Ruim de tijd in showroom

Goede ervaring op de 2 a 3 momenten dat we in de showroom zijn geweest. Ook (kleine) wijziging na opdracht zonder problemen aangepast. Plaatsing keuken vlekkeloos verlopen.

Zeer tervreden

Top geregeld!!

Quooker gekocht snel geleverd en vakkundig geplaatst!!

Vakkundig advies en installatie

Erg fijn geholpen door het team van Altis. Zowel bij de adviesgesprekken als bij de plaatsing. Bij de plaatsing bleek het keukenblad iets te klein. Dit hadden de monteurs echter al direct gezien voor het plaatsen en op de serviceafdeling in gang gezet. Het blad is snel omgewisseld voor de correcte maat en we genieten nu van een kwalitatief hoogwaardige keuken.

Erg tevreden over de service en kwaliteit van Altis

We hebben afgelopen jaar een keuken gekocht bij Altis voor in onze nieuwbouwwoning. In de showroom zijn we erg goed geholpen bij het vormgeven van onze keuken. De prijs-kwaliteit is erg goed en we zijn erg blij met het resultaat en de begeleiding bij het aankoopproces. We zijn erg tevreden over de service, ook na plaatsing van de keuken. Bij montage bleek een deurtje met een deukje binnengekomen te zijn, hiervoor werd meteen een nieuwe geregeld. Ook toen we later een kleine storing hadden in onze oven, kregen we goede ondersteuning van Altis die zorgde dat er op korte termijn een monteur van de fabrikant langs kwam. Kortom, we zijn erg tevreden!

Goed en goeie koffie

Vriendelijke en behulpzame mensen en niet opdringerig Die met je mee denken

Prima advies en service

super mee denken

diverse keukens gekocht voor project en voor privé situatie. altijd prima mee gedacht over oplossingen en uitstekende adviezen bij Materiaal- en toestellenkeuze. correcte planning en tijdige informatie en vervolgens zeer vakbekwame monteurs die alles tot in de puntjes afgewerkt hebben.

wij zijn uitstekend geholpen door M v d Wijst niets was te veel.

Geholpen door de ervaring van M. v.d.Wijst hebben wij een zeer mooie keuken samen gesteld binnen ons budget. Eenieder die bij ons binnen komt zegt gelijk dat is een mooie keuken. Jammer dat ik geen foto kan uploaden. Maar Altis mag een foto maken.

prima ervaring

Het uitzoeken van de keuken met Paul liep erg goed. Hij begreep onze vraag en ging mee zoeken naar een oplossing! De technische tekenaar (Peter?)belde ons op en samen kwamen we tot goede oplossingen. De aflevering was prima. de montage verliep ook goed! Zelfs het meenemen van al het karton was fijn. Ik heb wel een vraag: het geluid van aan en uit vind ik erg vervelend en zou dat graag zachter willen hebben. Maar hoe? Het boekje van de Bora zit er niet bij. Ik zou zelf graag nog een keer uitleg willen hebben over de apparatuur. ik ben visueel ingesteld. even zien en ik snap het. Mijn man en ik zijn heel erg blij en tevreden over de keuken en jullie begeleiding.

Zeer goede service.

Eerst vragen ze aan de klant wat ze belangrijk vinden dat er aanwezig is in de keuken. Daarna gaan ze een tekening maken met de mogelijkheden.

Professioneel, met zorg en aandacht voor de klant

Mooie showroom, kundig en vriendelijk personeel met aandacht voor de wensen van de klant. Vakkundige montage en 100 % service als er toch iets mis gaat.

Vlugge service

De koolstof filter in mijn bora kookplaat moest voorde eerste keer vervangen worden ik moest wel wachten tot een medewerker tijd had. Zou na de feestdagen gebeuren maar een paar dagen later werd ik al gebeld dat de monteur onder weg was dus dat was super vlug . Een hele goede service dankjewel.

Prima service en goede prijs/kwaliteit

Wij hebben al diverse keukens gehad van Altis en zijn heel erg tevreden.

Komen afspraken in zowel montage als service

Altis keukens is een fijn keukenleverancier. Welke een goede service heeft. Afspraken worden nagekomen met fijne monteurs

Komen afspraak altijd na.

Doe er heel lang zaken mee met veel plezier.

Geweldige zaak! Veel goedkoper dan we dachten!

Wat een topzaak, met top service! Uiteindelijk toch nog voor onder ons maximaal budget kunnen kopen terwijl we bij andere zaken voor nagenoeg hetzelfde hierboven zaten. Alles dus echt voor een eerlijke prijs zoals ze zelf ook vooraf aangaven! Met alles fijn gelopen. Ook de laatste puntjes na plaatsing waren super snel opgelost! Dankjewel voor het verwezenlijken van onze droomkeuken! Ga vooral zo door!

Goede en buitengewoon vriendelijke service gedurende de montage.

Tevreden

Goede voorlichting

Uitstekend.

Goede kwaliteit keuken. Mooi en vlot geleverd. Uitstekend geïnstalleerd. Keurige service. Top.

Eindresultaat teleurstellend

Verkeerde voorlichting waardoor we een keuken hebben gekregen in een verkeerde opstelling. Na plaatsing waren er heel veel restpunten: Boven de ijskast hangen kastjes scheef. Plaat onder de bar los. Veel kit over het hele aanrechtblad. Veel voorfronten waren beschadigd. De geleverde Quooker is al 2 keer geserviced. De afterservice is wel goed want alle restpunten werden binnen afzienbare tijd opgelost.

Fijne samenwerking

Goede vakmensen die weten wat ze doen moeten een goed naar wensen luisteren.

Prima winkel en fijn personeel

Mooie keuken en na wat strubbelingen samen een goede oplossing gevonden.

Netjes geplaatst, laatste dingen wat gedoe

Aankoop, keuzehulp, adviezen, planning en plaatsing: top! Maar de vervanging van een koelkastbak, de plaatsing plint en spatstrip... het zal aan de feestdagen liggen, maar een en ander stagneert een beetje.

Geweldig, van tekening tot en met plaatsing

Alleen maar lof van begin tm plaatsing. Exact op vooraangegen data. Geen gebreken bij de levering en zeer netjes geplaatst.