Alles is goed verlopen

Een man een man, een woord een woord.

Goede voorlichting. Afspraken worden stipt nagekomen. En, het resultaat werkt! Het blijft veel koeler in huis.

Een pos en een neg ervaring.

Horizontale lamellen aangeschaft en laten monteren. Alles in orde. Ik dacht prima, hier blijf ik klant. Pasgeleden problemen met schakelaar in mijn rolluik. Gevraagd of zij hier naar wilden kijken. Kreeg nee als antwoord omdat rolluik niet daar gekocht was. (Firma die rolluik geleverd had bestaat niet meer) Das dan weer jammer. Toch maar geen klant.

Denkt in oplossingen

Zijn tevreden over de geplaatste zonwering, vriendelijke en professionele plaatsing en mooi product.

Goede service, en goede kwaliteit.

Vooraf hebben wij bij de fa. Ad Voesenek Zonwering goede voorlichting gehad, zodat we geen miskoop hebben gedaan.

Deskundig

Zeer goede ervaringen. Deskundig advies.

Top! Vanaf offerte t/m uitvoering.

Vriendelijk, eerlijk en voor ons een vertrouwde relatie waar we graag opdrachten aan geven.

Goed!

Goede service. Mooie rolluiken.

Zeer goede kwaliteit

Proffesioneel, betrouwbaar en klantgericht.

Onze ervaring mer Ad Voesenek is zeer positief. Proffesioneel met advies, vlot met een heldere offerte en scherp in prijs. Bovendien een goede gararantie.

Een geweldig bedrijf!

Goede service en producten! Kwaliteit en prijs! Hele prettige mensen !!!!!

Wat een super klantgericht bedrijf!

Vanochtend een reparatie aan rolluiken en zonnescherm laten uitvoeren,. Een perfecte balans tussen klantvriendelijkheid, laagdrempeligheid, kwaliteit, service en prijs. Gewoon een topbedrijf!!

Super dit bedrijf en product.

18 jaar geleden plaatste Ad Voesenek Zonwering 11 rolluiken aan onze woning. Ter completering hebben wij nu weer een rolluik laten plaatsen onder een balkon. De zo wordt steeds heftiger en airco zien wij niet zo zitten. De verschillen worden dan te groot. Alle 12 rolluiken kunnen wij met een knop gezamenlijk bedienen. Over comfort gesproken. Morgen zal het bloedheet worden, niet bij ons. Bedankt Ad.

Goed, vakkundig en goede service

Zijn zeer tevreden. Ze helpen je deskundig met advies en het uitzoeken van het juiste product. De montage was snel gedaan. Het is een bedrijf met no nonsens mentaliteit. En daar houden we wel van. Nogmaals bedankt. Wij genieten volop van onze zonnenpergola.

Super service en een echte vakman

Donderdag plissé hordeuren gemonteerd, vrijdag liep ik er doorheen, maandag morgen na 1 telefoontje al prima hersteld.

Correcte levering!

Serrezonwering laten plaatsen. Klein bedrijf, lijntjes kort, duidelijke afspraken. Prima montage, overtollig afvalmateriaal meegenomen.

goed vriendelijk meedenkend mooie afwerking gewoon heel tevreden

goed vriendelijk meedenken mooie afwerking gewoon heel tevreden

Snel en netjes opgehangen

Rolhordeur keurig opgehangen geen rommel achtergelaten.

Goed advies en top uitvoering

Om de warmte een beetje buiten te houden een screen besteld. Men heeft een goed advies gegeven en vervolgens de screen op een prima manier geleverd en gemonteerd.

negatief

Wij hebben een probleem met Somfy rolgordijnen. Ooit geïnstalleerd door een gerenommeerd bedrijf wat nu failliet is. Dus bellen wij Ad Voesenek met de vraag of die ons kan helpen...; Mevrouw aan de lijn maakt t kort; ... u heeft het niet bij ons gekocht, we kunnen u niet helpen.... Vervolg; Ad Voesenek belde snel na onze beoordeling en gaat kijken of het Somfy-systeem aan te passen is. Wij wachten nog op zijn bericht. Contact met Ad verliep wel plezierig.

Vakkundig

Alles volgens plan gegaan, alleen maar positief

Uitmuntend

Zeer goed geholpen van offerte, meetafspraak, uitkiezen van opties tot en met het plastsen. Zeer tevreden

Geweldig bedrijf

Vriendelijke mensen. Alles keurig netjes achter gelaten super blij met mijn mooie nieuwe rolluik.

Persoonlijk en professioneel

Reageerden snel, geen poespas; gewoon doen wat je belooft en net een beetje meer. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Kundig, vriendelijk, behulpzaam en goede service

Zij geven goede tips en denken mee met de klant! Zij verlenen goede service e.e.a is kundig aangebracht. Louter positieve ervaringen met Voesenek. Wij komen zeker bij hen terug......