gemakkelijk te bestellen, goede informatie, soms iets wat weinig, prima ervaring

• Nazorg en garantie

Kwaliteit trappen, naar eigen wens en op maat gemaakt voor een scherpe prijs.

Vanaf de offerte is de communicatie vanuit TBW trappen heel erg goed. Zowel via mail als telefoon krijg je te maken met vriendelijke en kundige mensen. Na het bestellen is er regelmatig afstemming over de levering, dat geeft vertrouwen. De trap is geplaatst door een vriendelijke timmerman met verstand van zaken. Hij had bij ons in een handomdraai twee trappen geplaatst.

Goed. Behulpzaam. Meedenken

Goede en fijne ervaring. Direct contact mogelijk. Bij mail contact dezelfde dag nog een response. Zelfs nog flexibel bij een niet vermeldt artikel op de offerte Al met al zeer tevreden. Zeker een aanrader.

Goede communicatie en service

Uitzoeken, inmeten en plaatsen van de trap was goed geregeld. duidelijke communicatie en het plaatsen van de trap was in een paar uur gebeurd, netjes afgewerkt

Alles perfect volgens afspraak

Mooie kwaliteit trap alleen de beschrijving is een punt voor verbetering. Trede zijn niet genummerd wanneer je niet thuis bent in dit werk dan is het puzzelen geblazen. Verder mooie trap

Prima bedrijf !

• Nazorg en garantie

Prima bedrijf die afspraken nakomt.

Goed, komtafsoraken na

• Nazorg en garantie

Super mooie trap, fijne mensen en alle afspraken nagekomen

Goede communicatie, vriendelijke mensen die kwamen opmeten en de trap plaatsen. Alle afspraken zijn goed nagekomen en de trap is kwalitatief heel goed en ziet er prachtig uit. Echt een aanrader, bedankt!

Klantvriendelijk en meedenkend!

TBW trappen denkt uitstekend mee in je bouwplannen en welke trap daar het beste bij past. Ze reageren altijd snel en accuraat op vragen.

Prettig ervaren!!

het maken van de afspraken, het nakomen van de afspraken, het ging allemaal heel netjes en vlot. De uitvoerder die kwam inmeten (en ook de trap kwam plaatsen), heeft ontzettend goed meegedacht hoe de trap het beste geplaatst zou kunnen worden. Ook de voor / nadelen werden besproken. Echt een prettige ervaring gehad met TBWTrappen.nl!

Mooi product

Mijn ervaring met degene die mijn trap is komen plaatsen was gewoon super echt een vakman maar vind de communicatie met het kantoor mag echt wel beter vind dat er best wel slecht gecommuniceerd wordt en je wordt niet voldoende geïnformeerd over de stand van levering etc

Top service!

Ik ben heel goed geholpen door TBW trappen. Hele fijne ervaring en zeker aan te raden! De trap staat prachtig!

Prima service en montage

Goed communicatie, netjes werk en flexibele insteek

• Nazorg en garantie N.v.t.

Mooi product tegen goede prijs

Bart van de showroom uit Culemborg heeft prachtig werk afgeleverd. Hij werkt netjes, zorgvuldig, heeft passie voor het vak en de trap is een plaatje. We hebben er voor gekozen deze zelf af te lakken en Bart heeft hierin geadviseerd welk materiaal en hoe vaak. We hebben de trap nu 4 x afgelakt en deze is supermooi geworden. In de showroom zijn we ook goed geadviseerd ivm vochtproblemen en zijn we tot een mooie oplossing gekomen door de eerste 3 centimeter uit te voeren in gerecycled kunststof. Past goed bij elkaar! TOP TRAP

Heldere communicatie, spoedige levering

Eenvoudige werkwijze, heldere communicatie, duidelijke afspraken, snelle levering, goede prijs.

• Nazorg en garantie N.v.t.

alles gaat zoals het gaan moet

Prima bedrijf Alles goed voor elkaar

Mooie trap

Mooie trap

• Nazorg en garantie

Goede ervaring, TBW trappen komt afspraken na, ben tevreden over de trap.

Ik ben erg tevreden over TBW trappen. De trap was snel en vakkundig geplaatst.

Professioneel

Vlotte dienst verlening, prettige samenwerking en fijn dat men mee denkt. Enige min puntje ook al is die minuscuul maar dr afwerking had iets netter gekund

Mooie trap en netjes geplaatst

Hele nette vaste trap Keurig geplaatst door Bart. Ben er weer blij mee

Supermooi

Telefoon wordt snel beantwoord geen domme wachtrijen. De trap is geplaatst en ingemeten door dezelfde persoon. Zeer vakkundig geplaatst en vriendelijke monteur. Wij zijn ook heel blij met het eindresultaat.

Mooie trap en professioneel geleverd

Zowel in het offerte als in het afleverstadium zijn wij zeer professioneel en goed behandeld. Het in elkaar zetten van de trap werd snel en heel mooi gedaan. Alles in een fijne sfeer met oog voor detail en de oplossingen die wij moesten hebben.

Prettig en duidelijk tijdens inmeten en plaatsen vd trap!

Positief

Netjes geleverd alles op maat

Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden, alles perfect geregeld en uitgevoerd

Prima bedrijf wat de afspraken na komt’ ook het inmeten en plaatsen is keurig uitgevoerd. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn, Echt een aanrader.

De Veken 211

1716 KJ Opmeer