Goede kwaliteit, duidelijk verhaal

Positief, goede prijs

Uitstekende service.

Bij mijn bestelling bleek een product niet meer voorradig te zijn. Na een telefoontje van Mauvekoi vervangend product de volgende dag al geleverd. Prima service!

Goede en snelle service

Hele fijne ervaring met Mauvekoi. Ik had een bestelling geplaatst. Deze bleek niet op voorraad te zijn. Via de mail werd er contact opgenomen en er is me toen een goed alternatief aangeboden met korting. Hiermee akkoord gegaan en andere dag was mijn bestelling binnen. Mauvekoi zou ik zeker aanraden. Zeer klantvriendelijk, fijn mailcontact en een hele goede service.

Zeer goede en snelle levering

Besteld en naar twee dagen had ik het al tijd goede prijs verhouding had een keer pomp kapot in het weekend zelfde dag nog een nieuwe

Komt afspraak na

Gebeld en uitgelegd. En afspraken nagekomen. Was boven verwachting. Keep up the good work. Top

Bij Mauvekoi een paar dingen gekocht. Keurig verpakt en snel bezorgd. Indien nodig bestel ik hier zeker weer.

Uitstekend!

Ik heb een microscoop gekocht mijn Mauvekoi ondanks dat ik te laat was met het plaatsen van een bestelling heeft Mauvekoi er alles aan gedaan om mijn bestelling op tijd te laten bezorgen. Ik ben echt super tevreden.

Snelle levering, prima service.

Snelle levering en goede service

alles vlot verlopen.

Goede service en oplossingsgericht

Heb je vragen of problemen dan helpen ze zoeken naar een oplossing. Hierbij maakt het niet uit hoeveel je hebt besteed bij hun.

Snelle en correcte levering Ik kon een keer niet meer terugvinden welk vissenvoer ik de laatste keer had besteld. Ik heb toen telefonisch contact gezocht. Degene die ik aan de lijn kreeg ,stond te wachten op de pont en zocht meteen in zijn telefoon op wat dat was geweest. Kortom perfecte service.

Zeer snel geleverd

Fijne website en snelle levering!

Keurig verpakt en snel verzonden

Snelle levering, correcte omschrijving, concurrerende prijs.

Goed product en snel geleverd

Goed product en snel geleverd. Vragen worden snel beantwoord, top!

Goeie snelle service

Wel vaker spullen besteld,altijd op voorraad en snel geleverd..

Snel en correct

Goede ervaringen mee

Snelle, correcte levering

Mijn bestelling van Rock GH/KH verliep prima en de emmer werd snel en onbeschadigd geleverd.

Correct, met respect voor de klant. Top.

Klein probleempje gehad met de levering door toedoen van de koerier maar dit is ogenblikkelijk rechtgezet door mauvekoi met een snelle en correcte interventie. Bedankt, wij bestellen zeker terug bij dit bedrijf.

Top in een woord

prima site, makkelijk produkten te vinden en snelle levering

snelle levering, goede kwaliteit van producten

als een besteld product niet meer in voorraad is sturen ze een ander mee zelfs als dit duurder is, ik ben een tevreden klant

Goed geregeld,mooi op tijd

Goed geregeld,mooi op tijd

Jammer dat mijn spullen later kwamen dan op de website vermeld stond, verder netjes geleverd

Snelle verzending, fijne communicatie

Raad dit bedrijf aan

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl!