geweldige service

Wederom een stukje extra keuken gekocht, ditmaal 3 jaar na het plaatsen van de keuken. De kasten zijn nog leverbaar en nagenoeg geen kleurverschil. Keurig te woord gestaan & geholpen in de showroom, ondanks dat het niet om een compleet nieuwe keuken ging, enkel om een paar kasten als toevoeging. De monteur was zeer vakkundig en alles is volgens afspraak verlopen. Niets dan lof voor dit keurig nette bedrijf wat al zijn afspraken na komt!

Met wat hobbels zijn we tevreden over het mooie eindresultaat.

Met wat hobbels zijn we tevreden over het mooie eindresultaat.

Zeer mooie nieuwe keuken en uitstekende service!

In juni 2021 werd de nieuwe keuken geplaatst, helaas met een aantal missende dingen waaronder de oven. Dit werd na 5 weken alsnog nageleverd/geplaatst. Op dat moment heb ik de spatwanden besteld, die in oktober zijn geplaatst. De monteurs hebben super mee gedacht om alles zo mooi mogelijk (visueel) te plaatsen. Dit was de tweede nieuwe keuken die ik bij Altis heb besteld, mede door de goede service ervaring de eerste keer. Deze keer was de service weer uitstekend.

Geweldig !!!

Top, van verkoopgesprek tot het plaatsen van de keuken. Personeel is erg klantvriendelijk en denkt mee in oplossingen! Goede en duidelijke communicatie en ze nemen de tijd die de klant nodig heeft. Bij levering waren gelukkig alle apparaten aanwezig. Complimenten voor de monteurs, die zelfs 1 dag eerder zijn begonnen! Kortom, wij zijn super blij met de keuken en kunnen Altis aan iedereen aanbevelen!

Hoi Jules, Inmiddels zijn we ongeveer een half jaar na ons 1ste gesprek. Toen nog oriënterend voor een nieuwe keuken. En nu zijn we er alweer een paar maanden van aan het genieten!! Het betrof een aardig grote verbouwing, keuken, benedenverdieping stucen, verlaagde plafonds, toilet, badkamer, dakraam zolder & zonnepanelen. Alles in bewoonde staat... Een behoorlijke impact op mij en m'n gezin, maar het resultaat mag er zijn! In die periode veel gesproken en afspraken moeten maken met verkopers, aannemer en nog vele anderen. Daar stak het contact met jou met vlag en wimpel bovenuit. Je hebt ons erg goed geadviseerd, mij en m'n vrouw in jouw bijzijn laten discussiëren over keuzes en jouw eigen mening pas gegeven toen we er om vroegen. Je hebt al onze wensen vertaald in een prachtig ontwerp, waar we helemaal gelukkig mee zijn. Super bedankt daarvoor! Wat mij betreft haal je snel die titel 'junior' weg bij je functietitel ;-) Overigens zijn we ook erg tevreden over het plaatsen van de keuken. Nog een keertje terug gekomen om wat dingen bij te stellen en wat later nog de koelkast geplaatst. Het is nu helemaal af. Nogmaals dank en veel succes in je verdere loopbaan. Hartelijke groeten, Hans & Annika

Een dikke 10 voor klantvriendelijkheid en meedenken. Ook alle lof voor Maikel.

Vervangen BORA filters

Ik kwam er niet uit hoe de vetfilters van de BORA-wasemvoorziening (niet het nieuwste model) te vervangen. Na een mailtje naar Altis kregen we gelukkig snel uitgebreide hulp en advies aan huis, waardoor de filters vervangen zijn en we weten hoe we dit de volgende keer kunnen doen. Er kwam veel meer bij kijken dan ik had gedacht. Met de gebruikshandleiding alleen kom je er toch niet helemaal uit. Uitleg ter plaatse is eigenlijk onmisbaar (tenzij je een handige klusser bent). De klus vergde wel de nodige lenigheid, dus of iedereen van mijn leeftijd dat voor elkaar krijgt... Met dank en complimenten voor de uiterst behulpzame en sympathieke monteur.

Goede service en kwaliteit!

Er werd geluisterd en meegedacht met de wensen die ik had. Daarnaast was de klantvriendelijkheid super, was er duidelijke en snelle communicatie en ook de levering, montage en nazorg was tip top in orde. Kortom, een echte aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe keuken :-)

gewoon goed

vriendelijk personeel, leveren net werk

Wederom volledig tevreden

We hebben in korte tijd wederom een keuken bij Artis gekocht. Met dezelfde verkoper wederom een verkenning gedaan en tot een mooi plaatje gekomen. Goede adviezen en met kennis van zaken van tekening tot plaatsing door mensen met oog voor kwaliteit is het opnieuw prima voor elkaar. Afwerking is voorspoedig opgepakt. We blijven fan en komen zeker terug.

Vet!

Inmiddels onze 3e keuken bij Altis. Na 1 keer in ons oude huis (24 jaar geleden), 1 keer in ons huidige huis (20 jaar geleden) nu na grondige verbouwing en aanbouw voor de derde keer geslaagd! Super advies gehad van Jules met ideeën waar we zelf niet waren opgekomen. Top montage en top nalevering van 1 onderdeel wat helaas niet voorradig was bij montage. Al met al gewoon een super ervaring en een vette keuken waarmee we heel blij zijn.

Klant vriendelijk, perfecte communicatie en geweldige nazorg.

Klant vriendelijk, perfecte communicatie en geweldige nazorg en complimenten voor de keukenmonteur (montage)

Goede service, prettige ervaring

Erg prettig geholpen bij Altis, zowel tijdens het uitzoeken van de keuken als tijdens de montage. Ze nemen de tijd voor je tijdens het uitzoeken en als je nog twijfelt is dit geen enkel probleem. Wij besloten pas na een half jaar de keuken ook daadwerkelijk te kopen. Ik beveel Altis zeker aan.

Goede service en een mooi eindresultaat!

We zijn erg tevreden over onze keuken! Ze hebben creatieve ideeën, eerlijke prijzen, goede service en alle afspraken zijn netjes opgevolgd. Wij zijn dan ook heel erg blij met het eindresultaat!

Zeer klantvriendelijk!

Contacten met de showroom en de afdeling die verantwoordelijk was voor de plaatsing verliepen prettig. Geplaatst in 1 dag door een deskundig team. Ze waren uitstekend op elkaar ingespeeld. Achteraf had ik misschien meer informatie willen hebben over de gebruikte producten. Die onwetendheid is merendeels te wijten aan Corona en persoonlijke omstandigheden. Geen verwijt aan Altis.

montuur is prima heel goed

Als je een afspraak wil maken is het een hele triste zak, voor dat je iemand aan de telefoon krijgt kun je gerust 2 koopjes koffie bij je zetten 20 minuten tot een half uur wachten is heel normaal bij jullie

Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij Altis!

Na ruim een jaar ben ik nog altijd erg blij met het resultaat. Ik geniet nog dagelijks van mijn keuken. Van de opstelling, hoe het eruit ziet, de kwaliteit en het gebruik ervan. Het contact in de showroom was prettig. Ik kwam zelf met een ontwerp en hier werd goed naar geluisterd. Ik kreeg alle tijd en aandacht en kundig advies. Het plaatsen en afwerken gebeurde ook snel en precies. Kortom, ik ben zeer tevreden en kan Altis aan iedereen aanbevelen.

Prima, goede service en deskundige plaatsing keuken

positief, goede begeleiding en adviezen bij uitzoeken keuken, en de keuken is ook perfect geplaatst. tevreden

goed werk

Wat ze hebben gedaan dat hebben ze goed gedaan.

In mijn keuken is een defect led spotje direct en deskundig vervangen.

Nadat er in mijn keuken, geleverd door Altis, een led spotje kapot was gegaan, is deze door een specialist van Altis snel en deskundig vervangen. Bovendien was dit een gratis service. Kijk dat is nog eens klantvriendelijk. Dit zegt iets over waar het bedrijf voor staat.

Goede keuze

Netjes geplaatst in een dag.

meer dan goed

zeer correct vanaf het uitzoeken in de showroom tot aan het plaatsen

De begeleiding van de keuze en plaatsing van de keuken was professioneel en plezierig.

Zowel bij de keuze van de keuken - bijzonder vanwege de kleur indigoblauw met hardglazen bladen - als in de uitvoerig was de begeleiding zorgvuldig o.a. door een bezoek aan huis. De nazorg was correct. Alles in een plezierig contact.

De keuken is netjes geplaatst

De levering en plaatsing is prima gegaan. Monteurs hebben netjes gewerkt.

Prima service monteur.

Net als een auto heeft een keuken onderhoud nodig hetgeen je zeker niet zelf doet maar moet overlaten aan de vakman.