Goede website, prima prijzen en vlotte verzending.

Mijn bestelde artikel was helaas niet op voorraad, de winkelier nam hierop contact met mij en bood aan om een vervangend iets duurder artikel te verzenden voor de zelfde prijs. Prima klant gericht denken, service zoals je niet overal krijgt.

Fijne webshop

Fijne webshop en snel geleverd goede prijs

zeer snel en netjes geholpen

Product wat ik had uitgezocht was uitverkocht kreeg een alternatief aangeboden die ook nog een €20 goedkoper was. Ik had dezelfde dag de € op de rekening bijgeschreven en de volgende dag werd het product al geleverd. Zeer goede ervaring dus!!

Top service!

Nadat ik een bestelling had geplaatst kreeg ik bericht dat, door de goed lopende actie 1 product niet meer op voorraad was. Deze zou later binnenkomen. Helaas te laat, want wij zouden dan op vakantie zijn. De bestelling is netjes even op “hold” gezet en zodra wij van vakantie richting huis gingen is het pakket verzonden! Fantastisch, zo hadden mijn vissen bij thuiskomst direct weer lekker voer! Het meedenken en de vriendelijkheid hierin is top! Nogmaals bedankt!

Goede producten, snel geleverd.

Ik bestel regelmatig producten voor de vijver en ik heb geen klachten over de ontvangen producten en de levering. Prima shop!

Top!!

Had n bestelling geplaatst,maar was niet leverbaar,mij gebeld en gezicht naar n oplossing. Netjes opgelost!

Alles heel goed in orde

Goede communicatie

Ondanks de leveringsproblemen wordt je goed op de hoogte gehouden van de situatie.

Goede service.

Werd netjes gebeld dat de bestelling een dag later zou komen. Volgende dag netjes bezorgd.

De levering was snel en netjes verpakt

Plezierig

!!SUPER!!de!!SUPER!!

Zéér duidelijk, behulpzaam, en snel. precies de goede raad en de juiste artikelen, voor een zéér gunstige prijs. BEDANKT. Peter

Voortreffelijk

Had 1 bestelling gedaan, hiervoor werd ik benaderd dat deze maat niet voorradig was of een maat groter ook kon zodat het opgestuurd kon worden. vrij snel daarna nog een bestelling gedaan en dit kon nog met de andere bestelling mee. Perfect geregeld, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen

Super snelle en nette levering

Fijne ervaring met alle bestellingen die wij gedaan hebben. Lekker snel en netjes afgewerkt.

Zeer tevredenheid over de bestelling. Goed verzorgt.

Het lijkt Overtoom wel!

Met het warme weer eten de Koi's als varkens. Vlak voor het weekend was de bodem van de voerbak in zicht. Vrijdagmiddag dus maar snel nog even wat voer + bacterien besteld bij Mauvekoi, 5 minuten later belde Maurice van Mauvekoi dat er wat voer niet op vorraad was in de medium korrel variant dus in overleg de large korrel gekozen. Zaterdagochtend alles ontvangen dus de Koi's hebben geen dag zonder gezeten :) bij de bestelling zat gratis nog een Hikari mok met een mooie Kin Kikokuryu en Shiro Utsuri er op. De volgende keer zeker weer bestellen bij Mauvekoi en dan even de tijd nemen wat er nog meer in het assortiment zit. Groetnis, Remco

Een top product voor onze koi’s dat we al jaren gebruiken.

Mijn ervaring leert dat het zeker niet nodig is over te schakelaar naar andere leveranciers.

Super service

Super service Bestelde product was niet op voorraad netjes een mail gekregen met een super aanbod. Duurder product voor dezelfde prijs!!

Produkt in afwachting

Beste er word gevraagd naar mijn bevinding over het produkt voor het geleverd is!! Ik denk dat het snel bij post.NL was maar hier loopt het fout.. zoals eerdere bestellingen kon het niet geleverd worden en gaat het in .NL afhaalpunt geleverd worden,wanneer en waarom niet op huisadres weet ik niet,er is geen enkele wegversparring of omleiding in de buurt.Dus ik wacht af hoeveel dagen het nu duurd,wel dagelijks dezelfde mails van.NL… mvg bruno

Best in Business

Good price and product quality. Fast in shipping the order.

Top service

Snelle levering en top service en een goede kwaliteit producten

rima service en kwaliteit geleverd

Na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje, een gedeelte van de bestelling kwam een paar dagen later binnen. Of het een probleem was om op dit product te wachten, of dat if het op voorraad product alvast geleverd wilde hebben. Dit heb ik van nog geen internet leverancier meegemaakt. Prima service!!

Zeer goede klantenservice

De initiële zak die ik wilde bestellen was op. Nog dezelfde dag werd ik gebeld om een oplossing te vinden. Zeer netjes opgelost en ik heb 10kg voer binnen no time thuisafgeleverd. Super Gr, Vincent

Snelle levering zoals gewend.

Zoals altijd zeer snelle levering.

Bestelling prima , levering vreemd

Wij bestellen hier vaker , deze keer was de verzending vreemd. 1 pakket komt met DPD en het andere pakket met PostNL op dezelfde dag. Bij DPD krijgen wij mail om 09:08 dat het pakket tussen 09:24-10:24 wordt bezorgd. En van PostNL helemaal niks zelfs geen track&trace van Mauvekoi De bestelde producten zijn zoals altijd prima in orde , voor een webshop verdiend verzending nog enige aandacht.

Gewrldig

Zaterdag, na telefonisch advies van Maurice, een nieuwe pomp besteld. Naandag ern seintje dat hij verstuurd was, dinsdsgmiddsg was hij er al en nu loopt de waterval weer.

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl! De bestelde producten worden doorgaans binnen enkele dagen en betrouwbaar thuis bezorgd.