Prima gegaan en duidelijke uitleg.

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg over hoe een testament werkt. Ook een mooie rustige ontvangst ruimte.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste E.G. Aarsman, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen, en het is geweldig om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima geholpen

Prima geholpen en goed advies gegeven

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste mevrouw, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, wij waarderen dat enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Keurig netjes alles geregeld

Netjes en vlot geregeld, vriendelijke mensen

Adequaat en professioneel.

Vriendelijke bejegening.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Duidelijke informatie en afronding.

Tevreden over de informatie en verdere afronding van De testamenten.

Zeer goed geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Een heel goed notariskantoor!!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende dienstverlening van Abma Schreurs Notarissen bij het omzetten van mijn erfpachtakte. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van de procedure heb ik niets dan lof voor de professionaliteit, vriendelijkheid en deskundigheid van het team. De voorlichting die ik ontving was van hoog niveau. Het personeel nam de tijd om mijn vragen uitgebreid te beantwoorden en zorgde ervoor dat ik alle benodigde informatie had om weloverwogen beslissingen te nemen. Wat mij met name opviel, was de keurige verzorging van alle documenten en administratieve procedures. Het notariskantoor Abma Schreurs toonde een grondige toewijding aan accuraatheid en precisie. De snelheid waarmee alles werd afgehandeld, zonder in te boeten aan kwaliteit, getuigt van een goed georganiseerd en efficiënt notariskantoor. Al met al ben ik zeer tevreden over de dienstverlening van notariskantoor Abma Schreurs. Het is duidelijk dat zij waarde hechten aan hun cliënten en streven naar een hoog niveau van dienstverlening. Ik zal hun expertise zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare en professionele notarisdienst.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Alles goed geregeld , en informatie thuis en duidelijke uitleg op het kantoor

Bekwaam en sympathiek

Notaris van Dam heeft ons goed van raad en daad voorzien.

Betrouwbaar en vakkundig.

Mijn ervaring met Abma Schreurs is dat ik zeer goed en vakkundig geholpen ben, waarbij ik de juiste informatie kreeg. Ik kan hen aanbevelen.

Uitstekend, deskundig en persoonlijk

Corien Jonker heeft ons ten aanzien van onze testamenten op plezierige wijze zeer zorgvuldig voorgelicht en helder geadviseerd.

Goede en duidelijke uitleg

Vriendelijke ontvangst en alles werd duidelijk uitgelegd voordat we het testament gingen tekenen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Het was goed en duidelijk geregeld.

Het was goed en duidelijk geregeld.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goede advisering met duidelijke uitleg

In 1e instantie een intakegesprek waarbij al mijn wensen ter sprake kwamen. Ook toen duidelijke uitleg en advies.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Peroonlijke en duidelijke uitleg. Zeer professioneel ook

Wij hadden een afspraak om de akte 'Afkoop Erfpacht'te ondertekenen. De vrouwelijke kandidaat-notaris was zeer aangenaam. Helder en zeer professioneel in de uitleg, Prettige gespreksvoering.

Vriendelijk,helder en professioneel

Prettig in de omgang, heldere communicatie, goede toelichting indien nodig op juridisch vlak.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Positief. Vlotte afhandeling. Jammer dat afhandeling per Docusign niet mogelijk bleek.

Uiterst tevreden

Zeer goed. Volop tijd gereserveerd voor mij. Honderd procent aandacht aan het te maken testament.

Klantvriendelijk en netjes

Een net kantoor en vriendelijke ontvangst

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

ik ben geweldig goed voorgelicht en geholpen

met mijn ervaring en de ontvangst en de gesprekken en de voorlichting en de behulpzaamheid ik ben zeer te vreden en ook de afspraken die we hebben gemaakt het kan voor mij niet beter. Ik zal zeker als het te borde komt uw bedrijf sterk aanbevelen

goede service en vakkundig advies

goede service en vakkundig advies

Helemaal volgens plan

Prettige ervaring

Klantvriendelijk, professioneel.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Uw advies heeft ons over de streep getrokken!

Al zo lang gedacht om ons te laten informeren over onze nalatenschap. Door uw heldere, klantvriendelijke en professionele uitleg hebben wij eindelijk onze wensen vastgelegd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.

Net en correct kantoor

Ik vindt het een net kantoor

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.