Klant en servicegericht

Behulpzaam, klant en service gericht

Uiterst behulpzaam, doen wat ze zeggen met overgave.

Uit eerdere positieve ervaringen nu ook voor hun gekozen om inrichting te vernieuwen.ook nu weer alles vlekkeloos verlopen.

Zorgvuldig en met veel kennis van zaken.

Neemt de tijd om mee te denken, komt met oplossingen en mogelijkheden. Ontzettend fijne samenwerking!

Uitstekende connectie met de vragende klant!

De vragende klant staat voorop. Op een plezierige en efficiënte manier wordt de vraag van de klant verhelderd. Vervolgens wordt die vraag klantvriendelijk , zeer deskundig en adequaat beantwoord. “Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!”

Geweldig advies!

Er is goed geluisterd naar onze wensen voor de nieuwe woning. Ook met bestaande spullen vanuit ons vorig huis. De keuze voor kleuren en verlichting, verrassend en passend bij de nieuwe omgeving. Kortom, een reis naar Nieuw Weerdinge, zeer de moeite waard!

Fijne mensen, goede adviezen.

Veel tijd voor overleg en keuzes afwegen. Goede service en nazorg.

ze denken mee en komen met heel creatieve oplossingen

het belangrijkste is: de oplossingen worden daarna ook prima geleverd en in huis gemonteerd.

goede voorlichting en klantvriendelijk

Luppes Melles Interieurs denkt mee met de wensen van de klant ,neemt het appartement op en geeft advies voor de invulling van materialen en vitrage. verder verzorgen ze het opmeten en aanbrengen van de bestelling bij mij goed vakwerk geleverd

Verhuizing wandmeubel

De verhuizing van ons wandmeubel is geheel volgens afspraak uitgevoerd en alles is correct gedaan.

Aandacht en service

Met aandacht en advies lukt het altijd een meubel te vinden of kamer in te richten.

Hele goede ervaring

Mooie en bijzondere spullen en goede adviezen en service

coulant, meedenkend, technisch professioneel

Kort samengevat: prima ervaring,

Prachtige zaak, goed meegedacht en geadviseerd.

Wij zijn op advies van vrienden een keer gaan kijken. Hele mooie spullen, ruim, onze smaak, maar wat vooral fijn was is dat er goed is geluisterd naar ons, er niets werd opgedrongen en we ook de ruimte kregen. Wij komen zeker terug.

vakkundig advies en probleemloze levering

Op zoek naar nieuw vloerkleed kundig advies gekregen; levertijd en condities van levering conform opgave; bezorging en plaatsing geheel naar wens en volgens afspraak. Plezierige communicatie. Optimaal resultaat.

Zie onderstaande

Heel klantvriendelijk: Goede adviezen. Warme ontvangst

Bedankt voor de mooie beoordeling, daar worden we blij van.

Prettig en deskundig geholpen

Prima geholpen bij het maken van een keuze. Ook over de levering en het plaatsen zeer tevreden.

Bedankt voor het mooie cijfer dat we mochten ontvangen.

Service en meedenken

Excellente service en geweldig inzicht in kamerinrichting.

Ze helpen niet alleen in de winkel, maar kunnen ook thuis langskomen om mee te denken. Het resultaat is geweldig! Daarnaast hebben ze sowieso een geweldige selectie.

Dank jullie wel, fijn dat alles zo goed uitpakt.

pretttig en deskundig

prettig en deskundig

Deskundige en warme begeleiding.

Deskundige en warme begeleiding zowel in de winkel als aan huis, tevens een goede nazorg!

Dank jullie wel voor het compliment.

Zeer persoonlijk contact

Zeer persoonlijk contact. Advisering in overeenkomst met onze inrichting

Prima geholpen op plezierige wijze.

zie boven.

zeer goede ,persoonlijke ,service.

alle keren dat wij bij Jan Luppes zijn geweest, zijn wij altijd zeer klantvriendelijk geholpen. Of het een compleet interieur was of een stofje, de hulp was altijd prima.

Absolute aanrader voor woninginrichting

Mooie collectie, uitstekende service. Aan te bevelen.

Design met een 5 sterren klantvriendelijkheid!!!

Melles interieur Haren vroeger Groningen is door mijn ouders met de paplepel ingegoten… als kinderen dus meegegroeid. Nu het overgenomen is door Luppes gaan we in 1 adem door…. Prachtige design interieur met een duurzaamheid ongekend… we zijn blij met dit bedrijf en hopen nog lang van ze te mogen genieten … Helmio Bakker Achilleonzorg