telefoongesprek minder

Om een afspraak te maken met de notaris in Volendam heeft heel wat voeten in de aarde. Belde overdag, krijg op een gegeven moment te horen dat ik maar een andere keer moet bellen, er zijn teveel wachten voor u. 's middags weer gebeld, gevraagd om door verbonden te worden naar Volendam, dit werd geprobeerd maar helaas ging niet, zegt u maar wat u wilt. Ik wilde een afspraak voor Volendam en toen kon de telefoniste het zelf doen. Dit vind ik niet bij een Notarissen kantoor passen. Laat de telefoniste dan direct een afspraak maken. En teveel wachten voor me, dan maar terugbellen, hoor liever dat jullie in gesprek zijn. We zijn trouwens in Volendam keurig behandeld.

Prima uitleg, goede voorbereiding

Prima ervaring met de kandidaat-notaris. Zeer coulante behandeling.

Wij hebben het contact als prettig ervaren.

Onze ervaring met jullie kantoor was persoonlijk en duidelijk. Ook de officiële aktes werden duidelijk besproken en daardoor begrijpelijk ook voor mensen die niet thuis zijn in de wereld van officiële documenten.

Snel en correct

Uitstekende ervaring. Goede uitleg. Snelle afhandeling.

Kort maar krachtig

De behandeling was vriendelijk en correct. Administratief niet perfect. Nadat alle papieren door de tussenpersoon waren geleverd, moesten we online opnieuw allerlei informatie verstrekken. Deze informatie werd blijkbaar niet verwerkt, want toen we bij de notaris zaten moesten we opnieuw ons bankrekeningnummer geven. Derde keer dus. Daarnaast waren alle parkeerplaatsen vol, maar niet door bezoekers van de notaris. Daar kunnen ze, zoals ze zelf zeggen, niets aan doen, maar het was vervelend. Er bleken nog andere parkeerplaatsen te zijn, maar dat was niet duidelijk.

Goede informatie. Vriendelijke bejegening. Snelle afhandeling.

Altijd correct vriendelijk van ontvangst tot vertek

Wij zijn al heel lang klant En hopen het nog heel lang te mogen blijven

Uitstekend geholpen

Ik was vergeten het geld over te maken en ben desondanks uitstekend en oplossingsgericht geholpen.

Prettige en heldere dienstverlening van notaris Abma Schreurs

De overstap van erfpachtstelsel verliep via notaris Abma Schreurs. De tarieven waren vantevoren duidelijk aangegeven. De aktes zijn correct opgesteld. Een paar kleine aanpassingen waren snel verricht. Wat vragen en antwoorden per telefoon verliep ook prettig.

Accuraat doortastend hulpvaardig informatief en snel

Heel tevreden met de accurate en goede hulp bij oprichting van mijn bv's. Eerder al heel goede ervaringen met aankoop woning, testamenten en samenlevingscontract. Wij willen niet anders meer alles onder een dak !

Mijn ervaring was: betrokken maar duidelijk met kennis van zaken.

De ontvangst was prettig de bespreking was helder en duidelijk. Er was alle tijd voor vragen. het geheel verliep soepel en gemakkelijk. Inderdaad geldt de omschrijving: laagdrempelig maar op niveau, voor de gehele procedure, vanaf de eerste informatie tot aan de afsluiting.

Vriendelijk en duidelijk

Mijn ervaring met de notaris in Purmerend was goed. We waren vroeg maar hoefde niet lang te wachten. Alles werd duidelijke uitgelegd en vragen werden vriendelijk en duidelijk beantwoord.

Mijn ervaring was heel goed

Vriendelijke ontvangst en een goed gesprek

vriendelijk en snel en keurig geholpen

Ik had in het begin met spoed iets nodig en dit is meteen opgepakt ondanks de drukke tijd.

Super fijne man en enorm duidelijk uitgelegd met een gezellige sfeer

Het is onze eerste ervaring met een Notaris, maar deze ervaring is was top. Een vriendelijke man, die alles super uitlegde en voor een fijne ontspannen sfeer zorgde.

Goede uitleg en duidelijk

Zeer prettig

Professioneel en goed geholpen.

Behulpzame mensen.

Behalve het duidelijk uitgelegde zakelijke onderhoud, was het ook erg gezellig!

Goed, snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Ontzettend fijn dat je alle stukken in de mail ontvangt via een veilig inlogsysteem. Het contact met alle medewerkers hebben wij als zeer prettig ervaren. Dit notariskantoor is aan te bevelen. Dank voor alles.

Correct en deskundig geholpen

Het was voor mij de eerste keer een notariele zaak met Abma Schreurs te doen. Alleen het downloaden van het paspoort lukte niet, ik had tweemaal een scan van mijn paspoort via de computer verstuurd.

Duidelijk

Alles werd duidelijk uitgelegd aan ons.

Alles werd snel geregeld.

Prima ervaring

De conceptakten kwamen tijdig en op een kleinigheid na klopte alles. Het gesprek met de behandelend notaris was prima; ze nam alle tijd om de inhoud van de akten door te nemen en waar nodig te verduidelijken. Het gehele proces was een prima ervaring.

goede uitleg, vriendelijk geholpen

Prima, snelle en correcte afhandeling van verkoop huis

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.