Handige service bij familieweekends

Gemakkelijk te bestellen, op tijd en hygiënisch geleverd en uiteindelijk door ieder van ons gesmaakt.

Heerlijk

Verrassend lekker. En genoeg voor iedereen!

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Prima service, goed eten voor goede prijs

Geweldige ervaring

Op aanraden van een collega een keuze gemaakt uit het assortiment van A-Z Barbecue voor een teamuitje. Zowel een aantal luxe als standaard arrangementen besteld gemixt met vlees, vis en vegetarisch. In 1 woord: geweldig. Zeer goede service ook al was onze locatie achteraf. Alles wordt netjes verpakt geleverd, je hoeft niets af te wassen en het wordt ook weer opgehaald. Top service!

Prima!

Zoals ik al zei: Prima!

Super ervaren Heerlijk vlees Afspraken geheel nagekomen Dik tevreden

• Ik beoordeel als: vereniging

Super fijne service.

Wij hebben met een grote groep van 22 man kunnen genieten van de Gourmet Service. Ze waren behulpzaam en hielpen ons met alle vragen. Er was meer dan voldoende eten en het smaakte allemaal prima. Fijn om geen zorgen te hebben wat inkopen en afwassen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Goed, gemakkelijk en lekker gourmetten

Was goed verzorgd, levering prima volgens afspraak. We hebben met z'n alle genoten van het lekker eten.

Prima prijs/kwaliteit

Goede kwaliteit vlees en de salades zagen er ook goed uit en gevarieerd. Alles bij elkaar ruim voldoende voor het aantal personen. Misschien een idee om de pindasaus in een kommetje te doen zodat het makkelijker is op te warmen in de magnetron (wij kregen in de ochtend aangeleverd en gingen pas rond 18.00 uur bbq-en).

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Super service en kwaliteit!

Super service en kwaliteit!

Top barbeaque voor 45 kinderen en 12 volwassenen

Alles geleverd zoals afgesproken en op tijd geleverd. Top geregeld

• Ik beoordeel als: vereniging
  • Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Hoe gemakkelijk kun je het jezelf maken!?

Na een gezellige maaltijd hoeft niemand zich druk te maken over de afwas. Je zet samen alles terug in de kratten en je kunt binnen 5 minuten weer doorfeesten!

Super goed verzorgd en erg lekker

Alles netjes op tijd geleverd, eten smaakte heerlijk. En alles weer netjes opgehaald. Kortom, het was super!

Lekker gegeten, genoeg.

Goede service, lekker, genoeg een echte aanrader. Geleverd in België op zaterdag op het afgesproken uur en maandag weer alles opgehaald.

Het is super lekker

Ik heb al meerderen malen besteld bij jullie en vind het super lekker en goed verzorgd 👍is voor iedereen een aanrader ga zo door

Super goed verzorgd en erg lekker

Goede service en erg lekker een aanrader Alleen mis ik de tekst op de bakjes weet niet wat het allemaal in zit, word wel vooraf gezegd maar onthou het niet Misschien een idee om het er op te zetten

Verrassend goed!

Feestje met 50 collega’s. BBQ was volledig en eigenlijk veel te veel! Lekker van smaak. Heerlijke salades. Alles zat erbij: sauzen kruidenboter stokbrood. Goed uitleg over de BBQ zelf. Ophalen in afstemming met ons en brengen ook. Klantvriendelijk m!😊

• Hoe kent u ons bedrijf? Weekblad/Krant

Prima kwaliteit, meer dan voldoende, netjes verpakt

Alles is prima verzorgd. De chauffeur was iets later met de bezorging, maar hier had ze keurig over gebeld.

• Hoe kent u ons bedrijf? Weekblad/Krant

Lekker eten!

Ik had deze keer voor de wat luxere salades gekozen. Moet zeggen: dit was een welkome verrassing! Erg lekker gegeten 😃

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Altijd super lekker. En alles volgens afspraak. Top!!

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

goede kwaliteit van vlees- en visgerechten

We hebben een lekkere en gezellige bbq gehad, maar in vergelijking met vorige keren, heb ik nu toch wel wat opmerkingen: Naast het vlees- en visassortiment vond ik de vegetarische gerechten dit keer wat minder. Een halve maiskolf en wat groentes aan een houten stokje kwamen op mijn niet erg inspiratievol over. Ik vind de 14 euro dan ook best wel veel geld voor dergelijke gerechtjes. De barbecue deed het slechts voor de helft, de voorste helft werd niet goed heet. Daar konden we niets op barbecuen, hooguit beetje warm houden. Als tip heb ik de maat van de servetten: ze kunnen niet dunner en kleiner dan wat we nu kregen. Vorig jaar hadden we betere servetten van jullie. Had ik dit geweten, dan had ik zelf er wat servetten bij gekocht. We hadden om gele bordjes gevraagd, helaas kregen we witte. Tot slot: aan het einde hadden we wel erg veel plastic afval over. Dat was andere jaren ook het geval, maar nu kwamen daar opmerkingen en vragen over. Terecht. Kan dat ook anders? Bijvoorbeeld de salades in re-usable bakjes of iets dergelijks?

• Ik beoordeel als: stichting
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Meer dan genoeg en veel variatie in vlees en salades

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Prima bbq kunnen houden via AZ, goed vlees en genoeg aan salades en ook fruit, het was heerlijk. Verbeterpuntje is de bbq, een kant viel regelmatig uit toen wij hem in hoogte wilden verstellen. Daarna maar op dezelfde stand laten staan, zodat hij aan bleef, moesten we alleen wat langer wachten tot dat het vlees gaar was.

Perfect!

Alles mooi op de afgesproken tijd geleverd. Lekker vlees en goede bijgerechten. Ons complete personeelsteam was verbaast dat deze service en kwaliteit uitkon voor deze prijs.

Geweldig!

2de keer dat wij bestellen voor onze jaarlijkse BBQ. Deze was dan alweer op en top tot in detail aan alles gedacht waardoor het voor ons makkelijk was dit op gang te stellen. Service was ook weer op en top, 30 min op voorhand werd er gecommuniceerd voor de levering en ook de ophaling. Thanks!

Ervaring met:

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.