Cervice is goed

Cervice is goed alleen mijn gasstel is nog steeds niet goed een pit weigert vaak, zijn al drie keer geweest maar is nog steeds niet in orde

Super advies en goede service!!!

Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken en ook met onze kledingkast met schuifdeuren . We hebben een goed deskundig advies gehad. (niet opdringerig) Zeer vriendelijk personeel zowel in de winkel als de monteurs die aan huis kwamen. De service en kwaliteit is uitstekend. Ik raad Altis keukens zeker aan bij anderen die op zoek zijn naar een nieuwe keuken en of kast, Een zeer tevreden klant!!

Zeer klantvriendelijk

Prijs kwaliteit en service GOED

Uitstekende verkoper, veel ervaring!!

Prettig om de keuken bij Altis uit te zoeken, in alle rust en met een zeer goede verkoopbegeleiding. Ook de plaatsing is prima verlopen.

Prima advies en plaatsing

We zijn naar meerdere keukenzaken gegaan. Bij Altis werd met je mee gedacht. We hebben prima advies gehad. Ook het plaatsen op afspraak was perfect. Keurig gewerkt met aandacht voor de vloeren en muren. Niets negatiefs te melden. We hebben daar ook in inloopkast op maat besteld en ookdie is perfect geleverd en geplaatst. Een aanrader!

Prachtige keukens en kasten worden verkocht met geweldige service!

Afgelopen jaar een prachtige keuken gekocht bij Altis, verkoop, plaatsen en service heel fijn. We hebben niet alleen een keuken gekocht maar ook een dressoir, buffetkast en tv meubel. Heel blij en tevreden met alles.

Keuken zeer netjes en compleet geleverd en geplaatst

Altis is een betrouwbare leverancier met een goed kwaliteit en en nazorg

Door de overeenkomst tussen de projectontwikkelaar van onze vorige woning en Altis hebben wij in 2010 een keuken aangekocht bij Altis. Wij waren zeer tevreden omtrent de levering. Enkele maanden later ondervonden wij meerdere malen hinder van het desfunctioneren van de apparatuur. Altis heeft er voor gezorgd dat de apparatuur door Boretti kosteloos is vervangen voor soortgelijke nieuwer type apparatuur. Dit heeft er toe geleidt dat bij de realisatie van onze matelzorgwoning er geen andere keukenleverancier bij ons in beeld is geweest en wij twee volledige keukens hebben gekocht en laten plaatsen door Altis. De service nadien heeft ons bevestigd dat dit een juiste keuze is geweest. Chapeau voor Paul, zijn collega's van de planning, van de afdeling aftersales en de buitendienst. Wij zijn blij met onze keuken en de reacties die wij van kennissen en vrienden ontvangen. Wij adviseren allen, die op zoek zijn naar een keuken van goede kwaliteit tegen een redelijk en eerlijk bedrag, naar Altis te gaan. A. van Kouwen

Zeer tevreden over het ontwerpproces, minder tevreden na aankoop

Zeer tevreden zijn wij over het proces om onze keuken te ontwerpen. Niets was teveel, er werd meegedacht en we kregen voldoende tijd om erover na te denken. Echter na aankoop van de keuken, was er wel wat minder mogelijk. Terugbel verzoeken werden niet nagekomen en ook mailcontact werd niet altijd beantwoord. Montage was erg goed. Echte vaklui. De greeplijsten die wij uitgekozen hadden waren niet in het assortiment. Ze hebben ons een greeplijst verkocht die in de winkel is laten zien, maar blijkbaar van een ander keukenmerk was. Hierdoor hebben we dus niet wat we eigenlijk wilde hebben, dit was volgens Altis niet op te lossen. Een deur had kleurverschil, dit is wel netjes opgelost. Het keuken

Prachtige keuken en goed advies!

Wij zijn onwijs blij met onze prachtige keuken. Fijn advies hebben wij gekregen en niks is te gek om je te helpen.

Droomkeuken

Heerlijk om te koken in mijn Altis Keuken.

Erg tevreden!

Ruime keuze, goede begeleiding, fijne producten!

Goed tot aan de nazorg, daar kan het beter

Ik wacht al bijna een jaar op een reactie van het onderstel van de combi-oven wat vlam pakte, waardoor er nog steeds schroeiplekken zichtbaar zijn. Hier kan Altis niks aan doen maar ze moeten het wel coördineren en afhandelen.

Prima leverancier

Door een faillissement van onze eerste leverancier zijn wij terecht gekomen bij Altis uit Oss. Wij zijn heel erg tevreden over de begeleiding, levering en service na afloop van de levering. De (kleine) probleempjes waarmee iedere levering gepaard gaat zijn heel netjes opgelost. En we zijn heel erg blij met onze keuken!! Nog steeds zitten we er met een grote glimlach van te genieten

Fantastisch van ontwerp tot montage!

Vanaf het eerste contact in de showroom een goed gevoel bij Altis Keukens. Goede adviezen en werd ruim de tijd genomen. De montage was uitgevoerd door nette en gespecialiseerd personeel. Top! Ben

Super!

Supermooie keukenzaak. Mooie kwaliteit spullen en goed advies. Nette levering met goede service! Ook fijn contact! Wij komen hier zeker terug!

Hele goede service

Na onze miskoop bij een andere keuken zaak uit den bosch. Daar was onze keuken was niet besteld. Dat hoorde we pas een week voor leverings datum. Hebben we de koop ontbonden. Kwamen we bij altis keukens in oss terecht. En die beloofde ons dat ze binnen 6 weken de keuken konden leveren. zo als wij de keuken wilde en met de zelfde apparatuur. Uit eindelijk is hij binnen 4 weken geplaatst. En zijn we er heel gelukkig mee na 3 maanden zonder keuken gezeten te hebben. Echt een aanrader we zijn in de winkel echt goed geholpen. En de levering ging prima en de momteurs werken ook goed samen en netjes.

Helemaal TOP !

Erg blij met mijn nieuwe keuken. * kundig advies en betrokkenheid door Jules Verwijst * timings volgens afspraak * plaatsing door kundig team * van eerste idee naar uitwerking en afronding * alles TOP

fijne zaak

Onze ervaring is super goed We zijn heel fijn geholpen door Paul nam alle tijd voor ons En een leuk ontwerp voor onze keuken gemaakt het brengen en plaatsen is super goed verlopen We zijn op tijd gebeld dat de keuken een maand later kwam ivb met de corona de keuken is zonder problemen gezet alles super goed gegaan vriendelijk personeel Wij zijn bij Altis terecht gekomen door onze zoon die heeft zijn keuken ook daar gekocht en was zeer tevreden over Paul en met zijn keuken

Uitstekend.

Er is goed meegedacht om een oplossing te vinden voor het vervangen van een vierdelig Domino gassysteem 120 cm breed naar een inductieplaat van 90 cm breed met een RVS omkadering en deze is goed afgewerkt en deskundig geplaatst.

Complimenten!

Fijne service! Tijdens het ontwerpen van de keuken werd er goed meegedacht om de keuken passend bij onze wensen te ontwikkelen. Open en persoonlijk contact. Er werd de tijd voor je genomen. Dat is erg prettig. Het leveren en plaatsen van de keuken gebeurt netjes. Alles wordt gemonteerd en gebruiksklaar afgeleverd. Wanneer er kleine beschadigingen zijn wordt dit binnen een korte periode opgelost. Op deze manier is de keuken in zeer nette staat afgeleverd. Bij het plaatsen nog verschillende tips gekregen om de keuken zo goed mogelijk te onderhouden. Wij zijn er ontzettend blij mee, en raden Altis-keukens zeker aan.

Goed advies voor een eenvoudige keuken op maat

Voor een ruimte met schuine muren een aanvraag gedaan voor een eenvoudige keuken in het lagere prijssegment. Ik had aangegeven dat het prettig zou zijn om direct een afspraak thuis te maken zodat e.e.a. in de ruimte voor de keuken toegelicht kon worden. Dit was geen probleem. Na de afspraak ging de adviseur direct aan de slag. Op basis van zijn voorstellen heb ik een keer of zes wijzigingen aangegeven zodat het helemaal naar mijn zin was (binnen 1 dag kwamen we tot de definitieve keuken). Dit werd goed doorgevoerd waarbij er telkens werd meegedacht. Na akkoord werd de keuken binnen 8 weken geïnstalleerd door twee vakkundige monteurs. Tijdens de installatie was oog voor details waardoor de afwerking van een hoog niveau is.

Een zeer prettige ervaring!

Dankzij Altis keukens hebben wij een prachtige nieuwe keuken. Tijdens ons bezoek aan de winkel zijn we vriendelijk en deskundig geholpen door Paul Verwijst. De keuken is netjes ingemeten en geplaatst. Het personeel is zeer vriendelijk. Het vriezer deurtje in de koelkast was niet helemaal juist gemonteerd waardoor deze is gevallen en een deel afgebroken is. Er is telefonisch contact geweest met Altis keukens waarna er meteen een nieuw vriezer deurtje opgestuurd is. Ik wil Altis keukens aanraden omdat zij in tegenstelling tot andere keukenwinkels de focus niet leggen op het budget van de klant, maar juist op de persoonlijke wens en smaak. Er wordt geen duurder of ander product aangepraat dan je zelf kiest en ze denken tot in de puntjes met je mee om de keuken precies te maken zoals je dit zelf wenst.

Op enkele punten na ben ik blij met de keuken.

De keuken heeft een mooie uitstraling en past goed in het interieur. Minder blij ben ik met apparatuur : koelkast maakt {veel} geluid, ook de vaarwasser. Na 1 x de oven\magnetron gebruikt te hebben gaf deze een storing aan. Dat is opgelost. Na een gewenningsperiode ben ik blij met de inductieplaat met Bora.