Snel, vriendelijk en duidelijk

Het proces voor de aankoop van ons huis verliep vlot, en de uitleg van alle juridische zaken was helder en begrijpelijk. Daarnaast was de sfeer prettig.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Prima, zoals altijd.

Vriendelijke ontvangst, goede adviezen. Correcte afhandeling.

Heel plezierig

Notaris had tijd, en gaf goede informatie.

Snel , vriendelijk en duidelijk

We kwamen langs om de erfpacht te regelen. Niet iets dat je voor je plezier doet . Maar het ging snel, ze waren helder in de communicatie zowel vooraf als tijdens het tekenen. Vriendelijke mensen en de prijs was ook nog eens een stuk lager dan bij andere notarissen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Service gericht, strak accuraat laten passeren!

In onze vakantie met goede zorg van medewerkers notariskantoor zaken goed kunnen afronden om de acte te laten passeren!

Prima! Alles plezierig en zakelijk

Fijne mensen!

Zeer professioneel en kundig

Erg prettig geholpen en alles netjes afgehandeld

niet goed

Ik moest zelf bellen omdat ik niks hoorde terwijl op dat moment het transport 2,5 week later zou zijn Toen ik eindelijk een bericht kreeg moest ik vragen lijsten invullen en dat kreeg ik op 2 juli met het verzoek om het voor 1 juli in te sturen Daarnaast heel veel werk gehad aan herkomst middelen tot in het extreme moesten er dagafschriften komen. Een half jaar ervoor heb ik een appartement in Amsterdam gekocht en dat hoefde niet zo extreem. Tevens klopte de nota niet. Heel vervelend dat daar een hoger bedrag stond dan in de eerder opgevraagde offerte. Tevens waren er kosten bij mij berekend die bij de verkoper hoorde. Ook nooit een excuus gekregen. Kortom een teleurstellende ervaring

Was zeer tevreden.

Werd erg goed geholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

efficiënt, helder, voortvarend en bovenal plezierig

Voldoende, kort maar krachtig

Wel was er enige miscommunicatie met de bank over het aflossen van een aantal nota's, waarbij ik zelf moest aangeven dat dit niet klopte

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste, ik ben buitengewoon tevreden

Ik ben uitstekend geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Een goede notaris, niets mee mis.

Mijn testament is door deze notaris verzorgd. Een mooi kantoor / bedrijf.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Alles binnen een half uur geregeld!

Alles binnen een half uur geregeld!

Kundig en duidelijk!

Wij zijn goed geholpen, er werd ruim de tijd genomen om e.e.a. toe te lichten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Je word goed en duidelijk geholpen. en elke vraag word rustig en vriendelijk uitgelegd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Alles keurig afgehandeld en te woord gestaan.

Al eerder goede ervaringen gehad.

prettig en goed gesprek

Gewoon relaxed

Fijne ontvangst. Ik miste het gebak maar het koekje volstond.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Netjes, vriendelijk en professioneel!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Klantgerichte benadering, prettige medewerkers, snelle afhandeling

Prettige contacten met de diverse medewerkers, ondanks Corona. Snelle verwerking van gegevens en afhandeling van de verkoop. Nemen veel werk uit handen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Prettige benadering, en goede afhandeling

De notaris gaf ons keurig uitleg over de afspraken over onze erfpachtregeling met de gemeente, in begrijpelijke taal. Het ging allemaal ook heel snel. Wij waren heel tevreden.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Een goede en snelle afhandeling van zaken.

Prettige ontvangst en goede uitleg van de betreffende zaken.

Professioneel en duidelijk.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Mooie ontvangst, je voelt je gelijk thuis. Goede uitleg gegeven over de akte, antwoord gegeven op onze vragen en alles binnen een sfeervolle omgeving. Aan te raden als notaris.

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.