Zeer zeer tevreden

Goede kwaliteit Aardige mensen Afspraken nagekomen Geen enkele klacht

Zeer goed geholpen bij het uitkiezen van nieuwe keukenbladen en bijbehorende apparatuur. Het plaatsen ervan was een hele klus maar alles past perfect. Een achterwand was beschadigd en is na enkele weken al vervangen. Al met al ik ben er zeer blij mee

Goede service en fijn contact

Ik heb mijn keuken bij Altis gekocht en nu ook een kokendwaterkraan. Ik ben wederom heel goed geholpen. Het contact is fijn en persoonlijk en ze denken altijd met je mee. Ik zal hier in de toekomst dan ook zeker weer terugkomen.

Keukenspecialist..........

Mooie keuken gekocht bij Altis. Op details na zouden we gelukkig zijn. Deze details zijn belangrijk als je iets moois koopt. Maar.... Bij aflevering van het transport bedrijf gelijk vermeld dat er iets niet correct geleverd was. Werd toch geïnstalleerd en communicatie daarover bijna onmogelijk. Wij kregen het gevoel niet serieus genomen te worden. Na vele vervelende communicatie momenten werd er iets aan gedaan.....met bijbetaling :-( Aantal zaken die wij graag liever in het aankoop advies hadden gehoord, zoals een vlakke wasbak waar het water/vuil niet/slecht wegloopt. Details misschien, maar irritant! Daarna nog veel verkeerd geleverd en lades slecht geïnstalleerd. Dat aantal zaken niet op tijd te leveren zijn, is geen probleem, maar gewoon communiceren zou al veel opgelost hebben. Review is negatief, wat wij nooit doen, maar deze info is bekend bij Altis en wij hebben het ID dat we genegeerd werden.

Persoonlijk en prettig geholpen

Hele goede ervaring met Altis Keukens! Wij zijn geholpen door Hans en dit was een erg prettig gesprek. Er werd goed meegedacht met onze wensen en wat voor ons een groot pluspunt was: er werd niet naar het budget gevraagd. Bij de andere aanbieders was dit vrijwel de eerste vraag. Wij hebben gewoon aangegeven wat we in onze keuken willen en hier is verder een eerste schets uit gekomen. Ondanks de schaarste in materiaal en werklui, werd de keuken toch op relatief korte termijn geleverd en ontbrak er slechts één apparaat. Die werd snel erna alsnog geleverd. De service na het plaatsen ook als prettig ervaren.

Uitstekend advies in winkel en een scherpe prijs

Uitgebreid advies tijdens de fase van het samenstellen en ontwerpen van de keuken waarbij veel tijd voor je vrijgemaakt. Er wordt niet afgedwongen of opgedrongen. Ruime keuze in materialen en specifieke oplossingen. Marktconforme en competitieve prijzen. Nette monteurs die die het werk goed hebben opgeleverd

Wij hadden goede coaching en begeleiding verwacht bij de keuze van de kleur en keuken

Wij hebben een nieuwbouw huis gekocht met een open keuken. Deze open keuken was zeer bepalend voor onze huiskamer. Daarin hadden we veel meer coaching, begeleiding gehoopt en verwacht. We hebben zelfs zoveel last van de keuze van de keuken gehad, dat we het nieuwe huis hebben moeten door verkopen. Kortom wij geven de score matig. groet Paulien Uhlenbeck

Mijn droomkeuken, in een woord geweldig

Geweldige keuken in samenwerking met Paul samengesteld. Ik geniet elke dag van mijn keukeneiland en de vele laden en diverse kastjes geven me meer dan voldoende opbergruimte. De keuken is perfect qua apparatuur, materiaal, kleur en keukenblad en de monteurs hebben zeer goed werk verricht bij de opbouw. Een klein minpuntje is de zwarte spoelbak, die krijg je niet echt mooi schoon.

Niet meer doen

Tijdens verkoop in de winkel prima geholpen maar rondom plaatsing en after-sales ronduit slecht. Totaal niet bereikbaar voor commentaar en planning. o.a. stond de koelkast in demo modus terwijl dat volgens Altis nooit gebeurde. (Heeft een maand geduurd voordat de monteur van de fabrikant dit opmerkte)

Beste Niels, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Erg vervelend om deze ervaring van je te lezen. Iets waar wij als bedrijf iets van kunnen leren. We zien dit dan ook als een waardevolle review. Gelukkig lees ik het dossier dat alles wel naar volle tevredenheid is opgelost. Iets waar we als bedrijf ook voor staan. Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Martijn van Meerten

Persoonlijk vind ik het supergoed dat Altis (Paul!) erg goed luistert naar wensen en mogelijkheden

Het valt mij steeds op dat de service, die begint met advies, bij Altis uitstekend is. Geen ‘dwangmatig gehijg’ in je nek maar juist goed luisterend en kijkend naar wensen en mogelijkheden. En op de goeie manier creatief met mooie oplossingen, ook als je geen heel hoog budget hebt. Als ik nu iets nieuws in of uitbreiding van mijn keuken wil ga ik direct weer naar Altis.

Super fijn geholpen!!!

Heel goed advies en erg meedenkend!!! Keuken netjes geplaatst en de na-zorg uitstekend. Thanks,ben erg blij met mijn keuken!!

handig makkelijk en goed te begrijpen voor iedereen .

leuke omgang met personeel.

Problemen worden netjes opgelost, maar er is wel heel veel mis gegaan

Voor ons nieuwbouwappartement hebben we een keuken, een bijkeuken en twee schuifdeurkasten gekocht. Over het hele koopproces waren we erg tevreden: er werd alle tijd genomen, advies was goed en wijzigingen waren nog mogelijk. Met de verkoper ook gesprekken gehad over onze slechte ervaringen met één van de bedrijven van een heel groot keukenbedrijf. We waren het er over eens dat je pas weet of een bedrijf goed is als het gaat over het oplossen van problemen. Kopen kun je namelijk overal goed. Op dat moment hadden we echter geen idee dat er zo veel problemen zouden zijn waarbij Altis kon laten zien dat alles keurig wordt opgelost. Zelfs 6 maanden na levering is nog steeds niet alles opgelost en wachten we nog op een passende strip in de hoek-schuifdeurkast. Wat is er niet goed gegaan: * het leveren van het materiaal heeft een hele dag geduurd. De goederen zijn geleverd door een verhuisbedrijf met 2 personen. Die moesten steeds van boven naar beneden lopen om de spullen op de verhuislift te plaatsen en er boven weer af te halen. Bovendien kon niet alles in één wagen mee, waardoor er een keer extra geladen moest worden. Bij de andere appartementen werd er gewerkt met 4 personen waarbij er twee beneden bleven en twee boven waren en dat ging heel veel sneller. Ons was vooraf niet gezegd dat we rekening moeten houden met een hele lange dag aanwezig zijn; * schuifdeurkast van 7 meter lengte is aanvankelijk geleverd in een diepte van 30 cm, terwijl dat 60 cm moest zijn; * de rails van de kast was te kort te zijn en een paneel was beschadigd: * de kasten van de keuken zijn in eerste instantie zo geplaatst dat de koelkast niet meer open kon als de deur van de woonkamer open stond: * deuren lopen uit de rails. De ruimte voor deze recensie is helaas niet voldoende om alles te vermelden, maar in ieder geval nog kort een opmerking over het feit dat afd. verkoop je niet meer kent als er eenmaal is geleverd (er wordt niet meer gereageerd op mails en terugbelverzoeken).

Veel fouten: doe het in 1 keer goed: resultaat uiteindelijk prima.

Een mooie keuken en uiteindelijk ook foutjes opgelost, maar rommelige service-afdeling. Veel fouten, ook bij hersteloperaties. Proces slordig en er achteraan moeten. Ook soms provisorische oplossingen, hakken en beitelen op plekken die niet zichtbaar zijn. Verwacht je niet bij een prijzige nieuwe keuken. Maar komt wel goed na diverse pogingen.

Komen afspraken goed na

Aanvankelijke schoonheidsfoutjes zijn netjes opgelost

Prachtig, heel blij mee!

Goeie service, vriendelijke mannen, erg mooi geworden…

Vakkundig advies waarbij alle tijd en ruimte wordt genomen voor je.

Wij hebben onze nieuwe keuken met veel plezier uitgezocht bij Altis. Onze adviseur heeft goed met ons meegedacht over de juiste indeling en materialen. Er werden ook goede tips gegeven die we met beide handen hebben aangepakt.

Top service!

Van het uitzoeken tot het plaatsen van de keuken en de eventuele nazorg, alles is super geregeld! Een top service zoals we van hun gewend zijn!

Super mooie keuken!

Erg goed geholpen in keuzes maken, Goed en snel geplaatst, probleempje opgelost.

Goed, snel, vriendelijk

Aanschaf van een coocker. Snelle offerte, nette voorwaarden, goede communicatie en afwikkeling. Bedankt!

Mooi ontwerp, goede service en een fijne after sale, kortom zeer tevreden

In twee dagdelen was onze keuken gezamenlijk met adviseur ontworpen, Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen en deze in het ontwerp meegenomen. Gekozen materialen zijn van goede kwaliteit en in apparatuur is heel veel keuze. Duidelijke afspraken rondom monteren keuken en installeren apparatuur. Afstemming met aannemer van ons nieuwbouw huis ging minder goed maar dat zat meer bij de aannemer dan bij de keukenleverancier. We hebben daar zelf nogal wat in moeten bijstellen. Bij probleem van plaatsing direct door Altis geholpen en in de 'after sale fase' ook actief meegedacht in een passende oplossing. Puntjes van verbetering: 1. Neem klant mee in prijsopbouw tijdens ontwerpfase ipv alleen eindbedrag. Dan kun je tussentijds nog andere keuzes maken in de ontwerpfase. 2. Neem de klant goed mee in de uitleg van alle apparatuur na installatie van keuken, dat hebben we teveel zelf moeten uitzoeken en was voor ons onvoldoende.

Goede kwaliteit keukens en prima service!!

Inmiddels onze 2e keuken laten plaatsen door Altis. Denken zeer goed mee. Heel erg tevreden over de begeleiding en het eindresultaat!

Behulpzaam kundig en meedenkend

Zie hierboven

Super klantvriendelijk en meedenkend

We zijn ontzettend goed geholpen tijdens het uitzoeken en samenstellen van onze keuken. Het plaatsen hebben wij ook als zeer prettig ervaren en het stukje ‘nazorg’ was top. Ze denken overal in mee, komen terug voor het stellen van een kastje en houden je overal van op de hoogte. Onze ervaring is super en we zijn blij dat wij onze keuken bij Altis hebben gekocht.

Wij hebben hier een keuken gekocht en zijn zeer tevreden, met name ook de montage van de keuken ging heel professioneel, er waren wat issues met de plek van de afvoer van de spoelbak, dit was perfect opgelost door meedenken van Altis.