Bedrijf met verstand van zaken

In het afgelopen voorjaar hebben wij een offerte aangevraagd en daaruit is een gesprek ontstaan waarin we heel duidelijk geïnformeerd zijn. Wij zijn in zee gegaan en afgelopen 22 november is onze pui geplaatst. Openslaande deuren in kunststof. Wij zijn heel erg tevreden over het resultaat en de vakmanschap van Michel en Mario.

Professioneel, vakkundig, vriendelijk personeel en prachtig eindresultaat

Vanaf het moment dat wij een informatief gesprek hadden werd er door zeer vriendelijk en professioneel personeel naar onze wensen geluisterd en een schets en offerte gemaakt. De levertijd werd van tevoren duidelijk benoemd en kwam dan ook perfect overeen met de datum van plaatsing. Van tevoren werden we op de hoogte gehouden en goed geïnformeerd over de dag van plaatsing. Helaas regende het enorm op de”grote” dag maar dat kon het vriendelijke, professionele en vakkundige team niet tegenhouden. De dakkapel werd erg netjes geplaatst en na een demonstratie werd onze zolder zo schoon en droog mogelijk opgeleverd. Wij zijn erg tevreden over Damen en Groen en bevelen dit bedrijf zeker aan!

Vriendelijke en vakkundige vakmannen!

Er is ondanks het slechte weer gewoon doorgewerkt ! Het raam is kundig geplaatst en mooi afgewerkt

Alles eerst netjes voorbereiding pui plaatsing pui niets beschadigd alles netjes op geruimd mensen die de pui geplaats hebben krijgen alle lof

zeer tevreden

in een halve dag twee kunststof kozijnen plaatsen, is uitstekend werk. ziet er allemaal strak én mooi afgewerkt uit. (binnen en buiten) geen idee wat er ook te verbeteren valt. echt prima werk geleverd met z'n drieën. en in een leuke sfeer!

Vakkundig, netjes werk geleverd. Blij mee!

Ben heel tevreden. Mannen kwamen op tijd, waren heel vriendelijk en service gericht. Alles prima afgewerkt, oude kozijnen en rommel meegenomen en opgeruimd. Ik beveel aan!

Heel tevreden met mijn kunststof kozijnen en rolluiken. Vanaf verkoop tot levering en montage alles perfect geregeld!

Super tevreden

Aardige jongens, werken heel netjes en lekker vlot door. Een echte aanrader

Niemand anders voor onze kunststof kozijnen

Van het eerste gesprek tot de oplevering maakt Damen & Groen waar, waar ze voor staan. Vriendelijke service, meedenken in oplossingen, fijne montage teams die erg klantvriendelijk en netjes werken en de kwaliteit van de kozijnen zijn top. Chapeau!

Een hele mooie nieuw erker.

Mijn oude houten erker was echt aan vervanging toe. Ruim tien jaar geleden had ik ook al nieuwe kozijnen bij Damen en Groen besteld en daarom voor mijn erker weer contact opgenomen met dit bedrijf. Gisteren is de erker door twee vakmannen geplaatst en het ziet er prachtig uit. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Levertijd is wel wat lang. Ruim vijf maanden. Maar dan heb je ook wat.

Zeer fijn Team wat top samenwerkt.

We hebben kennis mogen maken met 3 medewerkers die als een top team hebben samengewerkt , 2 dakkapellen doen en alles weer bezem schoon achter laten ( in 1 dag ) , een top prestatie !!!!!!!!!!!!!!!!!! met vriendelijke groet Herman & Tilly

Uitstekende service!

Vanaf het moment dat ik online aangaf interesse te hebben, is het contact zeer goed verlopen. Ik ben gelijk gebeld voor afspraak,heel prettig contact met vertegenwoordiger. Inmeten ging ook heel snel. Het enige was dat ik de levering lang vond duren. Dat scheen overal zo te zijn. En het plaatsen was ook top.

Zeer mooie kozijnen

Een leuk team van twee mannen heeft onze kozijnen geplaatst. Ze werkten hard, maakten grapjes en de communicatie was goed. Verkoop was ook heel prettig. Goede uitleg, alles kon hij laten zien. Communicatie over de planning was even iets minder, maar dat was vooral door de vakantietijd.

Duidelijke afspraken en zeer netjes gewerkt

Als klant zeer goed ontzorgd

Vakwerk op alle fronten..

Met Cees Brobbel goede en gedetailleerde afspraken kunnen maken en de juiste antwoorden op mijn vragen. Tevens een mooie offerte ontvangen. Verder op de dag van plaatsing deskundige monteurs over de vloer gehad die alles piekfijn hebben geïnstalleerd. Mooi afgewerkt en uitleg gekregen hoe eea werkt. Alles werd schoon opgeleverd. Overall.. een fijne ervaring met "Damen en Groen"!

Keurig en netjes afgewerkt

Komen de afspraken perfect na. Monteurs werken netjes en op een prettige manier. Alleen maar lof over Damen en Groen.

Top uitgevoerd

Twee jonge mannen die prima werk geleverd hebben. Ook de afwerking prima.

Erg blij met de nieuwe kozijnen

Het voortraject was erg prettig. Het opstellen van de offerte was helder en de prijzen waren alles inclusief. Er is een erg scherpe prijs neergelegd en alle afspraken zijn netjes aangekomen. Er was wat vertraging van de leverancier en dit is netjes en transparant gecommuniceerd. Uiteindelijk kon de montage van de kozijnen alsnog een maand later geschieden. De levering en montage van de kozijnen zijn erg goed verlopen. Alles is netjes geïnstalleerd en afgewerkt en het eindresultaat mag er zeker wezen. Kortom, we zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen en rabatdelen. Laat nu de winter maar komen.

Geweldig.bedrijf

Doen niet alleen de makkelijke klusjes, maar ook de wat uitdagende verbouwingen. Komen hun afspraken na. Goede service.

Zowel kozijnen als dakkapel laten plaatsen en beide keren zeer tevreden.

Betrouwbaar, werken netjes en uitstekende communicatie.

Geweldige service en prachtige kozijnen!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe kozijnen. Ziet er echt perfect uit. Vanaf het eerste contact tot het laatste contact erg tevreden. Altijd goed geholpen. Allemaal erg vriendelijk!

Goed werk afgeleverd, snel en vakkundig.

Afspraken werden goed nagekomen, prettige mensen over de vloer. Dag na plaatsing werden we nog gebeld hoe we de plaatsing van de kozijnen ervaren hebben.

Het hele proces was persoonlijk en professioneel

Het hele proces van offerte tot en met het plaatsen van de schuifpui gaf ons het gevoel van een persoonlijke en professionele organisatie. Dat natuurlijk door de mensen vormgegeven wordt. Vriendelijk en vakmanschap, fijn om merken dat dat nog bestaat.

Van offerte tot oplevering helemaal prima.

Bij het maken van de offerte voor onze kozijnen en dakkapel werd er met ons mee gedacht en hebben we foto’s te zien gekregen van een aantal eerdere projecten. Keuze gemaakt, lang wachten op levering zoals werd aangekondigd. De installatie ging vlekkeloos en vliegensvlug. Damen&groen werkt met eigen personeel en die waren professioneel en vriendelijk. Erg blij met het resultaat!

Top service! Top kwaliteit!

Damen & Groen verving onze kozijnen/glas en de schuifpui/tuindeur. Van het begin tot het eind van het traject was de begeleiding persoonlijk en uitstekend. Advies op maat, meedenkend met onze wensen. Uitstekende bouwploeg die snel en doortastend de installatie uitvoerde. Altijd even contact achteraf om na te vragen of we tevreden waren. Kleine oneffenheden in de afwerking weren snel hersteld. Het is dat alle deuren/ramen nu vervangen zijn, anders zou ik zeker weer Damen & Groen inschakelen!