Top service

Proberen altijd waar het kan een zo snel mogelijke service te bieden bij calamiteiten. Goede adviseur welke ter plaatse komt kijken welke oplossing het beste bij het probleem past.

Goed.

Ik heb alleen mensen op kantoor via telefoon gesproken, door allemaal prettig te woord gestaan. en alle afspraken nagekomen.

Prettige en correcte samenwerking.

Alles zoals vooraf besproken uitgevoerd en aangesloten. problemen gelijk aangepakt en opgelost.

Snelle medewerking

Goede communicatie en snelle , prettige medewerking.

Snelle service en goed meedenkend- en oplossing zoekend personeel.

Prima Service

Goede adequate service zonder problemen

Organisatie waar een afspraak iets waard is.

prima service, snelle levering, fijn contact met medewerkers.

Snelle en goede service

Denken goed mee in een correcte oplossing en zijn zeer flexibel

Snel en duidelijk opgepakt

Nadat we spanningsuitval op een verzorgingstehuis hadden hebben we Andrews Sykes gebeld en ons probleem uitgelegd. Hierop zijn er drie parallel geschakelde NSA's geplaatst die we toen op de hoofverdeler hebben ingekoppeld. Doordat er al een auto met de aansluitsnoeren vooruitgestuurd was konden we de aansluitingen op de verdeler reeds realiseren. Toen de NSA's aankwamen was het maar een kwestie van opkoppelen en het hele huis was weer van spanning voorzien.

super service

SUPER SERVICE ,ZEER KLANT VRIENDELIJK ,GOED ADVIES

Komen hun afspraken goed na!!

Bepaalde afspraken gemaakt omtrent het leveren en weer ophalen van gehuurde materialen. A S kwamen hun afspraken goed na tot op de afgesproken minuut. Tevens zijn ze zeer behulpzaam vwb het aansluiten van materiaal en de uitleg ervan. Ze zijn misschien niet de goedkoopste maar ze zijn zeer klantgericht en daar heb ik persoonlijk die paar extra euros wel voor over! Topbedrijf!

Prettig om mee samen te werken en kunnen snel schakelen.

Prettig om mee samen te werken en kunnen snel schakelen.

Snelle en goede service

Op het moment dat we belde en snel mobiele airco-units wilden hebben, werd hier snel op gereageerd en waren deze met een spoedbestelling snel geleverd.

last minute 8 airco's aangevraagd, fijn snel geregeld

Bij storing geen alternatief en geen reactie.

Bij het uitvallen van het geleverde koelapparaat geen actie ondernomen. Geen alternatief aangeboden. Vervolgens kreeg ik de mededeling dat zij er niets meer aan konden doen en dat het gewoon pech was. Vervolgens heb ik de koeling uitgezet, de voorraad volledig laten verplaatsen . Tot slot wel een hoge rekening ontvangen omdat de huur eerder stop is gezet. Waardeloze reacite.

Alles snel geregeld

goede service

Mijn ervaring met Andrews Sykes is positief. We zijn snel en goed geholpen.

Noodoplossing CV snel geregeld

Veel keuze, snelle service acceptabele prijzen.

Goede service, echter wel een bijzonder ophaal policy

Wij hebben een offerte voor 1 week opgekregen. Hier akkoord voor gegeven incl. ophalen en wegbrengen. De airco werd niet automatisch opgehaald door het bedrijf maar daar moest je voor bellen. Komt over alsof je dan een offerte achteraf mag verwachten? Verder snelle service en goede airco!

Snelle afhandeling

Reeds bekend - fijne medewerkers. Aanbevelen is wel lastig ivm het feit dat wij Part of Boels zijn

Geweldig ze denken mee en komen zelfs met oplossingen

Er wordt direct gereageerd. Chauffeur neem de tijd om alles goed neer te zetten en uit te leggen. Bij storing komen ze direct. ik ben er zeer zeker goed over ze te spreken.

Goede telefonische bereikbaarheid en snelle levering van noodkoeling

Goede telefonische bereikbaarheid, prettig contact en snelle levering van noodkoeling!

Snelle en goede service

Het contact met Marc van Velzen is heel goed. Marc denkt met ons mee en staat altijd voor ons klaar voor een grote organisatie als het Rijksvastgoedbedrijf is dat prettig en essentieel om zaken te blijven doen.