Prima service, overleg goed

Online trap besteld. Bart heeft trap ingemeten, waarbij hij een iets andere vorm voorstelde. Deze is als aanvulling toegevoegd. Na een paar weken is de trap zoals afgesproken geplaatst door Bart. Prima vakwerk, deze weet wat een trap plaatsen is!

Super ervaring

De trap is prachtig en vakkundig geplaatst door monteur Remco en dit is in een huis uit 1928 niet vanzelfsprekend. TBW heeft de trap ook ingemeten en dat heeft als grote voordeel dat je gelijk een vakkundig advies ontvangt. Je kunt je wensen voorleggen en hoort gelijk wat mogelijk is. Dit geeft de trap dat beetje extra uitstraling. Kortom een super evaring vanaf het inmeten en plaatsen. En voor een prijs/kwaliteit verhouding die je niet snel ergens zak vinden.

Echt een top bedrijf! Ze komen uit Amsterdam, maar het Rotterdamse gezegde niet lullen maar poetsen is wel van toepassing. De offerte was snel binnen, waarna het inmeten en plaatsen zo was geregeld. Tevens werd er door de man die kwam inmeten een aantal goeie suggesties gedaan, er werd echt meegedacht! Ook het plaatsen was super goed geregeld en uitgevoerd door de man die was komen inmeten. TBW trappen kwam bij ons als goedkoopste uit de bus, maar het is vooral de service, het meedenken en het snelle en nette werken wat mij bij blijft! echt een aanrader!

Snel schakelen, goede communicatie en prima kwaliteit

Wij hebben twee nieuwe trappen laten plaatsen. De website is overzichtelijk en transparant. Zeker met de prijzen er al bij kom je niet voor verrassingen te staan. Ze reageren snel op emails. Inmeten en plaatsen ging snel, vakkundig en was een super aardige kerel We zijn erg tevreden met het resultaat

Op woensdag 14 april is mijn zoldertrap geplaatst ik zag daar eigenlijk wel tegenop. Het is mij voor 100% meegevallen en met 2 uur was Remko die de trap kwam plaatsen al klaar. Hij was super aardig en hield mij van alles op de hoogte. Ik zo blij dat ik mijn trap via TBW trappen heb laten inmeten en plaatsen.

Perfecte service & 'nazorg'!

Inmeten gebeurde snel & precies. Daarnaast wordt er goed meegedacht en dit alles voor een scherpe prijs. We hadden ervoor gekozen om zelf de trap te plaatsen en ook dan kan je met al je vragen voor advies bij TBW terecht, kortom een aanrader!!

Klant vriendelijk en goed geregeld

Tbwtrappen is een aanraden bedrijf goeie service klantvriendelijk en optijd geleverd na plaatsen van de trap netjes afgewerkt. Dus is een aanraden bedrijf.

Goede levering, extra stapje gezet

Nadat wij het offerte traject waren doorgelopen bleek er een fout te zijn met onze nokverhoging, waardoor de trappen anders moesten worden. Ze kwam gratis opnieuw inmeten toen de nieuwe verhoging erop zat en een week later konden ze de trap leveren omdat er al een akkoord was. Trap zelf ook prima, prijs ook prima. Daarnaast nog wat extra uitleg gekregen over leuningen en onderhoud. Helemaal super.

Fijn bedrijf

Eerlijke oprechte duidelijke manier van zakendoen zeg wat je doe en doe wat je zegt mooi resultaat en vakbekwame mensen voor een reële prijs

Goede service en behulpzaam

Ik had nooit eerder een trap geplaatst of opgemeten maar ze hebben mij er goed doorheen geloodst. Ook tijdens het bestellen goed en duidelijk mail contact gehad. Al met al een fijne ervaring.

Goed geregeld!

Spullen die ik besteld had waren netjes verpakt alles naar wens,leuning zit op de muur,ziet er strak uit.

Service was top, zowel via de mail als ter plaatse. Het resultaat is een trap die er goe duit ziet en fijn voelt!

Fijn meegedacht en goede service

Wij wilden graag een vaste trap en kwamen bij tbwtrappen uit vanwege de gunstige prijs in vergelijking met anderen. Bij het inmeten bleek dat ons huis om een andere constructie vroeg. Daar is goed en eerlijk over meegedacht, met als resultaat een fijne trap. Ook de communicatie met het kantoor verliep goed.

Topbedrijf

In mijn grote verbouwing is letterlijk alles mis gegaan wat er mis kon gaan. Behalve de trap. Dat is tevens mijn grote trots geworden in het huis, aangezien voor de rest alles mis gegaan is. Hij is binnen een halve dag geplaatst. De trap heeft absoluut geen verbeterpunten. Heel erg bedankt voor de prachtige trap!

Snel en vakkundig geplaatst

Blij met onze trap. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Snel en vakkundig geplaatst. Fijne communicatie met het team. Kortom een aanrader

Was gewoon goed

Trap is mooi geworden en ze denken met je mee

Maatwerk top oplossing!

Goed meegedacht en een super mooie oplossing voor de trap gevonden. Plaatsen en leveren verliep ook allemaal heel soepel.

Leverd de kwaliteit die ze beloven.

Ondanks dat de vakantie er tussen zat de trap toch nog op tijd kunnen plaatsen. Dit is de tweede trap geleverd door tbwtrappen. Maatvoering was ook deze keer weer perfect!

Tevreden

Bij mij is er ingemeten en gemonteerd door TBW. Het inmeten en monteren was Super! De mannen die zijn geweest werkte erg netjes en waren vriendelijk. Daarentegen was de communicatie met het hoofdkantoor jammer genoeg niet naar tevredenheid. Vele belletjes moeten plegen, niet terug worden gebeld of gereageerd op mailtjes. Vele vragen moeten stellen over levering wanneer dat plaats ging vinden. Verder is het netjes en mooie prijs voor wat je krijgt.

Een aanrader!

Ik ben tevreden over de communicatie met dit bedrijf. Product wat ze leveren komt overeen met de verwachtingen die ze geven.

Uitstekende service en goede kwaliteit

Ik heb via internet de trap besteld. De trap werd netjes binnen de tijd geleverd en was relatief makkelijk in elkaar te zetten

Goede service, snel geleverd en tegen een scherpe prijs !

Zie boven, erg tevreden. Duidelijke tekeningen ontvangen, netjes thuis geleverd.

Kwaliteit voor redelijke prijs

Vanwege afstand duurde het iets langer allemaal maar tevreden met het resultaat. Mooie trap en snel geplaatst. Vakman met goeie tips

Heel betrouwbaar en leveren netjes werk.

Goeie services. Zijn duidelijk en vriendelijk naar hun en mijn klanten. En lever mooi en netjes werk. Zeker een aanrader!!! Met vriendelijke groet, Stefan Bout Bouw- en Onderhoudsbedrijf

Goede en duidelijke communicatie

Goed over en weer mailen naar elkaar ondanks de corona goed product af kunnen halen.