Alles prima geregeld. Top service

Het vlees voor de BBQ was lekker en ruim voldoende. Werd een grote BBQ op gas bijgeleverd. Spullen werden 2 dagen erna vuil opgehaald. Communicatie was top.

Geslaagd! Prijs-kwaliteit verhouding goed!

Een goed geregelde barbecue, alle spullen netjes geleverd en opgehaald en het contact was snel en fijn. Miste slechts wat extra groente.

Alles weer top geregeld

Makkelijk te bestellen. Snel via de telefoon. Communicatie zowel via de telefoon als per mail goed. De levering als het ophalen ook helemaal goed gegaan. En, het was ook heel lekker.

Heerlijk eten, goede service, echte aanrader!

Wij hebben een BBQ gehad voor ons bedrijf. Er was meer dan genoeg eten, de salades waren heerlijk en er was voor iedereen voldoende keuze. Vooral het concept van A-Z sprak mij enorm aan omdat je als klant geheel ontzorgd wordt. Er wordt duidelijk gecommuniceerd hoe laat en wanneer ze het eten en de BBQ's komen brengen, en dat geldt ook voor het ophalen. En ook gewoon lekker dat je zelf niets hoeft schoon te maken of af te wassen ... ;-) Absolute aanrader en bij het volgende feestje zeker weer via A-Z!

Perfekt verzorgd!

Ruim voldoende vlees en goede service! De sauzen in kleinere porties is misschien een verbeterpunt(je). Nu teveel over en moeten weggooien.

TOP

Alles keurig geregeld. Eten prima. Goede service.

Uitstekend verzorgde barbecue!

Ik had een na-zomer bbq besteld en deze was goed verzorgd alles er op en er aan. Mooi op tijd geleverd. Ook de vegetarische en vis maaltijden waren zeer smaakvol. Heerlijke salades en stokbrood maakte het barbecue feest compleet. Hartelijk dank voor deze fantastische verzorging een aanrader voor iedereen die een bbq feest organiseert.

Goed verzorgd en ruim voldoende ,Lekker vlees en mijn gasten waren uiterst tevreden.chapeau

Zeer goede verzorging en ruim voldoende ,chapeau

Heerlijk was het!

Ruim voldoende vlees Ruim voldoende salades en saus ( veel over helaas) En 5 stokbroden over helaas!! Gasten waren erg tevreden

Snel geregeld, top geleverd & goed assortiment

Prima dienstverlening; vrijdag gebeld, zaterdag offerte, maandag voor 13.00 besteld en dinsdag 13.00 geleverd. Prima assortiment. De collega's waren allen erg tevreden en een geslaagde BBQ gehad,

Heerlijke bbq, service is top!

Bbq service is prima. Vlees is ruim voldoende en alle extra’s (salades, stokbroden etc.) ook. Zeer zeker aan te bevelen. Bezorgtijd mag wel wat specifieker. Van 15.00-18.00 is na onze mening nog te ruim.

Ben goed tevreden

BBQ was heel goed verzorgt ook de bezorging was goed geregeld . Alleen te weinig kruiden boter voor 6 stokbroden

goed verzorgde BBQ. Het vlees was uitstekend

1 min puntje, kruidenboter was erg weinig voor 6 stokbroden

zeer goed

heb vaak besteld voor meer dan 15 personen.werkt super,hoef niet te afwassen,maar ik lever het ook weer schoon terug.en als er nog vlees over is kun je een dag erna nog eens de bakpan aanzetten.super bedankt voor de goede service.

Kant en klaar, goeie service!

Goeie communicatie, prijs-kwaliteit voor totale ontzorging prima. Vlees zou wel in betere koelomstandigheden mogen geleverd worden, etiketten op alle verpakkingen zou handig zijn. Zeker opnieuw!

Netjes en overheerlijk

Een goed verzorgde bbq

Heerlijk eten!

Aardig bezorger. Alles was zeer goed verzorgd. Vlees en bijgerechten waren heerlijk!

Goede service en heerlijk eten

Goede service,eten was heerlijk. Alles was schoon en goed verpakt Vele complimenten gekregen van onze gasten over het eten

Goed geregeld, goed verzorgd.

Goede kwaliteit, voldoende voor iedereen. Alles goed verzorgd, vers. TOP!! Een klein tipje: misschien toch eens koelboxen overwegen. Desnoods als optioneel te huur. Niet overal is voldoende koeling.

Goed geregeld, goede kwaliteit

Heerlijke BBQ. Het prettige is dat alles erbij zit. Het stokbrood, borden, bestek. En het wordt opgebracht en weer opgehaald.

Wat een heerlijk luxe gevoel! Totaal ontzorgd op een fantastische manier.

Echt snoepen geblazen!! Zowel vlees, vis als alle salades waren heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

goed geregeld.

Alleen de kipsate was wat slordig aan de stokjes geregen, ik had regelmatig losse stukjes op het blad.

Prima de luxe

Ook deze keer was weer alles uitstekend verzorgd!

Duidelijkheid en zonder zorgen bbq'en

Goed georganiseerd concept. Je weet wat je krijgt en als je vragen hebt zeer toegankelijk en bereikbaar. Veel variatie in vlees, vis vega en bijgerechten. Allemaal smakelijk met een grote uitzondering: de pulled pork is echt een hele grote flop. Niet doen...

Alles volgens afspraak geleverd en opgehaald. Zeer smaakvolle barbecue.

Zeer de moeite waard om te doen. Smaakvolle barbecue en nergens omkijken naar.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.