Prima chauffeur, zeker representatief
Geen opmerkingen.
Beste Ralph, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij mogen helaas voor Deloitte de wissel van de banden uitvoeren, vandaar dat wij dit niet uitgevoerd hebben. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Jolanda
De beste meneer was op tijd, vriendelijk en representatief. Samen door beide auto's gelopen, foto's gemaakt en meneer heeft mij het inname proces duidelijk uitgelegd.
fijn telefonisch geholpen. Bij het leveren van de auto duidelijke comnicatie over de aankomst tijd. En prettig en eerlijk geholpen tijdens het inwisellen
geen
Nette service van brengen auto. Keurig volgens afspraak ingeregeld. Ook perfect telefoontje van tevoren door chauffeur. Ten aanzien van verbeterpunt, keurige communicatie vanuit ACM over hoe en wat verder monteren trekhaak.
Goedemorgen mevr. Bekker, bedankt voor uw beoordeling. Het is bij deze auto niet helemaal goed gegaan. Ik begrijp uw commentaar en fijn dat u het toch prettig vond hoe we het opgelost hebben. Veel plezier van de auto en veel veilige kilometers met de trailer er achter! Mvg, Judith Rothengatter
Auto net ontvangen, dus kan er nu nog weinig over zeggen.
Chauffeur was correct, verontschuldigde zich tijdens het parkeren van de wagen zelf, tegen de stoep en veroorzaakte klein krassen aan voorscherm.
Delivery on the particular day was good.
prima geregeld
Flexibel om afspraken in te plannen en goed telefonisch bereikbaar.
Er waren meerdere schades die niet waren opgenomen in het rapport. Op mijn aandringen zijn deze nog toegevoegd, ondanks dat de chauffeur herhaaldelijk zei dat dat niet nodig was. Ik ben liever zorgvuldig in deze dan dat ik achteraf schades moet betalen die ik niet heb gereden. Ik kon het rapport zien op de app maar krijg geen kopie. Ik zou deze alsnog graag ontvangen. Ik had overlegd met de leasemaatschappij dat ik de auto rechtstreeks bij hen zou inleveren, maar daarvan was de chauffeur niet op de hoogte. Dit was wel handig geweest, want er ontstond een situatie die niet prettig was en waardoor de chauffeur lichtelijk geïrriteerd raakte. Ik had een afspraak gemaakt om 15 uur. Desondanks kreeg ik telefoon dat hij er om 14 uur zou zijn. Of ik iets eerder kon komen of op een andere locatie. Terwijl ik toch met een medewerker van ACM al had overlegd dat ik mijn auto zou inleveren en daarom op die locatie mijn nieuwe auto zou ontvangen. Al met al een vervelende manier van overdragen. Communicatie tussen de leasemaatschappij en ACM had in deze beter gekund wat mij betreft, dat had een hoop duidelijk gemaakt op voorhand. Auto technisch niet op orde, schakelaar aan het stuur werkt niet. Hiervoor al afspraak gemaakt met de garage.
De auto was niet goed schoon gemaakt Op de binnenkant van de deur zaten vlekken De chauffeur vond dat hij een A1 afleverde ipv een A3 (terwijl het toch echt een A3 is) De accu van de elektrische motor was leeg
Goedemorgen Milou, bedankt voor het invullen van de enquete. Ondertussen hebben wij contact gehad en de auto opgehaald om nog een keer een grondig te reinigen. Gezien de afstand die wij vanaf Putten naar Gouda moeten afleggen kunnen wij de auto niet met volle accu leveren. Ik wens u nog veel veilige kilometers met de A3 ;) MVg. Judith Rothengatter
Er zijn twee sterretjes in de voorruit en het is niet helemaal duidelijk wat de gevolgen zijn.
Omruilen naar andere auto op locatie verliep prima
Schoon en netjes
Ging allemaal goed
Chauffeur erg vriendelijk en geduldig.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.