Fijne ervaring

Alles was Top!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

heldere communicatie maar niet vanuit de notaris

Het is toch wel nuttig om iemand in dienst te hebben die helder - en in Jip en Janneke taal - kan uitleggen wat de notaris niet kan.

Altijd goed.

Altijd goed bij Abma Schreurs en mevrouw Jonker een hele goede Notaris..

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Prima geholpen, duidelijke uitleg en toelichting

Prima geregeld

Alles zoals besproken en extra aandachtspunten benoemd, altijd fijn als er wordt mee gedacht

Heel prettig contact

Fijne afhandeling, en inzichtelijk antwoord op alle vragen

Prettige hulp. Denlen mee. Duidelijk en snel geregeld

Goede correcte tevreden zitting

Prettige en goede ontvangst Dank u

Vriendelijk en begrijpelijk!! Goed

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Ben erg vriendelijk en goed geholpen!

Dit is al de 2e keer dat ik voor Abma Schreurs kies omdat ik bij de eerste keer bij het aankopen van mijn woning ook zeer positief was hoe ik geholpen was dus vandaar dat ik nu bij het kopen van het grond van de woning weer naar hun terug ging!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Snelle service en duidelijk en helder alles afgehandeld

Vanaf het 1e gesprek tot aan afhandeling is alles helder en duidelijk afgehandeld. I

Zakelijk en snel contact

Ik moest even wennen aan het portaal, maar in de praktijk went dat snel en is praktisch.

Heel goed

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

De afhandeling was vlot en naar tevredenheid.

Goede communicatie en vriendelijk personeel.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

vakkundig en servicegericht, heel prettig.

Van e-mail contact tot het persoonlijk ondertekening van de akte, op alle vlakken was het een aangename samenwerking.

Prettig professioneel

Goede uitleg van de notaris in ongedwongen sfeer

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Duidelijke communicatie, snel antwoord en regelen alles goed!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Goede en duidelijke communicatie. Overzichtelijke en makkelijk in te zien documenten dmv het klantenportaal

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Geduldig, meedenkend en prettig

We hebben een zeer prettige ervaring gehad met Abma. Ze werken kordaat, denken mee en weten het contact op een goede manier persoonlijk te maken. Ondanks dat ze het druk hebben maken ze tijd voor je.

Top notaris kantoor

Het was een geweldig ervaring. Heel vriendelijk mensen en erg geduldig. Ze luisteren naar je verhaal en helpen ze je graag met alle je vragen. Ik heb paar keer mail gestuurd en binnen no time had ik de antwoord terug! Per mail/ telefoon. Top service.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Prima service. Zoals ik van jullie gewend ben.

Prima service. Zoals ik van jullie gewend ben.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Onze ervaring is zeer goed.

Zeer vriendelijk en toegangkelijk.

Compleet ontzorgt

Alles maar dan ook alles op zeer snelle wijze uitgevoerd. Zeer prettige manier van uitleg en uitvoering.

Persoonlijke benadering

Iedereen die we hebben gesproken bij Abma Scheurs was heel erg klantvriendelijk en altijd bereidt om mee te denken. Dat is heel fijn als je midden in een verhuizing zit!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

ze waren vriendelijk, namen de tijd voor je en legden het je in een normale taal uit

goed geholpen en zal ze aanbevelen aan anderen

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.