Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

Prima chauffeur, zeker representatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Auto is niet goed gecheck alvorens afgeleverd. Rechterachterlamp functioneerde niet als gevolg van een scheur waardoor printplaat kapot was. Heeft me vervolgens een dag gekost om e.e.a. te regelen en was niet nodig geweest. Vorige BMW met kenteken 4xzh93 is destijds afgeleverd met gladde banden. Ik heb daarom niet echt goede ervaringen met afleveringen
9

goede service, goed behandeld

Geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Auto is perfect afgeleverd (schade hersteld e.d.), maar winterbanden zitten er nog onder. Daar moet ik zelf dus alsnog een afspraak voor maken. Dat lijkt mij niet efficiënt, zeker niet omdat auto al enkele weken bij ACM stond, dus dat zou beter afgestemd kunnen worden met Leaseplan.
9

goede service, goed behandeld

De beste meneer was op tijd, vriendelijk en representatief. Samen door beide auto's gelopen, foto's gemaakt en meneer heeft mij het inname proces duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Geen.
10

perfect, zeker aan te bevelen

fijn telefonisch geholpen. Bij het leveren van de auto duidelijke comnicatie over de aankomst tijd. En prettig en eerlijk geholpen tijdens het inwisellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Lijst me te checken punten is lang wanneer auto word ingeleverd en afgeleverd. Maar dit is waarschijnlijk onvoorkomelijk
8

goede service, goed behandeld

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

Nette service van brengen auto. Keurig volgens afspraak ingeregeld. Ook perfect telefoontje van tevoren door chauffeur. Ten aanzien van verbeterpunt, keurige communicatie vanuit ACM over hoe en wat verder monteren trekhaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Volgens afspraak zou er trekhaak onder gemonteerd zijn in opdracht van Wagenparkbeheer. Dit bleek niet zo te zijn helaas. Verder wel keurig opgepakt ter oplossing van dit probleem. Aantal krassen buitenkant, auto niet echt schoon in vakken/ matten. Krassen mochten blijkbaar niet hersteld worden door leasemaatschappij. Was wel correct geweest dit tevoren te melden. Interieur was niet echt schoon in vakken, bestuurdersmat vlekken/ vies. Helaas. Onderhouds melding stond nog open, onduidelijkheid over en 1 niet goed functionerende sleutel. Kortom best aantal zaken die me niet meegevallen zijn ten tijde van de overdracht. Tot op heden wel keurig opgepakt en verbeterplan opgesteld. Dat ervaar ik als prettig.
9

goede service, goed behandeld

Auto net ontvangen, dus kan er nu nog weinig over zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Ik denk dat de autobanden uitgebalanceerd moeten worden, de auto trilt.
8

goede service, goed behandeld

Chauffeur was correct, verontschuldigde zich tijdens het parkeren van de wagen zelf, tegen de stoep en veroorzaakte klein krassen aan voorscherm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: schoonmaak van de binnenkant van de wagen, er was even snel met een stofzuiger langs gegaan. Interieur bekleding en de kofferbak waren vies.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Delivery on the particular day was good.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto N.v.t.
  • Verbeterpunten: Please have a checklist: - Car need to be washed and vacuum cleaned before delivery. This was not done. - Technical errors. You are finding them on the day of delivery. It took more that 2 weeks to deliver my car. - Navigation not working. I need to fix this now by myself. - Fix your processes.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

Flexibel om afspraken in te plannen en goed telefonisch bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid chauffeur N.v.t.
  • Overdracht van de auto N.v.t.
  • Verbeterpunten: De chauffeur heb ik niet gezien, de auto stond klaar en sleutel was afgegeven bij de garage. Ik was op het afgesproken tijdstip op de locatie, de chauffeur blijkbaar eerder. Daardoor ook geen overdracht van de auto kunnen doen, terwijl er allemaal krasjes/deukjes op zitten. Dit is vervelend.
6

voldoende, een redelijke ervaring

Er waren meerdere schades die niet waren opgenomen in het rapport. Op mijn aandringen zijn deze nog toegevoegd, ondanks dat de chauffeur herhaaldelijk zei dat dat niet nodig was. Ik ben liever zorgvuldig in deze dan dat ik achteraf schades moet betalen die ik niet heb gereden. Ik kon het rapport zien op de app maar krijg geen kopie. Ik zou deze alsnog graag ontvangen. Ik had overlegd met de leasemaatschappij dat ik de auto rechtstreeks bij hen zou inleveren, maar daarvan was de chauffeur niet op de hoogte. Dit was wel handig geweest, want er ontstond een situatie die niet prettig was en waardoor de chauffeur lichtelijk geïrriteerd raakte. Ik had een afspraak gemaakt om 15 uur. Desondanks kreeg ik telefoon dat hij er om 14 uur zou zijn. Of ik iets eerder kon komen of op een andere locatie. Terwijl ik toch met een medewerker van ACM al had overlegd dat ik mijn auto zou inleveren en daarom op die locatie mijn nieuwe auto zou ontvangen. Al met al een vervelende manier van overdragen. Communicatie tussen de leasemaatschappij en ACM had in deze beter gekund wat mij betreft, dat had een hoop duidelijk gemaakt op voorhand. Auto technisch niet op orde, schakelaar aan het stuur werkt niet. Hiervoor al afspraak gemaakt met de garage.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

De auto was niet goed schoon gemaakt Op de binnenkant van de deur zaten vlekken De chauffeur vond dat hij een A1 afleverde ipv een A3 (terwijl het toch echt een A3 is) De accu van de elektrische motor was leeg

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

Er zijn twee sterretjes in de voorruit en het is niet helemaal duidelijk wat de gevolgen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

Omruilen naar andere auto op locatie verliep prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Verbazing dat ik 3 dagen later werd gebeld door de Skoda dealer dat mijn bestelde auto gearriveered was (4 maanden eerder dan annvankelijk gepland). Het verbaast me dat ACM F hierove niet eerder ginformeerd was, want dan had ik Volvo 5 TGN 89 kunnen houden tot 15 april, de datum waarop ik mijn nieuwe auto ga ophalen….
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

Schoon en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Koplamp en airco van auto kapot, plus in April geleverd op winterbanden.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

Ging allemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM N.v.t.
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: De auto gaf na een dag al aan dat ie een onderhoudsbeurt nodig heeft.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Chauffeur erg vriendelijk en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM N.v.t.
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Chauffeur wist niet inhoudelijk wat er met de tankpas moest gebeuren. Ik had er een en kreeg er nog een.

Bedrijfsgegevens

Ruitenbeek 9

3881LW Putten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.