Plezierig contact, meedenkend, geweldige kwaliteit

Onze wens om een tuinkamer aan ons huis te realiseren is bij Comatherm helemaal uitgekomen. Buitengewoon prettige ontvangst en men dacht prima met ons mee. Tijdens het opmeten stelde men kleine aanpassingen voor om het geheel nog fraaier te maken. En tijdens het werk bleken die prima uit te pakken. Zeer zorgvuldig werd er gewerkt en altijd bereid om vragen te beantwoorden van onze kant. Na realisering ook nog weer meegedacht voor een zonwering en even later als screen ook nog aangebracht. Al met al een heel prettige ervaring en wat ook belangrijk is, onze familie en vrienden vinden de tuinkamer een schitterende aanvulling op ons huis.

Zeer professionele plaatsing

Al tijdens het plaatsen van de bestelling heel fijn geholpen. De levering was volgens planning en afspraak. Netjes en vakkundig geplaatst. Enige minpuntje was het feit dat er een stuk van de vensterbank af moest wat niet ingecalculeerd ws. Hierdoor blijft er voor ons toch nog iets in de afwerking te doen.

Alles prima geregeld; goede monteurs.

Tijdens de opname goed geadviseerd. Tijdens montage goed meedenkende monteurs. Prettige ervaring!!!

Heel erg goed

De verkoper weet precies waar hij mee bezig is, Je hebt er een heel goed gevoel bij . De monteurs die het achterkomen geplaatst hebben zijn hele goede vakmensen en de service is heel erg goed,

Mensen met kennis van zaken

Heel tevreden van de plaatsers die mijn overkapping hebben dichtgemaakt. Vriendelijke en nette werkers, die met kennis van zaken aan de slag gaan. Hadden ook minder materiaal gebruikt wat nadien ook netjes in mindering was gebracht op finale factuur.

Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat

Is niet helemaal gegaan zoals ik gewend ben bij Comatherm, ivm communicatie over en weer. Uiteindelijk helemaal goed gekomen. bedankt

Ik ben heel erg tevreden, het is echt super mooi!

De personeel was ook heel vriendelijk en heel netjes gemaakt en gehouden.

goed advies nette montage

zeer tevreden

waren zeer goed.

We hebben het als prettig ervaren in zijn geheel zowel in de winkel als ook de plaatsingen aan huis.

Keurig netjes werk geleverd.

duurt lang voordat je aan de beurt bent maar keurig werk.

Duidelijke afstemming. Service prima en aardige monteurs

Zoals boven aangegeven. Verder geen opmerkingen. Alles was duidelijk. Opdracht is goed uitgevoerd naar tevredenheid!

Prima service, goede tips

Wij hebben een glazen wand besteld voor onze overkapping. Eind augustus ingemeten, eind oktober vakkundig geplaatst door twee vriendelijke en bekwame monteurs. Bedankt!

Vakkundig

Buiten dat de levertijd heel lang duurde en de communicatie met de planning soms naast elkaar afliep ivm drukte hebben ze echt vakwerk geleverd. Prima monteurs

Een prima, persoonlijke en professionele service.

We zijn vriendelijk ontvangen in de showroom. Er werd ruim de tijd genomen om naar ons te luisteren en er werden verschillende mogelijkheden aangedragen. Daarna een 'meet-afspraak' ingepland. Bij levering waren de mannen erg vriendelijk en werden de zonneschermen netjes en op een professionele manier geplaatst. Kortom: erg tevreden

Alles netjes geplaatst

Na een paar keer uitstel, alles geplaatst.

Goed werk geleverd

Fijne werklui, niet te beroerd mee te denken en iets extra te doen, zoals altijd goede ervaring.

Goed product, perfecte service

Niet de goedkoopste maar zeer professioneel in advies en montage. En wat ik persoonlijk vooral belangrijk vind, perfecte nazorg. Een aanrader.

Onze wensen helemaal verwezenlijkt.

Dankzij de goede service en adviezen heeft Comatherm onze wensen helemaal verwezenlijkt. Een voor ons geweldig resultaat waar we heel erg blij mee zijn. Wij willen team Comatherm dan ook heel hartelijk bedanken voor de mooie schuifpui en tuinkamer die is gecreëerd. Bedankt allemaa!!l

Snelle en accurate plaatsing.

Eigenlijk te snel geplaatst. De kozijnen boven waren gewisseld, zodat het kiepgedeelte van het raam aan de verkeerde kant zat. Dit is echter bij het plaatsen van de vensterbanken correct en goed opgelost.

Ze maken degelijke kozijnen.

De manier van afleveren of doorvragen op wensen is niet van het niveau waar de prijs van het kozijn wel zit.

Ik ben zeer tevrede.

Het is netjes afgewerkt

Nog steeds goede service

Goede service zoals we gewend waren van eerdere leveringen alleen soms slecht bereikbaar per telefoon

geweldig

Correspondentie verliep soepel ,monteurs hebben vakwerk geleverd, wij zijn zeer tevreden.

Geleverd werk zoals afgesproken

In etappes hebben wij alle ramen laten vervangen. De service was gewoon erg goed. Er werd met ons meegedacht en uiteindelijk is ons huis een stuk mooier geworden door deze prachtige kozijnen.

Prettige omgang

Zeer tevreden Correct altijd behandeld