Een dikke 10 voor klantvriendelijkheid en meedenken. Ook alle lof voor Maikel.

Vervangen BORA filters

Ik kwam er niet uit hoe de vetfilters van de BORA-wasemvoorziening (niet het nieuwste model) te vervangen. Na een mailtje naar Altis kregen we gelukkig snel uitgebreide hulp en advies aan huis, waardoor de filters vervangen zijn en we weten hoe we dit de volgende keer kunnen doen. Er kwam veel meer bij kijken dan ik had gedacht. Met de gebruikshandleiding alleen kom je er toch niet helemaal uit. Uitleg ter plaatse is eigenlijk onmisbaar (tenzij je een handige klusser bent). De klus vergde wel de nodige lenigheid, dus of iedereen van mijn leeftijd dat voor elkaar krijgt... Met dank en complimenten voor de uiterst behulpzame en sympathieke monteur.

Goede service en kwaliteit!

Er werd geluisterd en meegedacht met de wensen die ik had. Daarnaast was de klantvriendelijkheid super, was er duidelijke en snelle communicatie en ook de levering, montage en nazorg was tip top in orde. Kortom, een echte aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe keuken :-)

gewoon goed

vriendelijk personeel, leveren net werk

Wederom volledig tevreden

We hebben in korte tijd wederom een keuken bij Artis gekocht. Met dezelfde verkoper wederom een verkenning gedaan en tot een mooi plaatje gekomen. Goede adviezen en met kennis van zaken van tekening tot plaatsing door mensen met oog voor kwaliteit is het opnieuw prima voor elkaar. Afwerking is voorspoedig opgepakt. We blijven fan en komen zeker terug.

Vet!

Inmiddels onze 3e keuken bij Altis. Na 1 keer in ons oude huis (24 jaar geleden), 1 keer in ons huidige huis (20 jaar geleden) nu na grondige verbouwing en aanbouw voor de derde keer geslaagd! Super advies gehad van Jules met ideeën waar we zelf niet waren opgekomen. Top montage en top nalevering van 1 onderdeel wat helaas niet voorradig was bij montage. Al met al gewoon een super ervaring en een vette keuken waarmee we heel blij zijn.

Klant vriendelijk, perfecte communicatie en geweldige nazorg.

Klant vriendelijk, perfecte communicatie en geweldige nazorg en complimenten voor de keukenmonteur (montage)

Goede service, prettige ervaring

Erg prettig geholpen bij Altis, zowel tijdens het uitzoeken van de keuken als tijdens de montage. Ze nemen de tijd voor je tijdens het uitzoeken en als je nog twijfelt is dit geen enkel probleem. Wij besloten pas na een half jaar de keuken ook daadwerkelijk te kopen. Ik beveel Altis zeker aan.

Goede service en een mooi eindresultaat!

We zijn erg tevreden over onze keuken! Ze hebben creatieve ideeën, eerlijke prijzen, goede service en alle afspraken zijn netjes opgevolgd. Wij zijn dan ook heel erg blij met het eindresultaat!

Zeer klantvriendelijk!

Contacten met de showroom en de afdeling die verantwoordelijk was voor de plaatsing verliepen prettig. Geplaatst in 1 dag door een deskundig team. Ze waren uitstekend op elkaar ingespeeld. Achteraf had ik misschien meer informatie willen hebben over de gebruikte producten. Die onwetendheid is merendeels te wijten aan Corona en persoonlijke omstandigheden. Geen verwijt aan Altis.

montuur is prima heel goed

Als je een afspraak wil maken is het een hele triste zak, voor dat je iemand aan de telefoon krijgt kun je gerust 2 koopjes koffie bij je zetten 20 minuten tot een half uur wachten is heel normaal bij jullie

Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij Altis!

Na ruim een jaar ben ik nog altijd erg blij met het resultaat. Ik geniet nog dagelijks van mijn keuken. Van de opstelling, hoe het eruit ziet, de kwaliteit en het gebruik ervan. Het contact in de showroom was prettig. Ik kwam zelf met een ontwerp en hier werd goed naar geluisterd. Ik kreeg alle tijd en aandacht en kundig advies. Het plaatsen en afwerken gebeurde ook snel en precies. Kortom, ik ben zeer tevreden en kan Altis aan iedereen aanbevelen.

Prima, goede service en deskundige plaatsing keuken

positief, goede begeleiding en adviezen bij uitzoeken keuken, en de keuken is ook perfect geplaatst. tevreden

goed werk

Wat ze hebben gedaan dat hebben ze goed gedaan.

In mijn keuken is een defect led spotje direct en deskundig vervangen.

Nadat er in mijn keuken, geleverd door Altis, een led spotje kapot was gegaan, is deze door een specialist van Altis snel en deskundig vervangen. Bovendien was dit een gratis service. Kijk dat is nog eens klantvriendelijk. Dit zegt iets over waar het bedrijf voor staat.

Goede keuze

Netjes geplaatst in een dag.

meer dan goed

zeer correct vanaf het uitzoeken in de showroom tot aan het plaatsen

De begeleiding van de keuze en plaatsing van de keuken was professioneel en plezierig.

Zowel bij de keuze van de keuken - bijzonder vanwege de kleur indigoblauw met hardglazen bladen - als in de uitvoerig was de begeleiding zorgvuldig o.a. door een bezoek aan huis. De nazorg was correct. Alles in een plezierig contact.

De keuken is netjes geplaatst

De levering en plaatsing is prima gegaan. Monteurs hebben netjes gewerkt.

Prima service monteur.

Net als een auto heeft een keuken onderhoud nodig hetgeen je zeker niet zelf doet maar moet overlaten aan de vakman.

Vakmanschap!!

Even los van de geweldige Keuken die we natuurlijk zelf hebben uitgezocht hebben wij in zowel het offerte traject alsook bij installatie een perfecte begeleiding gehad. Geweldig te zien hoe 2 installateurs van elkaar weten wie wat doet en waar op let. Echt VAKMANSCHAP. Ook het stuk maatwerk lag in prima handen. Complimenten voor het TEAM. Wij kunnen hier weer jaren van genieten!

Van sales t/m service in 1 woord...geweldig

Het is de tweede keuken die wij bij Altis gekocht hebben eerst ter vervanging van onze oude keuken in onze vorige woning en nu 1 voor de nieuwbouw. Kwaliteit, uitstraling, service, vriendelijkheid, deskundigheid vol lof. Geen zin om te shoppen meteen naar Altis Hoppen!

Overleg zoals je als koper wenst

Van deze dag: is het goed verlopen Afspraken gemaakt

Fijne gesprekken, goed advies en nette plaatsing

Diverse prettige gesprekken gehad om tot onze perfecte keuken te komen, vervolgens keurig volgens afspraak door vakbekwame monteurs geïnstalleerd. Erg tevreden!

Goed geholpen, goede service. Prima prijs/kwaliteit verhouding.