prettige en open contacten

we kunnen alleen het voortraject beoordelen omdat de levering nog niet heeft plaats gevonden.

Prachtige zaak en perfecte adviseurs!

Prachtige zaak, design meubelen èn kwaliteit. Adviseurs komen, indien gewenst, aan huis om advies te geven en denken mee met de klant. Luisteren ook goed naar wensen van de klant. Ben al diverse malen heel goed geslaagd, of het nu om een nieuwe bank of om een goed matras gaat, het resultaat is perfect. Kan een ieder deze mooie zaak aanbevelen!!!

wij zijn uitstekend geholpen.

Bij het kopen van twee fauteuils zijn wij prima geadviseerd en de prijsonderhandeling verliep ook vlot. Onze adviseuse heeft ons uitstekend geholpen.

Mooie winkel met eerste klas meubelen.

Wij zijn op een ongedwongen manier prettig en vakkundig geholpen.

Goede service en snelle levering.

Goede en snelle levering en duidelijke afspraken.

Probleem opgelost

we wisten niet hoe we met onze moeilijke ruimte een praktische oplossing zouden maken qua bank en stoel , maar Wilco heeft goed meegedacht

Wordt goed meegedacht.

Klasse

Door Wilco Hartog uitstekend geadviseerd, zoals altijd ! Zeer content met de gemaakte keuze, Leolux bank .

Super! En een prima service.

De mensen kwamen mooi op tijd. Werkten keurig en het ziet er prachtig uit.

Vriendelijk, geduldig, duidelijk.

Vriendelijke ontvangst maar niet opdringerig.

Professioneel

Ruimte gekregen om zelf te kijken en te selecteren. Prima beantwoording van de vragen en deskundig en prettig adviseren. Goed gesprek over prijs mogelijk. We hebben nog geen ervaringen met de levering omdat die nog moet plaatsvinden.

Eerlijk en betrokken

Goed advies gekregen voor de aankoop van een nieuw bed, goede service!!

Goed geholpen / snel geleverd

Wij hebben ons nieuwe appartement vrijwel geheel nieuw ingericht. Wij kwamen helaas pas aan het einde Van der Wal tegen, omdat Leerdam toch wat uit de route ligt. Gezien onze ervaring hadden we graag meer met hen gedaan.

Samen met Wilco een mooie keuze gemaakt voor onze nieuwe inrichting.

Prettig en correct contact

Goede verkoop, slechte afhandeling van klachten

Toen we de meubels gingen aanschaffen, werden we uitstekend geholpen. Echter toen de bank met een beschadiging werd bezorgd ( 06/07) en de bezorger het ook meteen zag, een foto ervan maakte en het door zou geven aan van der Wal. Bleef het stil, we moesten er zelf achter aan gaan, hoe dit opgelost zou worden. Dat is mij zwaar tegen gevallen van zo'n gerenommeerd bedrijf. Wel werd er al snel een rekening gestuurd, die ik nog niet betaal voor het in orde is. Het is inmiddels al bijna 2 mnd geleden dat de bank bezorgd werd. Pas 1 sept. komen ze van de fabriek Leolux de schade bekijken. Het is dat dit de eerste keer is, heb bijna al mijn meubels bij van der Wal gekocht, in volle tevredenheid, maar dit is toch een flinke deuk die ze opgelopen hebben

Van der Wal Interieur-adviseurs denkt mee en levert kwaliteit

Van der Wal staat achter hetgeen ze levert. Dat moet gewoon goed zijn. Is betrouwbaar en heeft kennis van zaken.

erg goed

Goed geholpen en als je een klacht hebt ,wordt er meteen aandacht aan besteed.

Goed en eerlijk advies

Fijne winkel waar je goed en eerlijk advies krijgt over je aankopen. Goede service en communicatie over levertijden.

Hulpvaardig, adviserend, luisterend oor

Er was een klik tussen degene die ons hielp. Men had een luisterend oor en speelde daar op een adviserende manier op in. Uiteraard kwam hetgeen wat men in de showroom aanbood grotendeels overeen met onze smaak. Maar dan is het zeker prettig dat je fijn geholpen wordt, wat uiteindelijk voor allebei de partijen zijn vruchten heeft afgeworpen. Zeker een aanrader!

Prima zaak.

Voor hun klanten doen ze heel veel.

Goed en persoonlijk advies aan huis

Wilco is bij ons thuis geweest om ons goed te kunnen adviseren. Wij waren blij met zijn advies. De gekochte banken en het kleed zijn echt een succes.

Wat je ervan verwacht, komt uit.

In de winkel nam de verkoper uitgebreid tijd om met ons mee te denken en ons te adviseren. We kwamen voor 2 banken, kochten die ook, maar ook een dressoir, salontafels en een carpet. Niet aangesmeerd, maar meegedacht door de verkoper. Gewoon een goed gevoel bij dat wat we ervaarden. Na levering blijken adviezen perfect te zijn. De levering was sneller dan gedacht. Later bleek dat de bezorgende medewerkers niet wisten hoe de poten in het midden van de banken geïnstalleerd moesten worden (klein smetje). Een scheve poot werd snel opgelost. Top!

prettig en goed advies gegeven door fijn personeel

ondanks dat we niet in de buurt wonen zijn we toch weer naar v.d.Wal gegaan die ons hiervoor ook al prettig hebben behandeld en advies gegeven.

Prettige info

Klant gerichte info

Over Van der Wal Interieur-adviseurs

Sinds 1860 houdt Van der Wal Interieurs zich bezig met de verkoop van meubelen en stoffering en het geven van advies op het gebied van woninginrichting. In al die jaren hebben wij geleerd dat service en kwaliteit twee belangrijke pijlers van ons bedrijf zijn. Nu onderscheiden wij ons door op een toonaangevende wijze moderne meubelen en stoffering aan te bieden.