Nog steeds service na vele jaren.

In 2008 is ons huis door de toenmalige firma C. Vervat uit Breukelen voorzien van kunststof kozijnen, ramen en deuren van Weru. Recent raakten 2 kleine schroefjes los van een sluitkom van de dagschool van een deur. Schroefjes en sluitkom vielen in de kunststof deurstijl. Onmogelijk om er bij te komen zonder schade aan de stijl te maken. Één telefoontje en een mailtje naar Vervat en de Jong in Breukelen en binnen 4 dagen lag er een nieuwe sluitkom met schroefjes op de deurmat. Dankbaar dat er na zoveel jaren nog service verleend werd. Bedankt.

Zeer positieve ervaring

Vanaf het eerste gesprek in Breukelen tot en met de laatste levering een fijn contact gehad. Vriendelijke en deskundige medewerkers en we zijn tevreden over de geleverde pui en hor.

Fijne samenwerking! Bedankt

Bedankt Fa. Vervat & de Jong voor de plezierige samenwerking. Een professioneel team, dank Arjan & Jop. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Erg tevreden, netjes gewerkt, vakmanschap

Door Corona werd de plaatsing van onze nieuwe kozijn uitgesteld, maar het wachten was de moeite waard. De jongens hebben vakwerk geleverd, overal in huis werden lopers gebruikt zodat ons tapijt schoon bleef. Ook is alles netjes afgewerkt. We zijn al aan het kijken wat de volgende klus wordt die we door hun willen laten uitvoeren. Een echte aanrader als u voor kunstof kozijnen met driedubbel glas wilt gaan.

Mooi resultaat

Mooi resultaat

Vakmensen

Vakkundig werkmensen, overal oplossing voor !zeer netjes geplaatst! Netjes opgeruimd! Zeer tevreden

TOP!

Kunstofkozijnen laten plaatsen boven en beneden in de vorm van twee erkers en nieuwe kunstof voordeur! Ik kan alleen maar zeggen wat vakmanschap. Geweldig om te zien hoe de medewerkers met je meedenken en je ontzorgen. Ze komen hun afspraken na en werken keurig netjes. Vriendelijke vakmensen!!

Top kwaliteit en vakmanschap

Dakkapel voorzien van kunststof panelen en kozijnen. Bovenverdieping kunsstof kozijnen. Kwaliteit en vakmensen, aardig en zeer netjes.

Wij zijn erg tevreden over de service en het werk wat zij leveren. Bij ons hebben ze alle kozijnen / ramen geplaatst in ons huis . Mooi materiaal en vakmannen die het plaatsen !

Vakkundig en Correct

Waar andere leveranciers beren op de weg zagen qua schuifpui vonden Vervat & de Jong het geen probleem. Naar alle tevredenheid zijn zowel de kozijnen als de schuifpui volgens wens en afspraak geleverd. Vakkundige installatieploeg die doen wat ze beloven. Prima aftersales en de prijs kwaliteit is in verhouding met elkaar.

Top bedrijf, doet wat ze zeggen!

Wij zijn al van voor 2000 klant bij de firma. (Voor 2 verschillende huizen). Ze meten goed in; komen beloftes na; afwerking is mooi; opruimen doen ze na afloop ook goed; mooie materialen. Kortom.. Prima bedrijf en geleverde ramen kozijnen en Keralite blijven goed.

Deskundig en goede service

Mooi materiaal met vakkundig personeel

Vakkundig en vriendelijk

Wij hebben onze kozijnen laten vervangen door kunststof exemplaren. Dit is erg netjes en vakkundig gedaan. Elke dag werd het keurig achtergelaten, de heren zijn vriendelijk en communiceren goed en het eindresultaat is prachtig geworden. Bedankt!

Vriendelijk,deskundig en oog voor detail.

Weer prima kwaliteit geleverd en erg blij met de nieuwe kozijnen. Was een uitdaging omdat ik een oud huis heb maar zit er erg mooi en strak in.

Goede producten en goede montage

Prettige en vakkundige monteurs!

Keurige plaatsing en afwerking

In verband met de Covid pandemie was enige vertraging in de levering 'af fabriek' opgetreden. Tóch nog voor Kerstmis twee nieuwe WERU kunststof ramen in de voorgevel geplaatst. De vriendelijke medewerkers hebben dat keurig en netjes gedaan. Complimenten!

We zijn blij met het mooie dakraam. Dank aan de aardige monteurs, zij hebben vakwerk geleverd en alles netjes opgeruimd!

• Ervaring met: Kozijnen

Geweldige monteurs. Denken mee. Goede oplossingen en super netjes werk. Ruimen fantastisch goed op. Blij mee.

• Assortiment N.v.t.

• Ervaring met: Kozijnen

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Vakkundig personeel werken netje`s zeer vriendelijk en behulpzaam

Vaklui

• Assortiment N.v.t.

• Ervaring met: Kozijnen

Prima firma met zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Duidelijke communicatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ervaring met: Kozijnen

Prima personeel, zeer vak bekwaam. 1 opmerking: waar blijft de HOR??