Blij met mijn keuken! Goed geholpen!!

Ik ben erg blij met mijn keuken. Fijn geholpen in de winkel. Ook de monteur heeft de keuken netjes geïnstalleerd.

Goede service! Meedenkend en vriendelijk

Alle tijd en duidelijke uitleg, heel fijn geholpen van aankoop t/m plaatsing.

In één woord fantastisch.

Bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen. De verkoper (Michel) nam goed de tijd voor ons en dacht ook heel fijn mee over ons ontwerp van de keuken. Tijdens en na het plaatsen was een vraag of een extra onderdeel leveren geen probleem. Mocht er ooit nog een keuken gekocht gaan worden, dan zal dekkerskeuken zeker onze eerste keus zijn. Ga zo door.

Al vele keren gebruik gemaakt van Dekkers Keukencentrum voor diverse huizen. Vooraf goed advies in de winkel door Michel, het laten plaatsen door Piet en Fred is geweldig

super keukenmonteur

enig minpuntje dat ondanks het 3 x inmeten er buiten een a 4tje geen duidelijk omschrijving of feedback is gegeven hoe de leidingen moeten lopen. dit gaf wat stress en extra kosten op de dag van installeren maar dit is keurig opgelost door de monteur.

Fijne zaak, goed geholpen

Jaren geleden al onze eerste keuken bij Dekkers gekocht. Toen al goed geholpen door Michel. Nu wederom goed geholpen voor vervangen van de oude keuken. Michel denkt goed mee wat praktisch is.

Tevreden met de service en plaatsing van mijn nieuwe keuken.

Goede advisering bij uitzoeken en bepaling van mijn wensen voor mijn nieuwe keuken door Michel begin 2022. Door de leveringstijd nieuwe energiezuinige gevelkozijnen eind mei 2023 en nog andere leveringstijden/vertragingen van overige werkzaamheden van mijn gehele renovatie van mijn begane grond woning is vorige week de nieuwe keuken geleverd en geplaatst naar tevredenheid.

Liep redelijk vlekkeloos

Mijn ervaring met Dekkers keukencentrum in Rijswijk is behoorlijk goed. Er werd meegedacht en er is vrij weinig mis gegaan. Probleem met de koelkast op dezelfde dag opgelost, en een paar andere dingen worden binnenkort opgelost.

Prima! Prachtige keuken, precies zoals ik het wilde

Zie boven

Beste Anita Dank voor je positieve beoordeling . Veel plezier van de nieuwe keuken . Groet Michel

"AANRADER" om bij Dekkers Keukencentrum in Rijswijk u keuken te bestellen.

Klant wordt altijd klantvriendelijk geholpen en er wordt door de verkoper meegedacht in andere mogelijkheden en eventueel ook voordeligere keuze. Zelf door de jaren heen voor diverse huizen steeds weer bij Dekkers Keukencentrum terecht gekomen voor de aankoop van een nieuwe keuken. Dus wij kunnen niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn.

Beste Jan en Wendy, Dank voor jullie reactie , fijn om te horen Geniet van jullie nieuwe keuken ! Groet en dank Michel

Fijn bedrijf dat afspraken nakomt!

Onze recente ervaring met Dekkers was net zoals 15 jaar geleden erg prettig.

Vriendelijk, betrokken en alle afspraken nagekomen

Tijdens het hele proces zeer betrokken. Duidelijke communicatie en uiteindelijk een mooie keuken. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Beste Mark, Dank voor jullie positieve reactie , wordt gewaardeerd. Geniet van jullie keuken ! Groet Michel

Slechte service

Heb in 2022 een keuken besteld en zeker geen goedkopen keuken! In dec 2022 geplaatst en dit jaar eind januari was de keuken pas compleet. Dit heeft bij elkaar dus 13 maanden geduurd voordat de keuken echt af was en vele malen vrij moeten nemen omdat ze dan weer langs kwamen eerst was er geen deurtje geleverd, toen een wit deurtje terwijl je een zwarte keuken heb staan, volgende deurtje was kleur verschil, volgende deurtje verkeerde gaten geplaatst voor de scharnieren enz enz Als je belt en dan vraagt om terug gebeld te worden hoor je gewoon niets meer van ze. NOOIT meer zal ik daar een keuken bestellen zeer slechte service!

Altijd fijn geholpen

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van de keuken.

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen bij Dekker, het resultaat is een schitterende keuken waar we erg blij mee zijn.

Prima!

Deskundige, vriendelijke mensen in de winkel. Alle beloftes en overeenkomsten zijn nagekomen. De heren die de keuken hebben geplaatst hebben prachtig werk afgeleverd. Mocht ik ooit een andere keuken willen hebben dan ga ik weer naar Dekkers

Geweldige service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, denkt met je mee en een mooie keuken samengesteld.

Een feestje om te kopen!

Onze nieuwe keuken was een feestje om te kopen & te ontvangen. De vakman die bij ons kwam via Dekkers Keukencentrum heeft een plaatje van een keuken bij ons geplaatst nadat Michel onze wensen in een 3D tekening had gerealiseerd. Wat een prettig gesprek was dit, Michel heeft ons super fijn geholpen met de indeling en het realiseren van onze wensen. Wij raden Dekkers Keukencentrum en Michel Smit zeker aan. Heel erg bedankt voor alles!

Heel goed advies gekregen en prettig geholpen.

Mijn ervaring met deze zaak was zeer goed. Veel en veel beter dan bijv. Mandemakers keukens bij wie ik 2 jaar daarvoor een keuken had gekocht.

Enorm blij met mijn geweldige keuken

Via mijn aannemer kwam ik terecht bij Dekkers keuken centrum. Ik ben ontzettend goed geholpen door Michel en samen zijn we tot het ontwerp van mijn keuken gekomen. De keuken is geplaatst in de nieuwe aanbouw dus de communicatie tussen aannemer en de keukenzaak moest erg goed zijn en dat was ook zo. De heren die de keuken geplaatst hebben zijn geweldig en hebben heel netjes en secuur gewerkt. Fantastisch om te zien hoe een keuken van een idee, naar een 3D tekening en uiteindelijk naar een échte keuken gaat

Goede ervaring

In 5 jaar tijd 2 keukens laten plaatsen en prima service ervaren. Natuurlijk gaat er altijd wel eens wat mis maar dat wordt dan snel en vakkundig opgelost en gemaakt.

Super. Alles volgens afspraak gebeurt.

Waren 2 heren die het geplaatst hebben. Het is netjes en professioneel gebeurt. Vriendelijke ervaring en duidelijk uitgelegd. Ben er zeer tevreden over. Het is aan te raden om bij dekkerskeuken een keuken te kopen. Levering was ook prima. Alles volgens afspraak gebeurt.

Het is een geweldig keukencentrum

Dit is de derde keuken, die we hier bij Dekkers Keukencentrum kopen. Elke keer is het weer een verademing om hier met Michel om de tafel te zitten. We zoeken naar de juiste apparatuur en de juiste kleuren. Niets is hun teveel, je kunt ook altijd stalen mee krijgen. Ook vakkundig personeel om de keukens te monteren, wij zijn altijd heel blij met Maurits. Wij zouden Dekkers Keukencentrum voor een persoonlijk advies zeker aanraden

Prachtige keuken en een top service

Via een kennis zijn we naar Dekkers in Rijswijk gestuurd. Communicatie verliep hier vlot en de keuken was snel geleverd. Zijn super geholpen en er is goed meegedacht, om uit eindelijk mijn droom keuken te realiseren.