prima werk

vriendelijke gasten niks mis mee, maar 1 minpuntje: de 3 mesjes van het staleymes had ik liever niet gevonden tussen de planten.

Zeer te vreden

Ik ben een te vreden klant . Nette afwerking ! Levering mooi op tijd .

Heel goed. Aardige mensen, op tijd alles af. Ruimde alles mooi op. Zelfs de oprit werd elke dag geveegd.

Keurige plaatsing van kozijn!

We hadden 1 kunststof raamkozijn dat geplaatst moest worden. Er was daarbij ook 1 dringend verzoek: om het nieuwe stucwerk niet teveel te beschadigen. Normaliter zouden we het stucwerk en nieuwe kozijn hebben omgedraaid, maar daar was door omstandigheden geen ruimte en tijd voor. We kunnen niet anders zeggen dat de werkzaamheden naar onze volle tevredenheid is uitgevoerd. De monteur (Dennis) heeft heel netjes gewerkt en het kozijn keurig geplaatst. Hij had zelfs nog complimenten voor de stucadoor. Monteur en stucadoor hebben los van elkaar gewerkt, en toch een mooi resultaat opgeleverd.

Nooit meer

Wel toegeven dat mijn overkapping anders dan normaal is geplaatst, zonder te communiceren. Maar herstellen of tegemoet komen ho maar. Had ik maar niet moeten tekenen,,30 jaar ervaring, goede garantie daar had ik alle vertrouwen in... FOUT

Goedendag, Deze overkapping (welke bijna twee jaar geleden geplaatst is) is in overleg met u OP het straatwerk geplaatst. Hierdoor kwamen er bevestigingsbouten in het zicht (dit kan niet anders) en moesten de palen ongeveer 15cm naar binnen worden geplaatst vanwege de ligging van uw straatwerk en omringende betonbanden die boven het straatwerk uitsteken. Dit is destijds zo door u verzocht, want wij plaatsen normaal gesproken alle overkapping op poeren ONDER het straatwerk, precies om deze reden. Het is een beetje jammer dat u nu, bijna twee jaar na dato, ons verwijt de overkapping verkeerd geplaatst te hebben, terwijl dit in overleg met u zo is beslist. Met vriendelijke groet, Mario van Ginneken

Zeer tevreden en er was een klein opleveringspuntje maar ook zeer netjes en op korte termijn opgelost.

Het verkooptraject is goed verlopen, afhandeling van de bestelling ook. We zijn erg blij met de producten. Jammer is dat de monteurs niet goed kijken of producten beschadigd zijn voordat ze monteren, waardoor we zelf moesten blijven opletten dat we onbeschadigde producten kregen. Opnieuw bestellen en komen monteren van onbeschadigde producten is weer vlekkeloos verlopen.

Goed werk geleverd.

Goed en vriendelijk personeel.

goed gewerkt gasten !!

netjes gewerkt alles goed geregeld

Super goede service

Vriendelijk personeel die mij goed geholpen heeft.

Ik word Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan En het werk wordt altijd goed gedaan door professioneel en vakkundig personeel

Fijne harde werkers

Harde werkers en vaklui zijn het !! Prima werk afgeleverd en fijn in de omgang. Het ziet er prachtig uit (heel het huis laten uitvoeren met profel en hr ++ inclusief deuren) Ik zou ze zeker aanbevelen!

Slecht heel veel ergenis voor ons nooit geen Comatherm meer.

De 1e afspraak verliep super goed. Werden vriendelijk geholpen. Offerte was goed en ook de plaatsing zou vlot kunnen. De verkoper zat er ook achter dat wij beter snel konden beslissen voor dat hun met vakantie zouden gaan. Anders zou de plaatsing veel langer gaan duren.Vandaar dat wij besloten om met Comotherm in zee te gaan. De afspraak was dat ze eind oktober begin november de tuinkamer zouden plaatsen. Ik kreeg een telefoontje dat het 28 augustus al zou kunnen. Wij super blij. Toen bleek dat het alleen maar het geraamte was en het glas zou pas later komen werd nu pas opgemeten en daarna besteld. Dit hadden ze ons niet verteld het plaatsen zou immers op 1 dag 1,5 dag gebeuren. Uiteindelijk zou de tuinkamer 3 oktober helemaal klaar zijn. Ze vertelden ons dat de tochtstrips beter niet in de deuren gezet konden worden ivm het schuren van zand dat er tussen kruipt. Ze zouden de tochtstrips achter laten. Een dag later besloten wij om de tochtstrips er toch los in te plaatsen. Tot onze verbazing waren er maar 4 terwijl er 8 nodig hadden. Ook waren de deuren niet goed gesloten er zat een opening van 2 cm. Toen begon de ellende. Na vele telefoontjes en mailverkeer met de bijgesloten foto van de opening bij de deuren. Uiteindelijk hebben ze besloten om een H profiel te laten maken en de andere 4 tochtstrips te bestellen. Hierover hadden wij een lengte doorgegeven van 2meter en 6 cm. Uiteindelijk was de afspraak dat ze deze zaterdag 11 januari kwamen leveren en tegelijkertijd het H profiel zouden plaatsen. Monteur wist nergens wat van had ook geen H profiel. De tochtstrips waren 2 meter en 5 cm. De monteur heeft de deuren nog opnieuw opgesteld en nu was de opening nog halve 0,5 cm. Alles zo gelaten om verdere ergenis te sparen. Jammer dat ik gelijk betaald had.

Excuses voor de vertraging. Het is inderdaad zo dat wij voorheen altijd de wanden meteen bestelden en plaatsten, maar dit leidde soms tot problemen door onvoorziene maatverschillen in metselwerk, straatwerk of geplaatste overkapping. Dit heeft ons doen besluiten om de wanden voortaan na plaatsing in te meten, waardoor we deze eventuele afwijkingen alsnog konden corrigeren. Dit is in die overgangsperiode niet altijd even duidelijk naar klanten gecommuniceerd. Met vriendelijke groet, Mario van Ginneken Comatherm

In het verleden prima ervaring. De laatste ervaring in december 2019 viel tegen, m.n. de respons.

In 2018 en 2019 in totaal voor ruim 34K€ aan kozijnen / schuifpui / deuren gekocht. Omdat de ervaring met jullie goed was heb ik een offerte opgevraagd tbv een Verasol Cube. De prijs die jullie gaven met een korting vanwege de goede relatie lag nagenoeg gelijk met de concurrent, echter de componenten lagen wat uiteen. Vandaar dat de eerste keuze bij de andere partij lag, ik heb dit ook gemeld. Daarna heb ik van jullie niets meer gehoord, ik had dit wel verwacht gezien de voorgaande ervaringen. Ook al komen jullie niet met een scherpere prijsstelling een berichtje had ik toch wel verwacht, dit werd dan ook niet als netjes ervaren. Maar goed zo is het nu eenmaal, jammer echter het vertrouwen is hiermee wel beschadigd. Gr. Jan..

Gewoon goed. Dik tevreden.

Planning kan soms iets beter, maar verder door iedereen weer prima werk afgeleverd. Vooral dikke complimenten voor de monteurs!

Niet best

Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe achter deur Na 2,5 maand gewacht te hebben omdat de 1ste beschadigd was kwam de verkeerde deur Toch weer geplaatst en weer een nieuwe besteld Maar is alweer 3 weken geleden Nog niets gehoord hoe ze het gaan oplossen Of een nieuwe deur Of de deur gratis Ben benieuwd wanneer ik wat hoor Pfff

Beste Saskia, Allereerst excuses voor de veroorzaakte overlast. Het is altijd vervelend als iets niet voldoet aan de verwachtingen of beschadigd wordt geleverd, zoals in uw geval is gebeurd. Helaas was de herleverde deur verkeerd geproduceerd, waarna we hebben getracht om met deze deur toch tot een net eindresultaat te komen, ook om tijd te besparen. Toen deze deur toch niet naar wens was, hebben wij meteen weer een nieuwe deurvleugel besteld, zoals met u is besproken. Deze deur is momenteel in productie. Hopelijk is drie keer scheepsrecht en kunnen we het straks wel netjes afwerken.

heel goed

HEEL HEEL goed

Mooi resultaat

Mooue schuifwand laten plaatsen in onze serre. Deze is nu helemaal af. Een licht en ruimtelijk resultaat

Ik kan geen negatief woord bedenken over het bedrijf en de service die geleverd is.

Ondanks een meet foutje dat niet voorzien had kunnen worden, is alles toch naar tevredenheid gemonteerd en afgewerkt.

Vakkundig en oplossingsgericht

Met name Bonnie van Ostayen heeft ons door de jaren heen steeds voortreffrlijk geholpen maar ook de andere medewerkers die de laatste keer zijn ingezet leverden pima werk.

Snel, heel netjes en zeer vriendelijk geholpen.

Alle vragen werden netjes behandeld en afgehandeld. Ze nemen de tijd om het naar jou zin te maken.

Topservice zoals je hem mag verwachten

Tweedr opdracht aan Comatherm. Duidelijke offerte. Behulpzame adviezen...meedenken. Installatie weer keurig gedaan... precies volgens afspraak. Montage dik in orde...ook weer met de nodige gezelligheid en meedenkerij. Ook de tweede opdracht weer naar volle tevredenheid uitgevoerd!

Perfect, betrouwbaar en vakkundig

Afspraken werden nagekomen. Planning goed en duidelijk gecommuniceerd. Vakmanschap hoe er twee kozijnen uit zijn gehaald en twee nieuwe zijn geplaatst. Goede kwaliteit kozijnen, niet van echt hout te onderscheiden.

Excellent Installation and Helpful Workers

Comatherm completed the Roller blinds on the front and the rear of the property, the quotation was swift and accurate, and competitive to other companies, when the work was completed at our home it was done with efficiency and accuracy, the staff where polite and cleaned up after they had completed the work. All blinds work perfectly we would recommend this company to any other people wishing to install roller shutters.

• Would you recommend us? Yes