goed personeel levering slecht

de keuken is in 3 delen geleverd 30 october plinten 15 december plinten boven aanrecht 15 januearie

Zijn niet tevreden over het feit dat er in eerste instantie niets deugde .

Al mijn telefoontjes werden genegeerd,. Het was een groot schandaal. Afvoer afzuigkap was van zilverpapier, kastjes aan kamerkant niet afgewerkt, Lamp boven aanrecht was niet aangesloten. Cooker en afwas machine evenmin.Terwijl we allemaal softclose deuren hadden besteld, bleek na plaatsing dat de koelkast deur altijd met veel gerammel en een klap dichtging. Ook was er in de showroom geen koelkast van het huismerk Bosch aanwezig, dus moesten we naar een 'vergelijkbare'kijken. Na plaatsing bleek dat de deurvakken niet verstelbaar waren, en er nog geen blikje in kon staan. Na eindeloos bellen eindelijk een gesprek met de manager, die na bijbetaling van 800 euro deboel in orde heeft laten maken.

uitstekende service met vriendelijk personeel die kennis van zaken hebben!

Super fijne ervaring, geen pusherige verkoop, gewoon transparant en open. Eerlijke en scherpe prijs, met uitstekende service.

op zich wel goede service

Helaas zijn er veel problemen geweest met het blad ( te kort) en het niet leveren van oven waardoor wij weer langere tijd in de verbouwing hebben gezeten Alles is prima opgelost had allen wel een berichtje/ attentie van Altis keukens verwacht voor dit ongemak. Met Vriendelijke Groet Herman Hermsen

Tot 2 maal toe werk niet opgeleverd.

Koelkast verkeerd gemonteerd in andere kast. Voor herstel niets laten weten, waren vergeten dat alles al klaar stond in magazijn. Fornuis krassen bij oplevering, 2 maal gemeld maar wordt geen contact gezocht voor oplossing.

Mooie keuken, onvriendelijke en niet service gerichte klantenservice

toen de keuken geplaatst werd bleek mijn aanrechtblad niet te passen. Er werd een nieuw aanrechtblad besteld. Toen werd mij door de klantenservice opgedragen dat het nieuwe blad op een door hen bepaalde dag zou worden gemonteerd. Er was geen overleg mogelijk. Altis was toen in dit appartementen complex bezig binnen verschillende woningen. De klantenservice was erg onklantvriendelijk, wilde niet overleggen. Ik moest me aan hun aanpassen...of het zou half januari...twee drie weken later worden voordat ik een aanrechtblad zou krijgen...terwijl de fout bij altis lag...die hadden verkeerd opgemeten. Ik ben nu nog kwaad op de mw van de klantenservice...zelden zo onbeschoft door iemand behandeld!

Slechte service, komt afspraken slecht na

Afgelopen december is onze nieuwe keuken geplaatst, we zijn nu in juni en er zijn nog steeds restpunten. Inmiddels gehele ombouwkast vervangen ivm afbladderen van de lak, spatranden waren verkeerd ingemeten en hebben we lang op moeten wachten. Lade sluit niet goed. Diverse malen contact gezocht, het is soort van 1 richtingsverkeer want Altis verzuimt ons op de hoogte te houden. Telkens moeten we zelf contact opnemen. Afgelopen vrijdag is mij toegezegd dat ik vandaag gebeld zou worden, en ja hoor, ook nu is Altis zijn afspraak niet nagekomen want ik heb weer niets gehoord. We beginnen er schoon genoeg van te krijgen! We zijn een half jaar verder! En enige tegemoetkoming vanuit Altis hebben we tot op heden niet gezien! Wat een slechte service!

top

top

Prettige service in de winkel, en goede oplossibg van probleempje achteraf. Redelijke verhouding prijs-kwaliteit

slechte aftersales

Mooie keuken, netjes afgeleverd. Maar een glasplaat achter het gas is achteraf niet bespreekbaar. Tevens niet goed geïnformeerd dat de keuken niet netjes af gekit wordt na installeren en dat wij dit zelf maar moeten uitzoeken. De keuken is nog steeds niet afgekit en nog geen glasplaat of iets dergelijks achter het gasfornuis. Ik had de keuken bewust bij Atlis gekocht omdat ik verwachte dat hun de hele keuken plus kitten plus een eventuele glasplaat achter gasstel konden leveren (tegen meerbetaling), maar helaas, kreeg van de koper een korte niet vriendelijke reactie terug dat ik daarvoor maar een derde partij diende in te schakelen. Mijn ervaring is als de keuken eenmaal gekocht is dan houd de service op.

Het kan beter

Verkoper was vriendelijk en behulpzaam. De uitvoering liet dus zeer te wensen over Ongevraagd is een onderkast breder gemaakt dan door ons was besteld. Hierdoor was er te weinig ruimte voor een buitenkraan en daardoor is er een flink gat de onderkast gemaakt. Dat ziet er niet uit. Ben benieuwd of op deze opmerking nog wordt gereageerd.

Goede uitleg en tips in de showroom. alles op tijd geleverd en geplaatst, goede service toen iets niet goed gemeten was en hierdoor niet klopte. Kwamen de afspraken goed na.

Weinig meerwaarde

Ik heb een klacht over mijn oven en kookplaat aangegeven. Deze was intern in de verkeerde mailbox terecht gekomen. Uiteindelijk is mijn klacht over de oven doorgezet en de vraag over de kookplaat is afgedaan met de tip om een schoonmaakmiddel te kopen. Deze heb ik aangeschaft maar dit geeft niet het gewenste resultaat. Na mijn vakantie ga ik wederom contact opnemen over de kookplaat.

goede service, netjes geholpen.

goede service ,netjes geholpen.

Vriendelijk, kundig en precies volgens afspraak

We hadden een probleempje met de koelkastdeur waarvan we niet wisten hoe dat aan te pakken, maar de servicemonteur had het snel in beeld en heeft een en ander prima verholpen. Dank!

Goede service, apparatuur mag iets beter

Keuken is goed geinstalleerd. Prima uitleg. De Bosch apparatuur is iets minder dan we gewend waren. Vriezer bromt hoorbaar

Luisterend oor verkoper

Zeer goede ideeen en goede service

Goed maar best duur

Prima advies, mooie keuken. Maar best duur.

Goede kwaliteit keuken en goede, snelle service.

We zijn in het verkoop proces goed geïnformeerd en de verkoper nam meermaals voldoende tijd voor ons, beantwoorde onze vragen en dacht goed mee. De keuken werd volledig volgens specificatie opgeleverd. Een kleinigheidje dat geen naam mag hebben, werd zeer snel en goed opgelost.

Prima, goed personeel en goede service

Geweldig!

Zeer tevreden over het hele proces, van aankoop, advies tot levering en nacontrole!

Super advies, goede service, goede prijs en bovenal geen opdringerige verkoop !

Het allerfijnste buiten de goede prijs kwaliteit verhouding en de goede service was voor ons het gevoel dat je echt klant bent en naar je geluisterd wordt, zonder dat er verkoop trucs en tekenkortingen aan te pas komen. Zeer prettig, geen poespas.

erg tevreden!

goede service, waarbij gewoon goed geluisterd werd naar onze wensen!

Een bedrijf dat echt interesse toont voor de klant

Klantvriendelijk. Geïnteresseerd en meedenkend personeel. En lekkere koffie.