Top,heel tevreden.

Mooie overkapping en raam geplaatst door Jan en Freddy. Prima afgewerkt en alles wat afval was is afgevoerd. Ook de afvoer is prima aangesloten.

Prima leverancier

Opname en bestelprocedure van wat je wilt kopen is prima en netjes geregeld. Levertijd is wel lang maar dat zal overal wel zo zijn. Zowel bij de levering van de rolluiken vorig jaar als ook het vervangen van polycarbonaat platen is eea niet goed verlopen. Hier ligt een aandachtspunt voor Comatherm en de klant. Alles is wel netjes en tijdig opgelost.

Prima afwerking

Na een prettige offertevaststelling rekening houdend met ons budget is de plaatsing i overleg netjes gebeurd, en ondanks een missende rails de volgende dag helemaal afgewerkt. Fijne feestdagen en een succesvol 2021 !

Zeer onvriendelijke en onbeschofte afhandeling van een klacht

Een overkapping laten plaatsen met daaronder een zonnescherm. Zonnescherm hangt niet netjes onder de overkapping dus contact opgenomen. Na meerdere beloftes om het op te lossen niets gehoord. Vervolgens zelf weer contact opgenomen. Telefonisch onbeschoft te woord gestaan door een schreeuwende medewerker die zegt dit niet te kunnen oplossen en vervolgens beklag doet over deze externe leverancier. Na maanden dus helaas nog geen goede oplossing en genoodzaakt via rechtsbijstand te laten lopen. Erg jammer want het had allang goed opgelost kunnen worden.

Geachte mevrouw Van Hassel, Het doek hangt over een overspanning van drie en halve meter een paar centimeter door. Uw boze reactie suggereert een scherm dat er erg slordig uit ziet, maar ik vind dat enorm meevallen. Het doorzakken is inherent aan dit soort schermen, zeker bij grotere overspanning zoals in uw situatie. En onze "schreeuwende medewerker" (dat viel wel mee overigens, ik zat er naast) was boos op onze leverancier Verasol omdat zij geen reactie geven op onze vraag om hier eens naar te kijken, niet op u.

prima aflevering door de monteurs

Prima spullen en werk, maar wel wat slordig in de afwerking

De eerste twee mannen deden hun werk wel goed, de nieuwe kozijnen zitten er prima in.,maar waren niet echt van het opruimen: er bleef aardig wat zooi achter nadat ze weg waren. Ook na de lunch bleven er lege visblikjes achter. Een andere keer was het om drie uur: "Zo, nu is het tijd om wat te drinken, waarbij vragend naar mij gekeken werd:. Maar de kwaliteit van het werk was goed. De man die later de ruiten in de voordeur kwam monteren was wel van het opruimen; nadat hij weg was, lag er geen enkele houtsnipper of stof meer.

Snel geplaatst en vriendelijk! Goede service

Zoals hierboven omschreven!

Alles prima geregeld en uitgevoerd

2 rolluiken en een kunststof raamkozijn door 2 monteurs naar volle tevredenheid geplaatst. Alles prima achtergelaten en schoongemaakt. Zelfs extra service: een eerder geplaatste kunststof tuindeur bijgesteld.

Was heel goed

Was heel goed

een geweldig bedrijf met gedreven medewerkers

onze ervaring met comatherm is zeer positief we wilde een overkaping aan het huis alles wordt zorgvuldig opgemeeten en uitgevoerd de afwerking wordt tot in de kleinste detail perfeckt uitgevoerd super vriendelijke mensen van de verkoop tot de monteurs ze doen er echt alles om volgens afspraak 100 procent te laten verlopen

netjes en correct

ze werken netjes en correct en de monteur's bij ons gaven nog advies en tips

Fijn bedrijf,goed advies

Er wordt meegedacht,ze komen als het nodig is,je belt nooit ongelegen. Ze willen goed helpen en denken mee om problemen op te lossen

tevreden

installatie in 2 keer, maar goed opgelost

De monteurs waren vriendelijk en bezoed ommijn 85jarige moeder. Ze bleven uit voorzorg in deze corona tijd op ruime afstand . En ze hebben de boel na afloop netjes opgeruimd en alle verpakkingen weer meegenomen.

Goede communicatie, vakwerk en nemen voldoende de tijd om goed werk te leveren,

Heb de dagen dat ze aan het werk waren bij ons vrij genomen. Heb nog een handje kunnen toesteken met het opbouwen en afbreken van de Steigers. Heren leveren volgens onze ervaring prima werk, en de boel wordt er niet zomaar even snel afgewerkt. Ze nemen ruim de tijd om vakwerk te kunnen leveren.

Goed team

Mensen die na komen wat ze beloven. Fijne installatie ploeg met kennis van zaken

Netjes volgens offerte geleverd en gemonteerd.

Keurig en netjes gewerkt, en vriendelijke mensen.

erg goed

goede service en werk is netjes gedaan

Goed en snel gemonteerd. Vakwerk,

Tijdige levering en vlotte montage.

Vakwerk met gezellige monteurs!

Zie boven

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking

Vakkundig en top werk

Via via bij comatherm gekomen. Goed advies in de winkel gekregen en bij het inmeten. Netjes geplaatst en achteraf ook nog twee dingen extra besteld. Als er nog iets veranderd moet worden weten wij jullie weer te vinden.

vakwerk

vriendelijk personeel

Vriendelijk, goed advies en informatie. Meedenkend, Comaterm aan anderen geadviseerd

Leveren goed werk!

Leveren goed werk af! Zeer tevreden