Fijn bedrijf met vakmensen!!

Alles werd netjes geregeld en afspraken bevestigd en alles is naar wens uitgevoerd door vriendelijk en deskundig personeel

n.v.t.

n.v.t.

is één zin waardeloos te noemen

Kreeg een nota in 2017 van 330,- maar het probleem was niet verholpen, 2 jaar later was het zo erg weer gebeld, nu weer een factuur € 379,- maar het probleem is er nog steeds. Erger want ik word nu beschuldigd , dat ik geen 2 jaar had moeten wachten en bovendien een zeer onbeschofte reactie, dus vooral naar comatherm toe gaan als je graag langdurig problemen wil hebben..

Wat jammer dat u de feiten verdraait. U heeft in 2017 op 21 augustus gemeld dat uw zonnescherm een storing had en op 23 augustus hebben wij de storing opgelost, binnen twee dagen. Pas op 17 juli 2019 (2 jaar later) meldde u een nieuwe storing aan uw zonnescherm, die overigens van totaal andere aard was als de storing van 2017.

Goede plaatsing draaikiepraam, slechte onderlinge communicatie bij verdere onderlinge communicatie.

Offerte, opmeten, plaatsen verliep conform afspraken. Maar de totale afwerking daarna verliep communicatief slecht. * degene die kwam opmeten bleek op "zijn" telefoonnummer onbereikbaar; * de Trespaplaat die eerder werd afgeleverd/opgehaald werd bij plaatsing van het draakiepraam opnieuw meegeleverd; * Toen op 1 juli, 14 dagen na plaatsing, de factuur werd gepresenteerd bleek, dat de opdracht voor de vliegenhor nog niet was doorgegeven. * in het telefonisch contact daarover bleek het nodige te haperen bij de onderlinge bedrijfscommunicatie tussen"beneden en boven". * het gevolg van deze communicatie was, dat we vanaf 17 juni tot 1 september hebben moeten wachten op de levering van de vliegenhor. Ik blijf me overigens afvragen waarom de vliegenhor niet tegelijk met het raam kan/kon worden afgeleverd.

De opdracht voor de vliegenhor was wel doorgegeven, deze is namelijk door ons op 20 juni besteld, 3 dagen na montage. Er was echter een probleem bij onze horrenfabrikant waardoor het bij u (en een tiental andere referenties) erg lang duurde voordat de hor geleverd werd. Hier kwam nog een vakantie bij waardoor de totale levertijd van de horren uiteindelijk enige maanden duurde. Antwoord op uw vraag: door minimale maatverschillen is het in het verleden regelmatig voorgekomen dat een hor net niet lekker paste en we een nieuw hor moesten bestellen. Hierna hebben we beslist dat we elk hor nameten op het moment dat we het kozijn hebben gemonteerd.

wij kunnen de " vleugels" weer uitslaan !

Vakkundige mensen, die Bonny en Wim van Comatherm. Vriendelijk, correct en uitstekend in mee denken, advies en uitvoering.

Waarde naar je geld zeker kwaliteit

We hadden al twee kozijnen boven op de slaapkamers . dus hebben we telefonische een afspraak gemaakt en zijn vrij snel gekomen om intemeten, toen pas is er besproken wat we wilde.. De medewerker gaf ons goede adviezen. Met het plaatsen kwamen ze met zijn 2e , hebben er twéé dagen over gedaan. Personeel is erg vriendelijk en bekwaam.. ruimen ook netjes alles op... Dikke pluim voor comatherm

Helemaal prima

Zowel de hulp bij het uitzoeken van het kozijn, het maken van de afspraken als het plaatsen zelf zijn super bij Comatherm.

prima geregeld en vakwerk geleverd

Alles kundig geïnstalleerd . Alleen jammer dat ik nog geen antwoord heb gekregen op mijn vraag per de mail.

Mooi gemonteerd en netjes achtergelaten!

Kozijn staat er netjes in en ze hebben de boel netjes achtergelaten. Ook het stucwerk wat beschadigd was hebben ze netjes bijgewerkt.

We zijn heel blij met onze keuze om de kozijnen bij jullie te hebben gekocht.

We zijn heel erg tevreden over jullie bedrijf en de mensen die hier de kozijnen geplaatst hebben .

Teleurstellende route naar een mooie overkapping

Op een zaterdag zijn we bij u in de showroom geweest voor informatie over een nieuwe bedekking (glas) voor onze bestaande overkapping. Omdat we de nieuwe bedekking van onze bestaande overkapping in glas wilde, werd ons aangegeven dat voor een niet veel geld extra een hele nieuwe overkapping zouden hebben staan. Voorgerekend werd voor ons een overkapping van zo'n 3800. Na inmeten werd een offerte uitgebracht van 5100. Omdat we ondertussen het frame van de bestaande overkapping reeds afgebroken hadden, was er weinig keus voor ons, maar voelde we ons wel voor de gek gehouden. Na een bezoek aan uw showroom en de offerte te hebben doorgenomen, hebben we zelf gekozen voor een standaard kleur en hebben jullie nog marginaal iets met de prijs gedaan. Ik voelde me gehoord en heb jullie opdracht gegeven. Levertijd zou 6 weken zijn. Misschien sneller, maar er werd me toegelicht dat een negatieve inschatting beter is als een teleurstelling. We waren dan ook zeer verbaasd, dat de overkapping pas na 10 weken is geplaatst. Voor ons weer een afspraak waar jullie je niet aan gehouden hebben. Op de dag van de montage stonden de monteurs onaangekondigd al om 7u voor de deur. ivm de te verwachten warme dag. Op zich geen probleem, maar een bericht vooraf was fijn geweest. Deze dag toevallig niet, maar we hadden nog op bed kunnen liggen. Het resultaat van de plaatsing van de overkapping is goed, alleen begrijpen we niet zo goed waarom tijdens het monteren, gereedschappen en materialen in de bloembakken en op bloemen gelegd werden. Kortom, de overkapping staat goed, maar de weg er naar toe zorgt voor een wrange bijsmaak.

Heldere afspraken, fijne mensen prachtige veranda

Alles was helder goed voorbereid met een prachtig eindresultaat

Vriendelijk vaklui

Wij hebben rolluiken laten hangen .vriendelijke mannen die hun vak verstaan.zijn niet bang voor een paar druppels regen..ben zeer tevreden

Snelle afhandeling en prima werk.

Comatherm kwam de volgende dag al opmeten en de levering was binnen 4 weken.

jammer

hoi plaatsing van overkapping prima jammer dat de eerst afspraak van plaatsing niet door ging en ik pas de zelfde dag werd gebeld om 9 uur zodat ik er een snipperdag heb voor genomen voor niks en daar totaal geen reactie op gehad heb had wel verwacht een compensatie van uw kant door Julie fout ben ik een snipperdag kwijt hoop hier nog reactie op te krijgen gr bob jansen

De herrekening nav het inmeten, week een beetje af. Maar na overleg is dit bijgesteld. Prima afhandeling en uitstekende afwerking. Monteurs gingen niet weg voordat alles goed wrkte en ruimden alles op. Incl het stofzuigen

Zeer klantvriendelijk.

De monteurs hebben goed en netjes werk afgeleverd!

Super mooi werk geleverd

Het werk wat jullie geleverd hebben is prachtig. Het enige negatieve punt wat we hadden is dat de communicatie echt wel heel moeizaam verloopt. Bepaalde dingen die afgewerkt moesten worden, hoorden we wekenlang niets over. Dat vonden we jammer.

Top service en klant gericht meedenken.

Top service alles super en snel geregeld

Prima voor mij voor herhaling vatbaar

Perfecte en klantgerichte benadering. Goede kwaliteit en vakbekwame monteurs. complimenten. Had al goede ervaring met jullie vandaar deze opdracht.

Zeer ervaren en vakkundige monteurs. In 1 woord TOP.

Uitstekende service en prima personeel.

Zeer goede service en goed personeel

Vak mensen!

Was een super dag met harde werkers

Behulpzaam bij vragen werken door tot alles klopt en goede uitleg van de zonneschermen