Erg prettig

Dienst verlening zeer slecht

Zeer slecht

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Zeer competente Notarissen die het ook nog begrijpelijk kunnen uitleggen en meedenken

Complexere testamenten en levens-testamenten laten maken bij dit kantoor en niets dan lof. Denken goed mee, vertalen onze wensen in juridische sluitende stukken en blijven perfect communiceren (en vertalen naar gewone mensen taal) gedurende het hele traject. Ze maken hun slogan echt waar: "Dienstverlening op hoog niveau met een laagdrempelig karakter" !

vakkundige afhandeling

prettige persoonlijke benadering

Vriendelijke medewerkers

Er is een digitaal dossier wat prettig is om na te gaan wat de stand is van jouw dossier, verder krijg je snel antwoord op vragen en wordt je vriendelijk te woord gestaan.

Zeer afstandelijk🤣👍

Heel fijn geholpen. Uitleg zeer duidelijk.

snel gedaan

Ik vind dat alles heel snel was en vriendelik.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Klantgericht, zakelijk, deskundig maar ook vriendelijke notaris kantoor.

Om onze testamenten na zoveel jaar te actualiseren, en voor ons beiden elk een levenstestament te laten maken, zijn we weer bij Abma Schreurs Notarissen langsgekomen. De voorbespreking verliep puntsgewijs, heel netjes en precies, zodat niets werd vergeten, met waar nodig goede uitleg, en prijsopgave, hierna ontvingen wij de ontwerpen via hun portaal om ze rustig door te kunnen nemen, waarna op afspraak alles vlot kon worden afgehandeld.

wij zijn tevreden

Over het voortraject hadden wij een minder goed gevoel door foutjes in beide aktes. Dit gaf ons vooral het gevoel dat we zelf alert moesten zijn en kwam niet heel betrouwbaar over. Dit gevoel is volledig goed gemaakt door de duidelijke uitleg van de notaris en de tijd die hij hiervoor nam.

prettig

kwam deskundig over

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Zij hebben een goed inzicht voor de realiteit. Wisten meteen te handelen. Wij zijn zeer tevreden.

Prima server

Heel goed en overzichtelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

de advisering en uitvoering ging prima

in het algemeen een duidelijke uitleg. Als we iets niet goed begrepen konden we goed doorvragen en als het nodig was werd het soms op een andere manier uitgelegd. ging echt goed.

Alles was heel goed

Alleen corona was spel breker

Ruim de tijd genomen

Voor iets wat snel en simpel afgehandeld kon worden, vond ik het leuk om te merken dat de notaris uitgebreid de tijd nam om op het contract in te gaan en uit te leggen. Daar waar ik verwacht had binnen enkele minuten weer buiten te staan, kreeg ik geen moment de indruk dat er haast gemaakt moest worden.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Wel adequaat, maar niet erg snel.

Uiteindelijk is het resultaat OK, maar het heeft erg lang geduurd voor niet erg van de standard afwijkende documenten. Dat komt vooral omdat je wel een e-mailbericht krijgt om te melden dat er een stuk voor je op de site staat, maar daarbij niet altijd even duidelijk wordt vermeld welke handelingen van jou verwacht worden. Overigens, op de vraag of ik U (of welke andere leverancier dan ook) aan een kennis zou aanbevelen antwoord ik altijd 'nee'. Dat heeft niet met de kwaliteit van dienstverlening te maken.

Notaris top secretariaat slordig

De notaris was adequaat en vriendelijk echter het secretariaat slordig en onzorgvuldig Voortdurend excuses : drukte

Efficiënt en redelijke prijs

Het hele proces van aanvragen tot en met ondertekening verliep zonder problemen. De communicatie was zakelijk en helder en de afspraken werden soepel gemaakt.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Was prima , snel geholpen , netjes ontvangen alles verreld wat we moesten weten dus Prima

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Vlotte afhandeling!! Niet zo stoffig wat ik eerder meegemaakt hebt bij andere notarissen.

Goede begeleiding en uitleg

Ervaringen als goed bevonden

Prima!!

Heldere voorbereiding. Prettige ontvangst. Goede toelichting bij de ondertekening van de akte.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Een duidelijke uiteenzetting in een ontspannen sfeer.

vriendelijk

Vriendelijk, duidelijke uitleg, en toch zakelijk. Kortom perfect

Gemoedelijk en zeer oplettend

Heel gemoedelijke sfeer en de Notaris geeft duidelijke uitleg. Ook was de Notaris zeer oplettend over eerder besproken zaken. Aantal zaken werden meteen na goed overleg aangepast.

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.