Vriendelijk en behulpzaam tijdens de conversaties

Goede ervaring bij de aanvraag bij een offerte, nemen de tijd voor je.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Zakelijk prima

Goede uitleg.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Notarissen zijn gewoon niet ok.

Saai, beetje tekenen en heel duur.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Zij hebben mij goed geholpen. Naar mijn verhaal geluisterd, mij goede uitleg gegeven en alles is netjes en vlot geregeld.

Snelle service en afhandeling

Snelle en goede service.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

keurig. snel en online portal is heel prettig

Blij met de dienstverlening. Goede communicatie, het online portal is heel prettig en heel handig om alles bij elkaar te hebben. De uitleg bij de notaris was goed over waar ik nog vragen over had.

Duidelijk en praktisch

snel een eigen account met alle informatie duidelijke stappen gastvrij onthaal

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Op zich goed met kleine aantekening

Wij konden snel terecht voor eerste afspraak inzake testamenten. Was een prettig gesprek met duidelijke uitleg. Concept documenten zouden binnen 4 à 5 weken toegezonden worden, maar dit werd,nadat we zelf contact hebben opgenomen,11 weken. De afspraak voor ondertekening kon snel en was een prettig gesprek weer met duidelijke uitleg.

onpersoonlijk

Matige focus, documentatie niet op orde, onvermelde wisseling van notaris. Wel erg duidelijk een hamerstuk.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Alles helemaal goed geregeld!

De overstap eeuwigdurende erfpacht werd prima geregeld. Fijne mensen en goed contact.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

deskundig maar niet saai.

We vonden ons bezoek aan de notaris achteraf heel prettig terwijl we een bezoek aan de notaris eigenlijk een saai en stoffig iets vinden. Maar bij deze, aardige fijne, notaris die wij hadden was dat zeker niet het geval. Volgende keer een notaris nodig? dan is dit voor ons voor herhaling vatbaar.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Materie werd goed uitgelegd door de notaris

Stukken werden bijtijds voorgelegd. De notaris legde e.e.a. goed uit in Jip-en- Janneke taal.,

Correct en begrip

Op de juiste momenten de juiste info. Kleine verbeteroptie. Beetje meer tekst bij de begeleidende documenten in Portaal. Wat is het en wat moet ik er mee!

deskundig

serieuze naleving corona voorschriften: prima ruim voldoende voorlichtingsmateriaal beschikbaar. vriendelijke behandeling mr Kosters: - hij weet op een goede manier - zonder de client af te schrikken - moeilijke punten die zich bij een erfenis (kunnen) voordoen ter sprake te brengen en te behandelen. * met een sterretje zijn dit "verplichte" velden staat op uw formulier. Maar - ik ben tot niets verplicht! U kunt b.v. wel schrijven: hartelijk dank dat u dit wilde invullen.

Top afspraken.

Super notaris, super locatie, super toelichting. Top afspraken.. Heel erg tevreden.. Heel aardige notaris. Vrie delijk mensen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Een fijn en prettig gevoel

Wij kwamen voor de erfpacht regeling van Amsterdam maar waren blij dat ook de jullie de vorige hypotheek uit het kadaster konden halen en dat jullie de nieuwe hypotheek snel konden passeren want daar was haast bij en wat ik helemaal service vond dat we toen ook gelijk de erfpacht konden afhandelen. Echt top wij zullen als het in de toekomst nodig is weer bij jullie terugkomen en jullie ook zeer zeker aanbevelen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Uitstekende service en laagdrempelig.

Leuk contact met notaris die veel interesse toont.

Redelijk

Er wordt niet altijd adequaat en vlot gereageerd op mijn mails. Steeds moest ik appelleren. En de geplande transport4datum werd niet gehaald. Waardoor ik 250 euro extra huur moest betalen.

Kwalitatief en vriendelijk

Kwalitatieve dienstverlening met oog voor de menselijke kant. De portal die overal voor gebruikt wordt werkt helaas minder klantvriendelijk.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Fijn contact en snelle afwikkeling

Ik heb deze notaris in de arm genomen inzake wijziging erfpacht. Deze is geheel naar mijn tevredenheid afgehandeld, snel en duidelijk en daarbij fijn contact.

Voldoet prima

Mensen zijn vriendelijk maar werkwijze is niet erg vanuit de klant geredeneerd.

Duidelijke en vriendelijke uitleg

Professioneel en duidelijke en rustige uitleg ,meedenkend

goed geregeld

nog maals goed geregeld . en goed uitgelegd

Zakelijk en correct

Goed contact, fijn dat er een digitaal dossier is. Waar je ook de desbetreffende documenten kunt uploaden

Vlotte snelle service

Vlak voor ons trouwen ontdekt dat samenleving contract dan niet meer geld. Door snelle actie van kantoor Purmerend eea twee dagen voor ons huwelijk gerealiseerd en ondertekend.

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.