Fijn bedrijf

Eerlijke oprechte duidelijke manier van zakendoen zeg wat je doe en doe wat je zegt mooi resultaat en vakbekwame mensen voor een reële prijs

Goede service en behulpzaam

Ik had nooit eerder een trap geplaatst of opgemeten maar ze hebben mij er goed doorheen geloodst. Ook tijdens het bestellen goed en duidelijk mail contact gehad. Al met al een fijne ervaring.

Goed geregeld!

Spullen die ik besteld had waren netjes verpakt alles naar wens,leuning zit op de muur,ziet er strak uit.

Service was top, zowel via de mail als ter plaatse. Het resultaat is een trap die er goe duit ziet en fijn voelt!

Fijn meegedacht en goede service

Wij wilden graag een vaste trap en kwamen bij tbwtrappen uit vanwege de gunstige prijs in vergelijking met anderen. Bij het inmeten bleek dat ons huis om een andere constructie vroeg. Daar is goed en eerlijk over meegedacht, met als resultaat een fijne trap. Ook de communicatie met het kantoor verliep goed.

Topbedrijf

In mijn grote verbouwing is letterlijk alles mis gegaan wat er mis kon gaan. Behalve de trap. Dat is tevens mijn grote trots geworden in het huis, aangezien voor de rest alles mis gegaan is. Hij is binnen een halve dag geplaatst. De trap heeft absoluut geen verbeterpunten. Heel erg bedankt voor de prachtige trap!

Snel en vakkundig geplaatst

Blij met onze trap. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Snel en vakkundig geplaatst. Fijne communicatie met het team. Kortom een aanrader

Was gewoon goed

Trap is mooi geworden en ze denken met je mee

Maatwerk top oplossing!

Goed meegedacht en een super mooie oplossing voor de trap gevonden. Plaatsen en leveren verliep ook allemaal heel soepel.

Leverd de kwaliteit die ze beloven.

Ondanks dat de vakantie er tussen zat de trap toch nog op tijd kunnen plaatsen. Dit is de tweede trap geleverd door tbwtrappen. Maatvoering was ook deze keer weer perfect!

Tevreden

Bij mij is er ingemeten en gemonteerd door TBW. Het inmeten en monteren was Super! De mannen die zijn geweest werkte erg netjes en waren vriendelijk. Daarentegen was de communicatie met het hoofdkantoor jammer genoeg niet naar tevredenheid. Vele belletjes moeten plegen, niet terug worden gebeld of gereageerd op mailtjes. Vele vragen moeten stellen over levering wanneer dat plaats ging vinden. Verder is het netjes en mooie prijs voor wat je krijgt.

Een aanrader!

Ik ben tevreden over de communicatie met dit bedrijf. Product wat ze leveren komt overeen met de verwachtingen die ze geven.

Uitstekende service en goede kwaliteit

Ik heb via internet de trap besteld. De trap werd netjes binnen de tijd geleverd en was relatief makkelijk in elkaar te zetten

Goede service, snel geleverd en tegen een scherpe prijs !

Zie boven, erg tevreden. Duidelijke tekeningen ontvangen, netjes thuis geleverd.

Kwaliteit voor redelijke prijs

Vanwege afstand duurde het iets langer allemaal maar tevreden met het resultaat. Mooie trap en snel geplaatst. Vakman met goeie tips

Heel betrouwbaar en leveren netjes werk.

Goeie services. Zijn duidelijk en vriendelijk naar hun en mijn klanten. En lever mooi en netjes werk. Zeker een aanrader!!! Met vriendelijke groet, Stefan Bout Bouw- en Onderhoudsbedrijf

Goede en duidelijke communicatie

Goed over en weer mailen naar elkaar ondanks de corona goed product af kunnen halen.

Prima service en heel goede communicatie met de servicedesk

Alles mooi op maar gemaakt en in delen en genummerd meegegeven zodat we dectrap zelf konden vervoeren. Persoonlijke instructie gekregen. Goede prijs.

Prachtige trap geplaatst door TBW trappen

Alles keurig netjes geregeld en goed meegedacht over de mogelijkheden. Trap is vakkundig geplaatst in een ochtend. Zeer tevreden over de prijs en de kwaliteit!

Prima service!

Goede communicatie, prima prijs/kwaliteit verhouding.

netjes en denken goed mee met de klant

Vriendelijke mensen, die net werk leveren. Denken goed mee en geven handige tips.

Echte vakmensen en een superservice!

Wij hebben in ons nieuwe huis 2 trappen laten plaatsen door TBW. De trap naar zolder was niet geheel zoals afgesproken en na dit kenbaar gemaakt te hebben werd de trap dezelfde dag nog opgehaald, aangepast in de fabriek en een dag later opnieuw geplaatst. Geen enkele discussie maar voortvarend opgelost. Nu hebben wij 2 schitterende trappen die geheel naar onze zin zijn. Wij raden TBW Trappen zeker aan!

Perfect!

De trap is perfect op maat en past perfect bij het huis dankzij uitstekend advies van tbwtrappen.

prettig contact en alles is mogelijk

gastvrij en deskundige begeleiding. heel veel is mogelijk en alles maatwerk.