
mijn problemen worden altijd goed opgelost
Allemaal prima en snel geregeld.
Nooit problemen met Fidus,altijd correct en zeer snel afgehandeld als er een keer iets is.
Altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Supersnelle afhandeling.
De schade die wij helaas hadden veroorzaakt aan de auto van een ander is snel en geruisloos afgehandeld. Een verzekeraar maakt het verschil, als er schade is, niet als de verzekering wordt afgesloten ! Goed gedaan !
Geen op- of aanmerkingen.
Zeer perfecte schadeafhandeling van mijn gevallen defecte telefoon. Roger heeft uitstekend zijn best gedaan, top!!!!!
Goed geholpen
De schade is snel en prettig afgehandeld.
Afhandelen van een schadezaak zonder tegenpartij is sowieso vervelend en veel gedoe. Afhandeling vanuit Fidus was wederom prettig, meedenkend en snel. De schade is weer vergoed door het WBF en heeft dus geen invloed op mijn bonusregeling. Heel fijn.
Na een beschadiging aan mijn auto kontakt opgenomen met Fidus. Hier werd ik uitstekend en deskundig geholpen en gewezen op diverse mogelijkheden die ik nog niet kende. De schade is hersteld. Prima geholpen!
Na één telefoontje, waarin ik de hele situatie kon uitleggen, ben ik uitstekend geholpen. Als intermediair heeft Fidus de schade snel afgehandeld met mijn verzekeringsmaatschappij.
Enig minpuntje ontstaat doordat vanwege de corona niet iedereen zo goed bereikbaar is als normaal...maar dat geldt voor heel werkend Nederland.
Ik heb een hele slechte ervaringen met Fidus vorig jaar ben ik mijn hoorapperaad kwijt geraakt kosten €1200 en ja ik kreeg maar €300 vergoed nu ben ik een dag naar Zeeland geweest ben terug gekomen via Antwerpen ben daar gaan tanken en ben denk ik beroofd van mijn heup tasje en ja hoor jullie begrijpen het al bij Fidus wordt mijn schade geheel afgewimpeld!!!!!!! Ik ga mijn verzekering echt ergens anders afsluiting mijn vertrouwen in Fidus is weg Gr Willy cruts te Maastricht
Op de reisverzekering is onder de rubriek bagage een hoorapparaat meeverzekerd, maar er gelden maximeringen op de dekking, zoals vermeld in de voorwaarden. Er kan dan niet meer dan de maximering worden uitgekeerd. Schades ontstaan tijdens een dagje uit in Nederland zijn op de reisverzekering niet verzekerd, maar schades tijdens een dagje uit in het buitenland wel. echter zal men moeten kunnen aantonen middels een bewijs, bv kassabon of tankbon, dat men in het buitenland is geweest.
Ik heb een kopstaart botsing meegemaakt. Ik ben door mijn autoverzekering prima geholpen. Tevens is alles netjes en snel afgehandeld.
Bedankt voor de snelle afhandeling
Een telefoontje en het was geregeld! Heel fijn! En ook goed dat er nog een terugkoppeling volgde na afhandeling! Top!
alles volgens afspraak afgehandeld!
Ik ben al heel veel jaren klant De afhandeling is altijd vriendelijk klantgericht en efficient
zijn altijd snel met beantwoorden en helpen waar het kan. Zeer tevreden
Mijn verzoek werd zeer vlot verwerkt en naar volle tevredenheid afgehandeld.
Vriendelijk en duidelijk geholpen door Nathalie. lijst met schadebedrijven gekregen en snel en goed geholpen. Duidelijk over de afhandeling gecommuniceerd.
Ons probleem was complex, omdat we sommige zaken niet meer voorhanden hadden (aankoopbewijs). Fidus dacht met ons mee in oplossingen, zodat er toch nog een oplossing naar tevredenheid kon plaatsvinden.
Perfecte afhandeling van de waterschade!
Hebben me heel goed geholpen. Ook omdat ik niet alle gegevens in orde had.en nu gelukkig wel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.