Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

dik te vrede

zeer te vrede met het geleverde werk , perfecte afwerking van alles. wachten alleen nog even op een paar dingetjes dat bij jullie bekent moet zijn .

Een betrouwbaar bedrijf, duidelijk in de communicatie, vriendelijk en plaatsing door vakmannen.

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop, levering en plaatsing van onze schuifpui en voordeur. De monteurs zijn echte vakmannen die meedenken en alles netjes een heel goed afwerken.

Planning en kwaliteit prima in orde

Werkzaamheden zijn keurig op tijd en netje uitgevoerd.

Uitvoering super.

Uitvoering is super gedaan. De financiële gemaakte afspraken met factuuradres etc. zijn nog niet goed uitgevoerd. Daar wachten we nog op.

Vakkundige presentatie, geheel conform afspraak en verwachting

De monteurs hebben prima werk geleverd conform afspraak en verwachtingen. Helaas hebben we wel te maken gehad met een zeer lange leveringstermijn. Het uiteindelijke resultaat telt natuurlijk en dan is deze lange termijn weer vergeten. Na montage van een zwarte schuifpui met plissé rol hordeur ziet het geheel er zeer strak uit. Zeer tevreden. Inmiddels aanbevolen aan de buren en die hebben ook een schuifpui besteld.

Goed en vakkundig advies

Vakkundige montage en goede service.

Heel tevreden met onze kunststof kozijnen en rolluiken.

Alle kozijnen en rolluiken zijn geplaatst door vakkundig en vriendelijk personeel. Bij vragen altijd bereid om mee te denken en te helpen. De rommel die we er van hadden viel gelukkig ook heel veel mee. Er werd heel netjes gewerkt. Blij met onze keuze voor Comatherm.

Top kwaliteit en service.

Prachtige tuinkamer neergezet volgens onze wensen. Afwerking perfect, vriendelijke en kundige, meedenkende medewerkers die pas vertrekken als alles in orde is.

Prima bedrijf

Goede ,vriendelijke en kundige mensen en bovendien een perfecte service ivm afspraken maken. Ervaren monteurs die alles prima hebben gemonteerd. Wij hebben jullie bij kennissen en familie aanbevolen.

Goed en vlot uitgevoerd conform offerte

Goed werk afgeleverd, niks mis mee.

Vakwerk en prima afwerking.

Niets aan toe te voegen!

prima kwaliteit

Ik maak op tijd ruzie dan komt alles goed

Alles is goed gegaan en gedaan

Mooi op tijd, netjes gewerkt, elke dag een evaluatie. Twee aardige mannen, elke dag het grootste vuil opgeruimd, geveegd. Afspraken goed nagekomen. Wel meerwaarde gerekend (vensterbanken) stond al in de offerte. Na melding gelijk recht gezet.

Deze mensen waren vakkundig en werkte zeer netjes prima afgeleverd.

alles netjes volgensn afspraak

alles netjes volgens afspraak

net goed bedrijf en komt afspraken na en leveren top kwaliteit

ben er goed geholpen met de goede adviezen en prijs kwaliteit was in orde

Perfecte service en een mooi eindresultaat!

Ondanks het koude weer hebben de mannen flink doorgewerkt en het eind resultaat mocht er zijn!

Zeer keurig en vakkundig gewerkt

Mooie kozijnen en dakkapel weggezet. Een blikvanger voor de buurt !! Gewerkt volgens schema en alles in goed overleg

Goed werk, Nette service, en goede communicatie.

Van Showroom tot het plaatsen van de kozijnen. Was het prettig werken met Comatherm.

ik ben zeer tevreden

ik ken het bedrijf Comatherm al een poosje en ben altijd al tevreden geweest over de kwaliteit van de geleverde producten en de geleverde diensten. Het bedrijf is een soort van familiebedrijf en dat maakt de samenwerking van de werkmannen onderling goed en naar de klanten toe zijn ze uiterst beleeft. Kortom prima

Netjes en goed advies

Zeer tevreden over advies en plaatsing. Jammer dat de mannen 45 minuten te vroeg op locatie waren.

Vakwerk

Net en vakkundig werk geleverd. Tijdig en volgens afspraak.

meedenkend, vriendelijk, goede service

snelle verwerking van een opdracht, meedenkend bij bestellingen, nette werkwijze, vriendelijk en een goede service. Goede materialen.

Top kwaliteit en uitstraling; zorgt voor upgrade huis!

Prachtige tuindeuren in de huiskamer en draai-kiepramen op bovenverdieping. Upgrade huis door sfeervolle tuindeuren èn mooie eenduidige uitstraling aan de buitenkant.