Snelle service !

Afspraken worden nagekomen snelle levering in redelijk kort termijn

Snelle reactietijd, goede service

Goede partner om zaken mee te doen. Snelle reactie op verzoeken, snelle plaatsing en goede service.

goede service

Een van de airco's deed het niet goed meer, een belletje en er kwam direct iemand langs.

Top service. Uitstekende kwaliteit

Heel erg blij met de service van Adrews Sykes. Snelle vakkundige mensen. Top producten die netjes eruit zien. Klantenservice fenominaal. Met een goed gevoel voor humor. Altijd leuke gesprekken. Denken goed mee met de oplossingen en materialen.

Snelle respons

Snelle actie, bij probleem met noodkoeling. Wordt snel omgeruild.

prima samengewerkt

Goede advisering en flexibel bij veranderende omstandigheden.

ervaring met andrews sykes is prima

- goede communicatie - snelle aanlevering van offertes - nakomen van afspraken

snelle goed service

Zeer prettige organisatie om zaken mee te doen.

Wederom prima geregeld

Na het vliegensvlug plaatsen van een noodkoeling afgelopen voorjaar/zomer ditmaal vlak na de kerstperiode een noodketelhuis laten plaatsen. Vanaf het eerste contact t/m het weghalen van de units prima verlopen.

goede en snelle service

goede ondersteuning wanneer advies nodig is betreft apparatuur, snelle levering, heldere communicatie

Goed en snel

Snelle reactie misschien mogelijkheid bieden om 1 factuur op te stellen wanneer project afgerond is?

fijn dat er iemand bij ons op kantoor langs kwam om de mogelijkheden te bespreken. fijn dat er in oplossingen gedacht wordt en niet in de standaard oplossingen.

Beetje teleurgesteld

De telefoniste verzekerde mij dat de ruimte vanaf de ochtend verwarmd zou worden maar de installatie duurde langer dan verteld was. De ruimte was daarom niet voldoende verwarmd voor mijn evenement die in de avond (vanaf 19:00) plaats vond.

Top je wordt ontzorgt!

Ik doe al meer dan 10 jaar zaken met Partick is gewoon een topper met zijn team heeft mij en het bedrijf vaak geholpen. Koeling en verwarming huren kun je overal iemand die met je meedenkt en je ontzorgt is een heel ander verhaal

Gewoon goed geregeld

Top service

Proberen altijd waar het kan een zo snel mogelijke service te bieden bij calamiteiten. Goede adviseur welke ter plaatse komt kijken welke oplossing het beste bij het probleem past.

Goed.

Ik heb alleen mensen op kantoor via telefoon gesproken, door allemaal prettig te woord gestaan. en alle afspraken nagekomen.

Prettige en correcte samenwerking.

Alles zoals vooraf besproken uitgevoerd en aangesloten. problemen gelijk aangepakt en opgelost.

Snelle medewerking

Goede communicatie en snelle , prettige medewerking.

Snelle service en goed meedenkend- en oplossing zoekend personeel.

Prima Service

Goede adequate service zonder problemen

Organisatie waar een afspraak iets waard is.

prima service, snelle levering, fijn contact met medewerkers.

Over Andrews Sykes Klimaatverhuur

Andrews is de Nederlandse marktleider op het vlak van verhuur van airconditioning, verwarming, koeling en ventilatie. Wij bieden de beste oplossing voor zowat elk probleem, ongeacht locatie of industrie, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Onze missie is onze klanten te helpen de snelste, meest gepaste en kosteffectieve oplossing te vinden voor de uitdagingen die ze in hun industrie tegenkomen, of het nu gaat om een gepland onderhoud of een noodsituatie. Wij bieden de veiligste en meest betrouwbare apparatuur, gemaakt door de beste producenten.