
probeer al 2 dagen een document te lezen. Typ ik www.fidus.nl/betaalgemak, krijg ik een index te zien. Typ ik fidus.nl en daarna betaalgemak, dan kom ik in een venster waar naar een knop verwezen wordt onder aan het venster---Geen knop dus!!!---Probeer contact te krijgen via chatbox---Na 15 minuten nog geen antwoord tijdens kantoortijd.(Reclameert met---altijd bereikbaar en voor de chatbox---na 2 minuten meestal antwoord!) Zonder telefoon is deze firma niet bereikbaar. Je zal maar schade hebben!!! Ben op zoek naar een andere verzekeringsfirma want dit zijn echte amateurs.Daarom deze review want het is ,voor mij, niet mogelijk om de firma op deze tekortkomingen te wijzen.
Sinds afgelopen maandag , 28-3-21 is mijn geld tav schade in bezit van fidus. Het is vrijdag 2-7-21 en staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik weet op.mijn bedrag krijgen ze niet veel qua rente krijgen maar over genoeg schades gezien kan leuk bedrag zijn. Het is mijn geld wat al week op hun rekening staat.
Zeer duur, conservatief, draait alles om geld, m.n. bij de verzekeringspolis. Was bij Offermans echt wel anders. Ben met alles weg gegaan. En dat na 30 jaar klant te zijn geweest
Slechts 1 telefoontje hoeven plegen en alles werd uitstekend geregeld!
Na meer dan 30 jaar verzekerd te zijn geweest word je gewoon afgeserveerd als zijnde het is uw schuld. En we hebben veel te druk met andere klanten. Absoluut dus niet klantvriendelijk wat je van een agent zou mogen verwachten.
Al jaren zeer tevreden klant. Met name door de professionele maar ook zeer vriendelijke benadering. Keurige en snelle afhandeling van zaken. Top bedrijf Els Thomas
Wij hebben niet zo vaak schade. Helaas was dat nu wel het geval. Even een belletje met een vriendelijke mevrouw Van Fidus. Zij noteerde de gegevens. Foto van schade en offerte mailen en alles was geregeld. 2 dagen later een mail dat het in orde is en dat het ons toekomend bedrag aan ons overgeboekt wordt.
Zeer correct en snel contact op genomen en schade af gewikkeld
Zeer prettige en deskundige medewerker. Niets op aan te merken, integendeel. Jammer dat de goede service en kwaliteit van Fidus in ons geval overschaduwd werd door de expert van het externe expertisebureau (afspraken niet nakomen, slechte communicatie). Het duurde heel lang eer er een afspraak gemaakt werd door dit bureau, waardoor het traject relatief erg lang duurde. Gelukkig is door de inzet en betrokkenheid van de medewerker van Fidus alles op een prima wijze afgewikkeld.
Voor verkoop woning in de Dr. Ariënsstraat te Geleen gekozen voor FIDUS makelaardij Geleen. Bij de verkoop werden wij op zeer professionele wijze terzijde gestaan door Sarina Fruitman. De foto’s en de omschrijving van de woning zorgde ervoor dat bezichtigingen reeds op zeer korte termijn werden ingepland, waarover wij op een goede wijze werden geïnformeerd. Wij hadden niet verwacht dat de woning zo snel verkocht zou worden.
Had schade opgelopen. Deze schade is snel en correct afgehandeld
Fidus mag als firma best trots zijn op zijn personeel, in het bijzonder op Sarina Fruitman en Rik van den Heuvel. Sarina is ondanks haar jonge leeftijd een makelaar puur sang, die door haar aangeboren vriendelijkheid, haar gedegen vakkennis en communicatieve vaardigheden, gekoppeld aan haar gave om goed te luisteren naar de wensen van de cliënt, het vak tot ongekende hoogten weet te tillen. Voor Rik kent de complexe en veranderlijke wereld van de financiën geen enkel geheim . In een mum van tijd weet hij een deskundig en objectief advies op tafel te leggen, waarbij het belang van klant steeds voorop staat. We richten een speciaal woord van dank aan Sarina, Rik en hun collega's, die ons bij de verkoop van ons huis en de aankoop van ons appartement hebben bijgestaan. Un grand merci! Fam. Cox - te Riet, Geleen/Maastricht.
Sarina heeft ons super begeleid bij de verkoop van ons huis!
onze schadeclaim is snel en goed afgehandeld
Wij zijn niet voor niets al 43 jaar klant . Altijd zeer snelle en correcte afhandeling .
Wij hebben onlangs het huis gekocht op de burg, vd Kroonstraat 4 te Hoensbroek en zijn in dit proces, door Rik en Sarina zeer vakkundig, professioneel en snel geholpen. Informatievoorziening was op tijd en compleet. Zeker een team om aan te raden bij koop/verkoop van uw woning!
Wat hebben wij een topmakelaar!! Zij heeft ons geld opgeleverd! Fantastisch hoe zij heeft geholpen. Goed bereikbaar, deelde alle informatie op tijd en goed. Goeie uitleg, helder. Zowel met aankoop als verkoop een perfecte begeleiding. Goeie kennis van de markt en durft mee te denken! Groeten Ronald en Melanie. Wij gaan jullie aanbevelen!
Goed en altijd heel fijn geholpen al 50 jaar
Waterschade telefonisch doorgegeven. Zeer vriendelijk geholpen. Verder foto's etc via de app en snel, correct en weer vriendelijke afhandeling.
.
U werkt en handelt altijd vanuit het principe klant centraal. Klant centraal houd voor mij in: " Nu zo zoals het bij jullie gaat, perfect, snel, duidelijk, meedenkend en kijken naar oplossingen en mogelijkheden." Bedankt voor het adequate afhandelen van mijn schade.
Alles via de de herstellers geregeld. Zelf niets hoeven te doen. Perfect.
Mijn schadeclaim is goed en snel afgehandeld.
Snel antwoord op mijn mail, en dat bleef zo: heel prettig. Eerst zeer formeel, daarna - net als ik - wart minder formeel en toch correct en vriendelijk! Alles was helder en snel . Top
Mijn contact persoon is een fijne man (R. Van den Heuvel) en word altijd goed geholpen door de fidus medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.