Beetje rommelig

De documenten van mij en mijn ex werden door elkaar gehaald er werd aan mij gevraagd of mijn ex ook mee kwam tekenen. Er miste dingen in het testament wat wel was besproken en ook nog via mail door mij was gemeld Prijs was flink hoger dan verwacht

Duidelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

zegt wat het doet, doet wat het zegt

Prettig en adequaat. Heldere communicatie over kosten. IT (voor dossier) die werkt en naar behoren beveiligd lijkt, voor zover ik kan beoordelen. 1 Ster achter gehouden omdat de user interface bij het uploaden van documenten nóg beter kan. Als je documenten upload lijkt het erop dat je na uploaden klaar bent, maar dat is niet zo. Om ze niet alleen voor jezelf als geüpload te zien, maar om ze ook toegankelijk te maken voor het notariaat, dien je je upload expliciet te publiceren. De knop die dat doet viel bij mij buiten het zichtbare deel van de webpagina, en werd in eerste instantie dus gemist. Ik moest er voor scrollen, bleek. Niet helemaal een inkoppertje.

Ik ben prima geholpen.

Ik ben door Abma Schreurs zeer klantvriendelijk en snel geholpen. Als ik een vraag had werd daar direct op gereageerd. Een afspraak was afspraak. Altijd goed bereikbaar als ik nog iets wilde weten wat niet duidelijk was. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Wij komen hier altijd om onze zaken te regelen en gaat altijd goed...

Snel en efficient

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Heel fijn dat men mij en mijn situatie kent

Doordat de notaris mij en mijn situatie kent is het erg prettig om zaken te doen.

Ontspannend gesprek

Hartelijk ontvangst naast goede uitleg over het product. Toegegeven als leek vraag je je af waarom een akte zoveel geld moet kosten maar als je dan toch veroordeeld wordt tot de notaris. Dan is deze best aangenaam.

Was prima

Overdrachtvan ons huis. Was prima geregeld

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Vriendelijk, duidelijk en efficiënt. Doen wat ze beloven!

Vriendelijk, duidelijk en efficiënt. Doen wat ze beloven tegen een redelijke prijs.

relaxed en goed verzorgd

Ruim de tijd gekregen om vragen te alles goed verzorgd, duidelijke uitleg en een ontspannen ontvangst. Alle tijd gekregen om vragen te stellen die dan ook rustig en duidelijk werden beantwoord.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Zeer goed ontvangen en verzorgd

Zeer goed en netjes ontvangen.

Zeer prettig

Mijn ervaring met Abma Schreurs Notarissen is zeer prettig. Professionele, heldere en fijne mensen die de tijd nemen om uitleg te bieden. Soms snapte ik er niks van maar elke vraag werd helder beantwoord en er werd ruim de tijd voor genomen. Zeer prettig dus!

Goede en correcte behandeling

Goede en duidelijke uitleg van akte.

goede ervaring

tijdens corona toch goed regelen

Uitstekend geholpen

Zeer goed geholpen. Ondanks dat het druk leek werd er uitgebreid de tijd voor ons genomen. Mochten we ooit weer een notaris nodig hebben dan komen we zeker terug.

Prima geregeld!

Keurige afwikkeling van het dossier.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Goede en vriendelijke service!

Zowel voorafgaand als tijdens de afspraak super goed en vriendelijke geholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.

Vriendelijke behandeling en goed advies!

Ik vind de bejegening van de werknemens van kantoor Volendam erg prettig. Tevens heeft notaris Hofstee goede uitleg en advies gegeven.

Betrokken en flexibel

Een vriend heeft ons getipt. Persoonlijk en professioneel. Dat was voor ons de perfecte combinatie.

Vriendelijke behandeling

Duidelijk verhaal bij kopen van huis, goeie begeleiding.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Geweldig ontvangst en snelle afwikkeling van de zaak.

Vriendelijke mensen bij binnenkomst aan de balie. Notaris heel duidelijk in haar verhaal en uitleg. Zeer vriendelijk ook.

Prima, heel vriendelijk

De overdracht van mijn huis, ging in een heel fijn ontspannen sfeer.

Laagdrempelig en klantvriendelijk

Fijne doelgerichte communicatie

Heldere en aangename dienstverlening

We hebben een oversluiting van onze hypotheek laten passeren via Abma Schreurs en dat verliep zeer soepel. Alle documenten netjes in hun digitale portal, goede afspraken, soepel. De notaris was helder en controleerde of we alles begrepen en adviseerde ons waar nodig.

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.