Prettig contact, snel en goed geholpen.

Ik belde voor een kleine rode loper. Het contact was goed, de afwikkeling ging snel en het product is naar tevredenheid. Ga zo door!

Perfecte levering

2 matten kwalitatief boven verwachting en keurig op tijd binnen een paar dagen ne bestelling ontvangen. Prijs kwaliteit verhouding ontzettend goed. Volgende keer gaan we dus zeer zeker weer bij Adcio bestellen.

Flexibel , vriendelijk, kwaliteit

Ad is gewoon uitstekend.

Aanrader

Duidelijke communicatie, eerlijke afspraken. Snel geleverd en perfect afgewerkt. Zoek je buitentapijt moet je hier zijn.

Uitstekende service en vakmanschap

Opvallend ook snel gevoel van onderling vertrouwen, grote hulpvaardigheid

Goede kwaliteit voor zeer lage prijs

Via stalen die opgestuurd werden voor n katoen besouw kleed gekozen. Ze werken met restanten van de rol. Klein weeffouten maar daar is de prijs ook naar. Keurig op kleur afgewerkt en thuis bezorgt.

Ik ben heel tevreden en blij met mijn kleed van Besouw, gekocht bij Adcio

Afspraken zijn nagekomen en ben goed geholpen met een maken van een keuze

Mooi

Ziet er prachtig uit een verlenging van de huiskamer zeker aan te bevelen.

Topkwaliteit vriendelijk en snelle levering

Had stalen aangevraagd en die waren binnen 3 dagen geleverd met foto’s van projecten en uitleg over het kunstgras en zeer vriendelijk geholpen en keurig afgeleverd ben zeer tevreden

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

De online bestelling ging voorbeeldig en er werd vlot en adequaat gereageerd. Hierop volgde een snelle levering aan huis, helemaal volgens de afgegeven levertijd. Het op maat geleverde outdoor carpet kon meteen in gebruik worden genomen. Nu na enige gebruikstijd is duidelijk, dat het om een kwalitatief hoogstaand product gaat. Wij zijn zeer tevreden, de op de website beschreven eigenschappen kloppen helemaal.

Alles volgens verwachting en afspraal

Vriendelijk vakbekwaam en proffesioneel

Na overleg een prachtige oplossing gevonden voor ons terras van 20m2 . Mooi strak gemaakt na een deskundig kleur- en materiaaladvies.

Goed materiaal en goede communicatie

Tapijt besteld en contact gehad met Adcio en zij hadden goede ideeën en oplossingen Zeer tevreden!

uitstekende productvoorlichting en service

Wij waren op zoek naar een soort vloerbedekking voor onze balkons. In Moergestel hebben wij naar verschillende producten in verschillende prijsklassen kunnen kijken. daarbij hebben wij voorlichting gekregen over de gebruiksmogelijkheden. belangrijk was dat je er lekker op kunt lopen. De vloerbedekking is zorgvuldig gelegd en netjes afgewerkt . Wij zijn dik tevreden.

Gewoon goed!

Ook wij zijn zeer tevreden over het werk en materiaal wat door Adcio geleverd is. Je zou het kunnen noemen, vakwerk met zorg geleverd! Een aanrader voor hen die een buitentapijt zoeken! Hans en Bea.

Alles prima zoals was afgesproken

Mijn balkon is echt heel mooi geworden!

Super service!

Ad is deskundig, service gericht en levert een prima product. Wij zijn erg tevreden en kunnen iedereen hem aanraden.

zeer goed.

goed klanten contact en een vlotte afhandeling.

Supertop

Prettige bezorgingen plaatsing.

Het perfect geleverd en gelegd.

Ik zal iedereen hat adviseren.

Helemaal geweldig! Zelden meegemaakt! Wat een service!

Ik denk dat het bovenstaande genoeg zegt. Na mijn bestelling even een telefoontje of de bevestigingmail gied was aangekomen! Kreeg telefontje over de levering, bleek dat de bestelling niet juist was ( mijn fout:)). De bestelling werd direct veranderd en verwerkt. Super correcte levering gehad!!

Prima ervaring

Zoals gezegd een prima ervaring. Goede communicatie en levering,

Prettig

Ik werd netjes en direct op de hoogte gehouden van evt. veranderingen tbv de bestelling. Compliment voor de chauffeur! Heeft vanwege de afgelegen ligging van mijn woning ( Buitengebied) toch de rol tapijt kunnen afleveren.

Zeer tevreden over de service, kwaliteit en het resultaat.

Top tapijt fijne bezorging!!