
Voorbereiding van de hypotheek door M.S. was perfect. Zeer ingewikkeld en strak, maar direct goedgekeurd door de maatschappij.
Snelle en correcte service. Daarnaast is het personeel vriendelijk en vakbekwaam. Kortom zeer tevreden
Wij hebben eerst al onze verzekeringen overgezet naar jullie. Dit was al heel positief. Via de adviseur in contact gekomen met marielle. Jullie hypotheek adviseur. Daar we een hele ingewikkelde overzetting hadden m.b.t. de hypotheek. Heeft marielle alles op alles gezet dit te regelen. Uiteraard samen met lilian die alles verder afgehandeld heeft in de vakantie van Marielle. Super service. Toppie.
Fijn om zo kundig en vakkundig ondersteund te worden.
snelle en correcte afhandeling schade
Na een garagebrand was slechts èèn telefoontje voldoende om de gehele kwestie naar volle tevredenheid af te handelen.
Geweldige snelle afhandeling.
uitstekend
Een zo snelle afhandeling had ik nooit verwacht. Ik dank u hiervoor. Complimenten voor al uw medewerkers. Nogmaals hartelijke dank.
Ik word er super vriendelijk en snel geholpen. Zowel telefonisch, als per mail, als dat ik een afspraak bij jullie op kantoor heb.
Echt zeer tevreden over contact, snelheid en afwikkeling ... CHAPEAU
niet bekend
Geachte mevrouw, Zoals u wellicht heeft vernomen van onze medewerkers of gelezen op de website dienen wij alle klanten met een mogelijke woekerpolis te benaderen van de AFM. Aangezien dit onze capaciteit overtreft hebben wij een gespecialiseerd bedrijf ingehuurd die u heeft benaderd. Zij melden zich namens ons en willen u graag van dienst zijn om de polis aan te passen zodat u de oorspronkelijke doelstellingen van de polis weer kunt halen. Helaas vind u dit klant onvriendelijk overkomen maar wij hebben toch het beste met u voor. Onze excuses als dit niet zo overkomt. Dat wij het druk hebben blijkt wel want wij hebben vervolgens aangeboden u zelf te bezoeken maar gezien de volle agenda lukt dit pas over 2 a 3 weken. Uw opmerkingen over onze service zullen wij ter harte nemen. Ook wij zijn constant op zoek naar verbetermogelijkheden. Victor Buit, Directeur
Met de auto hagelschade opgelopen, schade telefonisch gemeld. Uitermate correcte en deskundige medewerker die opnam en het herstel traject in werking stelde, en doorverwijzing naar reparatie firma Snelle en professionele afhandeling van de schade
zit al vanaf het begin bij offermans joosten en heb altijd een goede ervaring gehad , kunnen velen zich een voorbeeld aan nemen als ik dat vaker hoor , als ik vaak andere mensen hoor over hun verzekeringsagent ...top ...
Onlangs beld ik jullie kantoor omtrent hypotheekadvies. Voordat ik iemand aan de lijn kreeg werd ik eerst 10 minuten vermaakt met liftmuziek. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg wist degene niet wie ik was en hij kon mijn dossier niet vinden. Dit terwijl ik toch al een hele tijd klant bij jullie ben en zelfs 2 hypotheken bij jullie heb lopen. Uiteindelijk heb ik de gevraagde info ontvangen na 4 dagen maar ook niets meer dan dat. Nog nooit gehoord van pro-actieve service verlening?
Beste Rene, sorry dat u zolang heeft moeten wachten. Dit is bij ons niet gebruikelijk, wellicht was het op dat moment erg druk. De reden dat we even moesten zoeken naar uw gegevens is dat u een relatie bent van een overgenomen kantoor en deze gegevens soms wat lastiger te achterhalen zijn. Mocht u nog graag een afspraak willen met een adviseur nodigen wij u van harte uit om contact met ons op te nemen. Met zekere groet, Offermans Joosten
Ga zo door
Uitermate correcte en deskundige medewerkers die afspraken nakomen en meedenken in het kiezen van de juiste verzekering op een hele prettige manier. Heldere afspraken inzake een tijdelijke dekking van een auto waardoor we toch met de nieuwe auto op vakantie konden. Zou zouden meer tussenpersonen of bedrijven moeten werken
Schade van te grote van 2 Euromunt moet dat 888,14 kosten dan vraag ik mij af waar is die man geweest met zijn auto, wij wilde het zo vergoeden, maar zij stonden al gelijk met de papieren klaar. Maar het kost mij wel zo veel van mijn schadevrije jaren, en mijn premie, ik heb in het begin al aan gegeven hoe groot de schade was maar daar kijken jullie niet naar, schijnbaar??
De schade aan de auto van de tegenpartij is vastgesteld door een, door ons ingeschakelde, onafhankelijke expert bij een erkende schadehersteller. Deze is juist ingeschakeld omdat verzekerde aangaf dat het schadebedrag niet te hoog kon zijn. De hoogte van het schadebedrag is nu door een expert vastgesteld en derhalve niet te betwisten.
Vanmiddag gebeld voor advies reispolis, Armandke regelt t wederom voor ons...top gewoon. Onbezorgd nu op reis. Groetjes fam. Jacobs-Martens
Alles wordt netjes in korte tijd afgehandeld door bekwame en zeer aardige mensen.
kan alleen maar zeggen zeer goed
Schade in t buitenland aan caravan. Mailtje gestuurd naar Offermans-Joosten en snel antwoord ontvangen dat schade volledig door de verzekering werd afgedekt. Wel prettig te weten dat er bij thuiskomst niet een hoge herstelnota volgt. Is toch een prettiger vakantiegevoel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.