Klantvriendelijk en heldere uitleg

Aardig en vriendelijk naar de klant.

Goed geregeld netjes

Heel goed

Prettig persoon, goede vragen en antwoorden en niet duur.

prettige en heldere communicatie

duidelijk en direct

Professioneel en accuraat

Een fijne makelaar die oog heeft voor de klant. Proffesioneel, snel en accuraat handelt.

Aardig,snel en kundig

zeer netjes te woord gestaan. Snel getaxeerd en keurig gebeld.

Voldeed volledig aan de verwachting

Taxatie was vlot geregeld, een keurig rapport ontvangen.

professsioneel en ter zake kundig.

Goede service.

We werden snel en goed geholpen bij de taxatie van onze woning.

Iemand met ervaring

Ze begreep gelijk wat de bedoeling was en had oog voor detail. Goede persoonlijkheid. Fijn om mee te werken. Tevens was de taxatie snel klaar.

Vriendelijk, hoge kwaliteit en snelle rapportage.

Een uiterst vriendelijke dame kwam ons huis taxeren, professioneel en voorkomend, wat als zeer prettig werd ervaren. Tijdens de rondgang door het huis was de informatie die gedeeld werd helder en waren er dan ook geen vragen na de rondgang. Het taxatierapport is snel aangeleverd en zeer overzichtelijk qua inhoud en presentatie.

Leuke en spontaan, vakkundig en reëel.

Leuke spontane en vakkundige Makelaar.

Proffesionele en ontspannen samenwerking

Makelaar ingeschakeld voor taxatie. Afspraak maken ging vlot. Taxatie kwam professioneel over, ging erg zorgvuldig. Rapport zag er keurig uit. Wij zijn er erg blij mee en zouden deze makelaar zeker aanbevelen.

Zeer prettig.

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Een kundige en snelle service. Ik ben op erg prettige wijze geholpen door Yvonne, die telefonisch altijd goed bereikbaar was.

Zeer kundig en zeer vriendelijk

Snel geregeld

Snelle en duidelijke communicatie.

Duidelijke presentatie, vriendelijke benadering

Binnen twee weken alles geregeld

Nog geen twee weken na aanvraag een taxateur aan huis gehad en drie dagen na taxatie het rapport.

Zeer flot en goede service

Snel, deskundig

Snelle en deskundige taxatie, we kregen snel een terug koppeling ervan heel fijn!

Prima geregeld

Goede communicatie en een duidelijk verhaal.

Super medewerking bij taxatie

Door zeer korte doorlooptijd van de hypotheek aanvraag, met spoed een taxatie nodig. Daarbij geweldige medewerking en supersnelle afhandeling verkregen

Zeer vriendelijk

De taxateur was uiterst vriendelijk. Zeer prettige ervaring! Taxatierapport werd snel geleverd.