Goed tevreden

Ben goed tevreden alles goed gegaan ik zou ze zeker aanbevelen

Goede begeleiding gehad

Nagenoeg alles is voorspoedig verlopen! Dank jullie wel.

Betrouwbaar en kundig

Ondanks een lastig en traag traject met een failliet bouwbedrijf, hield Altis zich aan haar afspraken. We kregen vanwege de vertraging zelfs een nieuwe lijn apparaten. Ook hebben we ons plan voor de keuken nog een keer mogen wijzigen. Hoewel het transportbedrijf bij plaatsing iets beschadigde, heeft Altis dat ook netjes opgelost.

Superblij met onze nieuwe keuken

We zijn uitstekend geholpen in de voorbereiding naar de definitieve aankoop van de keuken. Open gesprek, goede adviezen, geen haast. Alle werkzaamheden en de plaatsing van de keuken via Altis laten doen en we zijn zeer tevreden over de uitvoering.

Deugdelijk bedrijf

Keuken netjes geplaatst Plint was te kort afgezaagd maar daarna keurig verholpen

Matig

Geen info betreffende behoorlijke geluidshinder wijnkoeler (duidelijk was dat deze in de “woonkeuken” zou komen)! Geen info betr. indeling keukenkastjes onder wasbak.

ik ben tevreden over de geleverde keuken, de verwachting sluit aan bij de werkelijkheid!

Na oplevering bleek dat de afzuigkap scheef stond. Na bellen met Altis werd dit binnen een paar dagen opgelost.

geweldig

goed advies en alles keurig geplaats wij zijn heel tevreden

Eerlijke en uitstekende service

Wij hadden meteen een klik met de verkoper Hans Een zeer ervaren man die weet waar het om gaat .

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Zeer behulpzaam bij het ontwerp. Goedadvies. Heb ze alleen moet helpen bij het vinden van een afwijkende maat koof boven de afzuigkap onder een schuin dak. Daarentegen schade aan deurtje na het plaatsen weer uitstekend opgelost.

Super service en kwaliteit

Een gastvrij ontvangst in de showroom waarbij tal van keuzes, opties en wensen zijn besproken. Paul Verwijst dacht mee in het ontwerp en het praktische gebruik van een keuken. De plaatsing van de keuken verliep vlekkenloos. Alles is netjes achtergelaten en wij hebben uitleg gekregen over de apparatuur. Onze keuken is een plaatje geworden!

Prima ervaring

Tijdens het uitzoeken duidelijke uitleg, niet opdringerig, tijd voor ons Plaatsen van de keuken prima, jammer dat er een aantal keren terug gekomen moest worden voor plinten en oven Maar goed opgelost

Van begin tot het einde gewoon goed.

We zijn vanaf de keukenadviseur tot de mensen die kwamen plaatsen vriendelijk en vakbekwaam geadviseerd . Ook werd meegedacht met datum van plaatsen van de keuken.

Wij zijn tevreden

Goede en functionele keuken. Apparatuur werkt naar behoren. Ik heb helaas al 2x een kastdeurtje opnieuw moeten inhangen omdat ik deze plotseling in mijn handen had! De monteur heeft deze6kennelijk niet in de borging gemonteerd!

Deskundig en betrouwbaar advies en plaatsing

Tijdens de bezoeken aan de winkel zijn we erg deskundig en betrouwbaar begeleid in het kiezen van een keuken. Ook levering en plaatsing van de keuken is prima verlopen. Erg tevreden klant.

Professioneel oprecht eerlijk advies

Bij binnenkomst kregen we de tijd om zelf rond te kijken. Daarna werden we goed geadviseerd en namen ze echt de tijd voor ons om onze droomkeuken samen te stellen. We zijn 3 keer terug geweest en steeds werden we weer geduldig geholpen. Prijs is ook zeer zeker goed en eerlijk!

Professioneel klantvriendelijk, goed advies, fijne verkoper, goede kwaliteit

Slecht

De keuken zou na oplevering geplaatst worden, in overleg met mij. Dit is niet gebeurt. De keuken was voor de oplevering van het huis geplaatst. Er werd mij gezegd dat rekening was gehouden met de hoogte. Dit is ook niet het geval, met als gevolg dat de keuken, nadat de tegels gelegd zijn 1 cm lager is dan afgesproken. Bij oplevering van de keuken werd gezegd “dit is de vaatwasser. U weet hoe die werkt”. Waarop ik nee antwoord, maar uitleg bleef uit. Ik heb mijn hele leven nog geen vaatwasser gehad. Bij het uitzoeken van de keuken was ik zeer tevreden over de zaak, maar dat viel dus goed tegen.

goed bedrijf, goeie service

Bij koop netjes geholpen, installeren door net bedrijf, service en oplevering naderhand goed.

Super tevreden en geen enkel probleem bij de installatie.

Alle details, maatvoering klopte volgens de specificaties. Instaleren leverde geen noemenswaardige problemen op ondanks dat ons huis uit 1830 niet helemaal haaks/waterpas is. Apparatuur functioneert tot op heden naar verwachting.

Prettige verkoop, nette montage

Ik wacht nu alleen nog op een reactie voor een service afspraak

Verkoop prima , plaatsing in eerste instantie slecht

Plaatsen keuken tegengevallen .. slordige oplevering zonder bericht monteurs meer dan 1 uur te laat . fout blad geleverd na veel aandringen vanuit klant uiteindelijk opgelost .

Fijne zaak super goed geholpen. De keuken is prachtig!

Minder dan we gewend waren

Het was niet de eerste keer dat we een keuken kochten bij Altis, maar deze keer was de ervaring iets minder goed. De plaatsing was niet helemaal, een en ander ontbrak. Daarna bleek dat de montage ook niet helemaal goed gegaan was, niet alles was aangesloten en vast gemonteerd. Uiteindelijk is alles opgelost, maar dat ze het erg druk hadden kon je dus wel merken.

Uitstekende kwaliteit en service

Ik heb 2 keukens laten plaatsen in mijn woningen, bij beide is door een aanpassing iets mis gegaan, bij de eerste keuken een deurtje, dit is vervolgens keurig opgelost en een juist deurtje geplaatst, in onze huidige woning helaas niet dezelfde vensterbanken als het keukenblad wat wel de bedoeling was, ook hier hebben we netjes compensatie gekregen, maar wat extra controle op Artikelnummers zou niet overbodig zijn