Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Werd goed ontvangen tijdens ons eerste bezoek aan de showroom. Geheel vrijblijvend advies wat zeer vertrouwelijk over kwam. Ook de deskundigheid en de tips bij het kopen van een nieuwe keuken klopte. Ook het contact met de verkoper (Jeroen) klikte en vonden we eerlijk. Het geheel heeft er toe geleid dat we een keuken geheel naar onze wensen hebben waar we dagelijks van kunnen genieten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Als je naar de showroom belt kan het eerste contact (telefoniste) wat vriendelijker en zorgzamer. Kwam wat snauwerig over wat geheel in tegenstelling staat met de rest van de verkopers. Stoot wat af.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

wij hebben goed advies gehad, er is goed naar ons geluisterd en we vonden het erg fijn dat er de tijd werd genomen om tot een goede keuze te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de lange levertijd van de Bontempi keuken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede verkopers snelle levertijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen gebruiksaanwijzingen bij geleverd en sier strip paste niet op plint .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het bedrijf gaf ons vernieuwende inzichten in keukenopstelling en gebruikte materialen. Het hele traject van tekenen, offerte en keuze hebben wij zeer professioneel en prettig ervaren. Niets moet en creatief in het verzinnen van oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Een van de twee geleverde AEG-combi magnetron-hetelucht overs werkte minder goed. Zij hebben de importeur geïnformeerd en na 2 bezoeken werd door een AEG-monteur het 1:1 opgelost.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn goed geadviseerd bij de keuze van een nieuwe keuken. Stap voor stap is het proces verlopen. Na bestelling werd door de installateur alles in de woning nagegaan en is nog een enkel verbetervoorstel toegepast. Inmiddels is de keuken zonder enig probleem geinstalleerd. En het is prachtig geworden. Wij zijn een tevreden klant. Wat betreft nazorg moeten nog twee kleine schuifladen geleverd. Dat was het enige dat ontbrak..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij vinden het lastig om dit in cijfers uit te drukken. We zijn goed te spreken. Zelf zijn wij, zeker de mannelijke helft, voor een goede communicatie. Prima op deze manier. Ook via email

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben zeer positieve ervaringen met Van der Ham Keukens. We hebben zeer veel tijd nodig gehad om tot een definitief ontwerp te komen en tot aanschaf van de keuken over te gaan. Dit was geen enkele moeite voor Willem van Cappelleveen. Hij heeft zeer veel tijd aan ons besteed. Uiteindelijk zijn we tot een mooie keuken met een goede prijs/kwaliteit verhouding gekomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aankoop keuken al weer tijd geleden (2001 ?), maar ervaring destijds positief, ook bij installatie. Nadien bij tussentijdse service vragen goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het contact met adviseur Jasper de Regt hebben wij als bijzonder prettig ervaren. Hij was heel prettig in de omgang, dacht goed met ons mee, de computer animatie gaf een realistisch beeld en hij gaf goede en duidelijke adviezen. De offerte zag er goed uit. Wij hebben over een tijdspanne van circa 6 weken, 4 keer een afspraak met hem gehad. Hij hield zich perfect aan de afspraken en nam er echt de tijd voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De enige wanklank van deze keuken ondervonden wij bij het service centrum. Hoewel de keuken perfect is geplaatst waren er enkele dingen niet goed (waar de aannemer niets aan kon doen). Het betrof overigens slechts een paar oneffenheden zoals een scharnier van een keukenkastdeurtje en één lade van een onderkast had niet de goede maat. Wat ons erg stoorde was dat het 5 weken na oplevering duurde voordat dit door de service afdeling verholpen werd,
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De service was goed,wat niet goed was hebben ze netjes gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vanaf het eerste moment goed geholpen. Direct een goede aanbieding gedaan waaraan de andere "Keuken ketens" niet konden tippen. Alles netjes volgens afspraak gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Levertijd had iets korter gemogen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke en deskundige verkopers, door diverse mensen geholpen ivm ziekte van een medewerker, maar we hebben daar totaal geen nadeel van ondervonden. Deskundige en zeer goede monteur, hij heeft ons zeer goed advies gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top kwaliteit advies and montage

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Prijs aan de hoge kant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Daar waar ik nvt heb ingevuld, betekent dat ik a. Nog geen ervaring heb met de nazorg maar ik ga ervan uit dat die goed is; b. De prijs bij vd Ham is wel wat hoger dan bij andere keukenwinkels waar ik geweest ben maar de goede service en betrokkenheid van Willem van Cappeleveen maakte voor mij dat ik voor Van der Ham keukens heb gekozen; c. De website heb ik niet bekeken. De meest positieve ervaring is de werkwijze van Willem van Cappeleveen. Door zijn kennis en geduld, gunde ik jullie deze aankoop. De aannemer de heer W. Van de Gaag werkte heel,rustig, netjes en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij kregen uitstekende adviezen en werden zeer goed begeleid bij het maken van een keuze. Toen wij bij nader inzien andere inbouwapparatuur wensten, was dit geen probleem. Wij kunnen Van der Ham keukens van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Op de nieuwe inbouwapparatuur van Siemens moesten we helaas wel de hoofdprijs betalen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

goede verkoper, uitstekende kennis. Zeer klantvriendelijk. Uitstekende monteur. Keuken is fantastisch geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vakkundig en steeds vriendelijk geholpen terwijl we toch best een aantal keer eea flink veranderd hebben. Verkoper bleef even lief alles aanpassen naar onze wensen en heeft zo meegeholpen onze droomkeuken waar te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring niet gehad.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De tot stand koming van de aankoop verliep heel prettig, mede door het flexibel opstellen en meedenken door Jasper van der Regt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag
  • Omschrijf uw negatieve ervaring er waren nogal wat beschadigingen en opleverpuntjes. De nalevering van deze onderdelen en de glasplaat achter de inductieplaat van 4 á 5 weken vonden we nogal lang, waardoor we met een onafgeronde keuken moesten wachten totdat we de wandtegels en de rest van de keuken konden afmaken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerlijkheid en interesse van de verkopers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Slecht advies van (ingehuurde) monteur.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via verkoper Jasper de Regt in contact gekomen met vd ham. Prima door hem geholpen, goede info gekregen en goede/heldere offerte. Geen gladde verkooppraatjes, maar gedegen advies. Plaatsing door monteur Peter Verheul is keurig gedaan. Hij denkt mee, lost probleempjes ter plaatse op en levert kwaliteit. Ik ben tot nu toe (1 dag na oplevering) erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag

Bedrijfsgegevens

Theresiastraat 168 178

2593 AT Den haag

079-3300900

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.