Een warme service met glimlach

5 Jaar geleden onze keuken gekocht bij Paul! Het meedenken met onze situatie, daarna de kundige installatie door de monteurs. Later ook de service snel opgepakt. Kortom een super fijne beleving!

Schitterende keuken tegen een mooie prijs

Veel keuze tegen scherpe prijzen. Vriendelijke en bekwame monteurs.

Vriendelijk

Op een goede en gezellige manier geholpen !

De verkoper heeft ons de juiste keukens laten z zien. De voor- en evt nadelen voor ons uitgelegd. Zijn met een goed gevoel weer huiswaarts gekeerd. Enkele dgn later is de koelkast geïnstalleerd naar genoegen

Gewoon goed. Snel en volgens afspraak

Gewoon goed. Snel en volgens afspraak

Koelkast Liebherr

De nieuwe inbouwkoelkast is weer met perfectie ingebouwd. heel fijn. Het is een ander scharniersysteem dan voorheen maar hij sluit top.

Mooie winkel

Goede service.....en keurig aflever werk

Geweldig vanaf advies tot oplevering

Een gedegen advies met een ruime keuze aan mogelijkheden. Het advies werd voorzien van voorbeelden met hierbij de voordelen en nadelen. Offerte was gedetailleerd en ondanks een toezegging op de verkrgen offerte was het altijd mogelijk om iets aan te passen. Een strak schema qua inmeten, na definitieve goedkeuring van de offerte, en ook nauwkeurig. Daar onze keukenrenovatie uitliep was het mogelijk om de leverdatum te verschuiven, wat we tot 3 keer toe hebben moeten doen. Dit was geen obstakel voor Altis. Op alle vlakken werd meegedacht en met een flexibele instelling. De uiteindelijke aflevering van de keuken werd ook keurig verzorgd en er werd voorzichtig omgegaan met alle onderdelen. Al met al : Chapeau... We zijn er zeer content mee

Klantvriendelijk en flexibel.

Onze wensen zijn 100% nagekomen. De installatie verliep vlot en de keuken ziet er prachtig uit. We zijn ook zeer tevreden over de nazorg.

Prettige omgeving met vriendelijke mensen

Een hele goede service komen na wat ze beloven

Geweldige service!

Afgelopen zomer heb ik een keuken gekocht bij Altis Keukens. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee! De service was uitstekend. We zijn erg goed geholpen en de verkoper heeft goed meegedacht en maatwerk geleverd. De verkoper nam de tijd om met ons mee te denken. Altis Keukens is zeker aan te raden!

Uitstekend!

Bij Altis keukens zijn wij uitstekend geholpen. We hebben eerlijk advies gekregen, en alles was heel transparant. De heer Paul Verwijst heeft veel ervaring en denkt veel mee met de klant. Absoluut niet opdringerig zoals andere keukenleveranciers. Eenmaal getekend voor de keuken, verliep de rest van het procces ook heel soepel. De monteurs waren ook vakmannen. Kortom zeer tevreden over, en zelf familie aangeraden om daar hun nieuwe keuken te bestellen.

Fantastische service en idem keuken

Vanaf het moment dat we belden voor een afspraak tot de nazorg een top service! Heel goed geholpen en geadviseerd. Altijd eerlijk te woord gestaan en eerlijk geholpen. Geen vervelend of moeilijk gedoe over de prijs. Contact altijd snel en netjes geweest. Ook het leveren en plaatsen ging super en volgens afspraak. Niks dan positief over Altis. Wij raden Altis bij iedereen aan!

Zeer goed tevreden was aardige man Goede monteur

Was leuk en gezellig met een betrouwbaar advies.

Prima advies, correcte uitvoering en goede aftersail. Afspraken worden prima nagekomen en vragen vriendelijk beantwoord. Geen verkoopdruk je wordt in alle rust geholpen.

Goede kwaliteit, luisteren en klantgericht

We hebben ver voor de oplevering van de nieuwbouw al een keuken gekocht en dan is het moment van opleveren bijna 2 jaar verder. Toch was alles zoals besproken en is er klantgericht gereageerd op vragen en eerste service.

Helemaaaaal TOP !

Enorm blij met mijn mooie keuken! Advies, ontwerp, service “team Altis” jullie snappen het, dikke 10

We hebben al verschillende (bij)keukens en producten bij Altis gekocht. Er wordt altijd heel goed meegedacht en zeker de service is altijd uitstekend. Indien er eens iets kapot gaat lossen ze het altijd snel en zonder problemen op!

Gewoon goed werk geleverd!

In de winkel zijn we goed geholpen, en de keuken hebben ze ook netjes gezet!

Goede service netjes gedaan .

We zijn erg blij met de keuken en als er omheen. Bedankt voor het mooie eind resultaat.

Goed advies en zeer goede service

Zeer deskundig, betrouwbaar en service gericht.

Droomkeuken

Prima ontvangst. Veel aandacht voor detail. Er werd goed geluisterd en meegedacht. Zo zijn we tot een zeer praktisch maar ook zeer mooi ontwerp gekomen. Het is precies wat we wilden en in de kleur die we wilden. Elke keer als ik de keuken in kom lopen, is er weer dat Wow-effect. Ook anderen hebben dat! Het is prettig dat je prijzen kunt zien van bijvoorbeeld de kranen in de showroom. Dat is niet overal zo. Ik liet een foto van de nieuwe keuken zien aan iemand en die vroeg: 'Is dit een foto van jullie keuken? Niet uit een folder??'. Wat iets meer belicht had mogen worden, is dat je ook aanzienlijk budget moet reserveren voor de voorbereidende fase. Als je nog nooit een keuken hebt laten zetten, weet je dat niet. Heel fijn was dat er visitekaartjes lagen van bedrijven die deze voorbereidende fase konden uitvoeren. Klusbedrijf Van Lith heeft ons heel goed geholpen. Wij hadden zelf niet geweten wie we hadden moeten vragen.

super

mee denkend en ontspannend geen druk en er werd alle tijd genomen. Ook als de keuken er staat geven ze alle service

Ruim de tijd in showroom

Goede ervaring op de 2 a 3 momenten dat we in de showroom zijn geweest. Ook (kleine) wijziging na opdracht zonder problemen aangepast. Plaatsing keuken vlekkeloos verlopen.

Zeer tervreden