Gewoon negatief benadering vanuit een hooghartig gedrag

Twee aktes passeren van afkoop erfpacht binnen dezelfde tijd. Half jaar geleden gebeld en ze (stom dat ik niets heb laten bevestigen) riepen toen, komt wel goed. Laatst een onvriendelijke dame aan de lijn gehad om te vragen hoe het ermee zat. Deze dame riep continue "ja dan doen wij nooit, dat kan niet, we moeten toch de wzh doen ze riep nog net niet :dat doen wij notabelen notarissen nooit:". Aangeven dat ik dat begreep maar de notaris doet er 2 in 1, dat bespaart toch tijd om dezelfde 2x 4 a4-tjes te behandelen (voornamelijk tekst kopiëren), het zou dan een loon zijn van 1.350,00 euro. Ja maar ..... zo ging dat maar door. Eind van het liedje was de notaris gaat u bellen dan kan u het daarmee afstemmen. Helaas moet hij/zij nog bellen Erg onvriendelijke klant benadering en heb aangegeven dat ik voortaan (er lopen/liepen) een andere notaris ga benaderen, helaas kan ik nu niet anders, zitten al te ver in het proces en de tijd dringt . Het is een soort monopolistisch gedrag

Duidelijke uitleg

Prettige ontspannen sfeer. Kan niet in details treden.

Vriendelijke, goede en vlotte afhandeling

Vriendelijke, goede en vlotte afhandeling

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goed geholpen met aankoop van ons huis

Erg vriendelijk, laagdrempelig kwa vragen. Erg blij met de duidelijkheid van de notaris.(geen dure woorden, maar alles open en “normaal” abn

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Overmaken van gelden naar mij duurde te lang

Prettig ontvangst, prima uitleg door Notaris. Overmaken van gelden t.g.v mijzelf heeff ruim 1 ,5 dag in beslag genomen, dit kan sneller.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Inmiddels hebben wij de heer Hofman geïnformeerd over de procedure van het uitboeken van gelden. De heer Hofman heeft hiervoor begrip getoond. Ter informatie willen wij hier nog even de procedure kort uitleggen: De aan de klant toekomende gelden kunnen niet eerder worden overgemaakt nadat van het kadaster de schriftelijke bevestiging is ontvangen dat niets een uitbetaling in de weg staat. Dit zou het geval kunnen zijn als er voor het ondertekenen van de akte bij de notaris nog een beslag op het registergoed is gelegd bijvoorbeeld. De notaris mag simpelweg niet eerder over de gelden beschikken. Bij akten die vóór 15:00 uur bij het kadaster zijn ingeschreven, kunnen de gelden de volgende dag voor 14:30 uur worden uitbetaald. Als de akte na 15.00 wordt ingeschreven kan de betaling pas plaatsvinden twee werkdagen na tekenen van de akte. Dit proces staat gecommuniceerd op de afrekening die de klant van ons ontvangt. Abma Schreurs Notarissen

goede en duidelijke informatie

We werden goed begrepen, het was duidelijk wat wij wilden vastleggen in onze levenstestamenten. Duidelijke uitleg.

Fijne en duidelijke communicatie

fijne en duidelijke communicatie. Alles snel geregeld. Bedankt voor jullie fijne hulp Met vriendelijke groet Kimberley en Milenco

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Fijn personeel, afgehandeld zoals verwacht.

Onze aanvraag voor een bouwdepot is afgehandeld zoals wij van een notaris verwachten: professioneel, prima, redelijk snel. Wat boven verwachting/boven gemiddeld is, is het vriendelijke personeel, secretaresse, de notaris zelf, allemaal erg vriendelijk.

vriendelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Mijn ervaringen zijn positief, zowel telefonisch als bij het tekenen van de akte. Ik vond het echter wel slordig dat in eerste instantie het verkeerde huisnummer in de akte stond voor het ondertekenen (je zou verwachten dat dit van tevoren goed wordt gecontroleerd), maar dat is toen wij het zeiden wel meteen opgelost.

Gewoon goed geregeld

Corien en team zijn accuraat en snel.

Positief, vriendelijk en professioneel

Positief, vriendelijk en professioneel

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Zeer duidelijke uitleg en prettig gesprek

Een zeer positieve ervaring. Uiterst vriendelijk en bekwaam.

Deskundig.

Wij zijn heel tevreden over de deskundigheid. Vriendelijk en ongedwongen .

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Prettige ontvangst en efficiënte afhandeling

De ontvangst was prima en gesprek was fijn en zaken werden professioneel en efficient afgehandeld. Voor volgende notaris ga ik hier zeker weer heen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Alles duidelijk en rustig uitgelegd Fijn contact Niks op aan te merken!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Ik heb een goede ervaring gehad met deze notaris

Mijn ervaring was goed bij deze notaris alles werd luid en duidelijk uitgelegd dus ik ben zeer tevreden

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goed geholpen met/bij de verkoop van ons huis

Niet alles was vlekkeloos. Zoals verkeerd huisnummer en postcode, van het te verkopen huis, in concept. Plus tijdens ondertekenen was er geen volmacht aanwezig. Uiteindelijk goed gekomen. Wel snelle afhandeling financiële kant van de verkoop.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Mijn ervaring was prettig.

Omdat ik in een rolstoel kwam, werd er meteen een opritje neergelegd. We werden vriendelijk ontvangen. De gang van zaken werd duidelijk uitgelegd door een vervangende ‘notaris’. Deze kon de akte niet passeren,, maar zo verloren we weinig tijd (de notaris was iets te laat.)

Vriendelijk

Ik vond het prettig dat er geluisterd werd en dat het een en ander uitgelegd werd.

Helder en adequaat

Helder en adequaat zonder mankeren. Prettig dus

Prima geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Zeer goed Notaris, snel en alles duidelijk uitgelegd. Een aanrader om deze Abma Schreuder te nemen. De beste. Annie Djaswadi

Duidelijke uitleg, vriendelijke receptie

We hadden een zeer vriendelijke en aangename gesprek met de notaris over de inhoud van de akte.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Alles geheel goed volgens afspraak geregeld en afgerond

Zie bovenstaand

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.