Het was weer super lekker!! Vriendelijke jongeman had het gebracht en super lekkerŕrrrr gegeten.

we hadden het EK menu en vonden het niks

Normaal bestellen we regelmatig echter deze keer leek het ons leuk om in het kader van de voetbal het ek menu te bestellen. Eerlijk is eerlijk wij vonden het niks, grote broodjes of broden en lange dunne worsten. Nee de kwaliteit was prima maar voor ons voortaan een gewoon cq normaal menu. Jullie hebben het altijd prima voor elkaar maar dit vonden wij een misser

Super goed

Wij hebben weer genoten van de BBQ Het was weer goed verzorgd. Wij hebben al vaker bij jullie de BBQ besteld altijd goed verzorgd.

Super tevreden!

Zalig om op deze manier te barbecuen. Zelf geen werk gehad gezien alles meegeleverd wordt: barbecue, lekker stokbrood, groenten, salades, sausjes, kruidenboter, zelfs borden en bestek. Heel lekker en goede kwaliteit. Netjes geleverd en terug opgehaald zoals afgesproken. Zeker voor herhaling vatbaar!

Perfect in orde

Dit was voor ons zorgeloos barbecuen zonder zelf veel werk te hebben. Netjes geleverd en weer opgehaald. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wel een erg mager zesje Niet de kwaliteit welke we gewend zijn van A-Z bbq

Hadden het Ek pakketje besteld ! Vonden de prijs/ kwaliteit verhouding ver te zoeken. De salade was niet vers meer , zelfs slap en bruin gekleurd, ook was het vleespakketje niet kompleet en de "blikjes" pullet pork zag er niet uit! tevens waren de bij geleverde broodjes droog, Kortom "beetje: teleurgesteld deze keer, Hebben zelf maar vlees bij moeten halen , Niet prettig als je gasten ontvangt!

Super geregeld

Helemaal perfect, zo lekker vers en goed verzorgd. Nergens naar om te kijken Top!! Voor herhaling vatbaar.

uitstekend pakket, top service

Wij verbleven met 10 personen op camping in the middle of nowhere zonder een goed adres. Maar de chauffeur van A-Z wist ons te vinden. Heeft netjes alles geleverd , en wij hebben met 10 personen genoten van een heerlijke BBQ-avond. Het hele pakket was goed, royaal en overvloedig. Smaakt naar meer. Ook de informatievoorziening betreffende leveringstijdstip en afhalen BBQ en servies was uitstekend. Erg goed geregeld voor een bedrijf zo ongeveer aan de andere kant van het land!

De branders ging te hard of te zacht tussen stand was er niet

Alles goed geregeld

Vers vlees, lekkere salades en lekker brood De salades waren helemaal op, maar nog heel veel vlees over. Ik zou een volgende keer graag meer salades hebben in verhouding tot vlees

Alles was perfect, lekker vlees en salades en sausjes. Keurige en nette levering, wij waren zeer tevreden.

Goede kwaliteit, ruim voldoende, alles volgens afspraak etc

uitstekende service en ruim voldoende eten

uitstekende service en ruim voldoende eten, alleen jammer dat het niet in gekoelde kratten zit, we hadden gelukkig nog genoeg ruimte in de koeling

Goede service en kwaliteit, helemaal top

Iedere keer is het eten van goede kwaliteit en de service uitstekend, of je nu een bbq of gourmet besteld

Groot gemak

Ideaal. Goed eten, alles wordt gebracht en opgehaald. Vuile vaat kan mee terug. Heerlijk..

Eten erg netjes en top verzorgd

Eten en alles er om heen was super vlees en salades top alleen de kok was een min punt steeds rauwvlees div keren op geattendeerd hamburger broodjes niet geserveerd chocolade zat nog in zakjes sommige salades zijn niet uit geserveerd zat nog in de kratten en het voor komen van Gerda de kok was ook niet voor herhaling vatbaar gr ed

Weer super goed geregeld!

Heerlijk vlees, salades en brood! Goede communicatie over breng en haal momenten. Kortom, weer voor herhaling vatbaar!

Super service

Mijn verjaardag gevierd met de barbecue van AZ. Top geregeld en nergens omkijken naar. Helemaal tevreden!!!

Mmmmmmmmmm lekker

Alles naar wens goed vlees lekkere sauzen en salades

Gewoon goed en snel geregeld

Op het laatst toch besloten om Zondag te barbecueën. Zaterdagochtend alles nog besteld voor 13:00. Zondag alles in huis. Gewoon top.

Erg lekker en makkelijk

De hoeveelheid sauzen is teveel, maar de porties salades mogen wel groter. Dit al een paar keer aangekaart, maar helaas blijft dit hetzelfde. Voor de rest zeker een aanrader

Alles Top geregeld en van goede kwaliteit

Alles prima geregeld en nergens zorgen over hoeven maken

Vlot besteld, netjes op tijd geleverd, meer als voldoende, zowel vlees als salade en sauzen. Prima van smaak. Alles klaargezet en ook weer keurig op tijd opgehaald.

Geweldig!

Erg lekker en makkelijk, geen afwas en bbq schoon maken!

Altijd goed en verzorgd eten

Het eten is altijd vers , super goede service , alles is duidelijk qua tijd met brengen en ophalen van de service. Wij kiezen standaard voor A tot Z. Ook altijd de gourmet met de kerst

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.