echt een aanrader:-)

Alles is super goed voor elkaar, we hebben genoten. bedankt

TOP SERVICE! HET ETEN WAS HEERLIJK!

We zijn zeer tevreden over de gehele service/eten van begin tot einde. Tot een volgende keer weer. Mvg Brenda Mesters-Van den Broek

Gewoon heel goef

Goed geregeld alles volgens afspraak.

Erg goede service en heerlijk eten!

Alles netjes bezorgd! Veel lekkere bijgerechten Van de vis was vooral de zalm erg lekker. Leuk kindermenus! Alles top en compleet Voor herhaling vatbaar

Van A-Z alles super geregeld, goede service en klantvriendelijk!

Wij kregen een tip om A-Z te benaderen voor het regelen van onze BBQ. En dit bleek een gouden greep; klantvriendelijk, bereid om mee te denken en een duidelijke site. Vanaf de bestelling werd er helder en duidelijk gecommuniceerd. Afspraken werden nagekomen. Bovenal was het eten heerlijk. Zag het er allemaal goed uit. Ideaal! en zeker voor herhaling vatbaar!

Super geregeld in overleg is er veel mogelijk.

Vriendelijke mensen en er was niemand thuis op het tijdstipvan bezorgen. De bezorger zocht netjes contact waar alles neergezet mocht worden. Ook tijdens het ophalen was er niemand thuis. Heel erg fijn dat er niemand op de bezorger zit te wachten.

Heel vriendelijk en correct.

Perfect geregeld en bijzonder gemakkelijk. Er zijn wel erg veel sausen bij die altijd overblijven. Iets minder mag ook. daarvoor misschien iets meer salades.

Lekker, makkelijk, volledig

Heel handig om te bestellen. Hoeft slechts 1 dag op voorhand dus je kan het weer afwachten om te beslissen of je bbq of gourmet bestelt. De levering gebeurt stipt en vriendelijk. Het eten zelf is voldoende en van goede kwaliteit. Ook het aanbod is volledig en gevarieerd. De ophaling gebeurt ook correct. Hele aangename ervaring. We doen dit zeker nog eens!

Super!

Lekker eten. Goeie service. Absoluut een aanrader!

Er was een verkeerde schaal geleverd, de goede werd alsnog nageleverd, die andere mochten we ook nog houden, net personeel zowel aan de telefoon als bezorging, mijn complimenten, dan was het ook nog eens erg lekker al met al zeer geslaagd!!

Geweldig!

Zaterdag op de valreep de bestelling gedaan, en zondag werd alles keurig op tijd bezorgd; een goed werkende barbeque, bestek en bordjes, een heerlijke goed verzorgde vleesschotel, sauzen, salades en lekker vers stokbrood. De prijs/ kwaliteit verhouding is top. Ik zal dit bedrijf bij bbq-liefhebbers zeker aanraden.

Geweldige service

De service is echt geweldig, alles wordt op tijd geleverd en ook weer opgehaald. Het vlees en de salades zijn overheerlijk, alles is dan ook echt haast opgegeten. Dit is toch een teken van prima kwaliteit, het was heerlijk allemaal. Dankjewel A-Z Service

goede service en netjes verpakt allemaal ,goed gekoeld

Het is met eerste ervaring ik vond het goed verzorgd allemaal dus mijn verjaardag was geslaagd . Iedereen had genoeg keuze om te kiezen .

Prima, niets te klagen

Goede communicatie met bestelling en levering met de chauffeur. Prima en genoeg eten per persoon. Heerlijk niet afwassen en als het spul opgehaald is krijg je ook weer een bevestiging. TOP Volgende maand weer!!!!!!

Prima service, uitstekende kwaliteit en bijzonder vriendelijk personeel!

Prima service, uitstekende kwaliteit, erg vriendelijk personeel!

Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar

Goede verse producten en volop variatie.

Vlot, goed en niet duur!!

Snelle, correcte service in bijna de hele Benelux. Dus ook in de bossen van Bomal-sur-Ourthe in de Ardennen! Geweldig!

Super!

Zowel het eten, de hoeveelheid en de service zijn perfect! We hebben heerlijk gegeten met zijn allen! Alles was hygiënische en makkelijk verpakt. Top bedrijf!

goede service, oplossingsgericht en zorgen dat ons feest een succes is

afleveradres was niet goed overgekomen helemaal goed opgelost geweldige service doen het volgende keer weer met A-Z

Geweldig!! Voor herhaling vatbaar

Keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Fijn dat je een dag van tevoren een mailtje krijgt met de tijd. Vlees was super, salades prima en lekker vers brood. Gaan we zeker vaker gebruik van maken. Echt en aanrader en zeker niet duur!

De A -Z Bbq was SUPER verzorgd

Alles was perfect: het vlees, de sauzen, salades, stokbrood etc. Ik kan niets negatiefs vermelden over A-Z bbq. Werd ook nog eens gratis geleverd in de Belgische Ardennen! Wij hebben genoten van de bbq tijdens ons familie uitje. Iedereen was vol lof!. Zéker een aanrader! Bedankt.

Vriendelijk en super verzorgd

Lekker verzorgde barbecue. Voldoende vlees en ook het stokbrood was heel vers en lekker. Salades keurig in bakjes, alles in orde. Voor herhaling vatbaar.

Goed verzorgde barbecue.

AZ heeft een perfect verzorgde barbecue geleverd. En het fijne is dat je na afloop niets hoeft schoon te maken. De volgende keer kiezen we zeker weer voor AZ.

goede service en kwaliteit, dik tevreden!

We hebben genoten van de barbecue. Goede kwaliteit en keuze aan vlees en salades. Zelf niet te hoeven afwassen is zeker een pré. Porties zijn ruim, we hadden echt te veel.

Top service en goede kwaliteit van producten.

Na een telefoontje was het geen probleem om de dag van ontvangst te verzetten. De porties waren meer dan voldoende. Barbecue is erg gemakkelijk aan te sluiten en te bedienen.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Filter op Taal