Zorgeloze 18de verjaardag

Per toeval op de AZ-site terecht gekomen. Toch wat bezorgd. Zou het genoeg zijn, zou het lekker zijn, zou het tijdig geleverd worden. Ze komen van Nederland, kan het opgelost worden als iets niet in orde zou zijn? Het antwoord op al deze vragen is volmondig ja. Zo gemakkelijk ook dat zij borden en bestek meeleveren dat je zelfs niet eens hoeft af te wassen (wat wij toch wel even snel hebben gedaan). Heel zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Prima prijs-kwaliteit!

Alles goed en vers geregeld!

De levering was op tijd en compleet. Producten worden gekoeld vervoert en niet in één bak gepropt. Alles is mooi verpakt en kan direct op tafel worden gezet. Alles was vers maar alleen de salades en fruit in verhouding te weinig. Er wordt een berekening voor salades etc gehanteerd per geclusterd aantal mensen waardoor wij met een groep van 7 in verhouding minder krijgen dan dat we met 8 zouden zijn.

Geweldig, herhaling weer

Op tijd bezorgd. Zetten het neer waar jij wil. Eerst alles binnen, dan pas betalen! TOP. alles vers en voldoende. Klein dingetje, één zakje satésaus voor 14 personen is niet veel, en helaas de bbq was naar de zijkant toe niet warm genoegen, daar moetenjullie even naar kijken. Mooie borden !! We zijn trouwe klant en zullen het blijven ook.

Voor de eerste keer geprobeerd, maar zéker voor herhaling vatbaar!

Per toeval een cadeaubon gekregen van A-Z barbecue, dus deze geprobeerd. Letterlijk van A tot Z alles top geregeld. Heb je een kleine of grote barbecue. Simpel via de site aanklikken en reserveren. De rest wordt gedaan. Heerlijk vers vlees, salades en sausjes. Complimenten!

Netjes verzorgd. Op tijd geleverd. Mooie schalen met vlees en de vis was helemaal super. Communicatie kan niet beter. Er was 1 salade die niemand lekker vond. Weet niet of het aan de salade of aan het gezelschap heeft gelegen. Ik ga volgende keer zeker weer bij A-Z bestellen. En zal het ook aanbevelen aan vrienden en familie.

Prima geregeld

Onze laatste A-Z BBQ was al weer wat jaren geleden, maar de kwaliteit en de dienstverlening zijn nog steeds uitstekend. Behoorlijke porties, goed vlees en bijlagen. De gas-bbq is makkelijk, maar de kok klaagde dat gas-bbq's eigenlijk niet heet genoeg worden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en wordt netjes voor je opgeruimd. Bestellen, bezorgen en weer ophalen van de spullen verliep vlekkeloos.

Bijna perfect!

Makkelijk bestellen, keurig een bericht wanneer de spullen gebracht zouden worden. Levering op de afgesproken tijd, alleen bleken er, toen de chauffeur net weg was, geen borden en servetten bij te zitten. Gebeld, kreeg Sterre aan de lijn en probleempje voorgelegd. "Heeft u zelf geen borden?" Is niet het antwoord dat ik hoopte te krijgen. Uiteindelijk werden er om 17:10 alsnog borden en servetten geleverd. Wél keurig opgelost dus. Eten was weer erg lekker (3x vis en 3x Mediterraans) en gevarieerd. En uiteraard teveel! We hebben weer genoten!

Geweldige service en goed, voldoende en lekker eten

Prima service qua brengen, ophalen! Netjes een dag vantevoren een SMS en mail over de ophaal en breng tijden. Ook de spullen waren er stipt op tijd! Eten was zeer lekker en ruim voldoende om de maag te vullen. Veel en lekkere salades, sauzen enz erbij! Dikke prima!

heerlijk gegeten

We hadden een feest, waar ook ervaren barbecuers waren. Iedereen was het erover eens, dat het goed vlees was. We hebben genoten met zijn allen. Enige nadeel: 6 stukken vlees pp is wel heel erg veel.

In een woord: Fantastisch

Heb voor Coronatijd al een paar keer de kwaliteit en service kunnen beoordelen en dus als er weer een feestje is dan weer A-Z Nu was het nog moeilijker omdat ik aan de wensen van gasten wilde voldoen Vlees maar ook Vis en Vegetarisch. Iedereen lovend over het gebodene. Volgende keer zijn A-Z weer van de partij

Het was weer top

Het was allemaal weer prima voor elkaar. Ruim voldoende van alles. Denk dat de gerekende portie wel iets kleiner kunnen . Nu voor de derde keer gebruik gemaakt van AZ en dit was andere keren ook het geval.

Goede verzorging!

Een hele leuke bbq gehad het vlees was heel goed en alles wat er bij hoorde allemaal lekker! De bezorging was ook goed en het ophalen was ook goed. TOPPIE! Een tevreden klant erbij!

Al meerdere keren besteld nog steeds top !!!

Ge-weldig

Onze tapas cateraar had het op het laatste moment af laten weten, maar gelukkig konden we nog bij jullie terecht. Het was ruim voldoende en konden er nog wel een dag van eten. Kwaliteit en smaak ook prima. Eenvoudig te bestellen en breng en ophaaltijd wordt netjes gecommuniceerd.

Eten prima, alleen de bbq deed het niet.

Het eten is helemaal prima. We hadden alleen het probleem dat de bbq steeds uit ging. Ik heb nog de voicemail ingesproken maar moet nog steeds teruggebeld worden. We hebben na de 10/15de keer dat de bbq uit ging het maar in de pan gegooid. Nogmaals, de kwaliteit van het eten is echt meer dan prima. Alleen jammer dat het vlees uiteindelijk in de pan moest.

Hoe kunnen ze het doen voor dat geld ? :)

Op 24 juli j.l. feestje op de camping in Hensbroek, keurig volgens afspraak stond A-Z voor het camping chaletje van de camping die bij het Kinderparadijs Koggenland in Hensbroek hoort. Keurig verzorgd, fikse porties, veel salades en sauzen, bestek, borden, schaaltjes en een BBQ met volle gastank. Ik ben er zeker van dat je bij de supermarkt enkel al voor het vlees duurder uit bent. Iedereen heeft genoten en voor 2023 is A-Z de eerst genomineerde om nogmaals zo'n feestmal te verzorgen. Mooie is dat, nadat iedereen voldaan is, je borden, schalen, kommetjes en bestek zo in de meegeleverde bakken kunt deponeren, die halen ze de dag erna op, geen gedoe met de vaat :)

Wat een gemak! heeerlijk vlees en uitmuntende salades

Netjes op tijd geleverd en opgehaald. Super verzorgd eten. Meer dan genoeg ook! Dit gaan we vaker doen.

Goed verzorgt, lekker gegeten

Overzichtelijke website en menu's. Goede service van de bezorg en haaldienst. Prima eten, heerlijk om zo te bbq'en, alleen jammer dat alles zo extreem gekruid is. Wat ik het meest mistte en mijn gasten ook, de beschrijven wat welke salade e.d. is.

Steeds weer TOP

Wij bestellen geregeld bij A-Z, in de zomer de BBQ en in de wintermaanden de Gourmet. Meestal boven de 15 personen. Heerlijk dat ikzelf helemaal niets hoef te doen , geen gezeur met boodschappen doen of de afwas. Vlees , salades, sauzen altijd naar wens. Afgelopen weekend BBQ feestje gehad. We bestellen meestal half om , het standaard- en het royaal salade en sauzen pakket Weer overheerlijk en ruim voldoende. Gasten waren zeer tevreden, A-Z aanbevolen. Ook levering en het ophalen van de spullen helemaal top, per mail en per sms wordt tijd aangegeven. super. !!!! Wij zijn zeer tevreden .

Goed vlees!

Het vlees is helemaal top. Helaas als je voor 11 mensen een royal BBQ pakket besteld en er zit welgeteld 1 bak huzaren salade bij dan is dit erg weinig. De BBQ op zich was schoon maar ook erg oud. Er waren geen tekens meer zichtbaar op de knoppen. Dit maakt het niet makkelijker op om te bepalen wat voluit is of halve stand.

Alles tot in de puntjes geregeld

Alles was zeer correct geregeld. Voldoende vlees, salades en sauzen. Ook erg smakelijk allemaal.

Heerlijk vlees en lekkere salades

Een geslaagde bbq met alle vrienden. Het was weer super geregeld. Probeer het maar eens bij a-z barbecue!!!!!!

Heerlijk en goed verzorgd

Op tijd geleverd, volgende dag werd alles opgehaald. Erg fijn dat we de afwas niet hoefde te doen, en het eten (vlees, salades en sauzen) was echt super! Ik denk wel dat in verhouding er heel veel salades werd meegegeven, we hadden veel over. Maar liever te veel dan te weinig ;)! BBQ werkte ook top!

Zoals altijd, SUPER

Eerder ook al gebruik gemaakt van A-Z BBQ. En nog steeds een goede ervaring. Bestellen gaat eenvoudig, je wordt goed op de hoogte gehouden over tijdstippen van brengen en weer ophalen en het eten was wederom heerlijk!! Enige opbouwende kritiek kan zijn dat vleesschalen iets kleiner mogen zijn om deze handzamer te maken om vooraf te koelen

Ronduit geweldig

We hebben een heerlijke BBQ gehad. Het vlees was/is geweldig iedereen had het erover. Het bestelen ging heel snel en we konden gewoon bellen als iets niet duidelijk was. Alles was er in overvloed vlees, salades en stokbrood. Borden en bestek alles netjes. We hebben de mailwisseling opgeslagen want bij de volgende BBQ zijn jullie de eerste die we bellen en bij gaan bestellen. Ook de BBQ zelf zagen er goed schoon uit.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.