na een jaar wachten is eindelijk aangewerkt

na een jaar wacht was de notaris met wie wij een goed gesprek hebben gehad, bleek hij het na een jaar het een collega hebben gegeven. deze heeft het daarna wel goed opgepakt maar de eerst notaris heeft er wel voor gezorgd dat wij zijn opgezadeld met een boete van de belasting en andere extra kosten (een tussentijds rapport). Deze werkzaamheden waren wij niet gewent van Abma Schreurs.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Mijn ervaring met het kantoor van en dienstverlening door Abma Schreurs is zeer positief.

Met een kleine zoektocht door Volendam door wegwerkzaamheden werden wij goed ontvangen met niet alleen koffie. De steekwoorden bij ons bezoek zijn: professioneel, inlevingsvermogen, begrijpelijke uitleg en adviezen, rust, ernst en humor. Eigenlijk alles wat ik bij een notariskantoor mocht verwachten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Beste Gervien, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijk

Vriendelijke mensen en duidelijk uitleg

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Olivia, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Uitleg over diverse mogelijke heden in het testament was goed. Door de beknopte bijlage, was het testament goed te lezen en te begrijpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste A. van Herel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima ervaring

Goed geinformeerd en kundig afgehandeld op een prettige manier

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Emile, Bedankt voor uw lovende woorden. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Precies wat een starter nodig heeft!

Als starter op de woningmarkt is het erg spannend en komt er veel op je af van zaken die geregeld moeten worden. Ik heb bij verschillende notarissen een offerte opgevraagd en gebeld voor extra uitleg. Bij Abma schreurs werd ik meteen te woord gestaan door een medewerkster en werd er de tijd genomen om alles uit te leggen en werd duidelijk aangegeven wat mij te wachten staat. Het digitale portal stuurt een herinnering als er acties open staan of nieuwe documenten zijn geüpload, helemaal top omdat je in zo een periode veel documenten en deadlines in de gaten moet houden! Ik ben dyslectisch en het heeft even wat tijd gekost om de aktes door te lezen, vooral de uitgeschreven cijfers. Alle documenten sturen ze ruim voor de tekendatum op wat maakt dat je de tijd hebt om het door te nemen en nog vragen te stellen. Abma Schreurs steekt voor mij met kop en schouders uit boven andere notarissen door de professionele, vriendelijke en persoonlijke hulp.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Roos, Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima geregeld

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste heer Koelman, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Helemaal prima

Is allemaal helemaal prima gegaan. Contact met beide contactpersonen waren zeer prettig.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Dave, Bedankt voor uw lovende woorden! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

goede uitleg

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Henk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Ze leggen alles rustig uit

Mooi kantoorpand. Vriendelijk personeel. Ze nemen rustig de tijd om alles goed uit te leggen. Ik raad ze aan.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Daze is goed

Een duidelijke en goede uitleg voor het geen waar ik voor ben geweest bij Abma Schreurs.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Vriendelijk en correct

Bij ons eerste bezoek, werd alle tijd genomen voor goede uitleg over de testamenten. Later, bij het tekenen van de testamenten, werd nog eens alles doorgenomen. Het was een prettige ervaring, het voelde zeer vertrouwd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Lies, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Gewoon goed!

Een huis verkopen en kopen geeft behoorlijk wat stress, blij dat het bij de notaris allemaal top geregeld was. En een zeer goede overdracht gehad. Heel blij met hun.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste heer Ruseler, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prettige gesprekken, goed geadviseerd en snel afgehandeld.

Zie boven.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Deskundigen zijn heel behulpzaam geholpen

Wij zijn zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, zowel door notaris Nicolet als door de baliewedewerksters. Zeer deskundig

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Astrid, Bedankt voor uw lovende woorden! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Heel vriendelijk en helder geholpen

Heb de laatste jaren meerdere notariskantoren nodig gehad. Bij ABMA voor het eerst echt fijn geholpen tegen een wat voor mij voelde als een eerlijke prijs. Ze nemen je stap voor stap mee in elk proces.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Loran, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Onze ervaring was goed en service prettig

Wij werden goed geholpen, de uitleg was duidelijk. Er was tijd genoeg voor ons. De latere uitleg per telefoon was accuraat en verduidelijkend.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Beste Johan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, wij waarderen dat enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Goed geadviseerd!

Prettig te woord gestaan. Alles duidelijk uitgelegd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Paulie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Uitstekend.

Adequate en informatieve intake. Vervolgvragen prima beantwoord. Afrondend gesprek gezellig en duidelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Pleun, Bedankt voor uw lovende woorden! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Deskundig en prettig

Wij hadden een prettig gesprek bij het tekenen van de akte die getekend moest worden ivm het omzetten van de erfpacht. De notaris onderzocht op een vriendelijke manier of wij wisten waar we voor tekenden in de akte die moest passeren. De vraag die wij nog hadden werd duidelijk beantwoord.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Mia, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijkheid in het gesprek

Fijn ontvangst,goed en duidelijk alles uitgelegd Akte tekenen bij de notaris ging ook heel duidelijk, top

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste mevrouw Wil, Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Correct en vriendelijk

Onze ervaring is dat alles keurig en snel afgehandeld is. Zeer tevreden.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Alexandra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Deskundig, professioneel en klantvriendelijk

Een duidelijk intakegesprek waarbij alles helder uiteen werd gezet en werd verteld wat gedaan zou worden. Ook kwamen punten aan de orde waaraan ik als oud-advocaat zelf niet aan had gedacht. Op mijn vragen kreeg ik een deskundig antwoord. De bejegening van alle medewerkers was vriendelijk en professioneel.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste J.C.R. de Lyon, Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Familierecht oprecht

Qua prijs een groot gat met de online notaris, maar het was het ons waard om aan tafel een persoonlijk gesprek te kunnen voeren. Zowel het levenstestament als het testament zelf zijn goed dichtgetimmerd, ook voor situaties die niet meteen voor de hand liggen. De zakelijke afhandeling komt een beetje koeltjes over.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Herman, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijk uitgeleg en alle tijd die nodig was

Er werd ons alles duidelijk uit gelegd en verteld wat de mogelijkheden waren

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Kees, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.