super tevreden bezorging en kwaliteit

super tevreden bezorging op de afgesproken tijd degelijk verpakking martiaal en top kwaliteit aan vlees, salades, brood gaan we zeker vaker doen en aanbevelen aan vrienden en familie.

lekker

Te weinig rundvleessalade en te weinig vers fruit, de rest was ruim voldoende. Mooi geleverd op vakantie adres.

1 ster minder omdat de bbq worstjes tegen vielen waren erg vettig ander vlees prima en de verzorging zoals altijd goed

lekker, gevarieerd en compleet

goed, mooie menu keuzes

Geweldige BBQ

A-Z we hebben er van genoten, ook jullie service met een woord GEWELDIG

Leuk gevarieerd menu

Mooie variatie in vlees en salades. Vlees was ook erg lekker. Service top!

Hartelijke en uitstekende communicatie; het succes begint bij de basis

Ieder evenement staat of valt met een goede basis: dat heet adequaat en vriendelijk communiceren, meedenken met klanten en zelf vooruit denken: dan wordt vanzelf veel mogelijk. Prima all-in prijs kwaliteitsverhouding en service waar weinig op is aan te merken.

Onze een eerste kennismaking met A-Z BBQ is super geweest. Alles keurig verzorgd en zowel de bezorging als het ophalen van de "vuile vaat" precies zoals was afgesproken. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Team van A-Z bedankt, mede door jullie goede zorgen is het een geslaagd feest geworden.

Helemaal Super!

Helemaal super, echt meer dan genoeg vlees en overheerlijke salades en sauzen. Alleen jammer dat er geen brandertje bij zat voor de pindasaus maar hè als dat het ergste is dan doen we het ervoor. Wij hebben heerlijk genoten en het was een geslaagde avond mede dankzij A-Z BBQ.

Super! Nette bezorging en heerlijk vlees!!

Hele goede indruk gemaakt! Op tijd nette bezorging, heerlijk vlees, goede info per mail ivm ophalen, erg goed gedaan!!

Zeer goed verzorgd

Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van A-Z BBQ en zeker niet de laatste keer. Alles was zeer smaakvol, netjes verpakt en de service prima. Ook het gemak van bestellen, maken van afspraken omtrent bezorg- en ophaaltijden en de terugkoppeling er van, zeer goed!

Voor mijn verjaardag deze bestelling telefonisch geplaatst. Ik deed dit op advies van een zoon die eerder een bestelling deed voor een buurtfeest. Hij was bijzonder lovend over A-Z barbecue & Gourmet party service. Bestelling; levering, en het ophalen perfect maar dan vlees etc. Een culinaire verrassing. Geweldig! Onze complimenten.

Excellent verzorgd

Keuze was op a-z gevallen, 1 omdat we een jaar of 10-12 geleden al eens van hun diensten gebruik hadden gemaakt en 2 omdat er normale borden en rvs bestek bij geleverd werd. Onnodig plastic is ons een gruwel! Het vlees/de vis was heerlijk van smaak en de saus en salades maakten een goede combinatie. Van alles was voldoende aanwezig. De breng-chaufeur had geluk... hij kwam een half uurtje te vroeg, ik was net thuis. Ophalen van de spullen was keurig op tijd. De marge van een uur geeft de mogelijkheid ook nog andere dingen te doen. Al met al een zeer geslaagde bbq en zéker voor herhaling vatbaar vooral omdat veel zaken uit handen genomen worden.

prima comminicatie over bezorging en ophalen, goede prijs-kwaliteit verhouding

op het laatste moment een groep mensen voor bbq uitnodigen omdat het festival waar we heen zouden gaan door Corona niet door is gegaan. Toch gezellig maken, even op internet bestellen en alles is geregeld. Prima avond gehad, goed gezelschap en lekker eten.... wat wil een mens nog meer!

Goed geregeld

Prima ervaring, alles goed geregeld. 1 klein puntje, van de BBQ die wij gekregen hadden, was de temp. heel moeilijk te regelen. Het was eigenlijk aan of uit.

Zoals we gewend zijn , het was weer perfect

Goed georganiseerd, lekker en ruim voldoende.

De tijd van de spullen brengen en ophalen is zeer goed gecommuniceerd. Het eten is ruim voldoende, en dat spreekt mij wel aan. Ik hou niet van "net voldoende". En zeker niet te vergeten, HET WAS ERG LEKKER. En we hebben een mooie en gezellige dag gehad. Dank jullie wel.

zeer goed

alles netjes op tijd geleverd en weer opgehaald en het was weer als van ouds bijzonder goed.

Het was ontzettend goed en alles er op en eraan netjes optijd geleverd SUPER

Het vlees was erg goed ook de sausjes en salades die erbij zaten, alleen het rundvlees slaatje in vergelijking met sausjes was erg weinig zeker als je 1 bakje met 7 man moet delen.

Matig en weinig salade

Het eten kwam netjes in bakjes. Alleen die zaten vol zwarte bbq resten, bezorger zei nog is waarschijnlijk van een bbq afgevallen gelukkig zijn de bakjes dicht. Vlees was lekker. Alleen we hadden voor 7 volwassenen besteld dan is 1 laag bakje met salade van iedere keus erg weinig.

geweldig

Alleerst het gemak. Een BBQ pakket uitzoeken dat bij je past, aantal bestellen en het wordt op de dag zelf thuisbezorgt. Het vlees en de bijbehorende salades en sauzen zijn van goed kwaliteit. Op naar de volgende BBQ!

Een superverzorgde bbq!

Compliment aan de chauffeur die de spullen bracht, erg vriendelijk. De hele bbq - de vleesschalen, salades, sauzen, stokbroden - zag er heel goed uit, en smaakte heerlijk. Misschien een opmerking, de kruidenboter vond ik, had weinig smaak. Ook het mailverkeer was heel duidelijk en prettig.

Top weer super goed geregeld en heerlijk eten! nu voor 3 de jaar.

Voor derde jaar op rij. Goede service en prima geregeld via internet. Alles goed op tijd bezorgd en opgehaald. Goede kwaliteit, alles ziet er er heel verzorgd uit. Heerlijk weer echt van genoten. Vriendelijke mensen. Top, bedankt weer

Super geregeld en uitstekende kwaliteit

Voor onze familie barbecue hier alles besteld. Alles is keurig op tijd afgeleverd. Het vlees, de sausen, de salades, het was allemaal prima van kwaliteit. Na afloop geen afwas. Ook lekker. Volgend jaar zeker weer.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.