Jan Luppes Interieur is een fantastische winkel en biedt topservice

Wij waren al heel lang van plan om iets aan onze woonkamer te doen, maar konden maar geen keuze maken over hoe en wat. We zijn naar Jan Luppes Interieur geweest en werden verrast door de prachtige collectie en de hartelijke ontvangst door Ellen. Zij nam alle tijd om onze wensen aan te horen en ze heeft ons verder met raad en daad bijgestaan, resulterend in een op maat toegesneden gesneden inrichtingsvoorstel. De aflevering door Ronald en Rob verliep ook super. We zijn heel blij met het resultaat. Topservice! I

Jan Luppes Interieur is een fantastische winkel en biedt topservice

Totale ontzorging

Wij hebben in de loop der jaren verschillende interieurveranderingen door Luppes laten doorvoeren. het resultaat was iedere keer voortreffelijk Van gordijnen, lampen ophangen enz. Perfect

Heel positief

Zeer klantvriendelijk

uitstekend

Team van Luppes Melles denkt goed mee, is vriendelijk en zijn servicegericht. Blij met resultaat!

uitstekend

Team van Luppes Melles denkt goied mee, is vriendelijke en zijn servicegericht Blij met resultaat

Mooie winkel, mooie spullen, leuke mensen

Mooie winkel, mooie spullen, leuke mensen

Goed advies gekregen

Er zijn verschillende opties met me besproken waardoor ik een goede beslissing kon nemen.

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens

Advies gevraagd bij verbouwing van de woonkamer en keuken. Het resultaat is een prachtig op elkaar afgestemde inrichting. Mooie verlichting, prachtige kleuren. We genieten er elke dag van. Bedankt Team Luppes!

uitstekende verzorging

Zowel het inmeten van het gordijn, het plaatsen van de order en het uitvoeren van de montage volgens afspraak en plan verlopen, waarvoor dank

uitstekende verzorging

uitstekend

Ellen, Jan en Ronald denken met je mee, zijn vriendelijk, nemen de tijd en zijn servicegericht.