Eén van de hoogtepunten van ons familie weekend.

Heerlijk vlees, een overdaad aan bijgerechten. Iedereen blij.

Zonder zorgen een fantastische winter barbecue gehad.

Rond half vijf werd de barbecue, vlees, sauzen, salades en brood bezorgd. Alles zag er keurig uit. Iedereen heeft heel erg genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar. Kleine tip: Menukaart erbij met de soorten vlees en salades!

Top service en lekker en ruimvoldoende eten

Top geregeld. Duidelijke afspraken via de e-mail en ca. 20 min voor levering een telefoontje van de bezorger. Eten echt lekker en ruim voldoende. 9x gourmet Deluxe op een vakantiepark geleverd.

Was top!

Na eerder al een paar keer de barbecuepakketten te hebben besteld, hebben we nu voor het eerst gebruik gemaakt van het gourmet aanbod. Was top, gevarieerd en goede bijgerechten. Ook de service met borden, bestek en zelfs de prima werkende pannetjes was helemaal goed! Aan te raden dus!

De bbq is heerlijk maar de gourmet viel ons een beetje tegen

Bij de gourmet was er niet echt vlees wat ons tegen viel. De pannetjes kregen we niet echt op temperatuur, mss omdat de vloeistof te koud was dachten wij. Dan hebben we alles maar op een grote koekenpan gebakken. We hadden in het verleden al BBQ besteld en dit was heerlijk en makkelijk. Ook 1 keer gourmet besteld enkele jaren geleden en toen was het top lekker vlees en groenten genoeg. We zullen deze keer pech hebben gehad.

Top geregeld van bestellen tot ophalen

Prima eten, meer dan genoeg en top service

Alweer een hele lekkere bbq (all-in) pakket geleverd!

Wij hebben nu al een paar keer bij A-Z BBQ besteld en elke keer is het weer lekker goed verzorgd en aardige bediening. Het is heel eenvoudig om te bestellen en het is zo fijn dat ze alles ook weer komen ophalen. Een blije klant

Lekker, flexibel en betrouwbaar!

Voor 55 mensen een BBQ geregeld. Al vaker besteld bij A-Z. Top, vriendelijk en mooi op tijd.

Alles super verzorgd!!

Belangrijk dat je zelf geen omkijken hebt voor wat betreft boodschappen doen. Vlees, sausjes, alle benodigdheden zoals bakplaten, borden en bestek worden geleverd. Daarna geen afwas, A-Z komt alle spullen naderhand ophalen.

Perfecte levering en omhaling. Genoeg eten voor elke persoon en zeer verzorgd! Alles was enorm lekker en zeker aan te raden om nog een keertje te doen! Prijs kwaliteit is zeker de moeite! Persoonlijk wel van mening dat dit beter is om te doen voor feestjes met veel personen en liefst buiten, daar er wel nogal wat rookvorming was met de electrische gourmet. Echt gourmet was het niet daar we geen pannetjes hadden.. was eerder een soort van Electrische steengrill, wat wel een beetje jammer was maar zeker geen invloed had op de leuke en positieve ervaring!

Geweldig gaan we vaker gebruiken

Fijne service van zowel brengen en halen eten was smaak vol en ruim voldoende

Lekker en veel

Heel erg uitgebreid gourmet pakket. Vlees was heerlijk, salades ook. 1 opmerking, het waren wel heel veel groentes en salades. Vlees was perfect qua portie. Salades (groentes) hoeft echt niet zo veel te zijn ;)

Top kwaliteit en goed alles geregeld!

Kwaliteit vlees en sauzen etc van goede kwaliteit. Goede service. En zal nog heel vaak van hun diensten gebruik maken. Aanrader !

niet zo als gewenst

alles oke behalve de biefstuk deze was taai en niet te eten weggegooid dit geld voor alle gasten jammer dit moet toch het lekkerste vlees zijn van wegen de biefstuk gekozen voor de duurste optie jammer dit doet afbreuk aan het geheel. na jaren klant denk er over toch maar eens bij een ander te kijken. b scholte

Zelfs de kat kon het niet weerstaan.

Eten was top. Alleen opgeslagen in een vakantiehuis Daar zat een kat in verstopt en heeft van de 10 persoons gourmet set de helft opgegeten!!!! De kat was zo dik geworden dat ontsnappen ook niet meer kon. We hebben hem moeten bevrijden onder de aanbouw. Hij was te dik geworden!!!

Heerlijke gourmetschotels en prima service

Heerlijke gourmetschotels en prima service

Perfect geregeld! Top service.

Dat is wat je noemt klantvriendelijkheid en gerichtheid. Het zal niet de laatste keer zijn dat we bestellen. Kurt Gommers Algemeen Directeur ZAVO VZW

Goed voor mekaar

Alles volgens afspraak afgehandeld, lekker eten

Geweldig gourmet Party Service,

Goede afspraken kunnen maken en prima terugkoppeling gehad betreffende ophalen materiaal op de afgesproken plaats. Gourmet was ook prima verzorgd, ruim voldoende van alles. Dus aanbeveling voor andere mensen, wij maken graag weer gebruik van A-Z BG Party Service.

Alles heerlijk en op de gemelde tijd bezorgd

Heerlijk gegeten nu 2x de gourmet en een aantal jaren geleden ook de BBQ

Makkelijk te regelen. Tevens vega besteld en dat is als zeer goed ervaren. Voldoende van alles. (salades zelf wat veel) Persoonlijk vind ik mag de kwaliteit van vlees beter. Te veel het gevoel van geplakt vlees. keurig op tijd bezorgd maar vervolgens staan de kratten een week in de garage omdat ze ze dan pas komen ophalen. bestek etc ongewassen dus dat mag sneller.

Wederom een schot in de roos

Een originele menu en een fantastische service!

Heel compleet en erg lekker

We hadden voor 12 personen vlees, 4x vis en 2x vega gourmet besteld. Alles was erg lekker, goed van smaak. De bijgerechten waren erg gevarieerd en de salades verrukkelijk! Het was qua hoeveelheid net iets teveel maar niet extreem. Verder is het zo heerlijk dat je niets hoeft voor te bereiden en niet alle troep hoeft af te wassen. Het enige punt van aandacht is dat je niet zelf je bezorgtijd kunt kiezen.

Prima.

Goede service. Via mail en chauffeur goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Smaakte goed. Was meer dan voldoende voor het aantal personen.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.