Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alle medewerkers m.u.v. de receptie zijn zonder meer uitstekend in alle opzichten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Samenlevingscontract|Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden|Testament(en)|Bedrijf
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Helaas vind ik de wijze waarop ik te woord wordt gestaan door de receptie niet "Abma-Schreurs waardig". Arrogant, niet betrokken en zeker niet dienstverlenend. Indien verdere toelichting gewenst kunt u mij altijd bellen 0646201060
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg klantvriendelijk en veel know-how

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Bedrijf
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Betrouwbaar en flexible

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Hypotheek
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer aardige en deskundige behandeling van zowel de notaris als de overige medewerkers. Ik ben met mijn moeder bij u geweest voor het opmaken van haar testament en zelf al 2 maal voor het verhogen van mijn hypotheek. Er hangt een warme sfeer bij uw kantoor. Indien nodig zal ik weer voor uw kantoor kiezen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Hypotheek|Testament(en)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

snel en zakeljk geholpen op kantoor; advies en begeleiding door medewerkers prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring soms brengt "snel en zakelijk" een bepaalde kilte met zich mee.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

fantastische begeleiding i.v.m.ex.test.door de heer E.Postmus, overdracht weilanden en overdracht boerderij met grond door mevr.v.d.Heijden en de dames met thee en koffie en natuurlijk de vriendelijke ontvangst aan de balie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Verklaring van erfrecht|anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring géén
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

met een rapport 8 heb ik mijn volle tevredenheid geuit mijn complimenten voor mevr heyhou

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden|Testament(en)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Hypotheek
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gedegen en nuttige informatie zeer klantvriendelijk en uitermate deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: maak uw keuze
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Testament(en)
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaring.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben een aankoop en een verkoop van een huis gehad in één week. Bij de verkoop van ons huis was de rekening in de middag van 4 oktober verstuurd per email. Wij hadden nog geen internet verbinding wegens de verhuizing dus hebben wij de rekening nooit op tijd gezien. Op 5 oktober was de verkoop van ons huis om 10.00 uur en dus was de rekening niet door ons betaald. Wij hadden graag een telefoontje gehad omdat het tijdbestek tussen het ontvangen van de rekening en de overdracht erg kort was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

betrokken en enthousiaste doch zakelijke benadering, Mail contact voor eerste ontmoeting was zakelijk en wat kortaf (maar mail is mail en geen brief)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij stellen de goede communicatie op prijs. Bovendien indien we iets vragen wordt er altijd snel geantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Samenlevingscontract|Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden|Testament(en)|Bedrijf|Verklaring van erfrecht
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tot op heden geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij de overdracht van ons huis is onze ervaring dat het snel en vriendelijk werd afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine belangrijke puntjes werden toch ook benoemd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? maak uw keuze
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

vriendelijk, niet 'stijfjes' en ondertussen advies gevende in een zeer prettig gesprek. het was duidelijk dat MR. Kuhr geniet van de deskundigheid die hij bezit, en deze op een duidelijke en prettige maniet weet over te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring mailtjes met vragen en wijzigingen in een afspraak retour krijgen met als antwoord dat de contactpersoon er niet is van-tot een bepaalde tijd. communicatie naar derden (in dit geval de makelaar) werd door mij geregeld met betreking tot wijziging afspraak. het kan ook zijn dat de datum wel is doorgegeven door uw kantoor, en door de makelaar niet goed is opgepikt; daar heb ik geen inzage in gehad.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben vriendelijk en uiterst goed voorgelicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Testament(en)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vriendelijke notaris, legde uit wat er ging gebeuren, nam de tijd om zaken uit te leggen, gaf genoeg ruimte om vragen te stellen, zorgde ervoor dat haar duidelijk werd dat wij hadden begrepen wat we ondertekenden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Hypotheek|anders
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Via Erik Postmus eigenlijk alles voorgesproken op kantoor in Hoorn. We kenden hem via mijn vader, een oude studievriend. Het prettigst was het feit dat we allebei het idee hadden dat er naar onze wensen werd geluisterd. Daarna via mr Rob Cremers de akte gepasseerd; een prettige, ontspannen man die ons nogmaals uitlegde wat we precies tekenden. Niets aan te merken op dit geheel; geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen. Tenzij je een ritje naar Purmerend en Hoorn als negatief punt zou willen beschouwen...
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het contact met de notaris en Gonnie Hoogeboom was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Bij het verplaatsen van een afspraak zijn we 3x doorverbonden. Helaas was er geen tolk geregeld voor mijn Engelse client. Een tolk is wel zo prettig voor een buitenlander. Het kopen van een huis is immers niet niets. De kosten zijn ongeveer € 250 en voor rekening van client. Een tolk komt wel zo professioneel over.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

digitale communicatie, helder antwoord op aanvullende vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een prima begeleiding gekregen bij een gecompliceerde aankoop van een woning voor vrienden in het buitenland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In meerdere gevallen prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring over een eerdere vraag aan notaris ,ben ik ondanks meerdere telefoontje en email nooit terug gebeld

Bedrijfsgegevens

Postbus 575

1440AN Purmerend

088-4334333

[email protected]

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.