Tevreden

Heel fijn contact gehad met Iris en ook goed geadviseerd. De bedden zijn voor de verhuur maar heb ik wel even kort getest en voelde goed aan. De mannen die de bedden kwamen leveren waren ook heel vriendelijk.

• Gekocht: Telefonisch

Hele goede service

Na ruim 10 jaar was er iets stuk aan de motor van mijn verstelbaar bed. Ze kwamen eerst vrijblijvend kijken en ik kreeg goede uitleg en advies. De motor werd vervangen en ook de plaatsing werd weer kosteloos verzorgd. Natuurlijk waren er wel kosten voor de nieuwe motor. Ook telefonisch werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Gekocht: Telefonisch

ouderwets goede service

Zeer vriendelijke verkoopster, alle contacten van verkoop tot aflevering waren zeer professioneel!

• Gekocht: in de winkel

Klantvriendelijk, goede service, flexible, goede bedden

Siliakus is onze 'hofleverancier' van de bedden voor privè en onze appartementenverhuur Het Oude Atelier in Schoorl. Klantvriendelijke bediening en personeel die kennis van zaken heeft. De laatste levering moesten wij een aantal keren verplaatsen en daar gingen ze heel flexibel mee om. De bedden worden geïnstalleerd op de plek waar ze moeten komen. Super is dat! De mannen zijn zeer behulpzaam en gaan zorgvuldig met je spullen om. Echt top. Siliakus voor ons het vertrouwde adres voor een goede kwaliteit bedden voor een goede prijs.

• Gekocht: in de winkel

Prima netje bezorgd op de camping

• Gekocht: in de winkel

Veel druk op de verkoop en daarna nalatig.

Ik vind het heel belangrijk dat indien je beloftes niet na kan komen, in dit geval betreft het de levertijden, dat je ongeacht de reden daarvan zelf als winkelbedrijf contact opneemt met de klant om aan te geven dat er een vertraging is. Toen ik uiteindelijk zelf belde om te vragen waar mijn bestelling bleef werd er gelijk naar de leverancier verwezen als 'schuldige' partij. Het kan gebeuren dat een bestelling niet op tijd binnenkomt maar je gaat als winkel gewoon niet zitten wachten tot de klant belt, je belt de klant zelf op om deze tijdig te informeren. Zo heb je ook na aankoop ook het gevoel dat ze net zo begaan met je zijn als tijdens de verkoop.

• Gekocht: in de winkel

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. De levertijd van uw bestelling is inderdaad onverwachts 2 weken uitgelopen. Onze excuses dat wij hiervoor zelf geen contact met u op hebben genomen. Wij zijn het met u eens dat dit wel had moeten gebeuren. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben uw hele feedback doorgesproken, bedankt voor uw openheid hierin. Overigens heel fijn te vernemen dat u tevreden bent met uw Ecolife aankoop. Vriendelijke groet, het team van Siliakus

service top

van begin tot eind zeer tevreden

• Gekocht: in de winkel

alles werd precies op de tijd geleverd die ons werd gezegd. Installatie ging netjes en vakkundig. Alles is naar wens Een heerlijk bed

• Gekocht: in de winkel

Goed geholpen en keurig geplaatst.

We hadden een matras wat toch niet lekker lag hebben toen gebeld en binnen 2 weken was het omgeruild .

• Gekocht: in de winkel

Prima geholpen in de winkel bij de aankoop. Bij levering ook vriendelijk en kundig.

Altijd een goede service

• Gekocht: in de winkel

Ruime keus in matrassen. Vlot en goed advies.

We slapen weer heerlijk.

• Gekocht: in de winkel

Weer netjes geholpen en goed advies gehad. Bed keurig bezorgd en weer netjes geplaatst. Kortom in één woord geweldig

• Gekocht: in de winkel

Een heerlijk bed gekocht. Me moeder en zus gaan al jaren naar deze winkel vandaar dat ik er ook ben beland. Werkneemster weet waar ze over praat. De tijd wordt genomen en ja gewoon super!

• Gekocht: in de winkel

Warme goeie begeleiding, en informatie, van Els

• Gekocht: in de winkel

Klantvriendelijkheid en kwaliteit goed samen gevoegd

De ontvangst in de winkel was zeer klantvriendelijk en ter zake kundig. Analoog aan het winkelbezoek was de levering en het monteren in goede handen van twee prachtige kerels. Zie overigens mijn commentaar dat ik eerder per mail aan Wilma verzond.

• Gekocht: in de winkel

Hele fijne winkel met vriendelijk personeel

Wij kwamen via Google bij deze winkel en werden meteen met open armen ontvangen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen, en het bed werd snel volgens afspraak geleverd. Ook hadden we een leenbed gekregen totdat ons nieuwe bed geleverd werd. Ook de bezorging was door zeer ervaren vriendelijke chauffeurs.

• Gekocht: in de winkel

Een prima firma en altijd vriendelijk en goede service

De aankopen zijn altijd vriendelijk in prijs en goede kwaliteit, aflevering thuis prima mensen die hun vak verstaan.

• Gekocht: in de winkel

Goed in meedenken. Omruilen van de matrassen. Geweldig dat dit kon.

Goede begeleiding en service

Top bed!

• Gekocht: in de winkel

Prettig geholpen in de winkel. Bezorging tot in de slaapkamer, super!

Geeweeldig

Goede uitleg en er de tijd voor nemen

Gespecialiseerd in hun vak

Goed professioneel geholpen.

Goed advies, snelle levering

Bij de keuze voor een topper kreeg ik prima advies, na bestelling snel geleverd, mijn verzoek een week later te leveren was geen probleem. Nu een week erop geslapen voldoet de topper aan mijn verwachting, pijn in onderrug bij opstaan is voorbij.

Snelle en vlotte af/levering

Op tijd en keurig afgeleverd

Broeker Werf 4

1721PC Broek op langedijk