Wordt netjes optijd geleverd. Persoonlijk vonden wij: Met 5 volwassenen de plaat niet erg groot. Miste wij mayonaise en bv beetje knoflook saus voor bij de broodjes shoarma. (Onwijs veel salades) , daarvan kon bijvoorbeeld 1 minder zodat je ook mayonaise of pindasaus hebt. (Evt spatels om vlees om te draaien of kleine vorkjes om het vlees te pakken zou makkelijker wezen) Vlees was super goed en geen kleine stukjes. Wij zijn zeer tevreden en misschien paar handige puntjes voor wellicht in de toekomst.

Perfecte gourmetavond met z'n 6en op vakantiepark gehad. Fijn dar het bij het vakantiehuisje gebracht en gehaald werd. Zoals altijd goed verzorgd.heerlijk en ruim voldoende.

Geweldig verzorgd en goed eten.

Hebben dit al meerdere keren gedaan en gaan er zeker in de toekomst weer gebruik van maken. Enige tip is ook knoflooksaus meeleveren.

Ik raad het iedereen aan!

Weer super goed!!! Netjes geleverd allemaal. En vriendelijke medewerkers. Er staan alweer een paar bestellingen uit, waar we ons nu al op verheugen.

Geweldige service en lekker eten!

Onlangs eerste keer besteld en hele goede ervaring gehad. Kwaliteit en hoeveelheid van het geleverde eten is prima! Ondanks het feit dat er een foutje was gemaakt bij onze bestelling (1 x visgourmet te weinig) heeft A-Z gezorgd voor tijdige en snelle nalevering + nog wat extra eten voor het ongemak. Een dikke 10 en zeker voor herhaling vatbaar!

Erg lekker

Zeer goed verzorgd, overzichtelijk verpakt, avond van te voren, tijdblok gekregen. Ook nog netjes avond van te voren mail. Daarbij contact met de klantenservice fantastisch, hele prettige medewerking, en hartstikke fijn geholpen!

Lekker en goed eten

We kregen keurig op tijd onze bestelling geleverd. Mooie schaal met ruim voldoende vlees. Ook genoeg bijgerechten.

Super !!

Super geregeld. Netjes. Lekker. Verse producten. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader !!

Lekker

Fijne service, netjes op de afsproken tijd op ons vakantieadres geleverd. Ook ophalen ging er flexibel. Eten was lekker en gevarieerd.

Prettige service!

Heel erg handige service voor grotere groepen! Bakplaten werken voor grotere groepen iets prettiger dan de gourmet stellen

Lekker

Mooie verse producten, goede service . Volgens afspraak bezorgen en ophalen.

Weer voor herhaling vatbaar.

Al meerdere keren BBQ en gourmetpakketten besteld en we zijn altijd enthousiast over de service en kwaliteit.

Uitstekend verzorgd.

Makkelijk te bestellen via de website. Levering keurig op tijd en van alles was voldoende. Ophalen vuile spullen ging ook erg makkelijk.

Super service en super kwaliteit

We hebben van alles genoten . Misschien alleen iets minder broodjes erbij. Dit was iets te veel van het goede. Mensen vinden (bij ons) een hamburger alleen ook lekker

Geweldig verzorgd en lekker

Het was een gezellige avond met een goed verzorgde binnen bbq. Volop o.a vlees,salades,stokbrood en andere bijgerechten om mee te bakken. Het was een keer iets anders dan gourmetten.

Goed eten en weinig inspanning om boodschappen te doen

Heerlink vlees en toch wat anders dan bij de supermarkt

Lekker en gezellig

Altijd prima kwaliteit

A-Z zorgt altijd voor een heerlijke gourmet. Royaal, vers en compleet. Bezorging en ophalen prima.

Een feestje!!

Heerlijk gegeten, makkelijk te bereiden, mooi servies. Het is echt uiteten maar dan thuis!

Goed verzorgd

Wat fijn dat je zelfs in de Ardennen kunt laten bezorgen. Alles probleemloos gebracht en vervolgens ook weer netjes opgehaald toen wij al vertrokken waren. Perfect geregeld en lekker gegeten.

Top top top

In een woord geweldig eten top service top doen graag meer bestellingen grote klasse nogmaals dank voor alles

Heerlijk vlees en op tijd bezorgd.

We hebben met 5 personen genoten van de gourmetschotel. Heerlijk vlees en goede salades. Wat we jammer vonden was dat er een keuze was uit pakket A of B. Zelf saus en salades samenstellen uit de keuze die jullie aanbieden zou voor ons betekenen dat we jullie een dikke 10 geven.

Prima barbecue. Super goed verzorgd en zeer smaakvol.Alles volgens afspraak gegaan.Zeker aan te raden.Eerste bestelling niet goed gegaan (Mijn fout) maar na mail gestuurd te hebben voor goede bestelling alles super keurig aangepast en geregeld. Top top top.

Altijd goed

Gourmet is prima,als er iets mist word het netjes opgelost en de spullen worden altijd netjes weer opgehaald

Super geleverd, smaak en makkelijk