Grandioos!!

Geweldig, alles keurig volgens afspraak. Prima service. Heerlijk vlees met toebehoren . Alleen maar bbqen kan niet makkelijker!

Het was fantastisch, geweldig

Heel makkelijk en duidelijk keuze maken en bestellen. En zeer goede en duidelijke communicatie. Volgend jaar maken we zeker weer gebruik van A-Z Barbecue & Gourmet Party Service. Nogmaals dank.

• Ik beoordeel als: anders
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Service zoals het hoort. Volgens afspraak op tijd en goed gecommuniceerd

Vlees en gerechten en salades van goede kwaliteit

• Ik ben: N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

bijzonder tevreden met het geleverde. meer dan genoeg en goede kwaliteit.

goede ervaring. Klein dingetje: gasfles vergeten mee te nemen. Is inmiddels opgelost.

• Hoe kent u ons bedrijf? Weekblad/Krant

Top geregeld!

Een complete barbecue voor ons schoolkamp. De kinderen hebben heerlijk gegeten en vonden het cadeautje super leuk! Het cadeau was ook handig voor ons..haha! Ze bleven allemaal keurig wachten/zitten tot hun vlees klaar was. Fijn dat er zoveel mogelijk was qua diëten en allergieën. Service was top.

• Ik beoordeel als: school
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

van begin tot eind alles goed

netjes op tijd geleverd vriendelijke en behulpzame chauffeur lekkervlees en saus alles perfekt

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Super handig, lekker en behulpzame bezorger.

Prima eten, een handig en snelle site, behulpzame bezorger en je kunt afspraken nog veranderen ter elfder ure. Chapeau, prima zaak hoor!

• Hoe kent u ons bedrijf? Weekblad/Krant

Prima geregeld en goed eten

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Uitstekende BBQ voor een schappelijke prijs

Via internet contact gelegd en gelijk een reactie terug wanneer er geleverd gaat worden. Nadat ik aangaf dat we ook een glutevrij menu nodig hadden, werd dit meteen opgepakt. Duidelijke communicatie en op tijd geleverd. Ook het eten zag er goed verzorgd uit en de salades waren heerlijk

• Ik beoordeel als: bedrijf
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Snel geregeld, lekker vlees en nette bezorging.

Voor ons was het de eerste keer en hebben meteen een erg goede ervaring. De website werkt zelfs voor dummies als wij erg makkelijk. De bezorging was iets te laat in verband met een kleine tegenslag bij een andere klant, maar nog gewoon op tijd voordat onze gasten kwamen. De bezorger was vriendelijk en verontschuldigde zich meteen. Het vlees en de salades waren verrukkelijk en alles was netjes verpakt. Wij gaan vaker bestellen. Nog wel een tipje: geef de bezorger een pinautomaat mee. Wij hadden vooraf per Ideal betaald, maar sommige mensen willen dat niet en lezen de website niet goed en denken te kunnen pinnen. Hierdoor loopt de bezorging vertraging op.

Verrassend goed!

Alles keurig geseald en schoon geleverd. Echt super netjes.

Prima geregeld en goed eten

Zeer verzorgd.

echt een aanrader

het was gewoon super en correct.

• Ik beoordeel als: vereniging
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Vlotte communicatie en lekker eten

Ondanks het leverings-en ophaaladres verschillend waren heeft A-Z BBQ dit perfect verwerkt. Dankzij hun correcte mailing werd ik ook voldoende op de hoogte gebracht over het uur van levering en ophalen.

• Ik beoordeel als: bedrijf

Van A tot Z goed!!!!!!

Al een aantal keer afgenomen Wij vinden het super. Netten medewerkers . Erg vriendelijk. Heerlijk goed eten. Ruim voldoende van alles. Makkelijk in gebruik. Komt de afspraken na. ( wat ik erg belangrijk vindt) Kortom een dikke 10 +!!!!!

super

goed contact .......goede afspraken er kwamen 28 personen en voor 26 personen besteld ruim voldoende vlees en salade

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Heerlijk vlees lekkere salades.

Alles netjes geleverd heerlijk vlees lekkere salades voldoende stokbrood. Fijn dat het vuil terug mag en je het gewoon buiten mag zetten.2 minpunten.weinig kruidenboter (al 2e keer bij bbq az)en dat er geen pootjes onder bvq zitten.en voorkeurbstelking dat j e binnen bepaalde tijd bezorgt wil hebben voor de middag of na de middag best prijzig 9 euro heb je bijna menu voor.voor de rest top

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Perfecte service en lekker vlees en heerlijke salades.

Bezorging was keurig op de afgesproken tijd. Alles was netjes verpakt en het vlees en de salades waren heerlijk. Alleen was de biefstuk een beetje taai.

Zeer goede service . Echt een aanrader

Vlees was top , iedereen was super tevreden , zeker genoeg salade en sauzen en brood . Volgende keer weten we waar te bestellen !!

• Ik beoordeel als: vereniging

Aanrader

Ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal prima geregeld is bij jullie. Het vlees en de bijgerechten zijn van prima kwaliteit. Erg lekker allemaal, ook de vegetariërs onder ons waren zeer te spreken over hun pakketje. Van alles was ruim voldoende, iedereen was meer dan tevreden en dat is toch waar het om gaat.

Perfect geregeld

Goed vlees, lekkere salades. De chocoladefondue voor de kinderen is een hit. Heerlijk dat alles gebracht wordt en ook zo weer wordt meegenomen. Voor herhaling vatbaar!

Perfect!!!

Goed geregeld. Voldoende vlees en salades, fijn dat je alles zo weg kunt zetten en dat ze het zo weer op komen halen. Top bedrijf. Zou het zeker aanraden 👍🏻👍🏻

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Snel, makkelijk en vooral erg lekker en goed verzorgd

Makkelijk te bestellen, de keuze is ruim en de menu's ruim voldoende per persoon. Ook het bezorgen en afhalen gaat makkelijk vooral omdat er vantevoren het moment wordt aangegeven. Al met al een aanrader. Tot de volgende keer A-Z BBQ

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Van A tot Z top geregeld!

Super kwaliteit vlees, vis, stokbrood, salades en sauzen. Op tijd gebracht en weer opgehaald! Kan niet beter!

Heerlijk ontzorgd

Ideaal: bestellen, betalen en de rest wordt geregeld. Kwaliteit is zeer goed, heerlijk vlees en lekkere salades en sauzen. Makkelijk te gebruiken bbq. Ideaal: je hoeft niet eens af te wassen, alles wordt zo weer meegenomen. Communicatie over levering en ophalen prima.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Filter op Taal