vakmanschap ten top

Zeer tevreden. Ad en collega zijn heel netjes en keurig maar ook zeker vakkundig te werk gegaan. Daar wij geen normale bevestiging van de pergolazonwering aan het huis konden maken, heeft Ad met ons overlegd en na wat telefoontjes en ideetjes is er een mooie oplossing gekomen. Dit zijn echt nog mensen met hart voor het vak en trots zijn op wat ze leveren en dat is meer dan terecht.

Bijzondere positieve ervaring.

Goede producten, prettige sfeer in de showroom, snelle levering en vakkundig geïnstalleerd.

Erg tevreden met de aankoop en plaatsing van ons zonnescherm.

Wij zijn vriendelijk geholpen met de aanschaf van ons zonnescherm in Breda. Het scherm werd geplaatst door twee vriendelijke heren die door een plotselinge onweersbui het werk helaas even neer moesten leggen. Vervolgafspraak was binnen een week om het netjes af te maken. Ook de afwerking was top, Via de regenpijp is er netjes een kabelgootje getrokken naar het stroompunt binnen, het is nauwelijks te zien. TOP!

Het ging allemaal goed en klantvriendelijk

Er werd goed geluisterd en ook raadgevingen gegeven. Alleen de kleuren van voor en achter zijn iets anders. Het is ook snel geplaatst en netjes.

Professionele en vakkundige service

Ad werkt op een rustige en professionele wijze en geeft het juiste advies. Ik zal het zeker iedereen aanraden. Ad bedankt voor de voortreffelijke service.

Fijne service, mooi product!

Erg blij met contact voorafgaand en tijdens levering en montage. Suidelijke en plezierige communicatie, geen verrassingen achteraf en een ontzettend mooi product (4 raamhorren, 2 deurhorren). Erg blij mee. Schoon en snel gewerkt ook tijdens montage Zeker een aanbeveling!

screen zeer snel aangebracht

Screen werd zeer professioneel geplaatst in een korte tijd door een extern bedrijf.

Goed advies, wou eerst screens op kunststof kozijn toch gelukkig op muur gemonteerd, is veel beter, Ad heeft verstand van zaken TOP

kwam, zag, en overwon!

deskundig advies, snelle, goede levering en montage. Ad had al eerder bij mij een klusje gedaan waar ik nog steeds plezier van heb! Vakman, weet waar het over gaat en vertelt geen onzin-verhalen! zeker een aanrader!

Gewoon simpel : een man een man een woord een woord.

Ad Komt kijken maakt offerte en zegt in welke week hij tijd heeft en zijn echtgenote belt dan voor de exacte datum en tijd en werkt alles in 1 keer af. Gewoon perfect.

Goede service!

Goede service van begin tot eind, van advies tot montage. Betrouwbaar en goede kwaliteit!

Alles is netjes en volgens afspraak geplaatst.

De rolluiken zijn ruim binnen de levertijd vakkundig geplaatst. Er moet alleen nog een kleine aanpassing aan de afstandsbediening gedaan worden.

Gaat voor kwaliteit

Vandaag screens geplaatst op ons balkon. We zijn er heel happy mee en tot volle tevredenheid geplaatst

Super service

Fantastische service, kundige monteur en snelle levering

Snel geregeld, ziet er prima uit en prettig behandeld.

X

Goed en betrouwbaar advies en product

Goed en betrouwbaar advies, helpt bij het nemen van de beste keuzes in uitvoering, kleur, etc. Levering en installatie goed verlopen. Technisch ook in orde. Goed werkende zonwering in Niek Roos lichtstraat. Dank Suus & JP

Er wordt zeer secuur gewerkt. Zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Er wordt zeer secuur gewerkt. Zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Prima offertegesprek en ook de afwikkeling was prima.

Prima offertegesprek en afwikkeling. Prettige mensen. De installatie (door "derden") idem dito. Kortom : aanbevelenswaardig.

Goede service en ervaringsdeskundige

Ad en Elly kunnen beiden goed inschatten wat je wensen zijn. De service is uitmuntend en ze staan ook altijd voor je klaar als er later vragen zijn of er iets mis is. Kwaliteit gegarandeerd dus.

Klantvriendelijk

We zijn erg tevreden. Alles precies volgens afspraak. Mooie rolluiken geleverd.

Eerlijk

Wij hebben 2 zonneschermen gekocht mooie kwaliteit en super netjes geplaatst een absolute aanrader. Ook een gezellige babbel daardoor krijg je een gun factor. Heel fijn om zaken mee te doen. Zeker in de toekomst nog een bestelling plaatsen .

Uitstekend bedrijf

De ervaring die wij hadden met de Firma Voesenek is zeer goed te noemen. De verkoop en de afhandeling ging zeer professioneel. Het ophangen van de diverse rolluiken ging zeer prettig. Met Ad kun je goede afspraken maken en het werk ziet er fantastisch uit. We zijn zeer blij met deze firma.

Fijn geholpen en correcte levering

Zeer tevreden en blij met de nwe binnen-en buitenzonwering

Topservice!

Duidelijke afspraken en het perfect nakomen hiervan. Aardige vakbekwame mensen en nette prijzen.

doeltreffend, weet exact wat te doen.

keurig werk geleverd!