Netjes geplaatst en goede uitleg bij oplevering

Is goed

keurig bedrijf goede communicatie

Ik wist niet dat het bedrijf bestond via de aankoop van een nieuw appartement ben ik met ze in contact gekomen. Zowel in het voor als het natraject is er duidelijk en netjes gecommuniceerd. kleine probleempjes worden direct opgepakt en verholpen. keuken is netjes geplaatst en opgeleverd. Voor mij is er geen enkele overweging om een nieuwe keuken daar niet te kopen. Altis Bedankt!

Ik ben super blij met mijn nieuwe strakke keuken. Alles past precies in mijn plaatje, zoals ik dacht. Dank hiervoor Groet Mirjam pouwels

Mijn ervaring was prima.

Het is prima gegaan.

Onze keuken is van A tot Z zeer goed en snel verlopen, zeker in combinatie met keukenbouwers is zeker aan te raden! Wij zijn er blij mee .

Heel prima

Prima geholpen

Had slechts een nieuw filter nodig voor mijn kookplaat. In het systeem werd snel het type opgezocht, dus we waren binnen 5 minuten geholpen.

Alles wat even fout gaat wordt goed opgelost

Soms gaat er wat fout maar geen zorgen het wordt goed opgelost door altijd

Vriendelijk en oplossingsgericht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze denken mee met je en zijn oplossingsgericht. Erg fijn.

Keurige afwerking

Afspraak verliep volgens plan, ervaren monteur en volledig tevreden

Gewoon top!

Dit is al weer de tweede keer, nadat ik een keuken van altijd heb, dat ik een aanpassing heb laten doen! Wederom weer zeer tevreden met resultaat,.

Vriendelijk en servicegericht

Meedenken in oplossingen en bekwaam en vriendelijk personeel

Prima geholpen!

Deskundig geholpen

Fantastische service

Wij zijn fantastisch geholpen bij het uitzoeken van de keuken en wasmachine/droger-kast. Duidelijk en een eerlijke mening over de keuzes. Verder alle afspraken nagekomen en duidelijke uitleg na de installatie. We zijn uitermate tevreden met de firma Altis en ook de nazorg.

Vriendelijk en deskundig

Fijn geholpen in de winkel en de monteur werkte snel en netjes

Uiteindelijk mooi eindresultaat

Keuken was pas na 3x terugkomen compleet, er misten wat zaken, de verlichting had te korte snoeren, besteklade niet in offerte meegenomen en de afwerking van de hoge kasten niet conform afspraak afgewerkt. Uiteindelijk bijna alles naar tevredenheid opgelost. Kritische noot; wij kregen geen gratis pannenset voor de Bora; vrienden die we hebben doorgestuurd wel!?

Beste Eric, Allereerst is het fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Zoals jullie weten is een keuken een complex product. Zeker in nieuwbouwwoningen, waarbij er diverse onderdelen pas bepaald kunnen worden als de woning is gebouwd en de keuken is ingemeten. In jullie geval was dit bij de hoge kasten helaas ook het geval. Maar zoals ik in het dossier kan zien zijn alle openstaande puntjes netjes afgewikkeld. En, zoals ik kan zien is er alsnog een uiterst scherp aanbod gedaan voor de pannenset. Wij wensen jullie in ieder geval heel veel geluk in jullie nieuwe woning en met jullie nieuwe keuken! ^Altis

Correct en snel geholpen.

Onze gegevens aankoop keuken aangepast in de computer.

Geweldig !

Dit was de eerste keer dat wij een keuken kochten bij Altis en wij zijn super blij met onze aankoop! Wij worden geholpen door Paul , filiaalhouder Altis Oss. Paul is is een man die weet waarover hij heft heeft , genoeg tijd voor je neemt en rekening houdt met jouw wensen en budget !! Ook een compliment aan de monteurs en afdeling planning, alles verliep super ! Wij adviseren zeker Altis Oss 100%.

Perfecte services

Goed advies van keuken specialist. Levering afspraak makelijk te maken met eigen verzoek om van te voren gebeld te worden. Perfect geplaats met zelfs extra een ladenraila vastgezet.

Prettige keuken aankoop bij een vakman

Wij hebben afgelopen herfst een keuken gekocht waarbij we het hele process met Martijn hebben doorlopen. Een verkoper die duidelijk is, meedenkt en je on-the-go ook meeneemt in het ontwerp middels 3D weergaven van de keuken. Inmiddels staat de keuken ruim een maand en nog steeds 100% tevreden

Super geholpen door Martijn van Altis

In een nieuwbouwproject komen er gigantisch veel keuzes op je af. Martijn van Altis heeft ons hier vakkundig doorheen geleid en met hem hebben we een belangrijk onderdeel van ons huis, de keuken, samen ingericht. In dit hele proces heeft hij een berg geduld, humor en vakkennis getoond door ons bij te staan met raad en daad, maar ook duidelijk de nadelen van bepaalde keuzes te adviseren. Gisteren is onze keuken dan ook geplaatst en het resultaat is fantastisch en sluit precies aan bij wat we gedacht (maar ook gehoopt) hadden. Altis heeft zich bewezen als de perfecte partner voor een nieuwe keuken.

Fijne medewerkers, goed en snel geholpen.

Monteurs en service geweldig

Een warme service met glimlach

5 Jaar geleden onze keuken gekocht bij Paul! Het meedenken met onze situatie, daarna de kundige installatie door de monteurs. Later ook de service snel opgepakt. Kortom een super fijne beleving!

Frankenweg 55

5349AP Oss