Zeer tevreden.

Ze hebben het werk goed uitgevoerd (voor zover wij dat nu kunnen beoordelen) en waren zelfs nog bereid de dakgoot schoon te maken. Na een goede regenbui weten we of het afdoende is, maar daar hebben we alle vertrouwen in. Het ziet er in ieder geval heel goed uit. Met vriendelijke groeten, fam Sebregts/Rombouts

Te veel beloofd

Het duurde heel lang voordat de schermen werden opgehangen ,ik had deze op 23 april opgemeten en uitgezocht ik heb verschillende keren gebeld om te vragen waar de offerte bleef, dit heeft bijna 4 weken geduurd, en mij was beloofd dat de schermen dan al zouden zijn opgehangen toen ik deze kwam uitzoeken. Ik heb een advies aan jullie bedrijf, beloof niets als je dit niet na kunt komen, want hierdoor ben ik niet tevreden. Ik ben een keer door iemand aan de telefoon niet fijn te woord gestaan, ik had al verschillende keren gebeld omdat het zolang duurde. Ik ben wel tevreden over het personeel die de schermen opgehangen hebben.

Prima monteurs. Aardig en vakbekwaam Netjes geplaatst Zeer blij mee.

Alles geheel volgens wens uitgevoerd

Ik heb alleen maar lof

Juiste afspraken en correct en vakkundig en vriendelijk personeel.

Over het algemeen goed

Na verschillende malen door Comatherm de afspraken verzet te zijn is j.l. de zijwand van onze serre geplaatst. Over het vakmanschap van beide monteurs waren wij zeer te spreken.

Snel en goed afgewerkt.

We ervaren Comatherm als een degelijk bedrijf. De service is goed en de afwerking prima. De afspraken worden goed nagekomen.

Goed bedrijf die kwaliteit leveren.

Goede prijs kwaliteit en het is goed geregeld van het begin tot het einde.

prima!

zeer goed!

Zoals we gewend zijn ook deze keer weer topservice

Prima bedrijf...komt afspraken na en doet ongevraagd net dat beetje extra...leuke mensen...goede service en mooie producten.

Vlotte installatie van het zonnescherm, kon zelfs eerder dan gepland.

Van voorbereiding tot uitvoering alles goed, netjes en klantvriendelijk verlopen.

Keurig werk geleverd

Netjes werk geleverd, vakkundig.

\zeer vakkundige en nette mensen

Snelle reactie op ons telefoontje en goed afgewerkt door de mensen die de deur kwamen afhangen

Prima service vriendelijke mensen

Zoals voor gaande karweien netjes en goed zeer te vreden

Ik vind dat deze bedrijft een goede service heeft.

Ik ben heel tevreden wat ik tot nu in mijn huis hebt gedaan. Ze zijn klant vriendelijk. MVG FAM Mahabier

Alle afspraken keurig nagekomen en mooi product opgeleverd!

Geweldig dat zulke bedrijven nog bestaan

De manier waarop Alles wordt uitgevoerd is heel prettig Hele fijne vakmensen met gevoel voor de consument Werken subliem niets is teveel Afspraak is ook afspraak We kunnen mensen gerust adviseren om met jullie in zee te gaan

Kozijnen zijn top.

Aankoop verliep vlotjes door de goede uitleg die wij kregen. Op de afgesproken datum kwam men de kozijnen plaatsen. Super mooie kozijnen precies zoals we afgesproken hadden. Echter bij het plaatsen werd een rollaag boven een raam beschadigd, kwam door het bedrijf welke de rollaag, 30 jaar geleden, verkeerd had gezet, dit volgens degene die de kozijnen plaatste. Later een ander bedrijf laten komen om de beschadigde rollaag op te knappen. Hun begrepen ook wel dat er iets mis kon gaan. In hun ogen had de rollaag echter veilig gesteld moeten worden. stond nu op het punt van naar beneden vallen.

Deskundig en klantvriendelijk

Ik ben zeer tevreden met de prachtige zonwering, die door deskundige en vriendelijke monteurs werd geplaatst. Betrokken en attent, kortom zeer blij mee!

Ben heel tevreden erover, ze hebben netjes alles afgewerkt.

prima ervaring goede service

prima werk

vriendelijke gasten niks mis mee, maar 1 minpuntje: de 3 mesjes van het staleymes had ik liever niet gevonden tussen de planten.

Zeer te vreden

Ik ben een te vreden klant . Nette afwerking ! Levering mooi op tijd .

Heel goed. Aardige mensen, op tijd alles af. Ruimde alles mooi op. Zelfs de oprit werd elke dag geveegd.