Vriendelijk, professioneel, duidelijke uitleg.

Fijne ervaring

Heel prettig ervaren zoals de taxatie is verlopen. Duidelijke afspraken. Fijn gesprek. Goed gevoel.

Weet waar ze het over heeft

Ze is duidelijk in uitleg en prettig in de omgang, geeft aan waar ze op let bij de inspectie van de woning.

Prima!

Duidelijk rapport. Was snel beschikbaar.

Duidelijk en helder

Zeer vakkundige taxatie

Fijne ervaring en erg tevreden met de taxatie!

Heel

Op advies van onze makelaar hebben wij contact opgenomen en hadden wij binnen een week het taxatierapport beschikbaar voor de bank. Duidelijke afspraken en heel helder in de communicatie.

Vriendelijk, kundig, besparend. Top!

Mijn 2e ervaring met yvonne van Huysstede Makelaars. Wederom superprettig. Stipt, kundig, vriendelijk. Bij de aankoop van mijn huis fors bespaard, bij de taxatie goed en snel geholpen.

Goed en vakkundig

Goede en duidelijke taxatie!

Yvonne kwam bij ons taxeren. Eerst werd alles netjes door gesproken en daarna werd pas het rondje gemaakt. Hele fijne houding!

Goed en duidelijk

Door de taxateur werd duidelijk uitgelegd wat er gedaan word tijdens de taxatie. Duidelijke uitleg over alle verzamelde gegevens.

Efficiënt, klantvriendelijk

De taxatie heb ik ervaren als zeer geroutineerd en héél klantvriendelijk.

kundig

heeft verstand van zaken en is zeer bedreven.

Afspraak exact nagekomen, eerlijke conclusies gedeeld tijdens de inspectie en ook zo teruggelezen in de rapportage.

Een warme en professionele uitstraling

De taxateur die bij ons kwam gaf je meteen een prettig gevoel en ze heeft me op mijn gemak gesteld en duidelijk uitgelegd wat ze ging doen en hoe ze het zou gaan doen. Ze kwam bij mij erg professioneel over. Klasse!

Vriendelijke, professioneel, duidelijk en snel contact.

In het huis wat getaxeerd is wonen wij al vele jaren met plezier. Ivm een verbouwing was een taxatie nodig. We wisten niet wat we konden verwachten, maar werden snel gerust gesteld. Snel antwoord op mailtjes en dan ook duidelijke uitleg waarom dit zo ging. Al met al hebben wij een positieve ervaring met Huyssteede makelaars.

Fijn contact en duidelijke informatie en rapportage

Fijn contact en duidelijke informatie en rapportage rond de taxatie van onze woning.

Prettige ervaring met Yvonne Heijhoff al eerder in 2020

Terzake deskundig Top

Supersnel, fijn gesprek en rondleiding en alles vakkundig voorbereid

Yvonne kwam bij ons voor een taxatie huidige woning i.v.m. het verkrijgen van een overbruggingshypothheek. Omdat we een dag later al een (voorbereidend) hypotheekgesprek met bank zouden hebben, belde ze de volgende dag alvast de taxatiewaarde door. Eind van de dag zelfs al het complete taxatierapport binnen. Hard gewerkt hiervoor én een blije klant :)

Adequaat en professionele taxateur

Goed en professioneel taxateur, aardig en doortastend.

fijne en snelle samenwerking

Yvon maakte direct tijd voor ons. En dacht heel goed met ons mee. Zij heeft veel ervaring en dat voel je. Nogmaals ontzettend bedankt voor de fijne samenwerking.

Snel, professioneel, ervaren

Afspraak was snel en op korte termijn gemaakt. Al veel voorwerk gedaan, kadaster opgevraagd etc. Erg ervaren en professioneel in handelen ( taxeren van huis ) ter plekke. Duidelijk in uitleg. En snelheid in afronden van uiteindelijke Taxatie.

Mevrouw was super vriendlijk en uitleg was uitstekend

Taxatie begin maart gehad Uitleg duidelijk en niks op aan te merken Super bedankt!

Houden goed contact met je en denken met je mee

In 1 maand tijd succesvol een huis gekocht dankzij Yvonne!

Na een twijfelgeval bij een bezichtiging ben ik via m'n financieel adviseur met Yvonne in contact gekomen. Ik wist niet goed wat wijsheid was, maar Yvonne kon mij goed aanwijzen waar op te letten en welke stappen te zetten. Uiteindelijk voor een andere woning gegaan dan waar ik haar voor had ingeschakeld. Door haar snelle schakelen en professionele maar open houding hebben we in zeer korte tijd een succesvolle onderhandeling bereikt. Voor de twijfelaars; je zult hier geen spijt van krijgen. Je krijgt goede begeleiding en scheelt je een hoop kopzorgen.