Alles was erg lekker en prima verzorgd.

Ik had per abuis BBQ besteld in plaats van Gourmet. Direct een berichtje gestuurd waarna ik vrij snel een bevestiging kreeg van het gourmet. Gourmet was erg lekker en genoeg, met salades en sausjes. Wat heerlijk dat je met een familieweekend de vuile vaat buiten de deur kunt neerzetten. Zo heb je meer tijd voor elkaar!

Geweldige service en heerlijk menu!

Geweldige service. De bezorger neemt netjes contact op om bezorging en ophalen af te spreken. Super netjes en alles is heel goed verzorgd. De menu’s zijn ook erg uitgebreid en de smaken zijn verrukkelijk!

Alles keurig geleverd en weer keurig opgehaald. Een klein minpuntje, wij vonden allemaal de kruidendokter geen smaak hebben. Misschien kunnen jullie er iets mee. Verder hebben wij heerlijk gegeten hoor .

Geweldig volsmaak en gezelligheid en zeer zeker geslaagd.

Onze ervaring was zeer zeker goed. En zeker voor herhaling vatbaar. Ik raad het mensen zeker aan want het was heerlijk het vlees was goed gemarineerd. De service was echt top. Er word duidelijk met je gecommuniceerd Het verbaasde me dat het halal vlees zo goed gemarineerd was. Het was echt Topp.

Kwaliteit goed, hoeveelheid vlees te weinig

Ik had 7 schotels besteld dit was te weinig voor 6 personen. De porties van de salades en het aantal kunnen mi minder. Ik bestel het al jaren bij jullie, dit was de eerste keer dat het echt te weinig was, ik heb serieus kipsaté, gehaktballetjes en garnaaltjes bij gehaald bij ah en op de garnaaltjes na was dit ook allemaal op

Keurig

Meer als genoeg vlees, keurig verpakt. En zo weer opgeruimd. Voor herhaling vatbaar

Te veel voor een persoon

De levering is van goede kwaliteit, en vriendelijk personeel van de helpdesk en die de leveringen doen. Het enige "nadeel"is dat het zoveel vlees en sauzen is dat we de dag erop weer mensen hebben uitgenodigd om alles op te maken. Oke dat is natuurlijk geen straf.

Alles op en en top geregeld!

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vlees en salades waren zeer goed. Top!

Meer dan perfect in alle opzuchten.

De service was prima. Zaten in een bungalowpark. We werden 15 min. tevoren gebeld dat ze kwamen en wij naar de ingang konden gaan. Alles was netjes verzorgd en heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Mee dan voldoende en uitstekend van kwaliteit.

Prima bedrijf. Afspraak is afspraak en communicatie voortreffelijk. Heerlijke bbq, zeer compleet verzorgd.

Veelzijdig, uitgebreid, geoliede service

Alles prima kwaliteit en perfect verzorgd

Heel goed

Alles goed, Goed vlees, voldoende borden, bestek, bakplaten. Goede afspraken voor het brengen en ophalen. Gaan zeker vaker bestellen Heel handig tijdens een weekendje weg. In een woord Top!

Voor de tweede keer besteld en we keken uit naar deze ervaring. We zijn weer niet teleurgesteld. Erg lekker, compleet met alle benodigde spullen, uitstekende kwaliteit, goede communicatie en prompte bezorging.

Lifehack!

Goede service, lekker eten, goede prijs. Al een aantal keer gedaan en nooit problemen mee gehad. Voelt als een life hack om dit bedrijf en hun service te kennen. Zou het aan iedereen aanraden!

Genoeg te eten en goede kwaliteit van het vlees.

Top geregeld

We zijn erg blij met de service! Aardige klantenservice en werden netjes gebeld bij de bezorging. Vlees en salades waren heerlijk en vers. Kortom we gaan in de toekomst zeker weer bestellen.

Goed geregeld en lekker!

Smaakte prima en alles goed geregeld en verzorgd!!

Goed eten en voldoende voor iedeeen

Helemaal top

Verzorgd tot in de puntjes, het eten was heel goed en ze kwamen alles brengen en ophalen dus geen gedoe met boodschappen.

Heel goed en lekker en genoeg.

Alles was erg lekker. De hoeveelheid was genoeg, iedereen had voldoende gegeten. Prima service. Voor herhaling vatbaar.

helemaal top , lekker makkelijk

goed geregeld , vrijdag besteld, zaterdag bezorgd, goed gesmaakt, geen afwas , handig verpakt in kratten,

Valt tegen

Communicatie was zeer goed en vriendelijk. Alleen wij als familie vonden het vlees tegen vallen.

goed makkelijk en goedkoop

geen rompslomp bestellen -betalen en dan een hele dag genieten

Goede hoeveelheid, lekker eten en snelle levering

Zowel bbq als gourmet zijn goed gegereld door A-Z. Het is heerlijk dat je zelf niets hoeft voor te bereiden en achteraf wordt de afwas ook nog voor je gedaan. Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch

Goede keuze uit het assortiment. Zowel de BBQ al de gourmet. Alles keurig op tijd bezorgd en opgehaald.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.