Filters

6

voldoende, een redelijke ervaring

Chauffeur had mij gebeld, maar ik was niet in gelegenheid om op te nemen. Bij terugbellen kreeg ik eerst vrij botte reactie ‘Ja, wat is dit? Waarom bel je?’. Chauffeur wist weinig over proces (‘ik moet alleen de auto rijden’) ik kreeg geen overzicht van bekende schades en heb hier zelf achteraan moeten gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

Lekker op tijd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke chauffeur, nam de tijd om beide auto's goed te bekijken en mijn vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Onduidelijkheid over de tankpas (oude niet inleveren maar ook niet meer gebruiken, nieuwe wordt opgestuurd?) Handig om hierover meer informatie te kunnen verschaffen.
9

goede service, goed behandeld

Chauffeur op tijd & klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: 1. Er was beloofd dat ik gebeld zou worden op moment van vertrek van chauffeur. Dit is niet gebeurd en is wel wenselijk. Prettig om te weten wat de ETA is. 2. Overdracht van auto kan sneller. Bijvoorbeeld; Klant opbellen dat je nog foto's gaat maken en dus pas over 10 minuten klaar bent om de auto over te dragen.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk personeel. Proberen meteen oplossing te vinden. Wordt snel teruggebeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

Chauffeur was te laat maar belde netjes op dat het later werd. Degelijke overdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Auto niet volledig technisch in orde parkeersensoren links achter zitten los. Verder is voor mij nu nog niet bekend bij wat voor Lease maatschappij de auto is ondergebracht?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

Chauffeur was niet op tijd maar belde wel een aantal keren om door te geven warom er vertraging was

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

1e keer dat de auto zou worden afgeleverd is de chauffeur 1 uur voordat hij naar mij toe zou komen tegen een paal gereden en is hij op 3 plekken kapot geweest en moest worden gerepareerd. Daarom moest ik 2-3 weken extra wachten. Daarnaast was mijn 2e afspraak gemaakt om tussen 16.00 en 18.00 te worden afgeleverd. Kreeg ik een belletje om 13.45 van chauffeur dat hij er om 14.30 was. Dat was niet de afspraak. Veel te vroeg. Gelukkig kon ik eerder weg van werk. Bij de sleutel overdracht zat er aan de sleutel bos ook nog een andere oude druppel die van de oude bestuurder was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
6

voldoende, een redelijke ervaring

- de klant niet continue bellen en gevoel geven, als er een tijdstip is afgesproken, dat je er toch eerder moet zijn omdat dit beter voor de chauffeur uitkomt. - gehaast de overdracht willen doen en zo snel mogelijk weg te zijn. vragen snel beantwoorden of geen antwoord hebben. klantvriendelijkheid kan beter. - afstemming met leaseplan over hoe overdracht van auto's gaan, eerder al contact opgenomen met leaseplan dat ik mijn auto pas maand later kan inleveren en dit kon volgens hen, gestalk vanuit AMC levert niet het gewenste resultaat vervolgens.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

De auto werd afgeleverd met een spijker in de band. Dit terwijl de chauffeur vertelde dat de band die ochtend was gewisseld. Ik heb de band zelf moeten laten repareren

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

On time with a clean and working car

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Would have given a more comprehensive walk-through on the car main features
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
6

voldoende, een redelijke ervaring

I had to reach out to ACM to arrange pick-up after the arrangements were made by Accenture - they didn't contact me. When I phoned, they didn't know about my booking. We then liaised and arranged for Tuesday 10:00 (should have been Monday). At 11:00 on Tuesday I called to find out where the auto is, and they indicated they can only make 12:00. We moved the timeslot. From there it was in order. The auto has a missing SD card, which means I can't use navigation which is essential for a person new to Netherlands that doesn't know the roads. When enquiring on how to get this resolved, I was told to just make my own arrangements. As we work 8am till 6pm, I really don't have time to resolve this in my personal capacity.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
6

voldoende, een redelijke ervaring

Chauffeur was twee uur te laat en het duurde 10 minuten voor de chauffeuse om uit de auto te komen nadat deze bij mijn huis stond geparkeerd. Auto overdracht bestond alleen uit sleutels afgeven. Chauffeuse was een oudere vrouw en ondanks dat ik al twee uur te laat was voor mijn afspraak omdat de auto te laat was afgeleverd vond ik niet dat ik haar achter kon laten in een woonwijk dus heb haar maar naar het station gereden..

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

auto was schoon en de voorbereiding op de overdracht is allemaal goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: er was een bandenspanning melding en er zat een strip los aan de voorkant boven de lampen die al eerder gerepareerd had kunnen worden voordat de auto aan mij werd gegeven. Nu moet ik daarvoor een aparte afspraak maken om te laten repareren.
9

goede service, goed behandeld

Vriendelijke chauffeur en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
9

goede service, goed behandeld

Chauffeur was mooi op tijd en een heel vriendelijk persoon. Auto was netjes en mooi schoon van binnen en buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

Prima kerel, auto was netjes. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonisch contact met ACM
  • Auto schoon bij ontvangst
  • Auto technisch in orde
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief
  • Klantvriendelijkheid chauffeur
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Tank was niet vol. Dacht dat dit de bedoeling was en de heer die langs kwam had ook getankt. Klepje was niet helemaal dicht zei o dat heb ik dan niet helemaal dicht gedaan bij het tanken. Vermoed dat de pomp bij het tanken afsloeg, gebeurd wel eens voor hij vol is en dan niet gekeken of hij vol was. Verbeterpunt nah kan gebeuren lijkt mij.

Bedrijfsgegevens

Ruitenbeek 9

3881LW Putten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.