Goede kwaliteit. Ruime keuze

Heerlijk gegeten.

Heerlijk gegeten, goed vlees en smakelijke salades.

Geweldig goed

Hadden van diversen mensen gehoord dat het goed was. Nu hebben wij zelf een barbeque royaal besteld. Het is een uitkomst. Je hebt nergens meer naar om te kijken. De kwaliteit van het vlees en sauzen zijn erg goed en meer dan genoeg. Was erg lekker. Echt een aanrader.

Onbetrouwbaar

Satesaus kwam met een laag groene schimmel uit verpakking. Gasten hadden geen vertrouwen meer in de rest. Aanbod van 10 euro vergoeding woog hier net tegen op, was een lachertje. Voor ons geen A-Z barbeque meer

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Hebben vaker bij az besteld en zijn altijd tevreden mee Vriendelijke bezorgers en kwaliteit producten een duidelijke website wat je kunt bestellen en goed omschreven volgende keer weer.

Perfect!

Het is niet de eerste keer dat wij, Toer Tocht Vereniging (TTV) uit Veenendaal gebruik maken van de kwaliteiten van A-Z Barbecue. Het aanbod is zeer uitgebreid en als compleet pakket te bestellen waarbij alles tot in de puntjes is verzorgd. De bestelling wordt op tijd bezorgd inclusief borden, bestek etc. en ook weer keurig opgehaald. Voor TTV de ideale leverancier van de barbecue waar je in Nederland ook zit!

Alles super geregeld

Duidelijke website. Actief contact i.v.m. bezorgen en ophalen. Vriendelijke hulpvaardige chauffeurs. Goede kwaliteit vlees en salades.

Lekker gegeten!

We hebben heerlijk gegeten! Afspraken worden goed nagekomen en het is heerlijk dat je niks hoeft af te wassen.

Keurig verzorgd, fijn contact en prima eten

Ook deze keer weer erg tevreden!

Fantastisch geregeld!

Erg duidelijke communicatie, goed en lekker vlees. Stokbrood was ook heerlijk. Zelfs het bruine stokbrood was met zaadjes er overheen. Alles mag vies mee terug en het was ook meer dan voldoende! Bedankt!!

geen goede ervaring en geen 2e keer meer

We hadden DeLuxe bbq en Royal salade pakket Biefstuk taai niet door te kauwen Hamburger en opgerolde saucijs niet lekker en melig van structuur Varkenhaas was wel lekker Kipspies was ook goed Bietensalade was dunne drab en dreef van je bord geen salade maar meer een saus Tortellini salade vonden wij niet lekker, erg zuur Rundvlees salade en Parelcouscous was goed Bloemkoolcurry niet kunnen ontdekken wat het was. Ook een dunne drab leek meer een saus Vispakket was redelijk. Voor ons allemaal een tegenvaller en veel weggegooid helaas. Voor ons nooit meer.

Met gemak lekker bbq-en

Alles kant & klaar! Satésaus ff opwarmen, en dan aan de bbq met z'n allen. Klaar, spullen in de kratjes en daags erna wordt alles opgehaald. Top!

Prima eten en service

Het zat allemaal prima in elkaar: duidelijke en frequente communicatie, keurig bezorgd op ons vakantieadres (vanuit Venlo in de kop van Noord-Holland !!) en heerlijk eten. Kortom: voortreffelijk.

Uitstekende kwaliteit en goede levering.

De extra kosten om hety risico van een te vroege levering te voorkomen, vinden we niet van deze tijd. De afspraken van levering en ophalen zijn verder prima en worden goed gecommuniceerd.

Super geholpen en heerlijk eten.

Goede service, prima breng en haalservice maar vooral heerlijk eten.

perfect

Op afgesproken tijd geleverd en opgehaald. alles netjes in orde dus perfect

Eten was goed

Er is volgens afspraak geleverd en ook weer opgehaald. Echter hadden we een veel te kleine bbq voor 25 personen. Verder zijn de kosten per persoon 3 euro duurder dan bij Brabantland catering die ook nog eens de schalen prachtig opmaken en buffettafels broodmessen etcetera gratis erbij leveren. Kwaliteit is wel goed.

Super!!

We hebben weer genoten,alles tot in de puntjes geregeld,de bbq de borden het bestek en zelfs servetten zaten erbij !!Alles vers geleverd de salades het vlees het fruit,sausjes, stokbrood en de kruidenboter Zo fijn dat je geen afwas hebt en de bbq niet hoeft schoon temaken(heb daar zo hekel aan) Het was een heerlijke bbq avond!!

Perfect geregeld, prima eten en top verzorgd.

Ook de communicatie rondom brengen en afhalen en de after commune is helder.

Ik bestel al jaren bij A-Z en nog steeds prima service. Goede afspraken qua brengen en halen, meer dan genoeg vlees, salades en brood. Zelfs de buren op het vakantiepark nog mee laten genieten dus meteen een beetje reclame gemaakt voor A-Z En hoe lekker is het dat je geen afwas hebt....

Goede kwaliteit en goede service!

Ik kende A-Z bbq nog niet, maar de eerste ervaring is zeer goed. Gemakkelijk, goede kwaliteit en goed geprijsd.

Prima prijs kwaliteit verhouding met een goede service

Er is een ruime keuze aan pakketten vlees en sauzen. En ook extra los bijbestellen is goed geregeld. Afleveren tot aan de caravan op de camping was ook geen probleem. Gezellig gekleurde borden ipv standaard wit was ook een verassing. Een minpuntje: je moet een minimaal aantal pakketten met dezelfde sausen bestellen en als je dat niet gedaan hebt kun je de bestelde sausen niet wijzigen zonder eerst ook de bestelling vlees te wissen.

In een woord geweldig

Iedereen heeft genoten van de barbecue alles was heel erg lekker en vers wij raden het iedereen aan om het bij u te bestellen wordt netjes gebracht en op gehaald

Top service en goede kwaliteit

Bestellen ging gemakkelijk en snel. Zelfs op het laatste moment. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het eten wordt gebracht en wanneer alles wordt opgehaald. Alles netjes en goed verzorgd. Heerlijk eten! Hoorde ook van de gasten terug: A-Z valt nooit tegen! Kortom: aanrader!

Uitstekende kwaliteit en service

Bestelling ging heel makkelijk en snel. Zowel het eten als de service zijn uitstekend. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.