Super!

Supermooie keukenzaak. Mooie kwaliteit spullen en goed advies. Nette levering met goede service! Ook fijn contact! Wij komen hier zeker terug!

Hele goede service

Na onze miskoop bij een andere keuken zaak uit den bosch. Daar was onze keuken was niet besteld. Dat hoorde we pas een week voor leverings datum. Hebben we de koop ontbonden. Kwamen we bij altis keukens in oss terecht. En die beloofde ons dat ze binnen 6 weken de keuken konden leveren. zo als wij de keuken wilde en met de zelfde apparatuur. Uit eindelijk is hij binnen 4 weken geplaatst. En zijn we er heel gelukkig mee na 3 maanden zonder keuken gezeten te hebben. Echt een aanrader we zijn in de winkel echt goed geholpen. En de levering ging prima en de momteurs werken ook goed samen en netjes.

Helemaal TOP !

Erg blij met mijn nieuwe keuken. * kundig advies en betrokkenheid door Jules Verwijst * timings volgens afspraak * plaatsing door kundig team * van eerste idee naar uitwerking en afronding * alles TOP

fijne zaak

Onze ervaring is super goed We zijn heel fijn geholpen door Paul nam alle tijd voor ons En een leuk ontwerp voor onze keuken gemaakt het brengen en plaatsen is super goed verlopen We zijn op tijd gebeld dat de keuken een maand later kwam ivb met de corona de keuken is zonder problemen gezet alles super goed gegaan vriendelijk personeel Wij zijn bij Altis terecht gekomen door onze zoon die heeft zijn keuken ook daar gekocht en was zeer tevreden over Paul en met zijn keuken

Uitstekend.

Er is goed meegedacht om een oplossing te vinden voor het vervangen van een vierdelig Domino gassysteem 120 cm breed naar een inductieplaat van 90 cm breed met een RVS omkadering en deze is goed afgewerkt en deskundig geplaatst.

Complimenten!

Fijne service! Tijdens het ontwerpen van de keuken werd er goed meegedacht om de keuken passend bij onze wensen te ontwikkelen. Open en persoonlijk contact. Er werd de tijd voor je genomen. Dat is erg prettig. Het leveren en plaatsen van de keuken gebeurt netjes. Alles wordt gemonteerd en gebruiksklaar afgeleverd. Wanneer er kleine beschadigingen zijn wordt dit binnen een korte periode opgelost. Op deze manier is de keuken in zeer nette staat afgeleverd. Bij het plaatsen nog verschillende tips gekregen om de keuken zo goed mogelijk te onderhouden. Wij zijn er ontzettend blij mee, en raden Altis-keukens zeker aan.

Goed advies voor een eenvoudige keuken op maat

Voor een ruimte met schuine muren een aanvraag gedaan voor een eenvoudige keuken in het lagere prijssegment. Ik had aangegeven dat het prettig zou zijn om direct een afspraak thuis te maken zodat e.e.a. in de ruimte voor de keuken toegelicht kon worden. Dit was geen probleem. Na de afspraak ging de adviseur direct aan de slag. Op basis van zijn voorstellen heb ik een keer of zes wijzigingen aangegeven zodat het helemaal naar mijn zin was (binnen 1 dag kwamen we tot de definitieve keuken). Dit werd goed doorgevoerd waarbij er telkens werd meegedacht. Na akkoord werd de keuken binnen 8 weken geïnstalleerd door twee vakkundige monteurs. Tijdens de installatie was oog voor details waardoor de afwerking van een hoog niveau is.

Een zeer prettige ervaring!

Dankzij Altis keukens hebben wij een prachtige nieuwe keuken. Tijdens ons bezoek aan de winkel zijn we vriendelijk en deskundig geholpen door Paul Verwijst. De keuken is netjes ingemeten en geplaatst. Het personeel is zeer vriendelijk. Het vriezer deurtje in de koelkast was niet helemaal juist gemonteerd waardoor deze is gevallen en een deel afgebroken is. Er is telefonisch contact geweest met Altis keukens waarna er meteen een nieuw vriezer deurtje opgestuurd is. Ik wil Altis keukens aanraden omdat zij in tegenstelling tot andere keukenwinkels de focus niet leggen op het budget van de klant, maar juist op de persoonlijke wens en smaak. Er wordt geen duurder of ander product aangepraat dan je zelf kiest en ze denken tot in de puntjes met je mee om de keuken precies te maken zoals je dit zelf wenst.

Op enkele punten na ben ik blij met de keuken.

De keuken heeft een mooie uitstraling en past goed in het interieur. Minder blij ben ik met apparatuur : koelkast maakt {veel} geluid, ook de vaarwasser. Na 1 x de oven\magnetron gebruikt te hebben gaf deze een storing aan. Dat is opgelost. Na een gewenningsperiode ben ik blij met de inductieplaat met Bora.

Rommelig ongeïnteresseerde plaatsing

Keuken is slecht en slordig geplaatst , daarna verschillende keren bij gewerkt . We zijn nu redelijk tevreden maar gezien de goede en vriendelijke hulp bij de verkoop was het echt een teleurstelling. Ik begrijp niet hoe je mensen voor dat geld een keuken kunt verkopen en de monteurs het zo afraffelen en zo onverschillig afwerken.

Goed tevreden!

Goede inventarisatie van wensen, in gezamenlijk overleg de keuken uitgewerkt. Goed advies wat betreft plaatsing, materialen etc etc. Paul bedankt! We zijn erg tevreden!!!

fantastiche keuken

Na goed en geduldig adviest in de showroom van Altis hebben wij op advies van Van Herpen bouw hier onze nieuwe keuken besteld. Complimenten voor de monteurs. Vaak hoor je over allerlei misstanden bij de opbouw van een keuken maar onze mooie keuken was in 1,5 dag helemaal klaar en gelijk goed. Ik zou Altis zeker aanbevelen Wim Paul

Vanaf begin tot en met oplevering een 9.

Goed, vriendelijk en correct in de omgang. Alles ook correct en goed afgehandeld na oplevering

De nazorg is prima verlopen en alles netjes afgewerkti

De aankoop is prima gegaan (met een eerlijke en juiste scherpe prijsstelling) Het inmeten + plaatsen zijn ook goed verlopen. Enkele kleine foutjes zijn daarna snel opgelost.

Prima, goede service

Prachtige keuken en goede service. Wel 1 opmerking over de kookplaat van Bora. Op de een of andere wijze is de lastig schoon te maken. Blijft een dingetje, als hij eenmaal goed droog is is hij wel weer mooi. Verder zeer tevreden.

Snel

Toch wat kleine mankementjes gehad. Zijn keurig opgelost en snel ook Hoefde niet lang te wachten ! De inductie plaat op zich is soms wel wonderlijk Als een pan is gekookt op een van de vier pitten dan lukt dat op een later tijdstip niet. Dan moet ik een van de anderen pakken. Soms heb ik 2 pannen met eten die maar op een pit passen want op de andere drie knippert het. Dus wordt er niks warm Dan maar even achter elkaar !

Vanaf de eerste keer gelijk een goed gevoel en afspraak is afspraak! Heel blij met het resultaat.

Een betrouwbaar, klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Kees vd Togt heeft prima meegedacht met de uitbreiding van onze keuken. Alle afspraken zijn nagekomen. Alles verliep volgens afspraak en onze verwachting is volledig uitgekomen. Keurige plaatsing door goede monteurs! We zijn zeer tevreden. Goede apparatuur en een mooi geheel.

Wij zijn echt superblij met onze keuken. Bij het plaatsen waren er nog wat kleine opleverpunten maar die zijn allemaal naar volle tevredenheid en zonder discussie opgelost.

Heel goed

heel goede verkoper (Hans Wijsbeck) die de aankoop zeer professioneel begeleid heeft.

Mooie keuken geplaatst door vaklui

Mede door creatief advies van de verkoopleider een keuken gekocht bij Altis. Keuken werd goed geleverd en geplaatst, alles volgens afspraak. Bijzonder knap was het verzagen en terugplaatsen van het granieten werkblad. Mooie combinatie met donkergrijs hoogglans, eiken, granieten en rvs werkbladen. De enige bedenkingen waren het (niet)afvoeren van de oude keuken en verpakkingsmaterialen en het te laat afwerken van enkele kleine technische zaken. Achteraf goed opgelost. Plezierige medewerkers en zoals gezegd uitstekende monteurs. Wij zijn tevreden.

Mooie keuken en een fijne service.

"wat hebben we toch een mooie keuken" is een van de dingen die we bijna dagelijks tegen elkaar zeggen. Voor ons nieuwbouw-huis hebben we bij Altis verschillende afspraken gehad om samen met de adviseur onze keuken samen te stellen. Hierbij hebben ze ons goed geadviseerd. Tijdens het plaatsen van de keuken zijn er helaas een paar kleine dingen ontdekt die niet mogelijk waren. Hier hebben we uiteindelijk kosteloos betere alternatieven voor in de plaats gekregen.

Mooie keuken, deze voldoet aan al onze verwachtingen

wij hebben alleen een probleem met de kookplaat en afzuiger. Via Altis doorverwezen naar Whirlpool. Whirlpool kon helaas niet eerder komen dan eind januari. Dus lang wachten. Ook nog een melding bij jullie gedaan over het niet goed sluiten van een keukenkast deur, zou hierover terug gebeld worden, maar tot op heden niets van jullie vernomen.

Hele goede ervaring met Altis

In één woord top. Bij de andere keuken verkopers mag je van geluk spreken dat je er binnen mag komen. Ze hebben nu de speciale aanbieding, uiteraard alleen vandaag. Ze zijn veel te duur, maar geven heel veel korting (die je zelf anders te veel betaald) als je NU besteld. Zo werkt Altis niet. Gewoon een normale keuken verkoper. Goede service ook. Een verademing om hier je keuken te kopen. Goede service, goede prijs en geen druk die uitgeoefend wordt.

Alles Top

Mooie kwaliteit voor scherpe prijs.