Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jasper is een buitengewoon slimme adviseur die ons (gelukkig!) heeft omgepraat dat we een gepolijst blad zouden nemen en geen gezoet blad. Achteraf zeer blij mee. Verder hebben we een paar garantiekwesties gehad die gewoon perfect zijn opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij vinden dat er aandacht wordt besteed aan klant en order.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wim vd Ham werkt ontzettend professioneel en we hebben advies op maat gekregen. Ook na plaatsing van de keuken toen we nog wat kleine veranderingen wilden was de service perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle offerte binnen het gevraagde budget, snelle levering en plaatsing, goede nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik wilde alleen een smetplint toevoegen aan keuken die ik al had. De winkel waar ik keuken had gekocht (niet van der Ham) kwam met een belachelijke offerte. Van der Ham bood plint aan voor een goede prijs & deed leuk aanbod tav gratis montage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: losse apparatuur
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring. Kerel die plint erop zette prima. Moest 'm er nog wel even op wijzen dat de plinten in de hoek van hoogte verschilden voordat ze echt muurvast zouden zitten. Maar dat heeft hij toen netjes aangepast.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima adviestraject van Jasper de Regt. Totaal niet het gevoel gekregen dat ik het duurste voorgeschoteld kreeg, er werd echt gekeken naar wat het beste was voor mij. Ook na de verkoop werd er nog heel goed meegedacht om specifieke zaken zo mooi mogelijk te maken. Goede afstemming en samenwerking daarbij tussen de verkoper en de monteur. Ook niets dan lof over de monteur Peter Verheul. Stemde goed af, dacht mee en heeft binnen de afgesproken tijd een mooie keuken opgeleverd! Bij een volgende keuken zou ik absoluut weer voor deze combi kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gehele traject van eerste bezoek aan showroom tot aan offerte en de uiteindelijke levering en installatie is goed en volgens afspraak verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Géén negatieve ervaring!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hadden al eens eerder een keuken van van der Ham gekocht, en daarbij was de service prima. Ook nu weer, prima advies, goed geplaatst, mooie keuken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super vriendelijk personeel met vakkennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De aannemer dat de keuken geplatste heeft, heeft erg veel gebruiksaanwijzingen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en deskundig advies bij aankoop keuken. Planning en aflevering goed geregeld. Installatie door monteur zeer vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verkoper, goed en deskundig advies, meedenkend, levertijd prima, we moesten wel vragen om een technische tekening. Monteur zeer deskundig en service gericht. Heeft ook goede nazorg verricht en zelfs geadviseerd over de afwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wij vonden het moeilijk om het hele aankoopbedrag vooraf te betalen zonder levering, dit is gelukkig helemaal goed gekomen en wij zijn erg content met onze keuken!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Er word geen probleem gemaakt van een probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaring. Bedankt voor alles.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en duidelijk advies, mooi ontwerp en een goede prijs!!!.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben voor het bedrag dat wij in ons hoofd hadden de keuken die we graag wilden hebben. Het meedenken van de verkoper hebben wij als zeer prettig ervaren. Hij heeft veel informatie gegeven en was zeer goed bereikbaar voor vragen/opmerkingen van onze kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima advies en meedenken met een passende oplossing. Verkoper kwam aardig en zeer deskundig over. Montage was perfect en keurig netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nadat er door eigen schuld een veer van de apothekerkast kapot was gegaan, is deze voor van der Ham zonder kosten vervangen. Dat is dus zeer goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Een aantal van de deurknoppen zijn los, dat is jammer. En de koelkastdeur piept
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer goede dienstverlening en denken met de klant mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie keuken goede kwaliteit en perfecte miele apparatuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 2 x verkeerde inmeting noodzaakte tot aanpassing ontwerp waardoor minder bergruimte en passtukken, aanrechtblad paste niet en moest gezaagd. Deel zat los, wel gemaakt. Kraan spettert enorm en wasbak is eigenlijk iets te klein. soms wat coordinatie problemen tussen aannemer !, 2 en ontwerper.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

leuke showroom keuken gekocht alleen het plastic wat op het blad ligt komt erg snel los en dat had ik niet verwacht. div plekken al moeten loshalen en opnieuw moeten lijmen.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

- Transparantie over prijzen. - Betrouwbare en no-nonsens informatie. - Aandacht voor onze klantwens bij adviesgesprek. - Vakmanschap monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 7 advies en ontwerp: Bij het adviesgesprek is verzuimd een zij spatscherm mee te nemen in de offerte. Enerzijds een foute aanname onzerzijds, maar ook een kleine misser vanuit het adviesgesprek. We wilde namelijk dezelfde keuken als daarvoor. Dit kost ons nu extra geld en zelf plaatsen. - 5 monteur: We zijn niet tevreden over Peter Verheul als het gaat om de manier waarop hij zijn afspraken met ons heeft gepland. Hij had twee dagen gepland, maar hij heeft uiteindelijk twee en een halve dag nodig gehad. De eerste dag vertrok hij midden op de dag 2 uren om een gedeelte van de oude keuken af te voeren. Aan het einde van de dag zat de bus echter nog afgeladen met de eerste lading en zaten wij met de troep. Waar hij dan die twee uren was, geen idee? Uiteindelijk was de tweede dag de oude keuken pas afgevoerd. Op de tweede dag had zijn vrouw een afspraak gepland met een makelaar om een keuken in te meten. Deze afspraak kwam tussendoor, maar ging voor op onze bestaande afspraak. Hij zou na het inmeten eerst nog terugkomen, maar later toch maar weer niet. Wij moesten daarom maar vrijdagmorgen klaar voor hem te staan, want hij kon woensdag en donderdag niet. Er was ook een nalevering, maar het gemak waarmee hij met onze tijd omging vond ik ongepast. We vonden het moeilijk om bovenstaande met hem te bespreken, want we merkte, dat hij hier niet positief op reageerde. Wij wilden bovendien de kwaliteit van de afwerking niet beïnvloeden. Het goede vakmanschap staat niet ter discussie, puur de slechte planning en houding.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

komen afspraken na. goede service. prettige zakenpartner

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring ontevreden over enkele afwerkingsdetails van de inbouwer; ronde (niet vlakke) klepdeurtjes van de leverancier.

Bedrijfsgegevens

Theresiastraat 168 178

2593 AT Den haag

079-3300900

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.