Proces, informatie en omschrijving allemaal incorrect
Ik heb in januari een poolauto gekozen maar die was niet op tijd gereed - kan gebeuren, ik had wel verwacht dat het niet pas 1 dag voor levering zou blijken (tenminste dan was het pas naar mij gecommuniceerd). Dat ik dan ook niet wist welke auto ik dan wel zou krijgen, oké, ik was al blij dat ik een auto krijg.
Deze was dus een tijdelijke huurauto, kost me 115 euro per maand maand meer dan de gekozen auto... dus na 2 weken nog geen nieuws heb ik erover gebeld - de gekozen auto zou een week later bij mij zijn. Toen ik anderhalve week later nóg niets te horen heb gekregen, weer gebeld, weer beloftes gekregen, weer niet echt nagekomen. Toen ik dit benoemd had kreeg ik geen sorry maar excuses waarom het niet aan Koopman lag... Ondertussen mocht ik bij de tijdelijke auto banden kalibreren en AdBlue aanvullen, wat ik nog nooit heb moeten doen, maar ja, de auto was al toe aan onderhoud dus logisch... NIET dat ik het dan krijg!
Uiteindelijk (een maand later dan oorspronkelijk gepland) heb ik mijn gekozen auto gekregen, de specificaties Obv welke ik het gekozen heb bleken niet helemaal volgens omschrijving, maar die zijn natuurlijk niet te zien in de bevestiging dus bel Koopman niet eens meer om te horen waarom het niet aan hen ligt...
Dus proces: slecht, informatie: slecht, klantenservice: slecht...Dikke fail aan alle kanten!!