Keurig bedrijf, ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en of het een probleem was dat die een paar dagen later kwam. En bij de aflevering kon mijn vrouw niet open doen omdat ze net bezig was onze kleindochter te verschonen. Maar er werd direct contact met me opgenomen dat ze voor de deur stonden. Dus helemaal Top.

Snel en goed

Duidelijke website, gunstige prijzen, snel.

Super service

1 product was niet op voorraad. Ik werd netjes gebeld of ik de andere producten al geleverd wilde hebben

Keurig gebeld dat het een dag later kwam

Snelle aflevering

Snelle service, lage prijs, goed product, duidelijk omschreven op site.

Zie aanhef.

Product is netjes uitgelegd werd telefonisch contact opgenomen uitgelegd hoe je het het beste kon gebruiken dus zeer netjes opgelost

Snelle levering tegen leuke prijzen

Fijne webshop met uitgebreide vijverartikelen tegen aantrekkelijke prijzen met leuke kortingen.

De Siliconen slang is prima.

De rol die ik hebt gekocht is prima voor mij en kan het mooi gebruiken.

snelle, nette levering

Snelle levering, goede verpakking en duidelijke communicatie over levering.

Keurig en snel geleverd!

Een maatbak en vijverklei voor een scherpe prijs besteld en de eerst volgende werkdag geleverd. Keurig verpakt, graag tot de volgende keer.

Zeer snelle levering

Zeer snel geleverd tegen gunstige prijzen.

Goede persoonlijke service

Goede service, product was niet direct leverbaar, wel een duurdere variant. Ik werd gebeld of ik de duurdere variant wilde voor mijn prijs of iets langer wilde wachten op het origineel. Binnen 2 dagen geleverd. Top

Gunstig geprijsd, product naar verwachting, snelle levering.

Gunstig geprijsd, product naar verwachting en naar tevredenheid, en snelle levering. Bestaande positieve reviews (en correcte reacties op enkele klagers) compenseerden ontbrekende keurmerk vooraf voldoende, en dit is in mijn geval terecht gebleken.

Vorig jaar een verwarmer gekocht, binnen een week een nieuwe omdat de vorige om wat voor reden niet meer deed. Als je belt nemen ze altijd direct op. Aanrader

prima geholpen

Omdat mijn bestelde product niet op voorraad was kreeg ik een telefoontje waarin uitgelegd werd waarom en of er een alternatief voor handen was. Dit gebeurde professioneel en snel en bovendien gratis ! Een overbrugging voor een paar dagen zodat ik niet zonder kwam te zitten. Dit kom je niet vaak meer tegen. Hulde !

Goede service.

Goede service. En kreeg een mooie beker bij mijn bestelling. Ik ben daar erg blij mee.

Prima!

Meerdere keren spullen online besteld. De website is mooi overzichtelijk en het aanbod is groot. Gemakkelijk online te bestellen en het is de volgende dag al geleverd. Topper!

Snelle en goede levering

Leuk aanbod

Veelzijdig aanbod en snel geleverd en soms leuke kortingen.

Zeer goede ervaring en service

Een aanrader. Mooie promotie soms. Snel en correct geleverd. Goede service.

Product zoals omschreven voldoet aan mijn verwachting.

Snelle levring en mooi product

Ik heb een totanium verwarming besteld. Deze was de volgende dag binnen en was geheel conform specificaties. Mooi degelijk product en zoals ze adverteren ook snel verzonden. Ook zat er nog een leuke tegoedbon bij.

Snelle levering

Er stond een telefoonnummer op de factuur die ik kon bellen als ik vragen had.

uitstekende service

Product kon niet op afgesproken tijd geleverd worden. Ik werd tijdig gebeld en het product is slechts twee dagen later geleverd. Geen onpersoonlijk mailtje, maar met een telefoontje. Dit waardeer ik zeer.

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Al 2 maal mailtje ontvangen met leveringsdatum en uur , maar nog steeds niks ontvangen. Het zou probleem bij de pakkjesdienst zijn. Vrij snel heeft men met mij van Mauvekoi telefonisch contact opgenomen en het probleem opgelost. een dagje later is het pakje toegekomen. Dikke proficiat voor de correcte manier van probleembehandeling.

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl! De bestelde producten worden doorgaans binnen enkele dagen en betrouwbaar thuis bezorgd.