Vanaf het ontwerp tot en met het inbouwen van de keuken, super!

Voor de derde maal Ant. Duijn werkzaamheden laten uitvoeren naar volle tevredenheid!

Onze ervaring was vanaf het eerste moment bijzonder goed! In twee dagen de gehele keuken vernieuwd! Oude keuken eruit en de nieuwe erin, zonder dat er iets niet klopte, in één keer alles goed. Diverse familieleden en vrienden zijn op ons advies naar Ant. Duijn gegaan en geweest.

Goede service en gastvrijheid

We werden goed geholpen bij het uitzoeken van een inductiekookplaat. Ze namen de tijd voor ons. Het monteren ging voorspoedig en binnen de afgesproken tijd.

Suuuuper blij mee!!! :D

Ik en mijn vriendin waren bij vele keukenzaken geweest, maar voelde nooit écht de juiste klik. Echter bij Ant. Duijn Keukens voelde wij ons zeer op ons gemak en wisten wij dat het goed zou komen. Er was volop keuze qua keukens en apparatuur. Kwaliteit staat hierbij zeer hoog in het vaandel. We werden onwijs goed geholpen en kregen goed advies van Marjon. Daarna de keuken besteld en vol spanning uitkijken naar de grote dag. En ja hoor, zoals besproken kwam Toon met zijn collega en hebben in 3 dagen de keuken tot in perfectie geplaatst. Echt vakwerk. Ik had nog een stukje meerwerk in de keuken, maar dit was geen enkel punt. Tot in detail is alles netjes afgewerkt en gedaan, hulde voor de hele crew. Dit zijn echt TOPPERS!!!

Nu de 2e keuken van Anton Duijn en weer een hele mooie keuken

Het heeft even geduurd voor ons nieuwe huis af was en we hadden al een ontwerp voor ons oude huis. Deze is gewoon opnieuw ontworpen voor ons nieuwe huis. Na enkele wijzigingen staat er nu een top keuken!

We kregen van Joyce goede adviezen en tips bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken. Geen gedoe met kortingen maar een eerlijke prijs waar we mee akkoord zijn gegaan. Plaatsing van de keuken ging heel soepel. Stond in 1 keer goed zoals afgesproken. Wij zijn helemaal tevreden. Groeten van Dennis & Danielle.

Uitstekend!

Ook nu weer uitstekende service en communicatie. Zeer vriendelijke geholpen door alle medewerkers. Wij blijven reclame maken voor jullie.

geweldig

Samen met Joyce de keuken 'ontworpen'. De keuken is zeer vakkundig geplaatst. En het resultaat mag er wezen!

hebben de keuken 2,5 jaar geleden besteld voor een nieuwbouw woning, wanneer nodig was er contact, keuken helemaal netjes afgeleverd en gemonteerd, werd goed meegedacht bij de koop was voor ons lastig voor te stellen wat er in de ruimte het beste paste.

Goed geholpen bij uitzoeken van keuken, plaatsing netjes en snel, oplossing van probleem super

Doet wat er beloofd is, zowel in kwaliteit als doorlooptijd

Selectie en aankoop: korte en bondige uitleg, geen overbodige uitweidingen. Geduld bij opeenvolgende aanpassingen van het ontwerp. Sloop en installatie: er wordt snel en accuraat gewerkt, met goed gereedschap. Oude keuken wordt volledig afgevoerd. Vloer dagelijks veegschoon. Plaatsing nieuwe keuken en wandbekleding: soms met stevige druk, maar zonder schade. Start maandag, Gereed op woensdag 13 uur. Stucadoor: donderdag 2 uren voor egaliseren en primer, vrijdag granollen, om 13 uur klaar. Ziet er prachtig uit. Alle apparatuur werkt naar behoren.

Goed!

Na vakkundig advies is er een mooie keuken geplaatst. Vader en zoon hebben de keuken geplaatst en wij vinden jullie vakmensen!

Prima advies ontvangen over de aanschaf van de nieuwe keuken. De afspraken zijn goed nagekomen. Installatie is goed gedaan. Zeer tevreden.

Top service!

Vooraf is alles heel duidelijk doorgesproken, transparant in offerte en communicatie. Snelle reactie bij aanvulling hierin. De montage van a tot z laten uitvoeren, dit zorgt ervoor dat de gehele oude keuken, de sloop, installatie werk, plaatsen van nieuwe keuken met afwerking van tegelzetter in 1,5 gestroomlijnd ging. Vriendelijke mensen met gezellige praat.

Vakkundig

Vakkundig en snel, ‘s middags van de 2de dag konden we de keuken volledig gebruiken, klasse!

Kundig, aardig en betrouwbaar

Wat een mooie keukens in de showroom. Grote showroom, dus veel voorbeeld keukens. Prettig en deskundig personeel.

Goed luisterend bij het uitzoeken en de juiste hulp om je keuken samen te stellen en dan een gewelde

Ze luisteren naar je keukenwens en helpen prima met het samenstellen ervan, ze nemen uitgebreid de tijd en zijn zeer klantvriendelijk .de plaatsing is gewoon fantastisch super afgeleverd de keuken . En ook de achterwand prachtig betegeld door een vakman.

Mooi familie bedrijf

We werden goed geholpen met de keuzes van de keuken, prijs kwaliteit is goed, vakwerk en als er iets is of je hebt vragen is de service prima voor mekaar.

Een uitstekend familiebedrijf, waar kwaliteit voorop staat.

Prima geholpen in de winkel met samenstellen en doorvoeren van veranderingen en aanpassingen. En plaatsing uitstekend uitgevoerd en zijn niet bang voor een beetje extra werk.

Alles wat besproken en afgesproken is waar gemaakt.

De contacten met de afdeling verkoop waren prima wij zijn daar zeer goed voorgelicht en bij gestaan bij de keuze van de keuken en de benodigde apparatuur, ende verdere procedure is uit gelegd. Op de afgesproken datum werd de oude keuken verwijdert en nieuwe geplaatst. Alle werkzaamheden werden ook in de praktijk keurig en volgens de afspraken uit gevoerd. De uitvoerende mensen komen om te werken en niet om te praten zij weten exact wat de een doet en de ander doet een geweldig goed team grote klasse. Alles werd na afloop van werkzaamheden keurig schoon achter gelaten>

Prima keuken en goede service

Keuken is een plaatje en goede indeling zoals wij dat ook gewenst hadden.

Vakkundige vakmensen op elke plek!

Van het ontvangst tot de oplevering word je vakkundig geholpen door alle medewerkers bij Ant. Duijn! Bij ontwerp word goed meegedacht en kunnen meerdere opties snel bekeken worden. Levering is volgens afspraak gegaan (zelf een dag eerder klaar!) Plaatsing gebeurde netjes en strak! Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken!

perfecte ervaring! oplossingsgericht netjes en vakwerk

De verkoop is al een feest. De advisering is echt op de klant gericht, niet opdringerig en in alle rust en tijd. Goede adviezen hebben er dan ook voor gezorgd dat wij naast een prachtige keuken en bijkeuken ook een mooi wandmeubel en TV meubel hebben. Over de plaatsing kunnen ook wij alleen maar positief zijn. Er wordt zeer netjes en professioneel gewerkt waarbij het eindresultaat super is.

Zeer goed, doet alles zelf, binnen anderhalve dag keuken geplaatst, alle afval meegenomen. Top vakman.

Dit is wat verstaan wordt onder klanttevredenheid

Fantastisch geholpen. Snelle service, prettig contact. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van het proces en het is heel duidelijk waar je aan toe bent.

Super bedankt voor deze mooie worden. Wij hebben alles met heel veel plezier gedaan.