Snel en correct

Kan iedereen aanraden om bij Mauvekoi te bestellen in volle vertrouwen

Goed en snel verzonden

Een beste service

Snel betrouwbaar en goed.....via de post ,product geleverd

komen de afspraak keurig en goed na.

Snel geleverd

Goeie site

Snelle levering en telefoon vraag goed beantwoord

Aankoop AquaForte vijverstofzuiger verliep zeer vlot en klantvriendelijk, levering binnen de 48 u. Apparaat schappelijk van prijs en goed in gebruik bij een vijver van 6000 liter.

Zoals altijd snel & goed geleverd

Goede communicatie, snelle levering en goed verpakt En natuurlijk goede prijzen & aanbiedingen! Zoals altijd zeer tevreden Dank!

Snelle service

Mijn bestelling vlot ontvangen, telefonische uitleg over product als prettig ervaren.

Vriendelijk en correct. Snelle levering.

Vriendelijk contact, correct in de afhandeling van de bestelling. Goederen werden snel geleverd.

Snelle vlotte service, prima.

👍🏻👍🏻

Nette snelle verzending.goede prijs kwaliteit verhouding.

Tevreden over besteld product.zal in toekomst vaker bestellen.

Snelle levering!

Tevreden over mijn aankoop.

Super voor mekaar

Per abuis had ik een verkeerd artikel besteld. Direct een mailtje gedaan voor een retour zending. Ik had binnen no time reactie en een super oplossing. Goede service. 👍🏼

Echt helemaal top

Eindelijk mensen die je vriendelijk te woord staat als je ze belt en helpen mee te denken. En vervolgens alles snel in huis.

Snel en netjes

Product makkelijk te vinden op duidelijke website en levering keurig op tijd. Zeer tevreden.

Luchtpomp kapot maar super opgelost

Helaas was bij aankomst mijn nieuwe Evolution Aqua 75 kapot. Keurig opgelost door Mauvekoi en EA. Hartelijk dank

Komt na wat er wordt afgesproken

Zie boven

Perfect verpakt en afgeleverd.

Een vriendelijke mail ontvangen met de beschrijving van mijn bestelling en leveringsdatum. Voor de eerste aankoop kan ik enkel vertellen dat alles is gegaan zoals beloofd. Prima!

Top, snel, niet duur en betrouwbaar

Top, snel, niet duur en betrouwbaar

Alles keurig geleverd

Werd zelfs nog gebeld of het allemaal gelukt was met aansluiten top bedrijf

prima service

prima service

prima ervaring

wordt uitstekend geholpen. Ook telefonisch. Ben zeer tevreden

Perfect bedrijf!

Mijn bestellingen vlot en perfect geleverd verder goede kwaliteit producten.

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl! De bestelde producten worden doorgaans binnen enkele dagen en betrouwbaar thuis bezorgd.