Snel geleverd ondanks korte termijn oplevering!

Met maar twee weken voor de boeg en nog best wat openstaande vragen is het Abma Schreurs toch gelukt om twee aktes op te leveren voor de deadline.

goede voorlichting en prettig gesprek met dhr j hofstee

als boven

goede ervaring, betrokken en accuraat

Ik heb een goede ervaring met Abma Schreurs gehad. Snelle afhandeling, zorgvuldig handelen en probleem oplossend.

Goede ervaring met Abma Schreurs

We zijn goed geholpen. Het wordt eerst goed uitgelegd en dan pas getekend.

Alles goed geregeld

Erg fijn dat je een eigen inlogpagina ontvangt waar je alle dossiers voorhanden hebt

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

Ondanks de omstandige heden zeer prettig.

Prettige ontvangst en mooie locatie. Zeer fijn gesprek gehad.

Tip top

Snel geregeld

Correct en zeer snel geholpen

Hele duidelijke taal , netjes en correct en per bedrijf of familie met dezelfde notaris geholpen worden, zij of hij weet de gezin situatie of het bedrijf.

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg, ontspannen aanpak.

Wij zijn vriendelijk ontvangen door notaris mr. Jos Hofstee. Na een heldere uitleg is de leveringsakte ondertekend.

Vlot, duidelijk en overzichtelijk

Af en toe telefonisch of via de mail moeilijk te bereiken. Maar voor de rest een 9, dus zeer goed.

Tevreden

Tevreden

Keurig geholpen en goed advies gekregen

Voor testament en levenstestament heb ik goed advies gekregen om dit op te laten maken. Tevens een goede toelichting erbij gekregen. Dit is bij ondertekening ook nog met mij doorgenomen.

Vriendelijke en deskundige begeleiding

Zie hierboven.

Prima duidelijke uitleg van testament en levenstestament.

Adequaat

Fijn geholpen!

Fijne sfeer en prima en vakkundig geholpen.

Dit is ook (cijfer 9) wat mijn vrouw T. Galjaart van Dijk er van vind! Het is altijd en zeker voor mij een stress volle gebeurtenis met alles wat er bij komt kijken. Al met al, alles werd prima en duidelijk verteld en uitgelegd.

Prettig kantoor

Zij vragen door en zorgen dat alles duidelijk is wat nodig is.

Een goede overdracht

Niet zo zakelijk, lekker relax een overdracht. Wat een verschil met 25 jaar terug

Duidelijkheid

Jos heeft ons super geholpen, en alles duidelijk uitgelegd. We kregen op iedere vraag een duidelijk antwoord en geen vraag was teveel.

We kregen op al onze vragen correct antwoord en goede uitleg en erg vriendelijk geholpen iedereen bedankt van dit kantoor mvg peter de flart
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam
  • Ervaring met: Hypotheek

correcte ervaring met de verkoop van ons huis
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning

De vriendelijkheid was perfect en ook de notaris met het afronden van de koopcontract super
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|anders

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nicolette is plezierig, welgemanierd en deskundig. Wel een tikkeltje gehaast...
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Back office: onvriendelijk, doet beweringen die niet kloppen (oei, en dat bij een notaris...) en negeert terugbelverzoeken: zeer slecht. Geen garderobe service. Notaris: wij precies op tijd, en dan wachten... Hollende medewerkers in de gang die ook niet de beleefdheid hebben om te groeten, op een notariskantoor EERSTE vereiste: 24/7 maatschappelijke voorbeeld functie!!! Tip: doorlichten organisatie, training dat de KLANTEN de overlevingskansen van een zaak bepalen, en NIET de medewerkers van de zaak...!

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.