagpolig is).

Komt afspraken na en levert conform verwachting

Adcio werkt vakkundig, netjes en conform afspraak.

Goed product, fijne prijs, vlotte levering, prettig contact

Goed product, fijne prijs, vlotte levering, prettig contact.

Positief

De kleur van het tapijt oogt heel mooi. Klein nadeel: voorwerpen zoals stoelen, tafels, bloempotten, laten hun afdrukken na in het tapijt. Gaan wel weer weg, maar het duurt toch soms een à twee dagen. Verder hele goede ervaring met Adcio - stipte levering door vriendelijke mensen.

Erg goed

Goed geadviseerd en prima uitvoering en levering!

Zeer goede service

Alles volgens afspraak en tijd geleverd. Goed om zaken mee te doen.

Prima service en kwaliteit

We zijn heel tevreden over de kwaliteit en de levering. De leginsturctie was heel duidelijk en eenvoudig te volgen. We zijn er heel blij mee. Het tapijt is zeker een “upgrade” voor onze overkapping

We hadden met spoed een outdoors loper nodig . Binnen een uur geregeld en opgehaald. En dit allemaal op een zaterdag.

Heel blij met buitentapijt teak op de boot, mooi gelegd door Ad!

Wilde het eerst zelf leggen, maar toch besloten het door Ad te laten leggen. Blij dat ik dat gedaan heb, zeer mooi en vakkundig gedaan!

Vakwerk

Ik ben zo blij met het tapijt op mijn dakterras. Ik het het met de man te doen, hij moest vele malen de hoge trap beklimmen om op de plaats van werkzaamheden te komen. Het is er gekomen en ligt prachtig. Ik kan niet wachten tot het voorjaar wordt.

perfecte service

Het product kwam op de afgesproken tijd en werd er snel ingelegd. Wij zijn zeer tevreden over het product en medewerker.

Mooi kleed en goede kwaliteit.

Goed advies en service.

Goede communicatie

Zeer prettig contact gehad. Wij hadden maanden van tevoren besteld en wisten toen niet wanneer de vloerbedekking kon worden gelegd i.v.m. beschikbaarheid van ons huis. Was geen enkel probleem. Netjes gelegd.

Goed contact

Goed meegedacht hoe het er het voordelig uit gehaald kon worden zonder veel afval

Mooi werk

Wij zijn er blij mee een mooi balkon