Filters

10

Super

Mijn probleem snel opgelost.Blij dat ik naar huis kon in verband met sterf geval.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische dienstverlening.

Bij mijn vraag over een schade situatie werd ( andermaal ) direct pro-actief op een zeer vriendelijke wijze door mevrouw Natalie Provaas van Fidus gehandeld. De afhandeling werd zeer snel en correct afgehandeld. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd PERFECT en UITMUNTEND.

Zoals altijd PERFECT en UITMUNTEND.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer snelle schade afhandeling

uitstekende ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle communicatie en afhandeling

Goede ervaring en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede en snelle afhandeling

zeer goede en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service

Bij een valpartij is mijn bril kapot gegaan. Ik heb gebeld naar Fidus en werd zonder wachttijd vriendelijk en ter zakendoende te woord gestaan. Direct, één dag, na het indienen van de rekening van de nieuwe bril kreeg ik het van de verzekering verschuldigde bedrag op mijn rekening gestort. In één woord: geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig snel

Op 4 dagen mijn schade afgehandeld knap. Dit is bijna even snel als internet. Chapau Fidus hoop geen schade meer te krijgen maar vind dit geweldig Dankbaar voor de goede service Gr Willy Cruts

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en zeer klantvriendelijk

Een heel fijne verzekering. Kan er met alle vragen terecht en word goed En juist te woord gestaan. Ook ontremd schade ben ik heel tevredene, En zeer snel geholpen. Mvg kim

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Topverzekering

Wij worden altijd snel geholpen. Altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Snelle uitbetaling. Altijd goed bereikbaar Zouden geen andere verzekering willen hebben

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden.

zijn uiterst tevreden over de afhandeling van de schade, 1 telefoontje en mail (met foto's) en alles correct en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en vriendelijk

Mijn complimenten voor het snel afhandelen van onze schade. En ook nog eens op een prettige en vriendelijk manier.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vreselijk

Ik heb via Reaal al 17 jaar een verzekering lopen. Ik stel vervolgens een vraag via email, welke een week onbeantwoord blijft. Dan maar gebeld. Foutje, we pakken het op... Weer een week later, weer maar eens gebeld. Als ik dan zeg dat mijn adviseur mij vraagtom een offerte mbt de beleggingsverzekering/overlijdensrisico dekking, Wordt mij verteld dat als ik een andere adviseur heb (voor mijn hypotheek), Fidus ook kosten in rekening zal brengen voor de offerte!! (mag men uberhaupt wel kosten in rekening brengen voor een offerte? Nou, daaaaaag Fidus, de verzekering wordt heel snel opgezegd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle afhandeling top

Prima geholpen dank, aan het personeel Fidus.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Wij hadden tijdens onze vakantie in Amerika een paar rekeningen van dokters , bij terug keer Fidus gebeld ivm verzekering , omdat VGZ het niet vergoede , werd snel en goed opgelost tot onze tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon geweldig

Zonder poespas,werd alles heel mooi en correct uitgevoerd;dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

afhandeling

ben uiterst tevreden over de afhandeling van schade correct en snel

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed.

Schade gemeld ivm blikseminslag in de tv. Nadat een schaderapport is verstuurd volgde gelijk de uitbetaling. Tevens goed en vriendelijk advies van het personeel. Klasse....

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle afhandeling binnen 3 uur

Schade doorgebeld en binnen 3 uur is de schade al afgehandeld TOP.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vlotte afhandeling ook in het verleden

Fijn dat alles zo snel wordt verwerkt Ben altijd tevreden geweest dus chapeau Mvg g classen

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en snel

Je krijgt snel antwoord per mail of telefoon. En een afspraak is snel gemaakt. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

vlotte en correcte afhandeling schade

snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
2

Super slecht

Vaandag werd ik gebeld door een medewerker van fidus verzekering,van haar kreeg ik te horen dat mijn autoverzekering bij de rdw was afgemeld!omdat na een 2 herinnering nog niet betaald was! Maar het is niet de eerste keer dat mij gebeurd, normaal betaal ik de premie per Jaar,en de mail dat Fidus stuurt gaat iedere jaar naar een verkeerde adress,een keer kan gebeuren maar niet altijd, Als autoverzekering maatschappij bel je Eerst de klant en doe je de verzekering afmelden Niet verzekering afmelden en dan de klant bellen Absurd

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer goede en vriendelijke service

Nadien een ree aan mijn auto schade heeft veroorzaakt, heb ik meteen gebeld. Ze konden alles meteen checken qua verzekering en ik heb verder alles geregeld met mijn garage. Bij thuiskomst heb ik ze nog foto's gestuurd en alles is beginnen te rollen. Hierbij werd ik tussendoor nog eens gebeld hoe alles verliep, mooie service vind ik persoonlijk. Ook de afhandeling is goed gebeurd, nooit spijt gehad, dat ik destijds ben overstapt

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.