Helemaal goed!

Echt heel erg goed! Enige minpuntje dat mijn naam verkeerd geschreven is. Verder heel erg blij met alles!

zeer prettig

bij siliakus word je vakkundig geholpen met het uitzoeken van een bed Ze nemen alle tijd ,en dat is wel fijn ,want een goed bed koop je weer voor jaren .

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Tijdens het uitzoeken van een bed en matras werd er goed advies gegeven en er Werd echt de tijd genomen om het juiste matras en/of kussen te vinden. Bed is thuis afgeleverd en in elkaar gezet. Je hebt er geen omkijken naar. Top.

Goede kwaliteit Super service

Tijdige levering

In de winkel offerte laten opmaken, later telefonisch offerte geaccepteerd met minimale wijzigingen. Bed werd op de afgesproken dag geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden met het bed.

Helemaal Top!

Via de site besteld omdat we al eerder bedden hadden gekocht bij dit bedrijf. Zijn uitstekende bedden. We hebben ze ook in ons vakantiehuis in Oostenrijk en menig gast vraagt waar we de bedden hebben gekocht want ze slapen zo lekker! Nou bij Siliakus!

• Gekocht: via de webshop

Goed geholpen, netjes alle afspraken nagekomen en goede communicatie.

Goed geholpen, afspraken netjes nagekomen en een goed product

goede voorlichting

Top geholpen

Ik slaap sinds mijn nieuwe matras weer als een roos. Ben super goed geholpen in de winkel, werd goed meegedacht.

Goede voorlichting

Personeel nam de tijd om met een goed advies te komen

• Gekocht: in de winkel

Zowel in de winkel als bij de montage van mijn boxspring vriendelijk geholpen.

Altijd goed advies

Erg blij met advies en service. Slaap als een roos

• Gekocht: Telefonisch

Perfect so happy!

Very happy with my bed and I am strongly recommending it. A healthy sleep is priceless :)

gewoon goede service

Goede deskundige uitleg in de winkel, geen overdreven verkooppraatjes. werd goed geluisterd naar mijn wensen.

• Gekocht: in de winkel

Geweldig geholpen door zeer vriendelijk personeel

Netjes geholpen. Keurig bezorgd. Kortom volgende bed weer bij jullie kopen

Super snelle levering fantastisch

Super snelle levering, netjes geïnstalleerd en het heerlijk bed! In 1 woord fantastisch. Hele vriendelijke bediening in de winkel alles op ons gemak uitgezocht.

Zeer tevreden.

Slaapt heerlijk goed advies gekeken ,en fijn geholpen in de winkel .

• Gekocht: in de winkel

Geweldig en ontzorgend, een warm bad van kennis en advies.

Wij zijn zeer, zeer goed geholpen door Nanda, wat een geweldige slaap-adviseur! Vrijwel direct had ze door goed te luisteren door wat we wensten en kon op onze vragen zeer duidelijk verhelderend antwoorden, kennis van zaken van topniveau en geduldig, vriendelijk en steeds een stap voor in het proces van details. Het was een zeer warm bad van ontvangst en persoonlijk toegankelijk contact - zeker na bezoek van andere beddenzaken een scherp contrast - ze dacht met ons mee en wist haar advies precies op onze wensen toe te spitsen. Al met al zijn we zeer verheugd hier weer een bed te hebben gekocht naar grote tevredenheid! Nu nog wachten op de best snelle levering maar wat altijd te lang duurt. Dank je wel Nanda, je bent een kei!

Heel tevreden met Siliakus matrassen

Weer zijn we ontzettend tevreden met de matrassen van Siliakus. In het verleden meerdere keren matrassen besteld. Wij gebruiken ze onder andere in het huis dat we aan badgasten verhuren. We hebben alleen maar positieve reacties over de goede kwaliteit van de bedden. Daarvan worden niet alleen de gasten blij, maar wij ook. Bovendien is het contact met de medewerkers van Siliakus altijd geweldig. Een pluim voor dit bedrijf!!

• Gekocht: Telefonisch

Snelle levering. Je word per mail goed op de hoogte gehouden. Het product is niets op aan te merken.

• Gekocht: via de webshop

uitstekende informatie over het product wat ik heb aangeschaft.

goede en duidelijke informatie gegeven door deskundig personeel.

Goede service en voorlichting

Goede service en uitgebreide voorlichting

• Gekocht: in de winkel

Goed matras, ons slaapcomfort is aanzienlijk verbeterd.

We kregen goede voorlichting in de winkel, we hebben nieuwe matrassen aangeschaft, vond ze wel prijzig, maar ze liggen goed, we zijn goed geholpen door een aardige medewerkster. Minpuntje is wel dat jullie de oude matrassen niet gratis afvoeren maar dat dit ons nog € 35,-- extra kostte. Waarom is dit niet gewoon service, bij zulke dure matrassen?

Zeer nette service!

Prima ervaring, zowel in de winkel als daarna. Geen opdringerigheid om te kopen, hierdoor prettige sfeer. Bij ons thuis erg krap, Siliakus regelt gratis inmeetservice om te kijken of het bed naar boven kan. Enige tip: ga hier uit van het hele bed en niet alleen het hoofdbord. Bij ons ging uiteindelijk het bed hierdoor net wel/ net niet naar boven.

Prima bedden winkel.

Boxspring gekocht bij Siliakus. heel goed voorgelicht en volgens afspraak geleverd.

Broeker Werf 4

1721PC Broek op langedijk