Snelle levering en een goed product

Snelle levering en een goed product

Uitstekende service mee denkend

Snel en prima prijzen!

Geen bla bla maar prima producten tegen aantrekkelijke prijzen. Veilig! Snelle en correcte levering. Ik ga steeds weer terug!

Vlotte service, goede produkten

Had nog vlot wat koivoer nodig. Dat werd na de bestelling netjes afgeleverd.

snelle levering, goede prijzen.

uitgebreide keuze en scherpe prijs. De levering verliep ook snel en correct.

Keurig, snelle handelingen, en goede kwaliteit

Snelle en goede levering. Zelfs nadat ik een fout had gemaakt op het aflever adres. Top geregeld mijn dank daarvoor

Telefonisch alles goed kunnen regelen

Alles was direct duidelijk

Heel goede service!

Zeer betrouwbare firma, fantastische dienstverlening!

Goede kwaliteit

Alleen de levering duurt lang eerst zondag dan weer maandag bezorgen en nu weer vandaag

Duidelijke website Erg goede service Snel weer bestellen

Goede service,snelle verzending.

Bestel hier al jaren mijn koivoer,hoe vaker je iets besteld hoe meer kortingen je krijgt.

Had een bestelling geplaatst en werd netjes gebeld dat het artikel niet voorradig was en dat ik een vervangend artikel kon krijgen dit vond ik zelf niet nodig en heb aangegeven dat ik wel zou wachten totdat het artikel voorradig was. Dus keurig geholpen

Snel, correct en deskundig

Mijn ervaring met Mauvekoi is zeer goed

Mijn pomp was niet meer in stock. Mauvekoi stelde een andere pomp voor met meer debiet en een kleine meerwaarde, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. De pomp was dadelijk leverbaar, zonder problemen heb ik ze ontvangen langs Post.nl

Fantastisch!

Snelle levering, goede producten en goede aftersales.

Beetje trage levering

Er zou voorraad geweest zijn maar bleek niet genoeg voor deze bestelling en nu laat ook PostNL nog op zich wachten.

Snel en netjes geleverd.

Goede service, snelle levering

Correcte prijs en probleemloze levering.

Het ruim assortiment maakt van vijvershoppen een plezier.

Goed verpakt en geleverd volgens de bestelling.

weer helemaal super

mijn bestelling vlot ontvangen heel blij mee

Altijd duidelijk en eerlijk.

Zeer goed geholpen

Vlotte goeie service

Mijn biota bacterial activator werd snel geleverd zoals beloofd. Ik had het huisnummer van het leveradres vergeten ingeven, hiervoor gemaild en is direct in orde gebracht.

Impact 12

6921RZ Duiven

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl!