Ook deze keer weer lekker eten en volop gemak!

Lekker makkelijk en heerlijk eten om er toch een bijzondere Paaszondag van te maken zonder de inkoopstress van te voren.

Super, lekker, goed verzorgd

Voor de éérste keer besteld, het was erg goed verzorgd, ruim voldoende, allemaal lekker, netjes bezorgt en opgehaald

Super.

Lekker en alles goed verzorgd!

Perfect en super

Super goede service eten is super goed en super vers alles is zeer perfect ik raaad az dan echt aan

Had ik ook al doorgegeven aan de chauffeur; alle schaaltjes zaten onder de olie, 1 gourmetstelletje stond scheef, zodat wij ons eigen gourmetstel er toch bij moesten pakken. Verder was het weer perfect. Heerlijk vlees, prima Salades en sausjes, goed stokbrood en alles ruim voldoende.

Heerlijk en goed geregeld

Wij hadden voor erste paasdag gourmet besteld en dat was weer prima geregeld, er was genoeg en het was als vanouds weer erg lekker

Gewoon weer super

Heerlijk gegeten..tot in de puntjes verzorgd!

1 minpuntje is de kruidenboter die niet naar kruidenboter smaakt.

Zeer goed bevallen echt een aanrader voor iedereen

Het was weer als vanouds zeer goed

Altijd alles volgens afspraak

De gourmet was oké, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Er zaten enkele vleessoorten bij die we zelf zeker niet gekozen zouden hebben. De komkommersalade was lekker, maar de Amsterdamse Ui salade en de huzarensalade vielen tegen. De kruidencrème was net boter zoals je die op brood smeert, we misten de kruidensmaak. Fruit, sauzen, paprika, courgette en uien waren goed. Aardappelpartjes waren erg droog.

Lekker eten en goede service.

Alles werd netjes volgens afspraak afgeleverd en ook weer opgehaald thuis. Het eten was heerlijk en goed verzorgd!

Uitstekend!!!

Alles werd ruim op tijd gebracht , vriendelijke man , vanalles was er ruim genoeg en lekker en makkelijk om alles buiten te kunnen zetten zonder dat je er niet voor thuis hoeft te blijven !!!

Afgelopen zaterdag was het de 3de keer dat we gourmet hadden besteld. We waren deze keer net iets minder tevreden dan de 2 keren hiervoor. Maar wel alles keurig volgens afspraak geleverd. Echt een heel goed bedrijf. En hopelijk de volgende keer weer beter.

Was weer super, net zoals altijd!

In 1 woord super we bestellen nu al aantal jaren en is echt een aanrader! Alles erop en er aan..

Welverdiende complimenten voor jullie service en kwaliteit. Voor de tweede keer besteld (Kerst en Pasen) en wéér meer dan tevreden. Zowel de vlees- als de vis gourmetschotel zijn erg lekker en gevarieerd. Ook goed gemarineerd en meer dan voldoende. Dat geldt ook voor de salades (top), het verrukkelijke stokbrood en de sausjes, verse vruchten etc. Super goede kwaliteit/prijs verhouding en fijne service. Je bent gek als je zelf alles gaat inkopen en marineren als je het zo makkelijk thuisbezorgd kunt krijgen. Ga zo door??

Helemaal compleet en super kwaliteit

Alles volgens afspraak. Onze eerste ervaring is gelijk een goede!! We waren een weekendje weg en de bestelling werd netjes gebracht bij de camping. Vriendelijke man die de bestelling bracht en duidelijke communicatie voor het afhalen. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden!

Super gegeten, top service

Wij gaan nooit meer zelf een gourmet regelen. Beter kun je het niet hebben, alles super geleverd, heerlijke producten. En top service brengen en ophalen.

Geweldig compleet, heerlijk vlees en bijzonder lekkere salades, sausjes en brood. Alles voor een hele goede prijs! Je hoeft echt nergens meer aan te denken. Het wordt zelfs keurig op tijd thuis gebracht en ook weer opgehaald. Echt top nooit meer anders.

Heerlijk gegeten prima verzorgd top

Was super verzorgd en fijn dat alles zo lekker was

Geweldig goed

Wij bestellen al jaren bij A-Z. We genieten er elke keer weer van prima service

geweldig

het was weer goed verzorgd bedankt

Lekker en goed

Wij hadden 2 pers. Vis en 2 pers vlees. We hadden van alles prima voldoende. Niet veel te veel over maar zeker niet te weinig. De kruidenboter smaakt prima maar wij hebben liever aioli. Verder vinden we de fruitsalade altijd wel wat weinig. Smaak van vlees en vis krijgt een dikke voldoende. Veel beter dan van de supermarkt.

Top geregeld

Nvt

Weer eens prima geregeld

Service en kwaliteit weer eens prima top ga zo door

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.