service was top

Er werd meegedacht met de spoedaanvraag die wij hadden. De grotere heater was helaas niet operationeel waardoor die omgewisseld moest worden. Dit was erg jammer, maar verder was de ervaring heel goed en zullen we vast weer aan jullie denken

Helemaal goed

Heldere afspraken, welke ook nagekomen worden. Apparatuur presteert perfect. ophalen ook prima geregeld.

Zeer goed, snel en de uitleg is prima

Snelle actie en prettige samenwerking

Vandaag besteld, morgen in huis en geïnstalleerd!

Goed.

Goede service.

Helpende hand in een noodsituatie

Toen onze bloemen koeling het spontaan begaf, werd ik snel en vakkundig geholpen. Dat is toch wat je wilt als je koeling uitvalt.

Klantvriendelijk, snel en betrouwbaar

Voor het plaatsen van een tijdelijke koelmachine in Alkmaar, is de service net als andere jaren zeer goed. Snelle en goede communicatie met de binnendienst, afspraken worden nagekomen en goede service. ter plaatse.

Voldeed aan alle wensen en serviceverlening.

Voldeed aan alle wensen en serviceverlening.

Flexibel en meedenkend.

Goede adviezen en meedenkend met de klant en goede afspraken over hetgeen je krijgt en wat je mag verwachten.

Goede en snelle service

nadat er contact is geweest

Super organisatie

Zeer snelle respons op vraag. Wordt goed meegedacht en snel geacteerd.

kundig bedrijf, prima service

Bedrijf doet wat ze beloven zonder dure fratsen.

Betrouwbaar en snel

Op mijn verzoek voor hulp om een indutriele condensaat droger te leveren bij Janssen Biologics in Leiden werd snel gereageerd. Binnen de kortste keren was er een vertegenwoordiger ter plaatse die op locatie de te drogen ruimte geinspecteerd heeft en op zijn advies is een condensaat droger reeds de volgende dag geleverd om de ruimte te drogen. We zagen al heel snel resultaat dat de vochtplek kleiner werd. Even dachten we dat de droger niet werkte maar 1 telefoontje naar Andrews Sykes was voldoende om te horen dat het normaal was dat er condens water in de afvoier slang blijft staan , er zit namelijk een vlotterpompje in de droger die aleen pomp als de buffer in de droger vol zit.

Flexibel, vlot en ter zake kundig

Flexibel, vlot en ter zake kundig

snel en vriendelijk

Snelle levering en vriendelijk contact via telefoon.

Perfect.

Alles snel en goed geregeld. Top.

Wordt altijd erg goed geholpen

Wordt altijd erg goed geholpen, denken mee.

prima verhuurbedrijf 24/7 beschikbaarheid en levering en in bedrijf stellen bij de eindgebruikers.

Ik schakel Andrew Sykes meestal in als reparatie niet direct mogelijk is. Geeft direct een oplossing voor een probleem bij de klant in 1e instantie. Zodat hierna hierna de installateur in overleg met de klant de reparatie in gang kan zetten.

snel geholpen

goede oplossingen die jullie bieden.

een snelle levering van nood huur apparatuur waardoor onze klanten ontzorgt worden

tijden een uitval van klimaat installaties, kun je altijd rekenen op Andrew Skyes om je te helpen met de problemen die hierdoor ontstaan op hvac gebied

Mijn ervaringen zijn goed!

Mijn ervaringen omschrijf ik als prettig en goed!

Prima service, ga zo door.

Veel storingen aan huur installatie

Na veel goede ervaringen nu een zeer slechte ervaring. De huur installatie stond na het plaatsen meerdere malen in storing en dit leverde veel problemen op bij mijn opdrachtgever.

Denkt mee in oplossingen en snel geleverd op locatie.

Altijd goed !

Werkzaamheden worden altijd door jullie goed opgepakt en uitgevoerd. Gr Gerard Musters Hoppenbrouwers Techniek.

Over Andrews Sykes Klimaatverhuur

Andrews is de Nederlandse marktleider op het vlak van verhuur van airconditioning, verwarming, koeling en ventilatie. Wij bieden de beste oplossing voor zowat elk probleem, ongeacht locatie of industrie, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Onze missie is onze klanten te helpen de snelste, meest gepaste en kosteffectieve oplossing te vinden voor de uitdagingen die ze in hun industrie tegenkomen, of het nu gaat om een gepland onderhoud of een noodsituatie. Wij bieden de veiligste en meest betrouwbare apparatuur, gemaakt door de beste producenten.