Slapen zoals het hoord.

Na een bezoek in Langedijk hebben we een Piet Jan Boom matras gekocht. De levering was netjes binnen de afgesporken tijd geleverd. "waarom hebben we dat niet eerder gedaan" is de uitspraak.

Prina service

• Gekocht: in de winkel

Goed en deskundig geholpen goed geadviseerd een min puntje geen koffie aan geboden je doet toch een grote aankoop. Een een grote pluim voor de twee monteurs die het geavanceerde bed in elkaar kwamen zetten. Maar een aanrader voor de genen die een goed bed nodig hebben.

Deskundig geholpen

No nonsens verhaal van de verkoopster. Kon snel het geschikte matras vinden.

Super service!

Nadat we al ruim ca’ 7 jaar met veel plezier gebruik maken van ons elektrische bedienbare boxspring kregen we een defect aan een van de motoren. Er kwamen 2 man even kijken wat er aan de was en binnen een week kwamen ze terug met een vervangend onderdeel. Super toch…. en dit allemaal gratis! Dit is een super service wat je vandaag de dag niet veel meer meemaakt!

• Gekocht: in de winkel

Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel. Bij Siliakus is afspraak ook een afspraak. Matrassen van topkwaliteit.

Vakkundig geholpen

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en kregen ruim de tijd om in de winkel op het matras te liggen

Prima leverancier

Vakkundig advies, er werd goed meegedacht.

• Gekocht: in de winkel

Het bed is super en de service is top!

Na ruim 20 jaar te hebben geslapen op een “Siliakus” bed werd het de hoogste tijd voor een nieuwe. Weer enorm vriendelijk en kundig geholpen. De communicatie is plezierig en behulpzaam. De monteurs bij het plaatsen zorgvuldig en kundig. Alle afval meegenomen. Het bed slaapt zalig. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Gewoon enorm tevreden.

• Gekocht: in de winkel

Alles is keurig geregeld. Zeer goed advies en het bed, matras en kussens liggen heerlijk.

Bijzonder tevreden!

Ik heb enige ervaring met Siliakus. Ben uitermate tevreden met de manier waarop je daar wordt geholpen door vriendelijk en terzake kundig personeel. O ja, niet onbelangrijk, de bestelde matrassen zijn van wereldklasse!

Topkwaliteit en topservice!

Dit is een winkel zoals een eigenlijk alle winkels zouden moeten zijn, topservice en topkwaliteit. Als je belt met een vraag, dan wordt ‘ gewoon’ direct de telefoon opgenomen. Geen Voicemail of keuzemenu, maar een aardige mevrouw die de tijd heeft je te woord te staan. Zeer deskundig en duidelijk antwoord op de vraag. Vervolgens snelle levering met een alleraardigst briefje. Daarnaast ook nog de beste prijzen! Kortom, van harte aanbevolen.

prima service

de nalevering van een hoofdkussen werd snel afgehandeld

• Gekocht: in de winkel

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Bij binnenkomst in de winkel begroet. Vriendelijk en deskundig geholpen bij de keuze van dekbedden. Later gebeld dat we nog een cadeau kregen. Van te voren gebeld wanneer de dekbedden zouden worden bezorgd. Niet verwacht, gingen ervan dat we deze in de winkel moesten ophalen. Uitstekende services dus.

Keurig en deskundig geholpen

Goede prijs kwaliteit verhouding Levertijd 4-5 weken Mooi design Vele mogelijkheden

Goede dienstverlening

Jammer, dat het matras later dan de afgesproken datum geleverd werd.

• Gekocht: in de winkel

Zeer snelle en correcte afwerking reparatie

Helaas brak er van ons bed een onderdeel af. Foto gestuurd en werd dezelfde dag gebeld dat het probleem in behandeling werd genomen. Na een aantal dagen stonden de dezelfde 2 keurige heren voor de deur die het bed ook geplaatst hadden. Mechanisme werd uitgebreid gecontroleerd en onderdeel vervangen onder garantie. Erg belangrijk dat ook de service perfect is! Goed gedaan Siliakus!

Helemaal goed!

Echt heel erg goed! Enige minpuntje dat mijn naam verkeerd geschreven is. Verder heel erg blij met alles!

zeer prettig

bij siliakus word je vakkundig geholpen met het uitzoeken van een bed Ze nemen alle tijd ,en dat is wel fijn ,want een goed bed koop je weer voor jaren .

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Tijdens het uitzoeken van een bed en matras werd er goed advies gegeven en er Werd echt de tijd genomen om het juiste matras en/of kussen te vinden. Bed is thuis afgeleverd en in elkaar gezet. Je hebt er geen omkijken naar. Top.

Goede kwaliteit Super service

Tijdige levering

In de winkel offerte laten opmaken, later telefonisch offerte geaccepteerd met minimale wijzigingen. Bed werd op de afgesproken dag geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden met het bed.

Helemaal Top!

Via de site besteld omdat we al eerder bedden hadden gekocht bij dit bedrijf. Zijn uitstekende bedden. We hebben ze ook in ons vakantiehuis in Oostenrijk en menig gast vraagt waar we de bedden hebben gekocht want ze slapen zo lekker! Nou bij Siliakus!

• Gekocht: via de webshop

Goed geholpen, netjes alle afspraken nagekomen en goede communicatie.

Goed geholpen, afspraken netjes nagekomen en een goed product

goede voorlichting