Alles goed geregeld

Was weer goed verzorgt alleen jammer dat je automatisch het a tot z nenu krijgt. Dus ik had nu hele andere spullen. Vilgende keer moet ik dus goed opletten

supper

altijd goed en lekker

Het is zoals beschreven

Gourmet schotels, zoals beschreven ontvangen. Alles erbij, super qualiteit van alle geleverde producten. Gewoon top, wij gaan zeker nog eens bestellen.

Goede service, lekker eten en voldoende afwisseling

We waren met broers en schoonzussen 8 personen. Het was top!!

Super!!

Echt een aanrader! Alles voor de gourmet netjes vezorgt en verpakt. Alles meer dan genoeg. Goede communicatie. Netjes gebeld dat men in de file stond en het iets later zou worden.

Zeer fijne ervaring

Lekker eten ontvangen met benodigdheden. Ophalen spullen prima gepland. Info rondom bestelling is super fijn.

Veel en lekker

Klein minpuntje, de witte stokbroden waren dit keer niet te snijden

Gewoon goed, en lekker

Al jaren maak ik gebruik van AZ, altijd gied vlees, lekkere salades en geen sores

Weekend Ardennen geweest met 26 man. AZ heeft de bestelling netjes gebracht. Het smaakte goed en geen afwas

Goed geregeld

Zeer tevreden met AZ! Bestellen ging erg makkelijk en levering en ophalen ook helemaal prima! Gourmet was erg lekker en ruim voldoende!

geweldig!

Alles volgens afspraak en tijd. Kwaliteit super!

Prima geregeld

Vanaf hoe simpel de bestelling is naar de levering alles is prima verzorgd. Bezorger is ook erg vriendelijk. We zullen zeker terugkomen bij het volgende feest.

Supertof

Aflevering was prima, volgens afspraak. Kwaliteit van het eten was heerlijk. Er was voldoende toebehoren, BBQ, borden, bestek etc.

Prettig contact en alles goed afgesproken. Goed advies bij het maken van de keuze mogelijkheden

Goed en lekker eten

Hoeveelheden ruim voldoende. Lekker vlees en salades. Vers fruit was niet echt vers meer, dit was jammer. Verder was het goed geregeld.

Geweldig!

Al diverse keren besteld, Bbq's en nu voor 2e keer gourmet. Het is altijd goed verzorgd, voldoende, smaakvol. Heerlijk stokbrood. Vriendelijk personeel. En geen afwas, da's altijd leuk. Wat we heel bijzonder vinden is het vegetarisch assortiment. Deze keer waren het weer andere vegetarische hapjes en die waren ook weer zo ontzettend lekker. Bij AZ werken er mensen die een passie voor eten hebben, want als je zo je best doet om zulke verrassende hapjes te maken. Ik heb in de vorige review al geschreven dat veel restaurants hiervan kunnen leren. Daar moet je het vaak doen met een vegaburger of pasta met champignons. Ook op zijn tijd lekker, maar er kan toch veel meer in deze tijd? Onze gasten waren ook ook erg onder de indruk. Dus AZ.... ga zo door en tot de volgende keer!

Super goed verzorgd!

Ik was door omstandigheden aan de late kant met bestellen, maar we hebben genoten van een uitstekend verzorgd gourmetbuffet!

Helaas viel het tegen

Veel sauzen en salades, weinig lekker blees

Zeer tevreden. Eten was erg goed. Alles zag er erg netjes uit Levering was prima op tijd

Prima verzorgd en lekker (ook vegetarisch) gegeten.

Wij hebben met een groep van 26 personen, waarvan drie vegetariërs, heerlijk gegourmet. Er was meer dan voldoende vlees en de vegetariërs waren ook zeer tevreden over de kwaliteit en leuke creaties. Bezorging en het ophalen van de vuile spullen ging keurig volgens afspraak.

Geweldige service en een goede prijs kwaliteit verhouding!

Voor een familiefeest met 15 personen bij de grootouders afgelopen weekend (die geen afwasmachine meer hebben), hebben wij een gourmet catering besteld. De levering kwam iets later als gepland, maar ik werd netjes op tijd gebeld om dit door te geven. Het feit dat we alles na gebruik gewoon weer in de kisten konden pakken, was voor ons het doorslaggevende argument, zodat we meer quality time met de familie konden besteden. Daarnaast was het eten was lekker en daarom hebben we nu gelijk al voor de kerst, als we weer allemaal samen zijn, het kerstmenu besteld. Bedankt A-Z!!

Super!

Correcte service, lekker en ruim voldoende eten, proper gerief. Kortom, lekker en super gemakkelijk!

geweldig

altijd lekker en goed geregeld

Handig en lekker

Eenvoudig bestellen en laten bezorgen. Eten is goed. Jammer is wel dat er alleen menu's wordt aangeboden en geen losse producten. Al meerdere keren besteld en er blijft altijd wat over.

Salades niet onze smaak; gourmet wordt niet erg warm

Wij hebben voor de az salade gekozen maar was niet naar onze smaak. De vorige gourmet salades waren wel goed. De gel voor de branders is ongeschikt de pannetjes goed wärm te krijgen.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.