Goed advies voor een eenvoudige keuken op maat

Voor een ruimte met schuine muren een aanvraag gedaan voor een eenvoudige keuken in het lagere prijssegment. Ik had aangegeven dat het prettig zou zijn om direct een afspraak thuis te maken zodat e.e.a. in de ruimte voor de keuken toegelicht kon worden. Dit was geen probleem. Na de afspraak ging de adviseur direct aan de slag. Op basis van zijn voorstellen heb ik een keer of zes wijzigingen aangegeven zodat het helemaal naar mijn zin was (binnen 1 dag kwamen we tot de definitieve keuken). Dit werd goed doorgevoerd waarbij er telkens werd meegedacht. Na akkoord werd de keuken binnen 8 weken geïnstalleerd door twee vakkundige monteurs. Tijdens de installatie was oog voor details waardoor de afwerking van een hoog niveau is.

Een zeer prettige ervaring!

Dankzij Altis keukens hebben wij een prachtige nieuwe keuken. Tijdens ons bezoek aan de winkel zijn we vriendelijk en deskundig geholpen door Paul Verwijst. De keuken is netjes ingemeten en geplaatst. Het personeel is zeer vriendelijk. Het vriezer deurtje in de koelkast was niet helemaal juist gemonteerd waardoor deze is gevallen en een deel afgebroken is. Er is telefonisch contact geweest met Altis keukens waarna er meteen een nieuw vriezer deurtje opgestuurd is. Ik wil Altis keukens aanraden omdat zij in tegenstelling tot andere keukenwinkels de focus niet leggen op het budget van de klant, maar juist op de persoonlijke wens en smaak. Er wordt geen duurder of ander product aangepraat dan je zelf kiest en ze denken tot in de puntjes met je mee om de keuken precies te maken zoals je dit zelf wenst.

Op enkele punten na ben ik blij met de keuken.

De keuken heeft een mooie uitstraling en past goed in het interieur. Minder blij ben ik met apparatuur : koelkast maakt {veel} geluid, ook de vaarwasser. Na 1 x de oven\magnetron gebruikt te hebben gaf deze een storing aan. Dat is opgelost. Na een gewenningsperiode ben ik blij met de inductieplaat met Bora.

Rommelig ongeïnteresseerde plaatsing

Keuken is slecht en slordig geplaatst , daarna verschillende keren bij gewerkt . We zijn nu redelijk tevreden maar gezien de goede en vriendelijke hulp bij de verkoop was het echt een teleurstelling. Ik begrijp niet hoe je mensen voor dat geld een keuken kunt verkopen en de monteurs het zo afraffelen en zo onverschillig afwerken.

Goed tevreden!

Goede inventarisatie van wensen, in gezamenlijk overleg de keuken uitgewerkt. Goed advies wat betreft plaatsing, materialen etc etc. Paul bedankt! We zijn erg tevreden!!!

fantastiche keuken

Na goed en geduldig adviest in de showroom van Altis hebben wij op advies van Van Herpen bouw hier onze nieuwe keuken besteld. Complimenten voor de monteurs. Vaak hoor je over allerlei misstanden bij de opbouw van een keuken maar onze mooie keuken was in 1,5 dag helemaal klaar en gelijk goed. Ik zou Altis zeker aanbevelen Wim Paul

Vanaf begin tot en met oplevering een 9.

Goed, vriendelijk en correct in de omgang. Alles ook correct en goed afgehandeld na oplevering

De nazorg is prima verlopen en alles netjes afgewerkti

De aankoop is prima gegaan (met een eerlijke en juiste scherpe prijsstelling) Het inmeten + plaatsen zijn ook goed verlopen. Enkele kleine foutjes zijn daarna snel opgelost.

Prima, goede service

Prachtige keuken en goede service. Wel 1 opmerking over de kookplaat van Bora. Op de een of andere wijze is de lastig schoon te maken. Blijft een dingetje, als hij eenmaal goed droog is is hij wel weer mooi. Verder zeer tevreden.

Snel

Toch wat kleine mankementjes gehad. Zijn keurig opgelost en snel ook Hoefde niet lang te wachten ! De inductie plaat op zich is soms wel wonderlijk Als een pan is gekookt op een van de vier pitten dan lukt dat op een later tijdstip niet. Dan moet ik een van de anderen pakken. Soms heb ik 2 pannen met eten die maar op een pit passen want op de andere drie knippert het. Dus wordt er niks warm Dan maar even achter elkaar !

Vanaf de eerste keer gelijk een goed gevoel en afspraak is afspraak! Heel blij met het resultaat.

Een betrouwbaar, klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Kees vd Togt heeft prima meegedacht met de uitbreiding van onze keuken. Alle afspraken zijn nagekomen. Alles verliep volgens afspraak en onze verwachting is volledig uitgekomen. Keurige plaatsing door goede monteurs! We zijn zeer tevreden. Goede apparatuur en een mooi geheel.

Wij zijn echt superblij met onze keuken. Bij het plaatsen waren er nog wat kleine opleverpunten maar die zijn allemaal naar volle tevredenheid en zonder discussie opgelost.

Heel goed

heel goede verkoper (Hans Wijsbeck) die de aankoop zeer professioneel begeleid heeft.

Mooie keuken geplaatst door vaklui

Mede door creatief advies van de verkoopleider een keuken gekocht bij Altis. Keuken werd goed geleverd en geplaatst, alles volgens afspraak. Bijzonder knap was het verzagen en terugplaatsen van het granieten werkblad. Mooie combinatie met donkergrijs hoogglans, eiken, granieten en rvs werkbladen. De enige bedenkingen waren het (niet)afvoeren van de oude keuken en verpakkingsmaterialen en het te laat afwerken van enkele kleine technische zaken. Achteraf goed opgelost. Plezierige medewerkers en zoals gezegd uitstekende monteurs. Wij zijn tevreden.

Mooie keuken en een fijne service.

"wat hebben we toch een mooie keuken" is een van de dingen die we bijna dagelijks tegen elkaar zeggen. Voor ons nieuwbouw-huis hebben we bij Altis verschillende afspraken gehad om samen met de adviseur onze keuken samen te stellen. Hierbij hebben ze ons goed geadviseerd. Tijdens het plaatsen van de keuken zijn er helaas een paar kleine dingen ontdekt die niet mogelijk waren. Hier hebben we uiteindelijk kosteloos betere alternatieven voor in de plaats gekregen.

Mooie keuken, deze voldoet aan al onze verwachtingen

wij hebben alleen een probleem met de kookplaat en afzuiger. Via Altis doorverwezen naar Whirlpool. Whirlpool kon helaas niet eerder komen dan eind januari. Dus lang wachten. Ook nog een melding bij jullie gedaan over het niet goed sluiten van een keukenkast deur, zou hierover terug gebeld worden, maar tot op heden niets van jullie vernomen.

Hele goede ervaring met Altis

In één woord top. Bij de andere keuken verkopers mag je van geluk spreken dat je er binnen mag komen. Ze hebben nu de speciale aanbieding, uiteraard alleen vandaag. Ze zijn veel te duur, maar geven heel veel korting (die je zelf anders te veel betaald) als je NU besteld. Zo werkt Altis niet. Gewoon een normale keuken verkoper. Goede service ook. Een verademing om hier je keuken te kopen. Goede service, goede prijs en geen druk die uitgeoefend wordt.

Alles Top

Mooie kwaliteit voor scherpe prijs.

een ramp !

Nadat we de vorige keuken ook bij dit bedrijf hadden gekocht, dachten we na die goede ervaring dat we er nog wel een konden kopen. En dat klopt, de verkoop ging natuurlijk allemaal goed. Alles kon en was geen probleem...en toen kwam de montage. Een verschrikkelijke monteur die te laat kwam en een slechte dag had zullen we maar zeggen, gelijk commentaar had op het afdekken van de vloer, totaal geen overleg en de grootste ramp was de koof. Deze was precies op maat gemaakt zoals op tekening is aangegeven, maar de kasten waren te groot bleek achteraf. En dat was dus ons probleem en niet van de monteur, zei hij lachend en cynisch. Dus de koof moest aangepast worden anders werd de keuken niet geplaatst. Uiteindelijk de keuken geplaatst en wat blijkt, de kasten zijn te groot, maar niet toegeven dat dat hun fout is. Tot slot, er waren een 6 tal opleverpunten, waaronder een lekkende gootsteen, die pas over 2 weken verholpen kunnen worden omdat de onderdelen er niet zijn. Kom op zeg, een lekkende gootsteen kan je toch eerder verhelpen ! Aanbevelen? Nee, nooit meer.

weinig professioneel

bij mij was in de keuken de kraan los gegaan. M.i. was het een kwestie van een schroefje aandraaien. Degene die ik aan de telefoon sprak vroeg ik of er een monteur naar kon komen kijken. Nee was het antwoord daar moest Franke keukens voor komen, want als het schroefje weg is heeft onze monteur niet zo'n schroefje. Dus ik wacht tot ik iets van Altis/Franke hoor. Na een week nog geen bericht. Dus ik bel zelf weer naar Altis.. De volgende dag komt een monteur van Altis, kijkt naar de kraan, pakt een schroevendraaier, draait het schroefje aan en het euvel is verholpen. (5 min werk). Ik blij. Maar waren zo moeilijk doen als het eenvoudig kan.

Vanwege nieuwbouw waren we min of meer verplicht om de keuken bij Altis aan te schaffen. In de praktijk zijn we tevreden met Altis. Ook als ik naar anderen kijk zijn wij zeker niet slecht af geweest met deze "gedwongen winkelnering".

Uitstekende service en kwaliteit voor een goede prijs

Altis heeft ons goed geholpen met de inrichting- en materiaalkeuze van de keuken waarbij men altijd ons budget in het oog heeft gehouden. Ook werd er goed meegedacht met praktische problemen en de indeling van de keuken. Kortom, we zijn zeer tevreden met Altis.

Prima service en zijn heel tevreden.

De aankoop en de levering van onze keuken is zeer goed en prettig verlopen. Ook de nazorg ging goed.

goede informatie, fijne verkoper, klantvriendelijk, goede service

goede informatie, fijne verkoper, klantvriendelijk, goede service