Nette service en mooie producten

Van der Wal heeft bij ons meubels en raamdecoratie geleverd. We zijn ondanks de Corona beperkingen keurig en op maat geholpen. De spullen zijn keurig geleverd en geïnstalleerd. Het eindresultaat is helemaal naar ons zin.

Prima advies en levering conform afspraak

Goed en uitgebreid persoonlijk advies van betrokken verkoopster Jamie. Levering binnen afgesproken termijn. Nette aflevering

Verkeerde prijsopgave, late levering.

De prijs met korting die was opgegeven bleek achteraf niet te kloppen. We moesten maar even bijna €1000 bijleggen. De levering verliep ook moeizaam. Een maand later dan was afgesproken.

zeer te vrede over adviezen en aflevering

uitgebreide collectie. goede adviezen en bediening. mooie producten. en correcte aflevering.

Goed en eerlijk advies en levering correct

Van eerste ontmoeting tot levering verdient een pluim

Ondanks corona, of misschien wel door corona, werd er alle tijd voor ons genomen om tot een totaal plan te komen o.b.v. ons persoonlijk advies wat door een woonstijlcoach was opgesteld. Na ca 3 uur waren we het eens over inrichting, kleuren en kosten. Alles werd nog voor de verwachte leverdatum in één keer bezorgd en uitgepakt en neer gezet in de woonkamer. Uiteraard werd het verpakkingsmateriaal weer mee genomen. Dus alle lof voor het hele traject.

geweldig, wat een service

na een telefoontje met Carla zijn onze boxprings, nachtkastjes, lampen etc. allemaal gratis naar zuid Spanje verstuurd. Hier aangekomen hebben we op vrijdagavond met Carla gebeld omdat we problemen hadden met de bedden/motor in elkaar te zetten. Het werd meteen geregeld en er belde een paar minuten later een monteur om te helpen, chapo!! De nachtkastjes hadden door transport wat kleine scheurtjes op de bodem maar er staan al nieuwe nachtkastjes voor ons klaar, wat we niet hadden verwacht. Alle lof en heel veel dank, we slapen heerlijk op de bedden en genieten er veel van.

Fijn advies en goede service, zowel bij aankoop als daarna.

Wij hebben eerst een advies / kennismakings gesprek thuis gehad . Daarna een voorstel gekregen over de inrichting wat we in de winkel verder hebben bekeken en uitgewerkt. Diverse keren terug geweest, stoffen meegenomen, heroverwogen. Echt op ons gemak in de winkel en thuis gekeken wat goed past. Super fijn !

Prettige winkel, kwaliteit, en goede service.

2 fauteuils en bankstel met gokker gekocht. Levering was sneller dan verwacht. Keurige bezorging en ze nemen verpakkkngsmateriaal weer mee.

Goed geregeld en we zijn erg blij met onze producten.

De klant is nog koning

Er zijn bij ons diversen zaken geregeld door van der Wal. Ook daar het niet direct goed was heeft men er voor zorggedragen dat het tijdig en correct werd opgelost. Voor ons door de deskundigheid en vriendelijke uitstraling zal het niet de laatste heer zijn dat wij zaken doen

Prettig

Er wordt geluisterd naar wat je wil, daarna krijg je een goed advies.

Wat ik van u gewend ben! De stoel is van een uitstekende kwaliteit. Verzorging was optimaal.

Ik zou zeggen: vervolg deze uitstekende lijn van werken. Bij u is de mens echt in beeld. Geen nummer. U denkt mee. U dringt niets op. U geeft ruimte aan eigen initiatief. Dat alles maakt het winkelen bij u als ik het zo mag formulieren tot een feestelijk gebeuren. Vriendelijk gegroet drs. H. Zweistra

Super geholpen zowel thuis als in de winkel!

Fijn geholpen in corona tijd keurig aan huis! Daarna een goed gevolg in de winkel gehad.

Ongedwongen sfeer, alle tijd en sùper goed advies !!!

We kwamen voor een boxspring en we wilden kwaliteit dus ja.....dan is de keuze snel gemaakt!! We hadden al goede ervaring met Van der Wal vanwege aankoop meubel dus de keuze waar we gingen kijken lag voor de hand. De verkoper nam alle tijd om ons te adviseren en sleepte ons van het ene naar het andere bed om het verschil te laten voelen. Sùper advies, levering top en volgens afspraak en.......we slapen echt héérlijk!!!! Kwaliteit, betrouwbaarheid en kennis van zaken staan wat ons betreft voor “de merkbare meerwaarde” van Van der Wal.

Top service en kwalitatief goede produkten.

Vriendelijke ontvangst, prima advies gekregen en na vijf jaar nog steeds blij met onze meubels, vloer en gordijnen. Onlangs verhuisd en opnieuw goed te woord gestaan en we konden no meubels bijbestellen.

Mooie meubels en topservice!

In het voorjaar nieuwe meubels gekocht, fijn en deskundig geholpen. Ook aflevering en montage keurig geregeld!

Voor 90% was het uitstekend.

Van der Wal heeft bij mij een vloer gelegd dat was heel erg goed en professioneel. Daarna Luxaflex dat was ook voor 100% in orde. Maar er werd ook een gordijn opgehangen in de slaapkamer dat viel beetje tegen. Maar op dat moment was ik te ziek om er iets van te zeggen. En nu is het alweer wat maanden geleden. Het gordijn is iets te lang dat was het vanaf de eerste dag al. En aan een kant is het niet vastgemaakt. Jammer

Goede communicatie

Mooie meubels..zeer goede service Levertijden en bezorging wordt allemaal goed gecommuniceerd

Super geholpen

Wij hebben een Auping bed gekocht en zijn super geholpen. Heel vriendelijk en alle tijd voor je. Het bed slaapt ook geweldig.

Prima advies en afwikkeling

Het advies en hulp in de winkel was prima evenals de afwikkeling en bezorging. Prachtige winkel en behulpzaam personeel met goed advies.

Goed en deskundig geholpen met het kopen van de bank.

Goede service en vriendelijk personeel.

Mooie winkel!

Prettige zaak. Goed advies. De klant is koningin

Wij zijn zeer goed geholpen bij het uitzoeken van onze fauteuil! Er was alle tijd voor advies. We komen zeker terug!

over Van der Wal niks dan goeds

De ervaring met Van der Wal is goed, maar ik ben niet helemaal gelukkig met het bankje en de fauteuil zelf. Wij hebben ze rechtstreeks bij de Gelderland in Culemborg uitgezocht en besteld. Van der Wal heeft ze bij ons afgeleverd. Ik vind dat beide na een gebruik van twee maanden (geen kinderen, geen huisdieren) al heel veel zitplooien en -kuilen vertonen. Ook de leuningen van de fauteuil zijn niet strak meer, er komen bobbeltjes in. Dat valt me tegen.

Over Van der Wal Interieur-adviseurs

Sinds 1860 houdt Van der Wal Interieurs zich bezig met de verkoop van meubelen en stoffering en het geven van advies op het gebied van woninginrichting. In al die jaren hebben wij geleerd dat service en kwaliteit twee belangrijke pijlers van ons bedrijf zijn. Nu onderscheiden wij ons door op een toonaangevende wijze moderne meubelen en stoffering aan te bieden.