Geweldig!!

Wij hebben aan de voorkant van ons huis nieuwe kunststoffen kozijnen gekregen, het G team heeft bij ons prachtig werk afgeleverd. Wat een fijne mensen zijn Gert Jan en Gerard, daar mogen jullie als bedrijf heel blij mee zijn. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe kozijnen! Top service v as n kokall en Super personeel!!! Bedankt allemaal!

betrouwbaar, fijne mensen, vakwerk

We zijn erg blij dat we met Kokall in zee zijn gegaan. We zijn goed en eerlijk geadviseerd, er werd echt met ons meegedacht. Goede service en fijn contact, zowel met de werkmannen als met de adviseurs en administratief personeel.

Kozijnen en schuifpui zijn zeer vakkundig geplaatst.

Op heel plezierige en vakkundige wijze zijn in twee dagen 2 kozijnen en een schuifpui geplaatst. Alles is mooi afgewerkt. We zijn heel erg blij met het mooie resultaat. We hadden al ervaring met Kokall: in 2014 plaatsten zij 4 kozijnen op de eerste etage.

Bedankt Ingrid en Andries! We hebben het weer met veel plezier voor jullie uit mogen voeren. Hartelijk dank en veel plezier van de nieuwe kozijnen en schuifpui!

Klasse, vakwerk

Echte Vakmensen, ze hebben verstand van hun vak. Heel mooi werk geleverd. Ziet er weer perfect uit.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Gevelbekleding laten aanbrengen

Lange levertijd, maar snel en netjes geplaatst

Lange levertijd, maar snel en netjes geplaatst

Heel blij mee

Vriendelijke en erg netjes werkende monteurs

Een goed bedrijf

Het raam in de keuken is goed geplaatst.

En dat is precies waar wij voor zijn. Bedankt!

Uitstekend!!!!

Zeer vakbekwame werkers die netjes en ordelijk werken. Rekening houden kwetsbare materialen rondom hun werkplek. Zijn zeer klantvriendelijk en flexibel. Goede en duidelijke communicatie van bedrijf naar klant.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Gevelbekleding laten aanbrengen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Goede advisering tijdens bezoek, geweldige monteurs

Wij hebben onze kozijnen laten vervangen door kunststof, tijdens het bezoek aan de showroom zijn wij goed geadviseerd en het hele project ging vanaf dat moment soepel. In januari zijn onze nieuwe kozijnen en ramen geïnstalleerd door Jelle en Jos, vriendelijke monteurs die ook met ons meedachten en ook goede uitleg gaven omtrent de werking van de ramen, onderhoud, in plaatsbare horren en alles werd keurig opgeruimd. Topmensen!!

Heel erg bedankt voor deze enthousiaste review Toos & Jacq! We hebben jullie complimenten doorgegeven aan Robert en de monteurs Jelle en Jos. Veel plezier van de nieuwe kozijnen!

Uitstekend geholpen, en het is prachtig geworden!

Ontzettend goed geholpen bij onze keuze voor nieuwe ramen, een schuifpui en de voordeur. Super service. Ook het plaatsten ging heel goed en het resultaat is prachtig!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Hebben mij super geholpen om een defecte deursluiting te repareren.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? N.v.t.

Het plaatsen was zo gebeurd, de kleuren die we uitgezocht hadden zijn prachtig!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Zeer tevreden.

Onze ervaring mat Kokall is bijzonder prettig. Goed advies en keurig afgewerkt. Wij zijn hier bijzonder blij mee.

Doen precies wat ze beloven en afspreken.

Het is niet goedkoop maar de kwaliteit is top, echt vakwerk.

Afspraak is afspraak

Kozijn op zeer professionele manier vervangen. En alles keurig achter gelaten.

Goede service, vriendelijke monteurs die meedenken en netjes werken

Alle kunststof kozijnen en gevelbekleding netjes een prachtig opgezet/gemonteerd. Met een keurige afwerking als resultaat. In vergelijking met andere bouwbedrijven waar ik ervaring mee heb laten de monteurs van Kokall na de klus alles keurig achter. Echt super.

Bijzonder aardige vaklieden. die met plezier hun zware arbeid verrichten.

zie boven

Topervaring

Snelle en deskundige montage. Alles voldoet aan mijn verwachting.

Misschien niet de goedkoopste maar elke Euro waard.

Uitstekend advies vooraf en vervolgens dito uitvoering door zeer plezierige, vakbekwame en toegewijde medewerkers.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Gevelbekleding laten aanbrengen

Perfect !

Uitstekende voorbereiding, plaatsing en afwerking met als eindresultaat een prachtige pui. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Helemaal tevreden.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Terras/balkonbeglazing aan laten brengen

snel en accuraat

Bij een kiep kantelraam was een onderdeeltje afgebroken na dit gemeld te hebben werd het probleem snel en accuraat opgelost. Ik had tevens gemeld dat er een afdekkapje ontbrak op een van de scharnieren, Henrik Kok heeft e.e.a. uitgezocht en bracht het persoonlijk langs, helaas was dit niet het juiste afdekkapje maar dat nam niet weg dat hij toch nog de moeite nam om het met positief resultaat na te vragen bij de fabriek. Kortom aandacht maakt alles mooie en beter.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? N.v.t.

Goede kwaliteit en vakmannen!

Ons eerste gesprek over het vervangen van houten kozijnen voor kunstof kozijnen en een eventuele opbouw was bij Kokall. Het gesprek liep zo soepel en alles werd zo netjes uitgelegd dat bij een ander bedrijf kijken niet meer nodig was. De eerste week zijn alle Kozijnen vervangen en enorm netjes afgewerkt, rondom de kozijnen werd ook netjes alles afgewerkt en werd er bij elk raam een mooie vensterbank geplaatst. De tweede week is de dakopbouw geplaatst, omdat ons dak uit betonnen panelen bestaat was dit wel even spannend. Maar de mannen van Kokall weten hier wel raad mee, ism een hijskraan werden netjes alle platen van het dak afgehaald en toen kon het bouwen van de dakopbouw beginnen. Binnen een week zat de dakopbouw er op en alles was netjes afgewerkt, top werk door de mannen van Kokall. Helaas hebben we bijna 2 weken op een loodgieter moeten wachten die de leidingen door het dak heeft geplaatst, dit betekende dat we dus 2 weken zonder warm water en verwarming zaten. Uiteindelijk is dit na 2 weken super netjes geregeld! Als je kunstof kozijnen van een top merk (Weru) zoekt en zelfs nog een bouwproject op maat wilt (bijvoorbeeld Dakopbouw) dan is Kokall waar je moet zijn. Dank Kokall!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Dakkapel laten plaatsen

prima werk

Net werk en snel geplaatst

Vakkundig en betrouwbaar

De uitgevoerde werkzaamheden aan onze boeidelen en overstek zijn prima uitgevoerd . Personeel helemaal top en zeer toegankelijk in de omgang .

Bovenmenselijke top prestatie!

Wij hadden een grote uitdaging voor de firma Kokall, want de door ons bestelde schuifpui moet met uiterste precisie via de terras overkapping op zijn plaats worden geschoven. Uiteraard wist men van de situatie, maar dat maakte het niet minder spannend. Het eindresultaat is echt schitterend met veel dank aan de vriendelijke en kundige medewerkers.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? N.v.t.

Over Kokall Kozijnen en Bouw

Onderhoud aan uw woning is verleden tijd met de onderhoudsvrije kunststof kozijnen van Kokall Kozijnen en Bouw. Of dankzij de prachtige Keralit gevelpanelen. Ook als u op zoek bent naar een betrouwbare partner voor een dakkapel, of juist die prachtige terrasoverkapping die uw huis met de tuin verbindt, bent u bij Kokall Kozijnen en Bouw aan het juiste adres. Daar vindt u inspiratie. Krijgt u een goed advies. En wordt u geholpen in uw zoektocht naar wat het beste voor u is. Maak het uzelf gemakkelijk en geniet voortaan pas écht van uw vrije tijd.