Echt geweldige service en heerlijk eten.

Zoals altijd echt perfect verzorgd. Super service zelfs toen ik op het laatste moment op 24 december wegens corona alles moest annuleren. Ontzettend vriendelijke meid. Geen probleem zelfs snel mijn geld terug. Op 7 januari kerstavond overgedaan en heerlijk gegeten. Perfecte service zelfs de bezorger super vriendelijk. Dit jaar zijn we weer van de partij.

Zeer ruim opgezet, super.

Mooi ruim opgezet met vlees en saus /fruit enz gewoon super.

Vlees en salades en stokbrood waren heerlijk. Levering en ophaaltijd duidelijk van te voren bekend gemaakt en op afgesproken tijd ook geleverd en opgehaald. Vriendelijke chauffeurs. Tot de volgende keer.

het ontzorgt ons en is goed verzorgd

enige opmerkingen ; - onduidelijk wat het ronde platte bakje met wit is ? waar of hoe dit te gebruiken ? - het vispakket viel ons erg tegen .Met name de gepaneerde stukjes smaakte naar niets en zijn op een bakplaat moeilijk te garen - veel salades maar daardoor miste we wat sauzen zoals whisky of een rode saus en satesaus. - het bakken in de pannetjes duurde erg lang - leuk al die broodjes erbij maar we miste dan eigenlijk ook de shoarma broodjes in mini erbij

Was weer super voor elkaar!

Wederom alles weer goed voor elkaar, vegetarische gourmet ook top!

Goede service en goede kwaliteit

Ruim voldoende keus en de porties waren ook royaal. Kwaliteit goed en de service ook. Heldere communicatie over levertijden en ophalen. Ideaal.

Fantastisch geregeld!

Wat goed geregeld was deze gourmet van A-Z. Alles erop en eraan! Heerlijke salades en goede producten! We hebben flinke eters in ons gezelschap maar er was meer dan genoeg! Ook de begeleidende mails en sms’jes met informatie en instructie over de gourmet en het afleveren en ophalen van de spullen was goed geregeld. Net als de vorige keer! Volgende keer gewoon weer A-Z!

Goede kwaliteit, ruim voldoende

Hebben voor 4 personen grilplaat besteld. Was allemaal superlekker (vers en smaakvol) en als gezin super van genoten. Op tijd geleverd en weer opgehaald. Lekker makkelijk dus ook.

Slecht

Bestellen hier echt 4a5 keer met een groep van elke keer bijna 20 man, helaas waren er dit keer twee personen getroffen door corona. Tot 13.00 kun je het wijzigen, ik belde net na de testuitslag om 13.05 en ze vertelden dat ik te laat was op een hele arrogante manier. Ben ik niet gewend van a tot z. Volgende keer maar ergens anders bestellen! Slechte service

Superfijn en tevreden

Fijne relatie tussen bestellen en bezorgen.. Heerlijk van smaak en super vers..

Slecht

Al meerdere keren via a-z gourmet besteld. Dit keer viel het heel erg tegen. Voor 8 personen vlees/vis besteld. Te weinig vlees, en dan voor zo’n bedrag. Verhouding prijs kwaliteit dus erg slecht. Gaan dit niet meer bestellen.

Snelle en goede levering van eten en spullen. Al het eten werd koel en aangeboden en het bestek, borden en pannetjes etc keurig schoon. Het eten was ruim voldoende en erg lekker! We hebben een hele mooi en gezellig avond gehad!

Heel klantvriendelijk bedrijf waarmee goede afspraken zijn te maken. Leverden een heerlijk gourmetpakket met alle bijbehoren.

Super lekker

Heel erg lekkere bbq super service! Een tip misschien voor brood gaan wat je zelf nog kunt afbakken, brood is niet zo vers.

De gourmet stellen waar zo scheef dat we ze eerst met hamer en beitel moesten recht kloppen

De gourmet was zo scheef dat ze niet bruikbaar waren. Ik ben echt een vaste klant maar dit was niet fijn met kerstmis

Goed en lekker

Eten goed. De bbq werkte erg slecht en duurde lang. Vrouw aan telefoon erg onvriendelijk en gestrest. Bij aflevering op donderdag verteld dat hij maandag opgehaald zou worden maar uiteindelijk pas woensdag opgehaald

Deze keer niet goed9

Binnen bbq besteld Helaas waren deze er niet bij daarom op ons eigen gourmetstel alles gebakken Waren wel zeer tevreden over het vlees.

Altijd fantastisch geregeld en een super kwaliteit!

Elke keer weten jullie er weer een feestje van te maken zodat de gastvrouw een prachtige gevulde tafel heeft, waar zij nauwelijks tijd aan heeft besteed! Ook na de gezelligheid kan alles weer meegegeven worden zonder al teveel werk! Zeker in deze (lockdown) periode is het mogelijk om een uiteten gevoel te creëeren! Heel fijn! P.s. wij hebben ontdekt dat er nog 2 borden in de afwasser stonden. Mijn vriendin neemt de borden mee, om bij de volgende bestelling bij jullie, de borden mee terug te geven. Excuus voor het ongemak!

alles op tijd gelevert op 2e kerstdag

jammer dat de helft van de gelbranders niet warm genoeg word gingen de biefstukjes en pannenkoekjes niet lekker gebakken er waren hoge en lage gelbranders . vandaar temperatuurverschil .hopen dat er wat mee gedaan word. er was genoeg om te eten.

Goed eten en prima service

Voor 4 personen gourmet besteld. Heerlijk gegeten en dat je de daarna de afwas niet hoeft te doen maar alles zo buiten mag zetten is natuurlijk ideaal.

het was heerlijk en meer dan voldoende

goede levering en alles geregeld tot het ophalen aan toe. fijn ook dat je op de hoogte word gehouden hoe laat en wanneer ze komen. in 1 woord geweldig

Lekkere en gevarieerde kerstgourmet

Netjes op tijd geleverd. Lekker vlees Fijn verzorgde groentjes

Zoals altijd, goede service en lekker eten.

Van bezorging tot eten alles goed!

OK, maar weeral te laat geleverd ondanks de 25€ meerkost voor levering voor 13u...

Ondertussen 3 keer bestelling geplaatst voor familie-bbq en -gourmet. De laatste 2 keren extra betaald voor levering voor 13u en beide keren te laat. De eerste keer waren 2 bakken met vlees op een vorig adres achtergelaten en daardoor finaal te laat alles hier en vorige week was de levering om 14u19. De verschillende schotels en apparatuur zijn wel mooi in orde. Ik moet misschien mijn etentjes steeds na 18u plannen... dan betaal ik geen 25€ extra en kan ik de planning met mijn gasten waarmaken.

Alles keurig op tijd geleverd. Genoeg en het smaakte super

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.