Mijn ervaring bij de vestiging in Hoorn was uitstekend!. De dienstverlening was zeer professioneel en werd ook goed geholpen waardoor ik niet met vragen de deur uitging. De medewerkers waren ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader en kom zeker nog eens een keer terug!.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Deskundig en klantvriendelijk advocatenkantoor.

Ik ben zeer tevreden met de geleverde werkzaamheden en de uitstekende service van dit advocatenkantoor.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Deskundig, portal ook geschikt voor een digibeet, vriendelijk en empatisch.

Alles is goed verlopen met de overdracht van mijn woning.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Uiteindelijk kwam alles op een plezierige manier in orde.

Bij de eerste kennismaking was er verwarring over de rol van onze contactpersoon, mevrouw Jansen, kandidaatnotaris, en de notaris bij wie onze Levenstestamenten zouden worden verleden, mevrouw Corien E. Jonker. Die verwarring werd nog aangedikt door het automatisch gegenereerd antwoord op onze reactie op de concepten. Mevrouw Jansen zou daarop pas kunnen reageren na haar vakantie. Gelukkig kwam bij mevrouw Jonker, na tussenkomst van een secretaresse, alles weer op zijn pootjes terecht.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Voor mij een van ouds goed bekend staand Notariskantoor.

Ik heb ruim 40 jaar ervaring met dit kantoor, niet alleen omdat mijn vrouw er dertig jaar gewerkt heeft

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Ik ontving een herinnering, en ter plekke goede koffie en een heldere uitleg van de akte

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goede en vlotte communicatie.

Uitermate prettig geholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Via de mail is lastig maar de rest ging het super!

Wij hadden liever een afspraak gehad(ipv internet) om papieren in te vullen en te ondertekenen maar, voor de rest zijn wij erg tevreden.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Gesprek met notaris was plezierig

Zie boven

Netjes en duidelijk behandelt

We zijn netjes ontvangen en alles is netjes en duidelijk verteld.

Prima geholpen

Snelle en accurate afwikkeling van zaken

Uitstekende dienstverlening

Weer een uitstekende ervaring bij Abma Scheurs Notarissen Purmerend. Zeer fijne afhandeling van het transport van ons nieuwe huis. De notaris nam ruim de tijd, gaf duidelijk toelichting /uitleg waar nodig en was zeer vriendelijk.

Top goed en snel geregeld

Top goed en snel geregeld

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Heel duidelijk overzichtelijk meedenkend dus heel goed

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Huizen kopen/verkopen is een lastige tijd voor iedereen,maar alles is professioneel en met wat stress verlichtende humor opgelost.Dank jullie wel!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Alle zaken op tijd, correct en volgens afspraak geregeld.

Ik heb nu diverse kooptrajecten laten uitvoeren en de afhandeling is daarbij steeds perfect. Proactief, alle zaken conform afspraak en op tijd geregeld en niet onbelangrijk: correct. Verder is het persoonlijk contact met zowel de notaris als medewerkers fijn, informeel wanneer het kan, formeel wanneer het even moet.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Prima gehoo

Goede en rustige heldere uitleg over het gehele proces

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Ze zijn vlot en vriendelijk.

Ik ben erg tevreden met deze notaris een aanrader voor andere mensen deze notaris te nemen. Hartelijk dank voor het snelle afhandeling. VR. Gr. Annie Djaswadi

Tot volle tevredenheid!

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Abma Schreurs Notarissen. Heldere communicatie.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Goede en kundige begeleiding.

Zeer vriendelijk, betrokken en kundige begeleiding bij het opstellen en laten passeren van verschillende aktes.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

we zijn vriendelijk en deskundig geholpen

zie boven

Accuraat

Plezierig

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Vriendelijk, efficient maar niet haastig

We hebben de erfpacht laten ‘vastklikken’. Alles werd goed en rustig uitgelegd.

keurige ontvangst, prima uitleg

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Uitstekende begeleiding en kraak heldere uitleg bij notaris “taal” die vaak moeilijk is te lezen

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.