Hele goede ervaringen met Damen en Groen. Circa 8 jaar geleden een dakkapel laten plaatsen en nu de hele voorkant van mijn huis met kunststof kozijnen en deuren. Hele vriendelijke en vakkundige monteurs. Nette afwerking van het geheel. Ben super tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Product netjes opgeleverd

De kozijnen zijn netjes en conform afspraak opgeleverd. De meeste rommel is opgeruimd. Maar, ik moet er niet aan denken deze opdracht uit te laten voeren terwijl het huis bewoond zou zijn geweest. De polystyreen bolletjes van het isolatiemateriaal lagen overal... Probeer als het kan de opdracht wat later in de week gepland te krijgen. De focus was er op de eerste ochtend (maandag) nog niet helemaal. Bijna een steigerdeel door mijn deurraam en bijna een kozijn op de verkeerde plek geplaatst. Gelukkig snel gecorrigeerd en zonder brokken de rest van de klus afgemaakt.

Wat een fijn bedrijf ! Denken mee, hele goeie communicatie, super vriendelijk, erg professioneel en top werk afgeleverd !!

Goede service, leveren keurig werk, super vriendelijk en netjes personeel

Wij hebben eerst alle kozijnen laten vervangen; nu de garagedeur. Wij zijn erg tevreden over damen en groen.

Geheel volgens verwachting! Producten zijn van hoge kwaliteit

Goed advies en conform opgeleverd. Een prima verbetering van het huis en comfort. Uitstekende service, montage uitgevoerd in relatief korte tijd maar kwalitatief uitstekend. Er wordt snel en netjes gewerkt door vakkundige en aardige monteurs ( Jan-Willem en Wouter). Waar nodig wordt meegedacht en waar mogelijk nog aanpassingen gedaan, Prima stukje vakwerk.

Vakkundig, degelijk en nauwkeurig werk geleverd!

Kevin heeft alle tijd genomen voor 2 gesprekken, om ons de mogelijkheden te vertellen. De monteurs gingen voorzichtig te werk, waren vriendelijk en konden meedenken met dingen die we tegenkwamen. Alles werd goed opgelost. De afwerking is echt enorm mooi geworden en we zijn zeer tevreden over de ramen en de kozijnen. Ik zou dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Goed advies, afspraken worden keurig nagekomen.

Gewoon goed!

Vakkundig en mooi eindresutaat

Wij hebben twee kunstofkozijnen laten plaatsen en een aantal ramen laten vervangen naar HR++glas. Tevens de waterslagen laten vervangen. De levering van de materialen was compleet. Het plaatsen ging snel en vakkundig. Alle rommel was na afloop weer opgeruimd en het afval werd meegenomen.

Professioneel personeel.

Respect ondanks regen en noodweer toch door werken.Goede afwerking.Erg vriendelijk en beleefd personeel een aanrader voor iedereen die twijfelt aan nieuwe kozijnen

Ze"" William en Ferry" een gezellig stel.

Uitstekend werk verricht de hele boven verdieping kunststof kozijnen gezet,zou het iedereen aanraden.

Prima afwerking.. oude kozijnen mee .. netjes

Prima !

Geef de monteurs maar een bonus want dat verdienen ze.

Al jaren klant bij jullie dat zegt genoeg.

Vakwerk voor een scherpe prijs

Ze hebben bij ons een kunststof schuur deur geplaatst een eerste klas vakman die weet waar hij mee bezig is. Wij hebben een fijne ervaring voor de uitgevoerde werkzaamheden. met een erg mooi eind resultaat.

Perfecte service, perfecte producten, perfect personeel

Enige tijd geleden hebben wij onze erg oude kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen. Welk bedrijf laat je dan komen? We hebben meerdere offertes laten maken. Damen en Groen kwam daarbij als beste uit de bus. Kevin kwam bij ons thuis, luisterde naar onze wensen en maakte ter plekke een offerte. Dat vonden wij prettig, want bij andere aanbieders zaten we soms wel twee weken te wachten. Aan de hand van de offerte hebben we besloten om met hen het avontuur aan te gaan. Na het intakegesprek is er een opmeter gekomen die alles heel precies heeft opgemeten. Ook hij luisterde naar onze wensen en heeft in zijn meting deze direct verwerkt. Uiteindelijk kwam de dag van plaatsing. Er kwamen twee vriendelijke beleefde monteurs (JW en Wouter ) die keurig werk hebben geleverd. Ze waren prettig in de omgang en dat is belangrijk omdat je toch drie dagen met elkaar optrekt. Zij begrepen heel goed dat wat voor hen dagelijks werk is voor ons heel spannend was en ze legden goed uit wat ze gingen doen. We hadden ons geen betere monteurs kunnen wensen. Onregelmatigheden die na het plaatsen naar bovenkwamen zijn keurig netjes en ook vlot opgelost. Wij vonden het een fijn bedrijf om zaken mee te doen en bevelen hen zeker aan! Bedankt voor de goede zorgen !

de 2 jongens de bij ons de kozijnen hebben geplaatst hebben het super gedaan en netjes afgewerkt

de samenwerking met damen&groen was ook goed zowel per telefoon en met de verkoper alleen jammer van de twee ruiten waar een barst inzat maar daar komen twee nieuwe voor

Boven de beste

Vanaf het eerste gesprek had ik al een goede gevoel bij Damen en groen. Ze waren heel vriendelijk. Het werk was snel en netjes geleverd. Ik ben heel blij mee.

Gewoon alles goed vanaf eerste gesprek en opmeten tot en met uitvoering klus super kwaliteit!

Vakmensen die vakwerk afleveren!

Twee jaar geleden door Damen en Groen kozijnen laten plaatsen op de 1e verdieping waar we toen en nu nog steeds zeer tevreden over zijn. Mede hierdoor besloten om ook dit keer een schuifpui te laten plaatsen door Damen en Groen, hier hebben wij beslist geen spijt van gekregen want het is werkelijk vakwerk wat deze mannen afleveren !! Erg blij met het eindresultaat en wellicht tot een volgende klus!

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring ,goede vriendelijke vaklui ,laten alles ook netjes achter. Prima ,aanbeveling waardig

• Duidelijke offerte
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Montage personeel
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: overige

Prima werk geleverd. Vriendelijke monteurs. Netjes gewerkt, keurig afgewerkt.

• Kennis en vakmanschap
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring In de advisering zijn dingen niet benoemd, die mij pas bij montage duidelijk werden.

Jongens hebben netjes beleefd en hart gewerkt

• Presentatie N.v.t.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

Prachtig werk geleverd. De kunststof kozijnen zijn niet van hout te onderscheiden.