Prettig ervaren!!

het maken van de afspraken, het nakomen van de afspraken, het ging allemaal heel netjes en vlot. De uitvoerder die kwam inmeten (en ook de trap kwam plaatsen), heeft ontzettend goed meegedacht hoe de trap het beste geplaatst zou kunnen worden. Ook de voor / nadelen werden besproken. Echt een prettige ervaring gehad met TBWTrappen.nl!

Mooi product

Mijn ervaring met degene die mijn trap is komen plaatsen was gewoon super echt een vakman maar vind de communicatie met het kantoor mag echt wel beter vind dat er best wel slecht gecommuniceerd wordt en je wordt niet voldoende geïnformeerd over de stand van levering etc

Top service!

Ik ben heel goed geholpen door TBW trappen. Hele fijne ervaring en zeker aan te raden! De trap staat prachtig!

Prima service en montage

Goed communicatie, netjes werk en flexibele insteek

• Nazorg en garantie N.v.t.

Mooi product tegen goede prijs

Bart van de showroom uit Culemborg heeft prachtig werk afgeleverd. Hij werkt netjes, zorgvuldig, heeft passie voor het vak en de trap is een plaatje. We hebben er voor gekozen deze zelf af te lakken en Bart heeft hierin geadviseerd welk materiaal en hoe vaak. We hebben de trap nu 4 x afgelakt en deze is supermooi geworden. In de showroom zijn we ook goed geadviseerd ivm vochtproblemen en zijn we tot een mooie oplossing gekomen door de eerste 3 centimeter uit te voeren in gerecycled kunststof. Past goed bij elkaar! TOP TRAP

Heldere communicatie, spoedige levering

Eenvoudige werkwijze, heldere communicatie, duidelijke afspraken, snelle levering, goede prijs.

• Nazorg en garantie N.v.t.

alles gaat zoals het gaan moet

Prima bedrijf Alles goed voor elkaar

Mooie trap

Mooie trap

• Nazorg en garantie

Goede ervaring, TBW trappen komt afspraken na, ben tevreden over de trap.

Ik ben erg tevreden over TBW trappen. De trap was snel en vakkundig geplaatst.

Professioneel

Vlotte dienst verlening, prettige samenwerking en fijn dat men mee denkt. Enige min puntje ook al is die minuscuul maar dr afwerking had iets netter gekund

Mooie trap en netjes geplaatst

Hele nette vaste trap Keurig geplaatst door Bart. Ben er weer blij mee

Supermooi

Telefoon wordt snel beantwoord geen domme wachtrijen. De trap is geplaatst en ingemeten door dezelfde persoon. Zeer vakkundig geplaatst en vriendelijke monteur. Wij zijn ook heel blij met het eindresultaat.

Mooie trap en professioneel geleverd

Zowel in het offerte als in het afleverstadium zijn wij zeer professioneel en goed behandeld. Het in elkaar zetten van de trap werd snel en heel mooi gedaan. Alles in een fijne sfeer met oog voor detail en de oplossingen die wij moesten hebben.

Prettig en duidelijk tijdens inmeten en plaatsen vd trap!

Positief

Netjes geleverd alles op maat

Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden, alles perfect geregeld en uitgevoerd

Prima bedrijf wat de afspraken na komt’ ook het inmeten en plaatsen is keurig uitgevoerd. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn, Echt een aanrader.

Matig

De voorbereiding: - jullie proberen een klant te laten tekenen voor jullie inmeetwerk waar ik notabenen nog voor betaald heb ook. Dit is alles behalve netjes en heb ik dus niet gedaan! - als je een eerste termijn factuur stuurt is het niet netjes om de tweede ook al voor plaatsen te sturen - vervolgens heb ik alles betaald en wordt er een verkeerde trap geleverd. Gelukkig kwam Bart de trap plaatsen en heeft hij hem er niet maarzo ingezet!! Alle credit en sterren voor Bart anders had je een lagere beoordeling gekregen!

Mooie trap Goede en snelle en vriendelijke communicatie met het bedrijf Vakman die de trap geplaatst heeft, zeer vriendelijk en meedenkend.

Productiefout nooit opgelost

Op het begin goede ervaringen mee gehad: snelle reactie en meedenkend. Ook de tekeningen zijn duidelijk. Altijd vriendelijk en snel te woord gestaan. Tot bij hun de betaling binnen is, dan houdt het contact op. Bij het proberen om contact te leggen voor een leverdatum (dit ivm regelen dat er iemand thuis aanwezig is) komt er geen reactie. De avond ervoor kreeg ik een bericht van het koeriersbedrijf dat ze de volgende ochtend voor de deur zouden staan. 2 weken VOOR de afgesproken leveringsweek (dit staat zelfs zwart op wit) Dan komt erbij dat er een productiefout was gemaakt, waardoor de.plaatsing niet kon. Door de bouwvak zou er alleen in noodgevallen gereageerd worden. Dit lijkt mij in het geval van een bedrijf, een 'noodgeval'. Maar goed.... 3 weken wachten, en 3 weken achter op schema, krijg ik een reactie: de fout zou in de spilbalk zitten, en er zal een nieuwe worden geleverd. 4 weken later: nog niks ontvangen. Hun reactie: deze zou al weken geleden via PostNl verzonden moeten zijn. Zoieso knap, als PostNl 175cm als maximale lengte neemt en de spilbalk 280cm is. En dat ik ook een melding krijg als er via PostNl een pakket moet komenp. Dus, na 7 weken vertraging, het probleem maar zelf opgelost. Oftewel: heel fijn bedrijf en contact TOT de betalingen binnen zijn. Daarna laat het zijn echte gezicht zien als een enorm onbetrouwbare partner!

mooie trap die helaas kraakt door de brede treden en dan zonder stootborden

de passingen van de treden is prachtig. Wel geleerd dat met een overlengte de onderzijde 5 cm langer is om te kunnen verzinken. Daar kwamen we na de 1e keer plaatsen achter. uiteindelijk goed gekomen. Helaas buigen de treden (zonder stootborden) nogal door, waardoor de treden wat kraken.

Prima ervaring

Wij zijn erg tevreden. Van het inmeten tot het plaatsen, alles was prima geregeld

Goede service en hoge kwaliteit voor een mooie prijs

Het was nogal een uitdaging om een passende trap te vinden met de juiste uitstraling. TBW heeft ons hierin fantastisch geadviseerd en gefaciliteerd. De trap is prachtig geworden en wij krijgen er veel complimenten over.

Zeer snelle en correcte levering

Trap laten tekenen en geleverd op ongeveer een week. Alles correct verlopen. Zeker aanrader!!

De maten op de tekening waren eerst niet goed. Na correctie goed geleverd.

na het opmeten door tbw trappen klopte de maten op de ontvangen tekening niet. Dit is hierna gecorrigeerd. Daarna de trap wel tijdig en goed geleverd.

Fantastische Service

Allereerst telefonisch goed geholpen en geïnformeerd. Vervolgens een trap besteld en laten inmeten. Ook hier werd goed meegedacht en ingespeeld op onze wensen. Vervolgens de trap laten plaatsen ook dit was een succes. Vriendelijk timmerman die goed en precies werk heeft geleverd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.