Zie onderstaande ervaring

Leuk en vlot geholpen en ruime keuze in kwaliteits meubelen.

Zeer prettig geholpen

Op zoek naar een fijne stoel vonden we wat we zochten en werden daarbij vriendelijk en professioneel te woord gestaan

Uitstekende service

Vriendelijk en deskundig personeel. Resultaat interieur is geweldig. Ben er erg blij mee en krijg veel complimenten.

Fantastisch geholpen, bij Van der Wal is de klant koning!

Wij zijn fantastisch geholpen bij het inrichten van ons nieuwe appartement. Carla Havelaar nam alle tijd om ons goed te adviseren en alle meubels, raamdecoratie en vloerbedekking op elkaar af te stemmen. Ook na het plaatsen van de bestelling verliep de communicatie geweldig. Steeds als er producten bij Van der Wal waren binnen gekomen, werd een afspraak gemaakt om deze direct te bezorgen. Op het onderstel van het bankstel zat een beschadiging. Ook dit werd direct netjes door Van der Wal opgelost. Het bankstel werd weer opgehaald en dezelfde dag werd het het met een nieuw onderstel teruggebracht. Dat is nog eens service! Een bedrijf waar de klant nog koning is! Van der Wal en met name Carla Havelaar, hartelijk bedankt!

Vriendelijk personeel ,goed geholpen

Helaas duurde de levering van de stoelen wat lang.

Het advies van Wilco is perfect!

Onze ervaring is erg goed. Hopelijk lossen jullie de beschadigde stoel snel op. Bij voorbaat Dank, Groet, Peter en Gerrie Schouten

Ik voelede me begrepen en gehoord

Ik voelde me begrepen en gehoord: fantastische service

Fantastisch

Mijn ervaring met Van der Wal is zonder meer positief. Volop de tijd voor advies en keuzebepaling maar ook daarna goede afspraken m.b.t. aflevering en informatieverstrekking

Nog flink wat puntjes op de i te zetten.

Er werd vergeten dat we een brievenbus nodig hebben. Ik had verteld dat al die snoeren in de hoek van de kamer een grote ergernis is. Met het grondhout is het helemaal misgegaan. Interstar heeft kleine stukken hout op de muur bevestigd, dus een aanbevolen timmerman was helemaal niet nodig. Die was al komen kijken hoe de kast bevestigd moest worden. Met de plank met spotjes schijnt ook iets mis te zijn gedaan volgens onze vrienden. Daar heb ik me verder niet in verdiept. Eens per maand is er een beurs in Nieuwegein voor deze wandkasten. De monteur vond het jammer dat we daar niet op gewezen waren. Toen ik in de winkel op het toilet was heeft Jamie het er met mijn man over gehad over een aanbieding van een poef. Hij wou dat wel en ik vond het bezwaarlijk om het hem te weigeren. Hij schrok zelf erg toen hij later de prijs hoorde Toen hij was afgeleverd en schaamt zich ervoor en wil niet dat ik het aan anderen vertel. We zijn erg tevreden over de meubels, ze zijn prachtig. Het contact met Jamie was prettig en door bij ons thuis te komen heeft ze ons ontzorgd. Misschien is het beter leervloeistof voor de bank mee te geven want dat is nog steeds niet geregeld nu. Er is geen leerzaak in Gorinchem. Dit ipv wijn? Aanbevolen onder voorbehoud en bijscholing bij Interstar voor personeel. Hierover werd kort daarna contact met mij opgenomen en hebben we alles doorgepraat. Na onze verhuizing wordt de leervloeistof gratis thuisgebracht. Dan kunnen ze meteen zien hoe mooi hun prachtige meubels in ons nieuwe huis staan. Met de service is het dik O.K. bij van der Wal.

Zeer prettig bedrijf

Goede begeleiding bij de afschaf van het artikel. Afgesproken levertijd in overeenstemming met levering. kortom prima

Prima begeleiding en eindresultaat

Uitstekend!

Mooie winkel, met ervaren en vriendelijk personeel

Wij hebben diverse keren ons huis ingericht met meubelen en div. andere artikelen (luxaflex,gordijnen etc.) van deze zaak! En nog nooit teleurgesteld! Vriendelijk en deskundig personeel met goed advies, Correcte levertijden. Helemaal top fa Van der Wal

Duidelijke afspraken, perfecte levering

Duidelijke informatie bij bestellen, goede extra service aan huis mbt keuze van bekleding en kleuren. Perfecte levering

ook weer goede service en after sales

Al diverse produkten naar tevreden gekocht, ook de after sales en service is weer erg goed bij van der Wal.

Fijn geholpen

Relaxte sfeer, fijn advies, perfecte bezorging!

Zeer goede ervaring met uw bedrijf (en erg vriendelijke mensen).

We zijn bijzonder goed en leuk geholpen sowieso door Anniek, die echt smaak heeft qua afstemming van de producten. De uitvoering in ons nieuwe huis was erg goed, zowel door de PVC-leggers als de trappenbekleder. Zeer hoog niveau. De werkzaamheden zijn nog niet geheel af, daar nog het e.e.a. na geleverd (hor plaatsen) wordt en opgehangen moet worden. Tot op heden zijn wij tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.

deskundig, persoonlijke aandacht en klantgericht

Wederom goed te woord gestaan met deskundig en persoonlijk advies.

Chapeau, op zeer goede wijze begeleid bij onze aankoop

Zie boven

Prima advies.

Niet zo maar wat verkopen, nee echt meedenken.

Mooie collectie,fijn adviserend,niet opdringend personeel !

Rustig,alle tijd voor je,goed advies. Personeel wat de meubels thuis bezorgt en installeert,vakbekwaam , keurig gewerkt! Vind de topping van pullman bed,erg zacht,maakt kuilen en erg warm dus was dit de juiste keuze?

Bij levering was het een beetje chaotisch bij ons waardoor de monteurs even moesten wachten, dit was geen probleem. Omdat onze oprit nog niet klaar was werden de schoenen bij binnenkomst netjes uitgedaan wat zeer gewaardeerd wordt! Bedden staan er netjes bij nu. Wij kregen wel een te hoge factuur door een rekenfoutje maar dat verschil werd op dezelfde dag dat wij daarover reclameerde teruggestort.

Prima bank, Prima advies

Goed geholpen

Prima geholpen!

Over Van der Wal Interieur-adviseurs

Sinds 1860 houdt Van der Wal Interieurs zich bezig met de verkoop van meubelen en stoffering en het geven van advies op het gebied van woninginrichting. In al die jaren hebben wij geleerd dat service en kwaliteit twee belangrijke pijlers van ons bedrijf zijn. Nu onderscheiden wij ons door op een toonaangevende wijze moderne meubelen en stoffering aan te bieden.