perfect afgeleverd en strak ingebouwd compliment voor het bedrijf

net personeel die de kozijnen prachtig hebben geinstalleerd netjes afgekid en alles opgeruimd en oude kozijnen en puin mee genomen.

Hard werkende vrolijke jongens, mooi product

De derde maal dat we in zee gaan met dit bedrijf. Betekent dat we tevreden zijn. Prijs is goed, communicatie is goed, product is goed, werk is goed. Wij zijn weer tevreden. Kleine kanttekening; je merkt dat de jongens een hoge werkdruk hebben, dat zou iets minder mogen, (drie dagen gepland is niet 2,5!), en t zou fijn zijn als er op t eind iets meer aandacht aan t opruimen besteed wordt. Dat was alle drie de keren zo, maar zou dus zeker ook met de werkdruk te maken kunnen hebben. Voor de rest: topwerk.

Alles is top geregeld en uitgevoerd

Al vanaf het eerste gesprek met de vertegenwoordiger van het bedrijf, dit was echt (volgens mij) van beide zijde een heel erg open en prettig gesprek en daardoor voelde het gelijk vertrouwd. Over de uitvoering van de werkzaamheden niets anders dan lof. Alles liep op rolletjes, de mannen die de klus bij ons hebben uitgevoerd waren top. Alles was bespreekbaar, alles werd opgeruimd en wat natuurlijk het belangrijkste was, de plaatsing van de kozijnen leverde geen enkele problemen op. Ook de afwerking na plaatsing is keurig uitgevoerd. Ook de belangstelling van de vertegenwoordiger die tijdens de plaatsing nog even kwam informeren of alles naar wens verliep stelden wij zeer op prijs. Kortom, wij zijn 100% tevreden over Damen & Groen en zouden dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Prima begeleiding voor de uitvoering van mijn wensen.

Snelle reactie op mijn offerte aanvraag. Goede uitwerking van mijn wensen door uiterst vriendelijke en beleefde verkoper. Razendsnelle offerte toen mijn wensen uitgewerkt waren. Levering van het kozijn binnen de vertelde levertijd. Monteurs waren stipt op tijd aanwezig. Vrolijke/vriendellijke en volgens mij, kundige monteurs. De monteurs hebben bij de afwerking van het kozijn steeds mijn wensen gevraagd en waar mogelijk ook zo uitgevoerd. Na afloop is alles keurig schoongemaakt en was er een duidelijke uitleg over het gebruik van het kozijn (ook bij eventuele moeilijkheden met de sluiting van het kiep/kantel sysyteem) Kortom: Perfecte levering en montage van een nieuw kozijn in mijn dakkapel, tegen een in vergelijking met andere leveranciers een goede prijs. Nu nog even afwachten wat de kwaliteit is, maar daar heb groot vertrouwen in.

Goede service en communicatie

De offerte was goed en duidelijk opgesteld. Dat helpt om de juiste keuze te maken. Aandacht en tijd nemen om ons te helpen een goede richting te geven. Voorbereidingen waren prima georganiseerd. Alles conform afspraak! De monteurs waren keurig op tijd op de eerste dag na hun vakantie. Ze waren behulpzaam en communicatief over hoe de twee dagen gingen verlopen. Ook oplossingsvermogend. Kortom we zijn erg content over de kwaliteit van de kunststof ramen, de service en montage.

Hele goede ervaringen met Damen en Groen. Circa 8 jaar geleden een dakkapel laten plaatsen en nu de hele voorkant van mijn huis met kunststof kozijnen en deuren. Hele vriendelijke en vakkundige monteurs. Nette afwerking van het geheel. Ben super tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Product netjes opgeleverd

De kozijnen zijn netjes en conform afspraak opgeleverd. De meeste rommel is opgeruimd. Maar, ik moet er niet aan denken deze opdracht uit te laten voeren terwijl het huis bewoond zou zijn geweest. De polystyreen bolletjes van het isolatiemateriaal lagen overal... Probeer als het kan de opdracht wat later in de week gepland te krijgen. De focus was er op de eerste ochtend (maandag) nog niet helemaal. Bijna een steigerdeel door mijn deurraam en bijna een kozijn op de verkeerde plek geplaatst. Gelukkig snel gecorrigeerd en zonder brokken de rest van de klus afgemaakt.

Wat een fijn bedrijf ! Denken mee, hele goeie communicatie, super vriendelijk, erg professioneel en top werk afgeleverd !!

Goede service, leveren keurig werk, super vriendelijk en netjes personeel

Wij hebben eerst alle kozijnen laten vervangen; nu de garagedeur. Wij zijn erg tevreden over damen en groen.

Geheel volgens verwachting! Producten zijn van hoge kwaliteit

Goed advies en conform opgeleverd. Een prima verbetering van het huis en comfort. Uitstekende service, montage uitgevoerd in relatief korte tijd maar kwalitatief uitstekend. Er wordt snel en netjes gewerkt door vakkundige en aardige monteurs ( Jan-Willem en Wouter). Waar nodig wordt meegedacht en waar mogelijk nog aanpassingen gedaan, Prima stukje vakwerk.

Vakkundig, degelijk en nauwkeurig werk geleverd!

Kevin heeft alle tijd genomen voor 2 gesprekken, om ons de mogelijkheden te vertellen. De monteurs gingen voorzichtig te werk, waren vriendelijk en konden meedenken met dingen die we tegenkwamen. Alles werd goed opgelost. De afwerking is echt enorm mooi geworden en we zijn zeer tevreden over de ramen en de kozijnen. Ik zou dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Goed advies, afspraken worden keurig nagekomen.

Gewoon goed!

Vakkundig en mooi eindresutaat

Wij hebben twee kunstofkozijnen laten plaatsen en een aantal ramen laten vervangen naar HR++glas. Tevens de waterslagen laten vervangen. De levering van de materialen was compleet. Het plaatsen ging snel en vakkundig. Alle rommel was na afloop weer opgeruimd en het afval werd meegenomen.

Professioneel personeel.

Respect ondanks regen en noodweer toch door werken.Goede afwerking.Erg vriendelijk en beleefd personeel een aanrader voor iedereen die twijfelt aan nieuwe kozijnen

Ze"" William en Ferry" een gezellig stel.

Uitstekend werk verricht de hele boven verdieping kunststof kozijnen gezet,zou het iedereen aanraden.

Prima afwerking.. oude kozijnen mee .. netjes

Prima !

Geef de monteurs maar een bonus want dat verdienen ze.

Al jaren klant bij jullie dat zegt genoeg.

Vakwerk voor een scherpe prijs

Ze hebben bij ons een kunststof schuur deur geplaatst een eerste klas vakman die weet waar hij mee bezig is. Wij hebben een fijne ervaring voor de uitgevoerde werkzaamheden. met een erg mooi eind resultaat.

Perfecte service, perfecte producten, perfect personeel

Enige tijd geleden hebben wij onze erg oude kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen. Welk bedrijf laat je dan komen? We hebben meerdere offertes laten maken. Damen en Groen kwam daarbij als beste uit de bus. Kevin kwam bij ons thuis, luisterde naar onze wensen en maakte ter plekke een offerte. Dat vonden wij prettig, want bij andere aanbieders zaten we soms wel twee weken te wachten. Aan de hand van de offerte hebben we besloten om met hen het avontuur aan te gaan. Na het intakegesprek is er een opmeter gekomen die alles heel precies heeft opgemeten. Ook hij luisterde naar onze wensen en heeft in zijn meting deze direct verwerkt. Uiteindelijk kwam de dag van plaatsing. Er kwamen twee vriendelijke beleefde monteurs (JW en Wouter ) die keurig werk hebben geleverd. Ze waren prettig in de omgang en dat is belangrijk omdat je toch drie dagen met elkaar optrekt. Zij begrepen heel goed dat wat voor hen dagelijks werk is voor ons heel spannend was en ze legden goed uit wat ze gingen doen. We hadden ons geen betere monteurs kunnen wensen. Onregelmatigheden die na het plaatsen naar bovenkwamen zijn keurig netjes en ook vlot opgelost. Wij vonden het een fijn bedrijf om zaken mee te doen en bevelen hen zeker aan! Bedankt voor de goede zorgen !

de 2 jongens de bij ons de kozijnen hebben geplaatst hebben het super gedaan en netjes afgewerkt

de samenwerking met damen&groen was ook goed zowel per telefoon en met de verkoper alleen jammer van de twee ruiten waar een barst inzat maar daar komen twee nieuwe voor

Boven de beste

Vanaf het eerste gesprek had ik al een goede gevoel bij Damen en groen. Ze waren heel vriendelijk. Het werk was snel en netjes geleverd. Ik ben heel blij mee.

Gewoon alles goed vanaf eerste gesprek en opmeten tot en met uitvoering klus super kwaliteit!

Vakmensen die vakwerk afleveren!

Twee jaar geleden door Damen en Groen kozijnen laten plaatsen op de 1e verdieping waar we toen en nu nog steeds zeer tevreden over zijn. Mede hierdoor besloten om ook dit keer een schuifpui te laten plaatsen door Damen en Groen, hier hebben wij beslist geen spijt van gekregen want het is werkelijk vakwerk wat deze mannen afleveren !! Erg blij met het eindresultaat en wellicht tot een volgende klus!

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring ,goede vriendelijke vaklui ,laten alles ook netjes achter. Prima ,aanbeveling waardig

• Presentatie
  • Duidelijke offerte
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit
  • Montage
  • Montage personeel
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: overige